Csak beletúrtam a hirdetési oldalakba 400 bandit cuccot keresve...ilyeneket dobált ki...
Az árfolyamot te tudod, hogy hol mennyiért váltanak...
Hogy újak-e! Szerinted? Piros Suzuki feliratos vonalkodós zacsikban árulják! Ezek bontott cuccok... Csak nem értem, minek egy 3 kilót érö motorra új féktárcsákat venni 100 rongyáert? Még megtatod 10 évig? Mo.-on nincsenek bontott cuccok ?
jól van, körte-almázunk! (Mindig jössz a tuningolt gixerrel...azért ha ugyanezeket a cuccokat az 1.4 blokkra aggatnád valószinüleg az is a nyomában lenne... Mégis csak a gixer blokkból származtatják a 1.4 eröforrását, és még mivel az ezred forduló elött került a rajzasztalra, anyagot is raktak bele... . Rámenne a 1400-es hengersor a gixer blokkra, vagy mások már a furattávolságok?)
Ami zavar, ez a "bandit"-os taknyos hátsófék a gixeren...nincs hátorozott nyomáspont, nincs lassulás...ez ilyen vagy nézzek rá még? Azért az 1.4 ebben a tekinteteben klasszisokkal jobb, brutálisat fog a hátsó egyedöl is, és nagyon jól lehet vele balanszirozni a kanyarokban...)
Ez magyar forintba mit is jelent? meg most ezek újjak vagy hogy is van mert igazából nekem csak a féktárcsák amik kopottak a felni gumival éppenséggel nincs problémám! De a a féktárcsa átmérők fontosak mert ezelőtt 1 évvel megszívtam mert 310- 250 mm tárcsákat kaptam"rendeltem" fel is raktam gyönyörködtem de mire a féknyerget akartam felrakni hát utánna jöttek a problémák....
Sziasztok!
Eljött az idő a féktárcsák cseréjére! Egy SUZUKI BANDIT 400 VC motorról van szó 96-os évjárat! alvázszám: GK7AA . Ugyebár az a bajom hogy nézegettem ebay-n meg hasonló helyeken de szinte mindenütt 310mm az átmérője az első tárcsáknak de nekem csak 290mm és hasonló a helyzet a hátsóval ahol 250mm találok de az enyém pedig 240mm! Szeretnék hullámos tárcsákat! Beraknék egy képet amiket találok! Aki tud valami jó ajánlatot azt szívesen meghallgatom! Köszönöm előre is! További szép napot
14/45öt használ valaki? Van tapasztalat ezzel?
Egyszerűbb/olcsóbb lenne cserélni az első lánckereket, mint a hátsót.
Gondot jelenthet a kisebb átmérő a láncvezetés miatt?
Én tudok egy E jeles, műbizonylatos kivehető DB killeres Remust, dynojet kittel együtt 70-ért,de az nem jó a Tiédbe, mert más a karbid. (ez K1-K6-ba jó)
Ok, köszi! Ilyen narancs Repsol-t kaptam grátisz, de vmi kismotorhoz használták (1x), ezek szerint elhasználhatom a Bandithoz, csak gyakran kell fújni. Actevo 10W40-et tettem bele végül.
Sportdobra vkinek ötlete?
nagyon jó az 1.4 mentem páral ha nyomatékra van át játszva az is jó 2000 fordulaton 6 -ba fel a dombokon .. van kraft jó amikor ki furják av tengely fogaskereket és vissza van fokolva 1,5 fokot .. 275 km/ó tudot az ilyen 1.4
de egy nyitott gyári 1100 -es melett el bujhat simán csak k§n szürő nyitot rendszer és 160 lóerő....... ha meg egy siktolatyus kehint rá vágsz koma ici- pici mokolás ............. akor a régi busát agyon veri .. nem a semmiért let ez legenda
Kettőre leszek kíváncsi, kicsit nyíltabb terepen:
Simán gázra felugrik-e kettőben az eleje, illetve hogy milyen arányban tesz hozzá a dyno a dobbal és az áttétel.
Mert a terv szerint dyno és dob megy, áttétel marad.
A Blade utan azert nem mondanam h remego labbal ultem fel ra, de bevallom, itt akornyeken kiprobalva nem mertem kopp gazt huzni neku kettesben.
Azt hiszem, az a gep kimaxolja a "gozmozdony" analogiat.
Az árfolyamot te tudod, hogy hol mennyiért váltanak...
Hogy újak-e! Szerinted? Piros Suzuki feliratos vonalkodós zacsikban árulják! Ezek bontott cuccok... Csak nem értem, minek egy 3 kilót érö motorra új féktárcsákat venni 100 rongyáert? Még megtatod 10 évig? Mo.-on nincsenek bontott cuccok ?
Ami zavar, ez a "bandit"-os taknyos hátsófék a gixeren...nincs hátorozott nyomáspont, nincs lassulás...ez ilyen vagy nézzek rá még? Azért az 1.4 ebben a tekinteteben klasszisokkal jobb, brutálisat fog a hátsó egyedöl is, és nagyon jól lehet vele balanszirozni a kanyarokban...)
Tapasztalatok szerint azt az actevo-t nem kéne nagyon eröletetni. Zajos töle blokk, akadozik a váltó...Legközelebb Motul irányába gondolkodj.
István
Eljött az idő a féktárcsák cseréjére! Egy SUZUKI BANDIT 400 VC motorról van szó 96-os évjárat! alvázszám: GK7AA . Ugyebár az a bajom hogy nézegettem ebay-n meg hasonló helyeken de szinte mindenütt 310mm az átmérője az első tárcsáknak de nekem csak 290mm és hasonló a helyzet a hátsóval ahol 250mm találok de az enyém pedig 240mm! Szeretnék hullámos tárcsákat! Beraknék egy képet amiket találok! Aki tud valami jó ajánlatot azt szívesen meghallgatom! Köszönöm előre is! További szép napot
Egyszerűbb/olcsóbb lenne cserélni az első lánckereket, mint a hátsót.
Gondot jelenthet a kisebb átmérő a láncvezetés miatt?
Sportdobra vkinek ötlete?
de egy nyitott gyári 1100 -es melett el bujhat simán csak k§n szürő nyitot rendszer és 160 lóerő....... ha meg egy siktolatyus kehint rá vágsz koma ici- pici mokolás ............. akor a régi busát agyon veri .. nem a semmiért let ez legenda
Pontos milyen vegattetelrol van szo ami ennyire tetszett? Ha jol emlekszem gyarilag 15/45 os.
Én csak annyi mondtam a csákónak, hogy jah, ahaaaa, Echte germán 9 paci fancsali pofával odébb állt...
Simán gázra felugrik-e kettőben az eleje, illetve hogy milyen arányban tesz hozzá a dyno a dobbal és az áttétel.
Mert a terv szerint dyno és dob megy, áttétel marad.
Azt hiszem, az a gep kimaxolja a "gozmozdony" analogiat.