"Az 1400-ben van egy PC. Gyári kémény, papírszürö."
Miért kevered ide a sportdobokat?
Miért kevered ide a áramlástant?
Egy megváltoztatott benzinmennyiség (többlet vagy szegényítés) nem fog szignifikánsan beleszólni az áramlási viszonyokba hiszen azt a rendszer "ellenállása" adja. Mennyi lesz a motor légnyelése, és az átöbblítési vesztesége szintén nem a befecskendezett, beporlasztott tüzelöanyag keverék arány fogja meghatározni... PC nem más mint egy az közel ideálisra kalibrált "fúvóka" "minden" fojtószelep és fordulatszám tartományban monitorozva a kipufogógáz összetételét. Az a célunk, hogy minden oxigén molekulának legyen párja szénhidrogénnel ...nyilván elképzelhetö, hogy egyesek megszöknek az átöblítéskor, és elhúzzák az mérési eredményeket, de talán még így is jobb értéket kapunk mint a gyári alul szegény felül dús térkép. Amúgy pont az esetleges "csúszások" miatt a kipurendszerben lenne elönyösebb üveggyertyás beállítás ami közvetlen az égésteret monitorozza, és nem egy másodlagos rendszert. Csak aki használta tudja hogy önmagában az nem teszi lehetövé a finomhangolást a teljes mátrixban.
Szóval továbbra is gyári rendszerekröl beszélek...
persze az 1100 block az egész 1400.......... vezérmü lánc csere ............. buta 3 fázisu olajban forgó generátor ....... nem sorolom rá lehet teni az 1,1 re a 1.4 hengert............ fék ha odafigyelsz és tisztán tartód jó anyagókal ..... persze az uj fékek jobbak de ha azt veszed nem sokal ........... miért ? kb egy uj sport motor 180 kg a 1. 4 vagy a 90 évek sport motorjai 250-280 kg ............. menyél egy uj vasal és ültes fel egy 90 kg -os palit mögéd és utána beszélhetünk a jó fékekről
Most nem arról van szó, hogy a gyári dob helyett felborúl a benya/zoxigén arány?
Felborulás oka a nagy szelep össze nyitás miatt lévő átöblités...
Na most a benyát kitudjuk kooorigálni akár karbi akár befecsi és pc...
De ettől még bizonyos fordulatszámtartományokban az arány hiába ideális a mennyiség kevesebb, mint gyári dobbal.
Vagy Dr. Prof. P. oktatta szarúl az áramlástant vagy én nemfigyeltem oda az előadásokra?
Ugye a ideális benya-zokszigény arányos jetpadi beállítás után is a tinying gépek nyomatékgörbéje bizonyos alsó tartományokban JÓVAL kisebb értéket érnek el mint a gyári rendszer, és utcára szerintem nem a felső +10paci számít....
Ugye a nagyon penge tuning 2T nél is azzal variálnak, hogy a kihegyezett fordulaton akár kipu oldalról is töltsön vissza, hisz nincs kipuszelep, ami nagyon helyes.Legalább nem kell hengerfej javítással szopni örökös állandóan... Eddig mindegyik japán gépem hengerfején kellett valamit mókolni....
Én 2T párti lettem pár év után, pedig ifjú tudatlan koromban a 4T ről álmodtam, mikor még csak szoci kgst motorokon toltuk a csattogoslepkét...
Blue annak idején egy áthúzta a csövet egy "csokin", és ot elszorította a megfelelö mértékben. A csepegtetö tünek az 1.2-es szerintem jó...
Ott van CB Laci lefürészelt fejü csapja is jól müködik fojtás gyanánt, és normál kereskedelmi forgalomban kapható.fojtó
Nem.
Sima 2-es olajcső.
Jó lenne ha lenne rajta olyan csőr amire rádugom,huzalkötegelő oszt szevasz.
De a képeken csak belső menet van az átfolyó szelepeken.
az a gyorscsatlakozó (vagy csavaros) menetes része amit belecsavarsz a fojtószelepbe abból is tudsz több fajtát venni 4 es csőhöz 6 oshoz stb de ha nem a spéci levegőcsövet használod akkor a gyorscsatlakozó felejtős
Nem lehet mindenki "tisztakéz"!
A kantárosom meg ne piszkáld...bármelyik szerelési poziban, szabadon vakarhatom a csalánnal vertet... , és nincs "bkv kerékszerelös" villantás sem.
oké oké a PC ad több benyát ott ahol a benzin és levegő keverék átöblit(jellemzően alul ugye a szelepösszenyitás miatt), de az átöblített több levegőt mi adja hozzá?
Vagy a Zooookszigén az nem öblitődik át, esetleg nem kell az égéshez?
Na jó nem elmélkedek tovább, mert jönnek a kályhacső tulajok és deportálnak engem a sivatagokba vagy az eszkimókhoz a hidegbe.
Àhááá... értem.
Meg azt is tudom, hogy miért nem értem. Összemostad a dolgokat.
1;Nekem van egy gyári gixerm! Eredeti kémény, papírszürö, alap beállítás.
2; Az 1400-ben van egy PC. Gyári kémény, papírszürö. Miért van benne a PC? Szerintem ezt te is tudod. Ki van egyengetve az optimális 13,5:1 es kerékarányra ( annak környékére) a befecskendezési térkép. Otthon minden "tuning", de nekem ez "csak" "beállítás" . Kb olyan mint ahogy egy "Mz"-n is beállítod a karbit, hogy rendesen vegye a lapot, és ne böfögjön.
Tasi pöcköli a gépeit, megint mások dyno jet-eznek, sportszüröznek, hurkatöltöznek...DE nekem minden motorom eredeti konfiggal van tartva. Hosszútávon gondolkodok...
Azt hiszem az Sr 500-asom sem a teljesítményröl szól...kb 250 Mz kategóríába helyezhetö...
Énkérek elnézést, azthittem a pc mellé jár kályhacső
Miért kevered ide a sportdobokat?
Miért kevered ide a áramlástant?
Egy megváltoztatott benzinmennyiség (többlet vagy szegényítés) nem fog szignifikánsan beleszólni az áramlási viszonyokba hiszen azt a rendszer "ellenállása" adja. Mennyi lesz a motor légnyelése, és az átöbblítési vesztesége szintén nem a befecskendezett, beporlasztott tüzelöanyag keverék arány fogja meghatározni... PC nem más mint egy az közel ideálisra kalibrált "fúvóka" "minden" fojtószelep és fordulatszám tartományban monitorozva a kipufogógáz összetételét. Az a célunk, hogy minden oxigén molekulának legyen párja szénhidrogénnel ...nyilván elképzelhetö, hogy egyesek megszöknek az átöblítéskor, és elhúzzák az mérési eredményeket, de talán még így is jobb értéket kapunk mint a gyári alul szegény felül dús térkép. Amúgy pont az esetleges "csúszások" miatt a kipurendszerben lenne elönyösebb üveggyertyás beállítás ami közvetlen az égésteret monitorozza, és nem egy másodlagos rendszert. Csak aki használta tudja hogy önmagában az nem teszi lehetövé a finomhangolást a teljes mátrixban.
Szóval továbbra is gyári rendszerekröl beszélek...
persze az 1100 block az egész 1400.......... vezérmü lánc csere ............. buta 3 fázisu olajban forgó generátor ....... nem sorolom rá lehet teni az 1,1 re a 1.4 hengert............ fék ha odafigyelsz és tisztán tartód jó anyagókal ..... persze az uj fékek jobbak de ha azt veszed nem sokal ........... miért ? kb egy uj sport motor 180 kg a 1. 4 vagy a 90 évek sport motorjai 250-280 kg ............. menyél egy uj vasal és ültes fel egy 90 kg -os palit mögéd és utána beszélhetünk a jó fékekről
Most nem arról van szó, hogy a gyári dob helyett felborúl a benya/zoxigén arány?
Felborulás oka a nagy szelep össze nyitás miatt lévő átöblités...
Na most a benyát kitudjuk kooorigálni akár karbi akár befecsi és pc...
De ettől még bizonyos fordulatszámtartományokban az arány hiába ideális a mennyiség kevesebb, mint gyári dobbal.
Vagy Dr. Prof. P. oktatta szarúl az áramlástant vagy én nemfigyeltem oda az előadásokra?
Ugye a ideális benya-zokszigény arányos jetpadi beállítás után is a tinying gépek nyomatékgörbéje bizonyos alsó tartományokban JÓVAL kisebb értéket érnek el mint a gyári rendszer, és utcára szerintem nem a felső +10paci számít....
Ugye a nagyon penge tuning 2T nél is azzal variálnak, hogy a kihegyezett fordulaton akár kipu oldalról is töltsön vissza, hisz nincs kipuszelep, ami nagyon helyes.Legalább nem kell hengerfej javítással szopni örökös állandóan... Eddig mindegyik japán gépem hengerfején kellett valamit mókolni....
Én 2T párti lettem pár év után, pedig ifjú tudatlan koromban a 4T ről álmodtam, mikor még csak szoci kgst motorokon toltuk a csattogoslepkét...
Ez.
Asszem összeütök még egy-két módosítást a látottak alapján.
Ha így sem jön össze akkor marad a teljes scott rendszer.
És lesz egy eladó elektronikám tartállyal,pumpával és igény szerint csővel,fejjel.
Ott van CB Laci lefürészelt fejü csapja is jól müködik fojtás gyanánt, és normál kereskedelmi forgalomban kapható.fojtó
Sima 2-es olajcső.
Jó lenne ha lenne rajta olyan csőr amire rádugom,huzalkötegelő oszt szevasz.
De a képeken csak belső menet van az átfolyó szelepeken.
A kantárosom meg ne piszkáld...bármelyik szerelési poziban, szabadon vakarhatom a csalánnal vertet... , és nincs "bkv kerékszerelös" villantás sem.
A tűnek az 1,2-es átmérő sok?
Rózaszín fecskendőtűt vettem de nekem nagynak néz ki ismerve a gondomat.
Ha ez sem válik be mivel ez 10 ft volt marad a festo szelep.
De ott amit linkeltél nem látok webáruházi részt így gőzöm sincs mi mennyi és még érdeked hogy a csőcsatlakozás M3,M5 az mit is jelent.
Karbiszinkron-ügyben..
Ha jössz haza, lenne rá időd/kedved..?
Vagy a Zooookszigén az nem öblitődik át, esetleg nem kell az égéshez?
Na jó nem elmélkedek tovább, mert jönnek a kályhacső tulajok és deportálnak engem a sivatagokba vagy az eszkimókhoz a hidegbe.
Gecc, miez, velocipéd?
Meg azt is tudom, hogy miért nem értem. Összemostad a dolgokat.
1;Nekem van egy gyári gixerm! Eredeti kémény, papírszürö, alap beállítás.
2; Az 1400-ben van egy PC. Gyári kémény, papírszürö. Miért van benne a PC? Szerintem ezt te is tudod. Ki van egyengetve az optimális 13,5:1 es kerékarányra ( annak környékére) a befecskendezési térkép. Otthon minden "tuning", de nekem ez "csak" "beállítás" . Kb olyan mint ahogy egy "Mz"-n is beállítod a karbit, hogy rendesen vegye a lapot, és ne böfögjön.
Tasi pöcköli a gépeit, megint mások dyno jet-eznek, sportszüröznek, hurkatöltöznek...DE nekem minden motorom eredeti konfiggal van tartva. Hosszútávon gondolkodok...
Azt hiszem az Sr 500-asom sem a teljesítményröl szól...kb 250 Mz kategóríába helyezhetö...