Most olvastam....a Moto GP-ben is lánc olajzóval mennek a nagyok!
Sőt....Rossinak kánából folyik folyamatosan a dzsuva a láncára,és mostanában ezért megy jobban az utóbbi futamokon,mert hűti a láncot a dzsuva,ezáltal könnyebben pörög a hátsó kerék! És a vezérmű tengely pedig így belever a hátsó telóba!
Egy sima gravitációs esetén is, elekronika nélkül:
"Meg lehet közelíteni olyan oldalról is, esetemben ca 30 e km alatt ca 600 ccm -et adagoltam el.. 100 -as tempó-300 óra azaz óránként 2 ccm."
Ha nincs kiiktatás álláskor, akkor sem hiszem hogy 1-5 perc / 1-2 mm3 olaj sok mindent összeken...Föleg hogy tudod hogy városban mész, akkor visszaveszed a cseppszámot növeled az idöintervallumot.
"Mindezt természetesen mindenféle kötözködés nélkül, pusztán információ közzététele címén írtam le, hogy hadd olvassák a Kedves fórum tagok, hogy van ilyen is!"
mégis "piszkálásnak" vetted, PEDIG NEM ANNAK SZÁNTAM, mint ezt le is írtam!
1. Nem éreztem magam megszólítva, pusztán "illett" a témához, amit írtál.
De ha ez téged sért, többet nem szólok hozzá ahhoz, amiről te írsz.
2. Nem gondolom, hogy feledékeny lennél.
3. Minden "újszülöttnek" minden vicc új, vagyis azokkal akartam megosztani, akik még nem olvasták, de ezt is beleírtam mondandómba:
"...hadd olvassák a Kedves fórum tagok..."
Szóval ennyi.
Csak egy sima hozzászólás akart lenni, ami épp abban a témában íródott, amiről te is írtál., ezért "intéztem" hozzád.
De mint írtam, bocsi, többet nem fog előfordulni!
Se húzás.
Se piszkálás.
Se semmi.
Egyszerű hozzászólás.
Nem hittem, hogy ez téged ennyire "negatívan" érint.
Nem értek hozzá, de szerintem a láncolajozó praktikus dolog. Viszont én sokat használom városban, sok a piros lámpa, van-e olyan is amelyik érzékeli, hogy megálltam? Ha nem túl macerás, nem túl drága egy ilyen, nem dzsuváz és és nem csöpög pirosban, akkor beszerznék egyet.
Volna lehetöséged a gyújtókábel nevét, méretét, beszerzési forrását megosztani velem. Azt nagyon le szeretném még cserélni. Kéglinél kapható?
Köszönöm elöre is.
"Mint leírtam már párszor"
...én meg olvastam töled már párszor...
Miben érezted magad általam megszólítva hogy nekem címezted? Gondolod, hogy elfelejettem a vesszöfutásod, hogy te milyen elvek mentén kened láncod? Milyen új információt kivánsz megosztani, amit eddig nem tudtam volna kedves Mester?
Mint leírtam már párszor, én az "elvetemült" "lánc nyalogatók" közé tartozok.
Sőt, nem átallok minden motorozás után (akár 100, akár 200, sőt, ha több mint 500 km, akkor viszek magammal olajat, és ott kezelem le a helyszínen) nekiállni, teljesen tisztára takarítani, és leolajozni a láncomat fecskendőből, tűvel, kézzel.
És nem is akár hogy!
Olajat kap a görgők alja/teteje, a lánc külső és belső oldala, és a legfontosabb a lánc lapocskák köze is, természetesen alulról is felülről is.
E tű pontosan illeszkedik a lapocskák közé, így pontosan oda megy a 80W 90-es hajtómű olaj, ahová kell!
Jelenleg 30.000 km van a gyári láncban.
2x lett utána állítva, nem nyúlott szakaszosan.
Én úgy gondolom, ilyen törődés mellett kb még legalább ennyit el fog menni.
Lehet a fogas kerekeket hamarabb és külön kellesz cserélni a lánctól, bár még azon sem látni semmiféle "cápafogasodást".
Mindezt természetesen mindenféle kötözködés nélkül, pusztán információ közzététele címén írtam le, hogy hadd olvassák a Kedves fórum tagok, hogy van ilyen is!
Bocs Tasi, de annak ellenére, hogy nagyra tartalak, és ha valami baja lenne a motoromnak, olyan lelkiismeretes, és hozzáértő szerelőt szeretnék hozzá mint te, még is azt írom, Istvánnak van igaza, a manuálok lánc ápolásra a 80W 90-es hajtómű olajat ajánlják.
Sőt....Rossinak kánából folyik folyamatosan a dzsuva a láncára,és mostanában ezért megy jobban az utóbbi futamokon,mert hűti a láncot a dzsuva,ezáltal könnyebben pörög a hátsó kerék! És a vezérmű tengely pedig így belever a hátsó telóba!
Ha van kék, feldrótozok egyet a vasra és akkor nekem is lesz olajozóm!
http://www.mevakomi.hu/mevakom...
remélem segítettem
A sör, ropi jöhet....
Lehet hogy kéne egy olajozó nekem?
Talán nem lógnék ki a sorból......
" De ezért már ne érezzem kellemetlenül magam ha lehet"
De érezd magad kellemetlenül
ja, és nekem is van olajzóm
remélem érted a viccet
Lehet ,hogy ki kéne próbálnom?
Na majd meglátom!
"Meg lehet közelíteni olyan oldalról is, esetemben ca 30 e km alatt ca 600 ccm -et adagoltam el.. 100 -as tempó-300 óra azaz óránként 2 ccm."
Ha nincs kiiktatás álláskor, akkor sem hiszem hogy 1-5 perc / 1-2 mm3 olaj sok mindent összeken...Föleg hogy tudod hogy városban mész, akkor visszaveszed a cseppszámot növeled az idöintervallumot.
"Mindezt természetesen mindenféle kötözködés nélkül, pusztán információ közzététele címén írtam le, hogy hadd olvassák a Kedves fórum tagok, hogy van ilyen is!"
mégis "piszkálásnak" vetted, PEDIG NEM ANNAK SZÁNTAM, mint ezt le is írtam!
1. Nem éreztem magam megszólítva, pusztán "illett" a témához, amit írtál.
De ha ez téged sért, többet nem szólok hozzá ahhoz, amiről te írsz.
2. Nem gondolom, hogy feledékeny lennél.
3. Minden "újszülöttnek" minden vicc új, vagyis azokkal akartam megosztani, akik még nem olvasták, de ezt is beleírtam mondandómba:
"...hadd olvassák a Kedves fórum tagok..."
Szóval ennyi.
Csak egy sima hozzászólás akart lenni, ami épp abban a témában íródott, amiről te is írtál., ezért "intéztem" hozzád.
De mint írtam, bocsi, többet nem fog előfordulni!
Se húzás.
Se piszkálás.
Se semmi.
Egyszerű hozzászólás.
Nem hittem, hogy ez téged ennyire "negatívan" érint.
Volna lehetöséged a gyújtókábel nevét, méretét, beszerzési forrását megosztani velem. Azt nagyon le szeretném még cserélni. Kéglinél kapható?
Köszönöm elöre is.
István
...én meg olvastam töled már párszor...
Miben érezted magad általam megszólítva hogy nekem címezted? Gondolod, hogy elfelejettem a vesszöfutásod, hogy te milyen elvek mentén kened láncod? Milyen új információt kivánsz megosztani, amit eddig nem tudtam volna kedves Mester?
Bocsi!
Én a magaméból indultam ki.
3 db semmilyen minöséget nem ir csak azt hogy............ olaj
3 db 80w 90 hajtómü olajat ajál
4 db 20w 50 olajat ajál
szoval ezért emlékeztem így
készűl az uj gigxer
érdekeség nektek is
https://www.facebook.com/photo...
Sőt, nem átallok minden motorozás után (akár 100, akár 200, sőt, ha több mint 500 km, akkor viszek magammal olajat, és ott kezelem le a helyszínen) nekiállni, teljesen tisztára takarítani, és leolajozni a láncomat fecskendőből, tűvel, kézzel.
És nem is akár hogy!
Olajat kap a görgők alja/teteje, a lánc külső és belső oldala, és a legfontosabb a lánc lapocskák köze is, természetesen alulról is felülről is.
E tű pontosan illeszkedik a lapocskák közé, így pontosan oda megy a 80W 90-es hajtómű olaj, ahová kell!
Jelenleg 30.000 km van a gyári láncban.
2x lett utána állítva, nem nyúlott szakaszosan.
Én úgy gondolom, ilyen törődés mellett kb még legalább ennyit el fog menni.
Lehet a fogas kerekeket hamarabb és külön kellesz cserélni a lánctól, bár még azon sem látni semmiféle "cápafogasodást".
Mindezt természetesen mindenféle kötözködés nélkül, pusztán információ közzététele címén írtam le, hogy hadd olvassák a Kedves fórum tagok, hogy van ilyen is!
Széles utat!