Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

eszembe jutottak erről a dobócsillagról a jó régi ninja-s egyhangon alámondós "szinkronizálos" filmek
Na az se most volt.
Ha nem jó, használhatod dobócsillagnak! Vagy felrakod a kihajtótengelyre a 15ös mellé, és felbiggyesztesz egy Apolló Csepel első váltó-láncdobót, mindjárt lesz terep -felező is a gépen...
Köszönöm a segítséged! Megpucoltam a láncot teljesen tisztára, majd kb. fél percenként egy cseppre állítva kb 20 km megtétele után a lánc egyenletesen és vékonyan olajos, és az olaj hozza ki a szemek közül a még bent ragadt fekete dzsuvát. Felnin szinte semmi csepp nincs és így néz ki:
Proba cseresznye! Ha nem jon be akkor 3e ft banja.
Hosszúnak? Komolyan? Akkor GSX 1400 18/41-e milyen? A gixeren a 15/48-nál állandóan rugdalnám 5 fölé a váltót, de sokan a banditnál is ezt mondják a gyári áttételöre. Nyilván te érzed, te tudod, te géped...
Egy észrevétel volna...az a infúziós csepegtetö nem túl sok ciklusra van tervezve, plusz a szilikon csö is alakot fog váltani a sok felhevülés lehülés, meg az olaj hatására...én nem gondolkodnék benne hosszú távon. Nyilván elsö megközelítésnek elfogadható, de vedd figyelembe, hogy egyszer használatos eldobós cuccokat használsz. A motor meg nem ilyen.
Nem tudom, nekem kicsit hosszúnak tűnik a gyári 15/45 áttétel, ezért gondolkodtam benne.

Kipróbálom aztán meglátom... Ha tetszik legfeljebb a következő lánccserénél 15/47 vagy 48ra átállok.
Délelőtt beszereltem a teljesen mechanikus és manuális olajozómat. 700 Ft volt a költség, a fékolaj tartály. Tömlő szilikon gumi, vizelet gyűjtő zsákról, egy átmenet vékonyabb szilikon gumira amely infúziós szetté, cseppszám szabályozóval, a tű becsavarható fejben van, bármilyen átmérőjű becsavarható (3 db-ot próbáltam ki mire jó lett). Cseppszám szabályozó teljes nyitásban 15 mp-kén cseppent, fél állásban már percenként és tovább fojtható egészen nulláig. Mol fűrészlánc olaj van benne. A többit majd meglátom. Felszálláskor kiteker, érkezéskor leteker. Ennyi belefér.
Hogy megtudd, milyen lehet egy busa, amiről letörtek az idomok
Rövidtávon olcsó, gyorsan kivitelezhető, egyszerű megoldás.
Hosszú távon meg megeszi a lánckoptatót a lengővilla forgáspontjánál.
mellesleg szinte azonos az áttélel arány 14/45 és a 15/48 között (ca 3,2)
Minek?
Nekem használható nincs. Ilyenek jutnak eszembe, hogy 20-ra lapothúzni...meg 2500 HUF az alkatrész meg egy kis szerelés...próbáld ki!
A gixeren gyárilag 15/48 van 100 kW-hoz...én lehet inkább lassítanék rajta mondjuk egy Banditos 15/45-re... , de arra meg ott az 1400-esem.
Háát kerózni nem tudok, de néha összejött véletlenül viszont a béka volt az egyetlen ahol ezt direkt tettem ily módon és élveztem is...
Huhh ez így zúzósan hangzik! Volt dobozod vagy hol kapaszkodott a Dóri,nem féltél,hogy elhagyod?
Mondjuk ekkora helyem nem volt a Mecsekben,picit 200 fölé nyúlott de kanyarodni kellett........a gixxer viszont ugyanitt 200 körül 2,-ban egy apró keresztbordán olyan szépen fölhúzta magát egykerékre,hogy élvezet volt....ilyet a bandi nem csinál,bár kerózni könnyű lenne vele,de én sajnálnám,vissza is tettem a hosszú sárvédőt hátra,hogy még véletlenül se jusson eszembe!
Gyárilag erősen le van butítva, nekem a béka is ilyen volt, a karbishoz képest induláskor meg kisebb fordulaton gyengébbnek tűnhet mint akár a karbis nagybandi...volt egy bizonyos fordulat amit ha elért ott elengedte magát, de ha a tiltások ki lettek szedve és véletlenül beleficcent egy pc vagy valami hasonló akkor már nehéz rajta maradni... ...nekem ha 3.-ban Dórival mentem és kis fordulatról teligázt húztam akkor 150-ig gyorsulgatott, de amikor azt elérte akkor úgy szépen felemelte az elejét....6.-ban 210 fölött kezdett el élni....mindeközben 6.-ban 50-nel is lehetett vele menni és egyenletesen járt, de azt csak az elején csináltam....később már inkább haladtam vele.....ugye 3.-ban 236-nál tiltott.....a busa meg úgy tudom még többnél...
Ezt a húbammeg érzést kipróbálnám,tavalyi gixxer1000-en éreztem ilyet utoljára,az megy is,meg lassul is,de nagyon pályára való.....a busa meg csalódás volt számomra,azt gondoltam,hogy majd húúú meg haaaa,aztán igazából leforog 1-ben is 170-ig de nincs az a mellbevágó érzés(bár hozzá kell tegyem nem tudom milyen üzemmódra volt állítva,hirtelen kellett elindulnom vele,meg amúgy sem nézegetem a műszerfalat mert nincs rá időm).

és azok a tárcsák nem porosodnak valahol otthon?
Nekem azért nem lesz egyszerű egy szem idomtalan csórinak.
Bemelegítésnek nem rossz!
14/45 vegattetelrol velemenye valakinek?
1.2esre gondolkodom ebben
Na de ennyire messzire? Más kontinens? Júliban én is nyomok asszonnyal egy 3000km-es karikát
Talán itt lehet érzékelni menyire szegény a keverék a gyári rendszernél.
Túra messzire.