És ezenkívül suttyó is vagyok, mivel a medálos láncomat kívül hordom a felsőruházatomon, ezenkívül még semmit sem tudok a motorokról meg a tribológiáról, halvány fogalmam sincs a centi Stoke fogalmáról, soha nem mértem viszkozitást Engler vagy Höppler viszkoziméterrel, az olajvizsgálat szerintem sokkal jobb Brinellben vagy Vickersben, soha nem dolgoztam laborban, ha alszom, azt szoktam álmodni hogy egy hőerőművet irányítok egyszemélyi felelős vezetőként és egy nagy balfasz is vagyok, mert nem tudok gyertyahézagot mérni a szúrólánggal működö gyújtógyertyánál.
Még valamit "megtorló"! A nevedre kattintva semmi nem derül ki rólad,csak annyi,hogy nagy a pofád! Névtelenül szart dobálni...na ahhoz kell ám a bátorság! Ja....a nyakláncommal kapcsolatban...szerintem úgy hordom ahogy nekem tettszik! Máskülönben apámtól kaptam halála előtt egy nappal.....
Kawabiker! Te alapból vagy ennyire hülye,vagy kell némi nekifutás is? Azért maradjunk már annyiban kicsi fiam,hogy Te még legfeljebb csattogós lepkével szaladgáltál valami poros uttcán,mikor én már motoroztam!
Te "megtorló"! Nem tudom ki a tö....m vagy,de mesélj már róla,miről is beszélsz? Mi volt Akasztón? De előtte mutasd mármeg magad,mert nem tudjuk ki os vagy valójában !
Tény érdemes lenne áthúzást is vizsgálni és nem csak szobahőn, de mi vagyok én NGK gyertyalabor?
Most a te kedvedért melegítsem fel és kezdjem el ezer voltos lépcsőkben nézni áthúz e?
"Akkor mi volt az a hajómotorosmozdonyosáramfejlesztős bejegyzés."
arra céloztam, hogy ahogy ott se jut el kellő olaj itt se jut el.
Persze itt extrém hülye esetekben!
(több nap állás után felpörgetve ötezere indításkor egyből, főleg egy himbás HF nél a himba, ugye a szeleprugó erős és a bütyök nyomja le és forog is a veztengely a bütyökkel....).
Komolyan dobj egy mélt, mert nem akarom szét offolni a topikot....
Te adatlapodon nincs mélcím
Komolyan érdekel szerinted miért célszerű km re és nem üzemórára cserélni a gyertyát.
Én 6000km után hézagot mérek, szigetelési ellenállást, nagyítóval meglesem az elektróda alakját.Minden oké megy vissza újabb 6e ig....
Amiket felsoroltál a gyertyával azok 100% igazak és ezek a hatások nem km hanem üzemóra és fordulatszám függő, vagy tévednék?(extrém eseteket kivéve, de szikraszámmal jobban összhangban, mint megtett km -rel!)
Gyertyára felrakódás arányban a gyertya élete alatt megtett fordulattal és egy fordulat alatt egy szikra...(vagy fél, ha nem 2trafós és nem 2t)
Hőcserélő: Pont ezt mondom, hogy az olaj előbb melegszik fel 100fokhoz és nem tud nagyon túlmelegedni, mert ha melegebb akar lenni a víznél akkor a víz hűti vagy mondhatjuk az olaj fűti a vizet, de neki ott a nagy hütő azon meg a menetszél.... :D
tehát itt is egyetértünk....
Hidegindítási időszakban is közelebb lesz 100fokra és későb se nagyon megy túl rajta.
Olajnyomásról én egy szót nem írtam, ne keverd ide!
Igen pont ezért van a stabilmotorokon amiket TE IS ÍRSZ, és szerinted jó időben koppig elhúzott szopatóval 2nap állás után motorostalin EGYBŐL felpörögve 4-5ezerig egy sportgép himbás hengerfejébe a himbáig eljut a kenőanyag 0,0000001mp alatt mire az felett pörgött és már 4-5e fordulaton indul....
Egy tőke tetején még csak-csak több kenőanyag marad és a felület is nagyobb, de himbáson?
Eddig újat számomra nem mondtál, de a további újakat bátran fogadom...
Köszönöm amit írtál, abban hiba nincs. Tudom milyen klipsz kell a gyújtótrafóba a kábelpároshoz (van már két szett trafóm), vettem már méretre gyújtókábelt is, de csak "simsonost" mertem. Attól tartok hogy szilikonosnak nagyobb az átmérője, és nem fér bele trafóba, vagy a gyertyapipába. Ezért érdekelt volna a pontos típus, ami ha lehet szilikonos, és belefér a mindkét vége lyukakba.
Bocs hogy ilyen körülményes vagyok...
Miért mitől megy tönkre a gyertya?
Vedd le a gyújtás, rakd ki üresbe és kössél cukorspárgát a mocid elejére és húzzad minimum 20000km keresztül másik motorral...
A km benne lesz és a gyertya hibátlan.
Szerinted mi melegszik előbb az olaj vagy a víz?
Megsugom neked a víz, ha nem hiszel nekem mérd le régi mocin ahol nincs hőcserélő!
Ahol van hőcserélő ott ami előbb meleg az fűti azt ami még akkor hidegebb! Tehát segít a hideginditási olajfelmelegedésen!
Viszont, ha e másképp gondolod udvariasan megkérlek magyarázd el nekem:
1. mi az ami egyenesen arányos a gyertya elhasználódással és miért
2. mi előnye a hőcserélős olajhűtésnek az olajhűtővel szemben, miért alkalmazzák.
Komolyan kérdem te, hogyan tudod, hogyan tapasztalad, mi a válaszod rájuk?
Inkább örülj, hogy nem keleten laksz ezek az utak erre....
De a pálya se jobb, nem tudom tudod e...(ahol már van 100as lassú az öröm )
Kíváncsi lettem volna, ha az idomom a stoptábla előtti hármas kátyúban eltörik és rendőrt hívok fényképezni aztán biztosítónak beadom a számlát, mivel gyári fényezésű és matricázásúak az idomok! A tipptopp gixxeredet nézve tuti te is tudod milyen élmény ilyen idom a mocin
Kedvenceim az olyan útjavítások, hogy kátrányos trutyiba rászórnak a repedt és kátyús utakra apró kavicsokat...
...utána meg veri fel az előtted haladó a szélvédődre,lámpádra...
Kavicsfelverődés izgi lehet egy ferrárin vagy maseratin
Erre sok út így van "javítva"
Bezzeg ha Bimmer topik lenne, nem ez lenne a legnagyobb tema. Es nem a kardan miatt.
En szeretnek olajozot, de kerdes van-e ilyen:
- csak oda megy olaj, ahova kell
- par csepp pirosnal nem erdekel, de pl. a garazst, parkolot ne kenje ossze megallas utan
- igenytelen, megbizhato mukodes, lehetoleg eso moddal (konnyen kapcsolhato legyen)
- ne kelljen szetbarmolni a motort miatta
- legyen support
- "lathatatlan" legyen beszerelve
Eddig a ScottOiler volt a legszimpatikusabb, egyben megveheto, akar laikus is be tudna epiteni (kivetel ha valami konzol kell az elso lanckerekhez).
Te írtad:
"a pályán használt gumiknak szinte csak a széle kopik a közepe majdnemhogy uj "
Én írtam:
"Szerencsére a lepályázott gumiknak a szélén is marad 1,7-1,9 és mire a közepét elkoptatja az ember még akkor is 1,6 a széle."
Ez ugyan az....
Elkoptatás alatt arra céloztam utcára feltéve a pályázott de utcai gumikat(pl. supercorsa). Mire közepét legyalulod főleg alföldön a széle szinte változatlan.
Felétek nincs olyan út, ahol már 60nál is kiesik a kaja a gyomrodból és az autósok szégyenszemre előznek?
Jó jo vegyek puhább futóművet....
...lófaszt, legyen rendes út
Ha csapatom, min állllat jó a slick de jön egy világvégi kátyús út akkor joban lehül az utcaiaknál, tapasztalat...
....2hete az oldalidomok alja LEÉRT, olyan kátyút találtam, szerencsémre stoptábla előtt volt és 3db káyú, esélyem se volt kikerülni, belementem szemre a kevésbé mélyebbre és mégis karistól a műanyag....
Leáll, stendter lehajt, leszáll, le3gugol, megnéz....
Oké nemtört el, csak továb karcolodot így leszartam, közben ótós mögöttem várt(szemből jöttek végig)....
Most a te kedvedért melegítsem fel és kezdjem el ezer voltos lépcsőkben nézni áthúz e?
arra céloztam, hogy ahogy ott se jut el kellő olaj itt se jut el.
Persze itt extrém hülye esetekben!
(több nap állás után felpörgetve ötezere indításkor egyből, főleg egy himbás HF nél a himba, ugye a szeleprugó erős és a bütyök nyomja le és forog is a veztengely a bütyökkel....).
Komolyan dobj egy mélt, mert nem akarom szét offolni a topikot....
Te adatlapodon nincs mélcím
Ez elég nagy tömegű motor? Szereltem ilyet....
Komolyan érdekel szerinted miért célszerű km re és nem üzemórára cserélni a gyertyát.
Én 6000km után hézagot mérek, szigetelési ellenállást, nagyítóval meglesem az elektróda alakját.Minden oké megy vissza újabb 6e ig....
Gyertyára felrakódás arányban a gyertya élete alatt megtett fordulattal és egy fordulat alatt egy szikra...(vagy fél, ha nem 2trafós és nem 2t)
Hőcserélő: Pont ezt mondom, hogy az olaj előbb melegszik fel 100fokhoz és nem tud nagyon túlmelegedni, mert ha melegebb akar lenni a víznél akkor a víz hűti vagy mondhatjuk az olaj fűti a vizet, de neki ott a nagy hütő azon meg a menetszél.... :D
tehát itt is egyetértünk....
Hidegindítási időszakban is közelebb lesz 100fokra és későb se nagyon megy túl rajta.
Olajnyomásról én egy szót nem írtam, ne keverd ide!
Igen pont ezért van a stabilmotorokon amiket TE IS ÍRSZ, és szerinted jó időben koppig elhúzott szopatóval 2nap állás után motorostalin EGYBŐL felpörögve 4-5ezerig egy sportgép himbás hengerfejébe a himbáig eljut a kenőanyag 0,0000001mp alatt mire az felett pörgött és már 4-5e fordulaton indul....
Egy tőke tetején még csak-csak több kenőanyag marad és a felület is nagyobb, de himbáson?
Eddig újat számomra nem mondtál, de a további újakat bátran fogadom...
Nekem megfelel más eszköz is.... van mailom...
Bocs hogy ilyen körülményes vagyok...
Vedd le a gyújtás, rakd ki üresbe és kössél cukorspárgát a mocid elejére és húzzad minimum 20000km keresztül másik motorral...
A km benne lesz és a gyertya hibátlan.
Szerinted mi melegszik előbb az olaj vagy a víz?
Megsugom neked a víz, ha nem hiszel nekem mérd le régi mocin ahol nincs hőcserélő!
Ahol van hőcserélő ott ami előbb meleg az fűti azt ami még akkor hidegebb! Tehát segít a hideginditási olajfelmelegedésen!
Viszont, ha e másképp gondolod udvariasan megkérlek magyarázd el nekem:
1. mi az ami egyenesen arányos a gyertya elhasználódással és miért
2. mi előnye a hőcserélős olajhűtésnek az olajhűtővel szemben, miért alkalmazzák.
Komolyan kérdem te, hogyan tudod, hogyan tapasztalad, mi a válaszod rájuk?
Inkább örülj, hogy nem keleten laksz ezek az utak erre....
De a pálya se jobb, nem tudom tudod e...(ahol már van 100as lassú az öröm )
Kíváncsi lettem volna, ha az idomom a stoptábla előtti hármas kátyúban eltörik és rendőrt hívok fényképezni aztán biztosítónak beadom a számlát, mivel gyári fényezésű és matricázásúak az idomok! A tipptopp gixxeredet nézve tuti te is tudod milyen élmény ilyen idom a mocin
Kedvenceim az olyan útjavítások, hogy kátrányos trutyiba rászórnak a repedt és kátyús utakra apró kavicsokat...
...utána meg veri fel az előtted haladó a szélvédődre,lámpádra...
Kavicsfelverődés izgi lehet egy ferrárin vagy maseratin
Erre sok út így van "javítva"
https://www.facebook.com/pages...
En szeretnek olajozot, de kerdes van-e ilyen:
- csak oda megy olaj, ahova kell
- par csepp pirosnal nem erdekel, de pl. a garazst, parkolot ne kenje ossze megallas utan
- igenytelen, megbizhato mukodes, lehetoleg eso moddal (konnyen kapcsolhato legyen)
- ne kelljen szetbarmolni a motort miatta
- legyen support
- "lathatatlan" legyen beszerelve
Eddig a ScottOiler volt a legszimpatikusabb, egyben megveheto, akar laikus is be tudna epiteni (kivetel ha valami konzol kell az elso lanckerekhez).
"a pályán használt gumiknak szinte csak a széle kopik a közepe majdnemhogy uj "
Én írtam:
"Szerencsére a lepályázott gumiknak a szélén is marad 1,7-1,9 és mire a közepét elkoptatja az ember még akkor is 1,6 a széle."
Ez ugyan az....
Elkoptatás alatt arra céloztam utcára feltéve a pályázott de utcai gumikat(pl. supercorsa). Mire közepét legyalulod főleg alföldön a széle szinte változatlan.
Jó jo vegyek puhább futóművet....
...lófaszt, legyen rendes út
Ha csapatom, min állllat jó a slick de jön egy világvégi kátyús út akkor joban lehül az utcaiaknál, tapasztalat...
....2hete az oldalidomok alja LEÉRT, olyan kátyút találtam, szerencsémre stoptábla előtt volt és 3db káyú, esélyem se volt kikerülni, belementem szemre a kevésbé mélyebbre és mégis karistól a műanyag....
Leáll, stendter lehajt, leszáll, le3gugol, megnéz....
Oké nemtört el, csak továb karcolodot így leszartam, közben ótós mögöttem várt(szemből jöttek végig)....
Megvagy..
Holnap felhívnálak egy időpont miatt, szelephézag-kontroll és karbi szinkron ügyekben..