Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem most tanulnod kell................
a pályán használt gumiknak szinte csak a széle kopik a közepe majdnemhogy uj ... aztán aki olyat mond hogy a slick nem jó és nem melegszik fel .............. az nem tud motorozni csak motorozgat 20 -22 fok felet nincs jobb gumi mint a slick méterekel rövidebb a fék táv és olyan mintha ragasztoba motoroznál .. eszedbe sem jut hogy ki gyorsitásnál arébb megy a motor vagy le csusznál az ivről és ha netán ivet kell váltanod valami barom miat simán megy nincs halál félelem .................. de ugye eröl is beszéltünk ezerszer én május végétöl rakom a sliket és fen van 2 garnitura egész nyáron metzeler mert abban fém hálo van és tartosabb mint a japán slcikek
Tasi mester (Mány) telszámát szeretném elsajátítani, ugyanitt baráti áron sportdobot keresek nagykorú 1.2-es Banditához..
A méretével nincs baj, az jogos.
Viszont a gyártó meg márka belevésés, ha ésszel történik nem gond, csak van olyan érzésem a hazai politikai elítt csak a nekik zsebre csúszópénzes hazai gumi importőr termékét vésné be
Arról már nem is beszélve, hogy pl. németeknél az a divat, hogy a forgalmiba belevésik a kizárólagosan felszerelhető gumiabroncsok méretét / gyártóját / modelljét is. Klassz, nem? Ugye te sem erre vágysz titkon?
Valaki nagyon érti a marketinget
Majd én azt tudom miért jó nekem pont a Kárpátmedencében.
Slick nem utcára való akár vágva akár vágatlanul, nem melegszik meg rendesen.
A szélén kopott gumi, ha 1,6m alatt van bünti, de valójában nincs értelme csak lapjára döntött mocin poros vagy vizes úton....
Szerencsére a lepályázott gumiknak a szélén is marad 1,7-1,9 és mire a közepét elkoptatja az ember még akkor is 1,6 a széle.

A slick meg tapasztalat, próbáltam és nem vagyok rá büszke, rakás szar utcán! Én se úgy születtem, hogy mindent tudjak és most se tudok mindent, de ami már megtanul és megtapasztalt az ember...
A csak középen vadiúj / vágott slick, stb. gumiért mi jár? Dicséret vagy zsanettozás?
Hozzászólásod alapján azt gondolom, te egy, a még a mostaninál is szigorúbb rendőrállamban éreznéd igazán jól magad. És ezt még időről-időre hangoztatod is Miért nem próbálsz szerencsét nyugatabbra? Vár rád pl. Svájc, Anglia, stb. Ha már a totális kontrol a vágyad...
Mit kéne szólnom, csak remélem itthon is az lesz ami fejlettebb országokban.
Út szélén hangerő és káros anyag kibocsájtás mérés csattogóslepkétől a szkániáig
A robogókhoz való km/h mérő padokról meg már hír, hogy hamarosan használni fogják a magyar rendőrök is! Szegény sok 50esként matricázott 125 megtudja mi a törvény....
Koma, lefotózzam a két itthoni nyomatékkulcsomat? És nem csak dísznek tartom ám őket Majd megpróbálom úgy komponálni a képet, hogy a háttérben kivehető legyen a fos kályhacsövem. Mit szólsz?
Jársz te motorostalálkozókra?
Figyeld meg vasárnap hogyan indulnak a motorok 99%!

Szopató tövig cibálva még 40fokan is és startgomb.


Olajteknő melegítés helyett már az is fejlődés lenne, ha az ilyen maxxy félék előbb a startgombot megnyomnák és, ha a motor nem indul el, akkor 2fordulat után amikor kellően olajos a himba a hengerfejben meg a többi cécóóóó akkor a startgomb nyomva tartása mellett lassan ráhúzzák a szopókát.

Tudod nagy gépeken(mozdony, hajó, áramtermelők, stb...) van előkenő szivattyú, hogy kenetlenül ne pörögjön fel semmi.
Szoktam dicsérni is az embereket, ha megérdemlik, de a dicséret és a lebaszás aránya nem tőlem függ, hanem a felhozott színvonaltól...

De akkor, hogy ne legyen igazad külön a te kedvedért most megdicsérem Tasi, K.Istvát, Zöldit és a többieket akik kimaradtak a felsorolásból, hogy használnak láncolajozót!

Használt gyertyát tőled nem kérek, mivel úgy gondolom te azok táborát képviseled akiknek a nyomatékkulcs funkciója a kezükben van velük született tulajdonságkén....

Igen nézd meg a gyári manuálok 99% -t a gyertya cserét nem megtett km -hez kötik, csak az ELLENŐRZÉST!
Az ok is egyszerű!
Használat és használat közt eltérés van, ha valaki fék-gáz stilusan 1000-12000ig variál vagy nyélgázon 10000-12000 autópályá megy esetleg elpöfög a városban 2000-3000 közt nem ugyan annyi szikra van ugyan annyi km alatt.
Városban lehet 2-4közt pályán végig 6. -ban a moci. A fagyizó előtt csak egyesben kerekezőket meg nem is említem.
Nézd meg azonos fordulaton menyi megy a moci más-más fokozatokan! Ha a fordulat azonos a szikrák száma is azonos.
Párszor már találkoztam Maxxyval. Az általad leírt viselkedést nem tapasztaltam. A hozzászólásodat és eddig ismeretlen nickedet viszont elolvasva arra gondoltam, hogy a tüzet szeretnéd éleszteni itt a topicban, ami véleményem szerint nem ide való. A dögcetlimet a felsőruházatomon kívül hordom egy orvosi acél láncon. Mindig.
Ezt a nálad folyamatos jelleggel megfigyelhető, "mindenki hülye, csak én vagyok gőzmozdony" c. szakbarbárkodást mennyiért lennél hajlandó hanyagolni? Mondjuk egy szett használt gyertyáért? Kellene külön neked egy "Áramlástan szépségei a hétköznapokban" topik, ott kibontakozhatnál
Komolyan nem értem. Lassan már egy hete megint a láncolajozó a téma. Ez érzékeny terület, emiatt simán kitörhet a harmadik világháború. Ahogy olvasom már közeledünk is felé
lehet hogy oreg vagy de hulye is. hajtastechnika meg tribologia kimaradt az eddigi eletedbol.
ne izgulj 50 utan csak hulyebb lesz az ember...
gyujtokábel

tudsz venni szilikonosat métere .. le vágod méretre és a végeit ki kébzed foraszto pisztolyal egy szerüen .............. vagy veszel métere piros vagy fekete hagyományos kábelt ,, itt nem kell külön mokolni a végét lehet venni az ebayon pár euróért páros ilyen fél ék szerü gyári dolgot egyszer már be linkeltem most nem találom ............ szoval ezt mielöt rá huznád festék égetövel lassan fel melegited a betolandó részt ,,, meg puhul az anyag és be tolod a helyire párosával ..... ez gyári meg oldás ................. én szoktam ugy is hogyha nincs a gyári clipsz ,hogy müanyag kétkomponensű ragasztoval be kenem és egy müanyag ék darabkával biztositom ,,, ugy tolom be a felesleg ragasztó ki jőnn és ha elkezd kötni az anyag szépen garért csinálok neki ............. így biztos bent merad és víz hatlan

a másik oldala egyszerű csak rá csavarod ,,,,,,,,,,,,, csak vigyázni kell az egyenes pipákal ... melegen nagyon könyen ki csuszik a kábel a pipából a ferde pipálnál ilyen nincs ott meg tudod fogni
Ha hozzászólás gombot nyomkodod, valszeg sikerült volna átugranom, de most még dobtál egy plazá cicás performanszt is mellé...
Továbbra sincs akaratom senki felett pálcát törni, csak támogatni a kérdezőket, szóval ezért sem értem, hogy akkor miért nem az újszülötteknek nyomtad a válaszgombot...de most már tök mindegy...ìgy már biztsos nem fog átsiklani felette senki!
Üdv
Üdvözletem Mindenkinek!
Múlthéten sikeresen vásároltam egy 1200 Banditot. Most ismerkedem a motorrral ,mivel eddig csak LS 650-en motoroztam.Segítségemre volt kollégám csabu987 mind a vásárlásban, a motor műszaki tájékoztatásában. Tudom hogy lesz még nagyon sok kérdésem és remélem segítségemre lesztek.
Motoros üdvözlettel Horváth Ferenc
nem kezdek vitát ................. de mintha azt mondtad volna nem is olyan rég............. ha hozom a bizonyitékot bocsánatott kérsz tölem !

és még azt is mondtad hogy itt hagyod ez a topikot ................

az elsö kijelentésed a jelemedet idézi és engem érint ,,, a második az összes banditos forumozot pl okául kicsit lejebb olyan hangot engetél meg magadnak egy forumozoval ... amire valamikor ... tavaly én is be rágtam ... ma már nem rágok be ....

..... hang emberek menjenek a mü majer topikba ott tolhatják ............ és még az üveget is vissza veszik !

ne reagáljál mert nem érdekel szerintem senkit ugy veszem észre ,hogy csak provokálsz mindenkit a beszolásaidal ................. és ez ide nem kell egy mü motorostol
biztos vagyok benne ,hogy pik -pak össze dobnál egyet és élveznéd a munkád gyűmölcsét ha bár így is anyi extra van a vasadon ,hogy két oldal meg teliok vele