Lehet olyanunk is van, mert be van fizetve softver követésre vagy frissitésre, de addig ki sem csomagoljuk még az elsö 1-2 service pack meg nem jelenik. Valakik meg külön élvezik, hogy szophatnak vele, mert akkor náluk jön elö az összes hiba...
Furcsa, nem? Nem csináltál semmi rosszat, söt gondolkodtál, dolgoztál mégis magyarázkodnod kell... Ha ezt országos, vagy világi viszonylatban nézed is ugyan ez a helyzet. Kérdem én, csoda hogy ítt tartunk?
Másrészröl emlékeim szerint: "gyáva népnek nincs hazája", ez az én olvasatomban az aki nem mer belevágni új dolgokba, fél hogy meg kell méretettnie, akinek kezébe adják a kész megoldásokat, akinek megmondják mit hogyan kell, és csak úgy lehet...
Nem hiszem hogy bármi szégyenkezni valód volna a jellemed miatt. Söt...
Persze ez csak az én meglátásom, és pont annyit számít, mint mindenki másé: EGYET!
10-es megy az egyik gépemen, 12-es a másikon. Fönök valamelyik gépen talán 13-as van...
Egyes esetekben nem tudunk tovább lépni a verzióval, mert van olyan projekt ami 3-4 éves, migrálni kéne az adatbázit rajzokat, stb azt meg senki nem fizeti meg. A gond viszont ott van, hogy pl egy 10-eshez már nem adják ki liszensz kódokat, így ha behal a gép és újra akarod rakni akkor ...
Vault részét nem igen használjuk a programnak.
"amelyik láncot fúják és takarítják rendesen 500 km ként nem sokkal megy el kevesebbet mint a lánc olajozós társa"
Tasi, biztos vagyok benne hogy te több láncot cseréltél mint én. Nekem viszont nem az a tapasztalatom nagy ÁTLAGBAN ! Igen is 20-25 ezer km alatt elkoptatják a láncot. Az hogy van egy két kivétel akik rituálé szerűen nyalogatják minden motorozás után láncot, hogy fényes legyen nem hiszem hogy beletartozik az átlagos felhasználóba. Azt hiszem neked sokkal nagyobb átfogó képed van a magyar motorok állapotáról, mint itt bárkinek is.
Ugyanakkor az ismeret hiányának tudom be azt, hogy az az elterjed felfogás hogy trehányak akik akik automata kenő rendszert alkalmaznak. Ahogy előttem már Balázs rávilágított, komoly fejtörés, és munka elkészíteni a rendszert, de utána ezt a rendszert kell kvázi karbantartani ápolni, tehát ugyan úgy lesz vele "dolgod", csak másik szinten. Megint csak azt mondom, hogy addig amíg valaki nem járt "EZEN" az oldalon felőlem azt mond amit akar, értéke zéróhoz konvergál számomra.
Amúgy a manuálok nem 80w90 hajtómű olajat írnak?
Az is mindig hamis kép, hogy legyintenek rá, hogy mi van ha "idő előtt" elkopik, és cserélni kell, mert a nagy viták közepette kétarcúan "ez a költség belefér", közben meg mikor bekövetkezik a aminek be kell, akkor nyílnak a galériák, hogy lehet ezzel még menni, igaz már szakaszosan megkopott, meg hiányzik pár o-gyűrű, de most nincs pénzem újra, meg tud valaki olcsón...csak ezek az emberek nem szólnak hozzá a vitákban, hogy bazz nekem 15 ezernél elkopott, pedig "EL"fújtam 5 doboz is rá...
Nem kell igazságot tenni, hogy kinek jobbak a kártyái, mert két külön asztalnál játszunk, a sakkjátszmákba sem illik kintről beleszólni, ez amolyan úri emberi magatartás szerintem.
A Duki szép! Ezek a 92 környékéről vannak? Főnökömnek van egy ilyen 600-as, a satupadon meg egy 750-es csereblokk...évenként (bátorság esetén 2 évente) vez. szíj csere, és folyamatos izgulás mikor rohad ki a tank. 2000-2500 € ért cserélgetik itt őket.
Más a lustaság és más a nemszeretem-utálat munka. A lusta ember döglik egész nap akkor is ha dolga volna. Nekem vannak olyan munkák, amitől kiver a vakrozsda. Ilyen pl. a festés. Bőgve fakadok tőle. Inkább egész nap betonozok mint hogy radiátort csiszoljak, portalanítsak, mázoljak két óráig. Disznóvágásra nem megyek, mert okádok tőle. Nem bírom. Ha lakásfestés van, összetolom a bútort, lefóliázom és kiköltözöm amíg ki nincs ganyézva, mert behalok tőle hogy a lakás fele csatatér, hordva szana szét a mocsok meg a por és meg este feküdjek oda ahol van egy tenyérnyi tiszta hely. Robeszomon nem kellett puceválnom. Itt igen, csináltam is egy darabig de utálattal. Egy láncot el is fujkáltam, Zölditől van az új, ennél már erősen vakaróztam hogy nem ganyézok többet. Egy nap és már látom a különbséget amit valaki előttem leírt, hogy olajozó esetén a lánc és a lánckerék gyönyörű tiszta fényes fémszínű marad. Nekem így jobb és kész. Mindenképpen egyszerűt akartam. Mivel kézi nyitású és zárású, egyértelmű hogy látszani fog. Látszik is, szem előtt van hogy tudjam kezelni, ne a motorban turkáljak valami eldugott rejtett helyen. Nyitottam-csuktam épp eleget siheder koromban benzincsapot a Verhovinámon, tehát ez sem fog heresérvet okozni.
ugy látom öröktéma lesz ez is a fujkálosok és olajozok közt ............... nincs ebben kölömben semmi .. van akinek ez jön be és van akinek más
külömben minden service manual 300-400 km ként 20w 50 olajat ir lánc kenésnek egyetlen egy manualban sincsszó ragacsos szaról amivel be kell fujni a láncot ........... jó magam, minden motorozás után álvány és le olajoztam a láncot .........és igen néha brigóval le mostam ......... miota lánc olajozom van ezeket a lánc kenéseket motor haladása , közben egy csap nyitásával -zárásával végzem és havonta egyszer elég le ganézni a láncot .............. a másik.......... amelyik láncot fuják és takaritják rendesen 500 km ként nem sokal megy el kevesebbet mint a lánc olajozos társa ........... csak ott van az a rendesen 400-500 km -ként tisztitani fujni ... ami a fujkálos fanok-nál lehet ,hogy meg is van........ de ki mondhatjuk nyugotan .. a motorok töbségén ugy néz ki a dolog , hogy amit fujnak .. ott egy fekete ragacsos szar hajtja a hátsó kereket ... mig az olajozosoknál szép lánc szinü dolgot látunk a fogaskeréken
Lusta embernek? Hmmm! Igen lehet lusta sok ember, de aki a fejét használja az szerintem nem ez a kategória! Nem legyünk már MH, ami kerek, ami szögletes!Ezek a dolgok sokat adnak mind az élményhez mind a tartós élethez.Ja és ha az enyémet is megtalálja valaki az nagyon vájt szemű!
Ezt nem értem. Valaki konkrétan SZERET láncot pucolni? Hát, az nem én vagyok. Mindenesetre az enyémen is nyugodtan keresheted a cuccot, meglepne, ha megtalálnád :)
Háááát, valahogy én is úgy vagyok hogy nem csúfítanám el a mocit holmiféle láncolajozóval. Inkább lepucolom és fújkálom, még akkor is ha esetleg pár ezer kilométerrel kevesebbet megy el a lánc. Ez a rituálé hozzátartozik - szerintem - a motoros feelinghez. Mivel szeretek is vele foglalkozni , nem is esik nehezemre...
Azért legyen nálad tarcsiban extra elzáró, ha az alkalmazott széthullana...az sem baj, ha van terved arra az első időkben, hogyha elszabadulna a rendszer (érdemes az elején csak minimális mennyiségű olajjal megtölteni a tartályt), akkor hatástalanítani tud.
Erre asszociáltam én is...nekem sikerült akkor pár darab csillagot 2-3 mm vastag acéllemezből kifűrészelnem, reszelővel hegyet, és éleket készíteni, aztán szünetekben a hátsó padsorból ment a dobálás a táblára. Kész csoda, hogy valaki nem halt meg...gyorsan rájöttem, hogyha nem akarok az igazgatóiban kikötni, jobb lesz ha nem viszem az iskolába, pedig a fordulatból rúgást alkalmazó kisebbség ellen néha hatásos lett volna...
Utálok láncot pucolni. Mindig is utáltam. Többször szóvá is tettem. Árgus szemekkel figyeltem a fórumtársak hozzászólásait olajozó ügyben és igyekeztem összeporszívózni a hasznos információkat. Most hozzájutottam ezekhez a cuccokhoz és egy kis sufnituninggal összehoztam. Remélem jó lesz.
Nekem meg belefér,hogy kb 2 ezrenként megpucolom a láncot petróval,és 6-800-ként megfújom a finom kis MOL-os anyaggal! És se a felnimen,sem a gumimon egy csöpp takony sincs! Nem macerálom az olajzót,hogy mennyit csöppenjen,stb,stb!
Másrészröl emlékeim szerint: "gyáva népnek nincs hazája", ez az én olvasatomban az aki nem mer belevágni új dolgokba, fél hogy meg kell méretettnie, akinek kezébe adják a kész megoldásokat, akinek megmondják mit hogyan kell, és csak úgy lehet...
Nem hiszem hogy bármi szégyenkezni valód volna a jellemed miatt. Söt...
Persze ez csak az én meglátásom, és pont annyit számít, mint mindenki másé: EGYET!
Egyes esetekben nem tudunk tovább lépni a verzióval, mert van olyan projekt ami 3-4 éves, migrálni kéne az adatbázit rajzokat, stb azt meg senki nem fizeti meg. A gond viszont ott van, hogy pl egy 10-eshez már nem adják ki liszensz kódokat, így ha behal a gép és újra akarod rakni akkor ...
Vault részét nem igen használjuk a programnak.
Ti hányas inventort használtok meg Vaulttal?
Hogyha a legfrissebb verziókat nem instabil?
Tasi, biztos vagyok benne hogy te több láncot cseréltél mint én. Nekem viszont nem az a tapasztalatom nagy ÁTLAGBAN ! Igen is 20-25 ezer km alatt elkoptatják a láncot. Az hogy van egy két kivétel akik rituálé szerűen nyalogatják minden motorozás után láncot, hogy fényes legyen nem hiszem hogy beletartozik az átlagos felhasználóba. Azt hiszem neked sokkal nagyobb átfogó képed van a magyar motorok állapotáról, mint itt bárkinek is.
Ugyanakkor az ismeret hiányának tudom be azt, hogy az az elterjed felfogás hogy trehányak akik akik automata kenő rendszert alkalmaznak. Ahogy előttem már Balázs rávilágított, komoly fejtörés, és munka elkészíteni a rendszert, de utána ezt a rendszert kell kvázi karbantartani ápolni, tehát ugyan úgy lesz vele "dolgod", csak másik szinten. Megint csak azt mondom, hogy addig amíg valaki nem járt "EZEN" az oldalon felőlem azt mond amit akar, értéke zéróhoz konvergál számomra.
Amúgy a manuálok nem 80w90 hajtómű olajat írnak?
Az is mindig hamis kép, hogy legyintenek rá, hogy mi van ha "idő előtt" elkopik, és cserélni kell, mert a nagy viták közepette kétarcúan "ez a költség belefér", közben meg mikor bekövetkezik a aminek be kell, akkor nyílnak a galériák, hogy lehet ezzel még menni, igaz már szakaszosan megkopott, meg hiányzik pár o-gyűrű, de most nincs pénzem újra, meg tud valaki olcsón...csak ezek az emberek nem szólnak hozzá a vitákban, hogy bazz nekem 15 ezernél elkopott, pedig "EL"fújtam 5 doboz is rá...
Nem kell igazságot tenni, hogy kinek jobbak a kártyái, mert két külön asztalnál játszunk, a sakkjátszmákba sem illik kintről beleszólni, ez amolyan úri emberi magatartás szerintem.
A Duki szép! Ezek a 92 környékéről vannak? Főnökömnek van egy ilyen 600-as, a satupadon meg egy 750-es csereblokk...évenként (bátorság esetén 2 évente) vez. szíj csere, és folyamatos izgulás mikor rohad ki a tank. 2000-2500 € ért cserélgetik itt őket.
külömben minden service manual 300-400 km ként 20w 50 olajat ir lánc kenésnek egyetlen egy manualban sincsszó ragacsos szaról amivel be kell fujni a láncot ........... jó magam, minden motorozás után álvány és le olajoztam a láncot .........és igen néha brigóval le mostam ......... miota lánc olajozom van ezeket a lánc kenéseket motor haladása , közben egy csap nyitásával -zárásával végzem és havonta egyszer elég le ganézni a láncot .............. a másik.......... amelyik láncot fuják és takaritják rendesen 500 km ként nem sokal megy el kevesebbet mint a lánc olajozos társa ........... csak ott van az a rendesen 400-500 km -ként tisztitani fujni ... ami a fujkálos fanok-nál lehet ,hogy meg is van........ de ki mondhatjuk nyugotan .. a motorok töbségén ugy néz ki a dolog , hogy amit fujnak .. ott egy fekete ragacsos szar hajtja a hátsó kereket ... mig az olajozosoknál szép lánc szinü dolgot látunk a fogaskeréken
nem sok van belöle