Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És még valamit....szerintem nekem gyárilag kombájn láncot tettek fel véletlen a Bandira,ezért bírja ennyire!
Most olvastam....a Moto GP-ben is lánc olajzóval mennek a nagyok!
Sőt....Rossinak kánából folyik folyamatosan a dzsuva a láncára,és mostanában ezért megy jobban az utóbbi futamokon,mert hűti a láncot a dzsuva,ezáltal könnyebben pörög a hátsó kerék! És a vezérmű tengely pedig így belever a hátsó telóba!
Hát ezen lefostam a bokámat....
Csak ilyen buzi színben van?
Ha van kék, feldrótozok egyet a vasra és akkor nekem is lesz olajozóm!
no,meg is van a Tiedé

http://www.mevakomi.hu/mevakom...

remélem segítettem
ne izgasd magad,nem lógsz ki a sorból,csak Te olajozótlan vagy
Azért sem érzem magam kellemetlenül!
A sör, ropi jöhet....
Lehet hogy kéne egy olajozó nekem?
Talán nem lógnék ki a sorból......
most hozzam a sört és ropit ,vagy ne

" De ezért már ne érezzem kellemetlenül magam ha lehet"

De érezd magad kellemetlenül

ja, és nekem is van olajzóm

remélem érted a viccet
Már annyi mindent tudok tőletek az automata lánc olajzóról!
Lehet ,hogy ki kéne próbálnom?
Na majd meglátom!
Egy sima gravitációs esetén is, elekronika nélkül:
"Meg lehet közelíteni olyan oldalról is, esetemben ca 30 e km alatt ca 600 ccm -et adagoltam el.. 100 -as tempó-300 óra azaz óránként 2 ccm."
Ha nincs kiiktatás álláskor, akkor sem hiszem hogy 1-5 perc / 1-2 mm3 olaj sok mindent összeken...Föleg hogy tudod hogy városban mész, akkor visszaveszed a cseppszámot növeled az idöintervallumot.
Látod István, hiába írtam az utolsó mondatot,

"Mindezt természetesen mindenféle kötözködés nélkül, pusztán információ közzététele címén írtam le, hogy hadd olvassák a Kedves fórum tagok, hogy van ilyen is!"

mégis "piszkálásnak" vetted, PEDIG NEM ANNAK SZÁNTAM, mint ezt le is írtam!

1. Nem éreztem magam megszólítva, pusztán "illett" a témához, amit írtál.
De ha ez téged sért, többet nem szólok hozzá ahhoz, amiről te írsz.

2. Nem gondolom, hogy feledékeny lennél.

3. Minden "újszülöttnek" minden vicc új, vagyis azokkal akartam megosztani, akik még nem olvasták, de ezt is beleírtam mondandómba:

"...hadd olvassák a Kedves fórum tagok..."

Szóval ennyi.
Csak egy sima hozzászólás akart lenni, ami épp abban a témában íródott, amiről te is írtál., ezért "intéztem" hozzád.
De mint írtam, bocsi, többet nem fog előfordulni!

Se húzás.
Se piszkálás.
Se semmi.

Egyszerű hozzászólás.

Nem hittem, hogy ez téged ennyire "negatívan" érint.
Véletlen.....
A mienk ilyen, üresben nem olajoz
Ezt most miért nekem válaszoltad
Tuti van..............az enyém is ilyen.1 kábelt kell rákötni az üres jelzőre.
Nem értek hozzá, de szerintem a láncolajozó praktikus dolog. Viszont én sokat használom városban, sok a piros lámpa, van-e olyan is amelyik érzékeli, hogy megálltam? Ha nem túl macerás, nem túl drága egy ilyen, nem dzsuváz és és nem csöpög pirosban, akkor beszerznék egyet.
Tasi!

Volna lehetöséged a gyújtókábel nevét, méretét, beszerzési forrását megosztani velem. Azt nagyon le szeretném még cserélni. Kéglinél kapható?
Köszönöm elöre is.

István
"Mint leírtam már párszor"
...én meg olvastam töled már párszor...
Miben érezted magad általam megszólítva hogy nekem címezted? Gondolod, hogy elfelejettem a vesszöfutásod, hogy te milyen elvek mentén kened láncod? Milyen új információt kivánsz megosztani, amit eddig nem tudtam volna kedves Mester?
Na látod, ezt meg én nem tudtam, hogy nem mindegyik egyfélét ajánl!
Bocsi!
Én a magaméból indultam ki.
mivel nem vagyok tökéletes így tévedhetek én is ........ le kaptam a polcról 10 db service manualt honda ,suzuki, kawasaki vegyesen

3 db semmilyen minöséget nem ir csak azt hogy............ olaj
3 db 80w 90 hajtómü olajat ajál
4 db 20w 50 olajat ajál

szoval ezért emlékeztem így

készűl az uj gigxer

érdekeség nektek is

https://www.facebook.com/photo...
Mint leírtam már párszor, én az "elvetemült" "lánc nyalogatók" közé tartozok.
Sőt, nem átallok minden motorozás után (akár 100, akár 200, sőt, ha több mint 500 km, akkor viszek magammal olajat, és ott kezelem le a helyszínen) nekiállni, teljesen tisztára takarítani, és leolajozni a láncomat fecskendőből, tűvel, kézzel.
És nem is akár hogy!
Olajat kap a görgők alja/teteje, a lánc külső és belső oldala, és a legfontosabb a lánc lapocskák köze is, természetesen alulról is felülről is.
E tű pontosan illeszkedik a lapocskák közé, így pontosan oda megy a 80W 90-es hajtómű olaj, ahová kell!

Jelenleg 30.000 km van a gyári láncban.
2x lett utána állítva, nem nyúlott szakaszosan.
Én úgy gondolom, ilyen törődés mellett kb még legalább ennyit el fog menni.
Lehet a fogas kerekeket hamarabb és külön kellesz cserélni a lánctól, bár még azon sem látni semmiféle "cápafogasodást".

Mindezt természetesen mindenféle kötözködés nélkül, pusztán információ közzététele címén írtam le, hogy hadd olvassák a Kedves fórum tagok, hogy van ilyen is!


Széles utat!
ez tetszik
Bocs Tasi, de annak ellenére, hogy nagyra tartalak, és ha valami baja lenne a motoromnak, olyan lelkiismeretes, és hozzáértő szerelőt szeretnék hozzá mint te, még is azt írom, Istvánnak van igaza, a manuálok lánc ápolásra a 80W 90-es hajtómű olajat ajánlják.
Én egy perverz állat vagyok! Most már itt is tudjátok....