Kizárt hogy szezonban küzdjek vele.
Inkább kibelezem és spray.
Még a scott mini szettje 27-ért+pk. alternatíva.
Nincs időm tökörészni nagyon.Még két hónap sincs már hátra.
Nekem most az olajzó jó dúsra volt állítva de még így sem szórta,max 1-2 cseppet a felnire,megálláskor cseppent pár csepp a láncról a motor alá.Lehet neked is az első lánckerékhez kellene vezetned,úgy nem lenne vele gond!
ebből az derül ki hogy nem lövi el a motorkarakterisztikát persze lehet ha más mérné annál már mást mutatna a gép.... menni szerintem jól megy nincsen különösebb teljesítményesés sehol , különben meg ezeket az idézőjeles sportdobokat 99 százalékban utcán használják és azért a nevesebb gyártók nem árulnának olyasmit amitől rosszabul megy a gép
Èrtem én...de mi van részterhelésen? Te se digitálisan használod a gázkart? Ez egy igazi parasztvakítás diagram...ebböl hétköznapokra használható infó nem derül ki, szerintem ebben egyetértünk.
(Hogy milyen hangja van engen nem édekel...arra mindenkinek más toleranciája, meg a hozzászött elvei-jogai)
ne a gp dob hanem az oval adatlapját nézd ott van dyno görbe is nem szükséges változtatás persze lehet , az enyémen is ez van és már utánanéztem mi fán terem a db killer soha nem volt belőle kivéve nem hiszem hogy én kifogom nem szeretem ha ordít a motor
Azt is írja, hogy hangolva lett a porlasztó, vagy csak felcsavarozák azt megmérték?
Nem látom, hogy csak egy csúszteljesítményt mértek 100 % nyitott fojtónál? Mi van részterheléseken?
A bandit mindig egy kicsit sántít, hisz ha "elbaszod" is erösebb lesz úgy le van butítva...
Egyen.
Nekem is ez jött le a fórumot olvasva hosszú távon hogy mindenki a legolcsóbb-legegyszerűbb átfolyó rendszerrel kezdi aminél az elektronika "Én" vagyok há nehogymá ne tudjam kezelni.
A vége általában minimum egy vákum vagy elektromos csap.
Ugyanis az ember felejt.Sokszor.
Az olajtócsa az meg szívás.
itt pl a BOS kipuffantónál ami eléggé kedvelt banditokon németbe, a leírásban levő görbén végig nagyobb a paci szóval nem biztos hogy az a nevesebb kipugyártó cégnek a csöve csak üveghangon érvényesül
Talán Lamb inditótt ilyen cuccal pár éve...nem ezzel fejezte be tudtommal. Sok minden az elsö párositáskor derül ki a motorral...
-B+ ez ilyen nagy és csak ekkora hely van...
- Íiiiiiiiiiiiiii ott kéne elvezetni...
-Nem jön belöle semmi...
- mi ez a tócsa itt
-már megint szétcsúszott...
Ezeket szereztem be, a célját kitaláljátok. Hugyzacskó (ez eldobós) átnyomós zárószeleppel, katétercső csavaros csatlakozással, cseppszámláló görgővel állítható cseppszám szabályozóval, a végén csavaros injekciós tű csatlakozással, minden műanyagból és hő/olaj álló puha szilikon gumiból, különböző átmérőjű injekciós tűk. Cseppszám szabályozó ahova állítod, fixen ott marad. Ha a Verhovinámnál indulás előtt ki tudtam nyitni a benzincsapot és érkezéskor lezárni, akkor itt is át tudom nyomni a műanyag szelepet ugyanígy majd. Költség nulla, kis pepecselés, kis kézügyesség, semmi elektronika. A szabályozó meg én vagyok.
Egy pár ponton tévedsz, ezért írom, hogy ne magasztald túl a gyári rendszert. Ago-tól tudom, hogy volt olyan 600 hornet a padon ( lehet hogy tévedek a tipust illetöen) , amin 16:1 körüli szegény keveréket mértek bizonyos pontjain a térképnek gyári térképnél. Azt hiszem ez az arány már erösen a nem tökéltesen gyúlladóképes arány, de mégis az égéstér formájával, egyéb trükkökkel gyúladásra tudják bírni...legalábbis nekem akkor ö ezt magyarázta. (Persze az is lehet hogy csak falsolt valahol a rendszer, nem tudom.) De bármelyik PC letölthetö térképet megnyitod ( a power commander oldalán ingyensen elérhetöek) akármelyik motornál láthatod, hogy környezetvédelem miatt igenis alul kurva szegény a keverék, fent meg Ago mondott olyat talán MT01-nél hogy 10.5:1 re dúsították be... de sok tipusnál simán betolják a 11,5:1 12:1-es értékhez. Szóval ha úgy gondolkozól, hogy a gyári tökéletes, ez alapjaiban szar megközelítés. Lehet hogy drágák a PC-k, de 100 km -ént 1-2-3 liter ( 1400-nél 200-as tempónál 8-9 literig felmegy a fogyasztás PC nélkül, nekem mostanság 6 felett nem volt) üzemanyag sporolható meg. Ha úgy gondolkozól, hogy melléd temetik, vissza jön az ára a PC-nek ( de most már vannak fele áron is, kb 60 ezerért alternatívák)...az emelkedö üzemanyagárakkal meg hamarabb.
Szerintem azt el lehet fogadni, hogy egy neves aftermarket gyártó nem csak arra ügyel pl egy hangtompító rendszernél, hogy fizikálisan passzoljanak a rögzitési pontok. Az hogy alul esetleg veszít a teljesítményéböl az erröforrás, csak egy más fajta követelményrendszer eredménye. Hiszen legtöbb esetben a sportdobot versenyekre hangolják, ahol folyamatosan fordulaton van a gép, és pont leszarják hogy az alsó egyharmadban hangyapuki a gép. Hogy aztán valaki ezt felteszi utcai használatra , de közben félfordulatnál már elvált... az legyen az ö kínja.
Tudom mi a pécé, de mondom azthittem van kályhacsöved is
Gyárirendszert jónak tartom, mert inkább legyen az ideálishoz képest picit dúsabb, mint szegényebb... a gyár meg biztonságilag túldúsít picit.
Dugó olvadás, hengerfej repedés, gyertya elcsöppenés, stb. mindent összelehethozni szegénítve, a dúsítás meg a két rossz közül a jobbik rossz döntés, ha nem 100% ideális az arány.
Én gyári párti vagyok ebből az okból, ott ugye mindent próbálnak figyelembe venni ezért sok esethez képest inkább dúsabb, mint kellene de 100% sose lesz szegényebb, mint kellene....
Meg aztán egy PC vagy fuvóka+tű kit se olcsó, inkább elmotorozom meg elpizzázom...
PC= ECU "x" milliszekundum hosszú beprogramozott befecskendezö nyitási feszültsége (fordulatszám; fojtószelepállás; szívócsö vákuum függvényében) plusz, minusz "y" miliszekundum jel kitartása vagy lecsípése, hogy elöbb zárjon a befecskendezö, vagy kicsit késöbb, ezzel variálva a befecskendezési mennyiséget.
Alkalmas akár hengerenkénti egyedi térképezésre is (elönyös pl a V2-es gépnél) továbbá %-osan tudsz vele triggerelni, azzaz pl a két középsö henger befecskendezési mennyiségét meg tudod növelni, de bármilyen idióta eltolás lehetséges...de gondolom ezek nem új dolgok neked.
Ad egyfajta lehetöséget, ha belenyúlsz a gyári rendszerbe (kipu légszürö, elfokolt vez tengely, stb), hogy utána tudjál korrigálni. Ami nem jelenti azt, hogy ideális lesz, de feltételezhetöen jobb mintha nem módosítanál a befecskendezési térképen, ami nem jelenti azt , hogy mindenhol jobb lesz mint a gyári értékek...de valószinüleg jobb lesz mintha nem nyúltál volna hozzá rendszer módosítása után a térképhez.
Azért másrészröl érzek részedröl egyfajta ércességet. Mintha egy kicsit túlmisztifikálnád a gyári rendszerek jóságát. Holott tudjuk, hogy adott feltételekre és kompromisszumokra egy tesztelt eredmény. Ami nem jelenti azt hogy akár ugyanezekkel feltételekkel ne lehetne másik jó eredménye is rendszernek, föleg akkor ha megváltoztatom a bemeneti feltételeket, pl drágább-precízebb alkatrészekkel dolgozhatok, nem kötnek a környezetvédelmi normák,stb, stb, stb...Ha ez nem így lenne a gyárak nem fejlesztené tovább az elözö generációkat, aminek pont az a elönye, hogy nem nulláról kell indulni.
Csak a lazsáló újmotorosoknak kezd most.
Inkább kibelezem és spray.
Még a scott mini szettje 27-ért+pk. alternatíva.
Nincs időm tökörészni nagyon.Még két hónap sincs már hátra.
(Hogy milyen hangja van engen nem édekel...arra mindenkinek más toleranciája, meg a hozzászött elvei-jogai)
Nem látom, hogy csak egy csúszteljesítményt mértek 100 % nyitott fojtónál? Mi van részterheléseken?
A bandit mindig egy kicsit sántít, hisz ha "elbaszod" is erösebb lesz úgy le van butítva...
Nekem is ez jött le a fórumot olvasva hosszú távon hogy mindenki a legolcsóbb-legegyszerűbb átfolyó rendszerrel kezdi aminél az elektronika "Én" vagyok há nehogymá ne tudjam kezelni.
A vége általában minimum egy vákum vagy elektromos csap.
Ugyanis az ember felejt.Sokszor.
Az olajtócsa az meg szívás.
-B+ ez ilyen nagy és csak ekkora hely van...
- Íiiiiiiiiiiiiii ott kéne elvezetni...
-Nem jön belöle semmi...
- mi ez a tócsa itt
-már megint szétcsúszott...
és még soká lehetne sorolni...
Szerintem azt el lehet fogadni, hogy egy neves aftermarket gyártó nem csak arra ügyel pl egy hangtompító rendszernél, hogy fizikálisan passzoljanak a rögzitési pontok. Az hogy alul esetleg veszít a teljesítményéböl az erröforrás, csak egy más fajta követelményrendszer eredménye. Hiszen legtöbb esetben a sportdobot versenyekre hangolják, ahol folyamatosan fordulaton van a gép, és pont leszarják hogy az alsó egyharmadban hangyapuki a gép. Hogy aztán valaki ezt felteszi utcai használatra , de közben félfordulatnál már elvált... az legyen az ö kínja.
Gyárirendszert jónak tartom, mert inkább legyen az ideálishoz képest picit dúsabb, mint szegényebb... a gyár meg biztonságilag túldúsít picit.
Dugó olvadás, hengerfej repedés, gyertya elcsöppenés, stb. mindent összelehethozni szegénítve, a dúsítás meg a két rossz közül a jobbik rossz döntés, ha nem 100% ideális az arány.
Én gyári párti vagyok ebből az okból, ott ugye mindent próbálnak figyelembe venni ezért sok esethez képest inkább dúsabb, mint kellene de 100% sose lesz szegényebb, mint kellene....
Meg aztán egy PC vagy fuvóka+tű kit se olcsó, inkább elmotorozom meg elpizzázom...
Alkalmas akár hengerenkénti egyedi térképezésre is (elönyös pl a V2-es gépnél) továbbá %-osan tudsz vele triggerelni, azzaz pl a két középsö henger befecskendezési mennyiségét meg tudod növelni, de bármilyen idióta eltolás lehetséges...de gondolom ezek nem új dolgok neked.
Ad egyfajta lehetöséget, ha belenyúlsz a gyári rendszerbe (kipu légszürö, elfokolt vez tengely, stb), hogy utána tudjál korrigálni. Ami nem jelenti azt, hogy ideális lesz, de feltételezhetöen jobb mintha nem módosítanál a befecskendezési térképen, ami nem jelenti azt , hogy mindenhol jobb lesz mint a gyári értékek...de valószinüleg jobb lesz mintha nem nyúltál volna hozzá rendszer módosítása után a térképhez.
Azért másrészröl érzek részedröl egyfajta ércességet. Mintha egy kicsit túlmisztifikálnád a gyári rendszerek jóságát. Holott tudjuk, hogy adott feltételekre és kompromisszumokra egy tesztelt eredmény. Ami nem jelenti azt hogy akár ugyanezekkel feltételekkel ne lehetne másik jó eredménye is rendszernek, föleg akkor ha megváltoztatom a bemeneti feltételeket, pl drágább-precízebb alkatrészekkel dolgozhatok, nem kötnek a környezetvédelmi normák,stb, stb, stb...Ha ez nem így lenne a gyárak nem fejlesztené tovább az elözö generációkat, aminek pont az a elönye, hogy nem nulláról kell indulni.