Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali! Egy ismerősöm kérte, hogy ahol tudom publikáljam az alábbiakat- hátha jár itt az illető:

"Továbbított levél:
Mocisok és nem mocisok Tegyétek ki Kérlek!
Szevasztok!

Egy motorosnak szeretnék segíteni, meg kéne találni!

Tegnap (07.01) Budaörsről mentem Pest felé a nulláson.
A nagy duna hídon volt egy baleset, én úgy a 8-9. voltam a sorban. Amikor előregurultam látom hogy egy motoros volt a szenvedő fél, épp a vasat állította fel. Kérdeztem mivel tudok segíteni, a külső sávban álló kamionos mondta hogy egy román ponyvás kamion volt a hibás, menjek utána!
Rajtam nem múlt, Miklósnál utolértem, de tekintve hogy megállítani nemigazán tudtam, felírtam a rendszámát.

Szeretném eljutattni a balesetet szenvedő motorosnak,
de nekem is sietnem kellett, bevárni nem tudtam.
Nem tudok róla semmit, még a motort sem tudtam megnézni,
asszem fekete sportmotor volt.
Lehet hogy Ő is keres engem, bár nem tudom így utólag
el lehet-e érni hogy a hibást megtalálják.

Én egy fekete Aprilia Pegaso-val, fekete gatyában, piros ingben, fekete bukóban voltam.

Küldjétek körbe légyszíves, hátha meglesz a srác!
Ha esetleg előkerül, adjátok meg neki a számom nyugodtan:
0670-77-95-770"
hupsz akkor elértettem
Úgy értettem melyik cég árulja (Mol, Castrol, Shelll.stb) :-)
Én mezőkövesden vettem a császár motornál.
full szintetikus legyen, ugye?
Motul olajat melyik benzinkút árul? Csak mert este tudnék elugrani...
Én is motul 5100-at használok, de inkább csak azért éreztem jobbnak mert új olaj volt ahogy zöldi is mondja
Én meg a procycle 10w40-et ajánlom. Tök mindegy, mit raksz bele, csak motorba való legyen, ma már rossz olajat nem kapsz. Legyen ráírva, hogy 10w40, JASO MA, API SF/SG/SH....SL. Persze 10w50-et, 10w60-at, 15w50 is tehetsz bele, de a világon semmi különbséget nem fogsz érezni. Pontosabban fogsz, de azt azért, mert új olaj lesz benne
Megkérdeztem akitől vettem a mocit és azt mondta, hogy most Castrol RS 4T 10W50 van benne...Ugyanakkor valaki most meg a MOTUL 5100 4T 10W40 -t ajánlotta...hmmm
Nekem a gyári act evo-val semmim bajom, pedig volt, hogy 1 hét alatt mentem 3000-et.
Ízlés és pénztárca kérdése az olaj, a lényeg, hogy a gyári előírásoknak megfeleljen.Mások tapasztalatai nem biztos hogy rád is érvényesek, hisz nincs két motor, amit ugyanúgy és ugyanolyan körülmények között használnak!
Köszi! Hallottam, hogy olajból a 10W40 célszerű, de melyik márka? Sokan említették a Castrol-t de azt is hallottam, hogy már nem az igazi, hanem inkább a Motul...Vélemény?
Nem nagy ügy, ha le tudod tekerni az olajszűrőt, ugyanis nem sok hely van!
Én szoktam venni egy 3,3dl-es motoröblítő adalékot ( pro-tec, valvoline, vagy bármi mást, Tescoban 1000-1500 Ft,) azt beleöntöd, járatod 5-10 percig, úgyis rá van írva!
Megvárod míg a könyökök kihűlnek annyira, hogy ne égesse le a kezed, leengeded az olajat és kicsavarod az olajszűrőt.
Az új olajszűrőnél leellenőrzöd, hogy a gumi rendesen beleül a fészkébe, és ha igen, akkor vékonyan megkened friss olajjal és betekered a helyére! Ezután visszatekered az olajreeresztő csavart és beleöntesz 3és fél liter friss olajat és kész is!
Ez az én módszerem, de a szervízben csak leengedik,szűrőt cserélnek és feltöltik!
Sziasztok! Van valami jó leírásotok hogy kell tutin olajat cserélni nagybanditon? Még soha nem csináltam ilyesmit, de most én is el akarom kezdeni a "túrdmagad" mozgalmat...Ahogy sejthető úgy általában fehéröves vagyok a motorbütykölésben....
Szevasztok Banditák!Pöttyike!Nehogy megvedd .Több mint 30 éve motorozok valami tapasztalatom van.Úgy jársz mint a "hülye"orvos barátom volt neki Honda NTV650 sőt Gold Wing-je is.Most egy 250-es Suzuki Intrudere van,új /1,3 mille/ katasztrófa,az ETZ minden helyzetben osztja.Tudom a chopperek nem erről szólnak,ha mindenáron ezt akarsz vegyél egy Yamaha 535-öst amit Zöldi is javasolt!A börruhakészitő barátomnak van 1,6-os Wild Star-ja ez már elég nagy vas de ez is arra jó,hogy 130-al kimész a világból és jól elmaszirozza a tökeidet/már akinak van/de a kiegyenlitő tengely ellenére nagyon rezonál.Nekem is nagyon tetszik pl.az 1,8-as Intruder de mégis nagy vizest vettem.Egy kereskedő mondta ezekről a motorokról/most a chopperesek lehülyéznek/hogy ezek a motorok nagyon szépek de semmire sem jók,városban meghalsz,hegyi uton nem tudsz boritani,tartósan nem tudsz nagy sebességel menni,nem tudsz pályázni és bün drágák.Hát röviden ennyi.Tudom,hogy nem tudtalak meggyözni de azért rágd át a dolgokat és vegyél egy 400-as Banditát.Az erő legyen veletek!
Érdekes, a tartó teljesen jó áron van. Most néztem, lujziéknál a nagybanditra a five stars kappához való oldal tartó 99 euró.
Jut eszembe: GSF 650S K5-K6 gépről beszélünk
Kappa téma
A topcase 42l 35e körül volt, az oldalra való 44l-es Kappákat 43e körül mérték, ami ugyan az MotoDetailben az akkori eurón 26e/db áron jött ki. A tartón nem spóroltam, mert ha már veszek valamit, akkor az legyen tuti, de mivel a dobozt saját szememmel láttam, hogy minden felirat Kappa rajta belül, ezért bele mertem vágni. A tartó rendszer így nézett ki: topcase tartó: 17e, oldaltartó pár: 29e.

JJ
de hátszélnél kapsz plusz ökörerőt:-))))) (már ha valaki 6ökör:-)
A kormány mozgatáshoz szinte semmi izomerő nem kell, pláne ha már gurul a moci. Szoval ezért nem kell aszéles kormány. max pontosabban tudsz centizni a kocsik között, de ott viszont minnél keskenyebb a kormány, annál szükebb helyen férsz el. Szoval számomra a kormány minnél keskenyebb legyen, az a leg ésszerübb. Ja és ha gyorsan mész széles kormánnyal több szelet fogsz
Nem hiszem. Az a boxer blokk nehéz, mint a sár, és nagyon alacsonyan van a a főtengely, a vezérlés, a hengerek, minden, ami nehéz.
Az 1m széles kormány abban segít hogy kisebb izomerő kelljen a kormány mozgatásához meg sokkal jobban tolerálja a "rángatását". Egyébként biztos magasabban van a súlypontja (bár adatom nincs) mint egy GSXR-nek. Eleve enduru.
Mentem már olyan BMW-vel. Az sem véletlen fordul úgy. A súlypont a bányászbéka szintjén, a kormány meg 1 méter széles és még magas is. Ettől függetlenül az oktató mókusok sportgépel is köröznek 1 kézzel. Meg egy kézzel a másik kormányt fogva
Az ilyen "mozgó motoros találkozon" döbben rá az ember hogy mi mindenben nem tudott részt venni.
Szevasztok egy kis segítséget szeretnék tőletek kérni.Nem tudom kinek van Suzuki bandít 600.Nekem egy 2004 N változatu van,kérdésem pedig,hogy kinek mennyi a fogyasztása 100km, mert én 130-140 tempó fölé nem igen szoktam tornászni és így eszik az enyém 6,7L 100km.Véleményem szerint kicsit többet eszik.
Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv mindenkinek.
hmmm most bókolgatunk egymásnak?

Mailen akmt@freemail.hu dobhatnál egy képet magadról hogy a hanghoz arcot is tudjak párosítani:-)