Àáááá....teljesen oda van meg vissza, hogy milyen lesz a gixerrel menni, mert amikor ezt vettem, meg a másikat pár hete mentünk megnézni, mindegyik gazda azt mondta, hogy azért adja el, mert nem mer vele menni annyira erős... Most bazira kíváncsi is, meg be is van egy kicsit ...
Nem akarom a körtét az almával, de a PC-s 1400-em is 120 lovas, a gixer meg 136 papíron (100 kW). Csak hát ugye a rövid áttétel a 11000 -ig csuklás nélkül toló érőforrás...,azért egy picit más...
78-ban nem gyártottak 5K7 tipust...nekem a bumfordi téglatankos, téglalámpás nem jön be...
Meg különben is ma kitöltöttem a gixer szerviz exel listáját a ráfordított összegekkel, ez nem volt elég, a GSX 1100 -nél összeszámolgattam a nagyobb tételeket... ( a fordnál a múltkor megtettem... )
Azt hiszem a következö pár hónapban csak benzinre fogok (akarok) költeni!
Most mit mondja?!
Rászűrtem a hirdetésekre, igaz 80-as 35 e km, 95% originál, 1290€, alkuképes...
...és van rajta egy teljes idomzat is...
A szerszámkészítős srác is úgy néz ki szabadulni akar a 80-as Z 750-es kawától...Ha lenne helyem, még lehet gondolkodóba is esnék, de ez nem a túlságosan megkímélt darabok közül való.
1996-os 1.2 Banditba melyik motorolaj ajánlott? Castrol Actevo vagy Motul 5100 a 10W40-ből?
Továbbá vmi mély, öblös hangú sportdobot szeretnék rá, ebben a témában is érdekelne némi infó, előre is köszi!
És: a narancs flakonos Repsol láncspray-ről vkinek vmi tapasztalat? Olcsó, de megfelelő is?
Ha zavarna, hidd el szólok!
Meg kell találni a középutat a túlbonyolítás, és az elbagatellizálás között. Nem szeretnék üres frázisokat pufogtatni, de nem kell elsőre tökéletest csinálni, ez csak nyomorult pojácák találták ki. Elég ha akárhogyan is működik, utána lehet finomítani rajta a tapasztalatok alapján. Nem szeretek személyeskedni, de tessék befejezni azt amit elkezdtél! Ha az segít valamit, én szurkolok, hogy sikerüljön, és igyekszem továbbra is segíteni a meglevő tapasztalataim birtokában, ha szükségét érzed.
motoros cimbiknek csináltam már vagy 50 db ilyen egyszerü olajozot ...... a saját véleményem minél egyszerüb anál jobb .. és még egy szerintem a legjobb ha a lánc csilapitora vezetjük ki az olajat .. és maga a lánc a forgása közben le hordja a lánc csilapitorol a kenő anyagot
Továbbá nem tudjuk azt sem, hogy a különböző sebességek esetén a menetszél, mennyit visz magával, de motor vibrációja is előbb leválaszthatja a majd az adagot.
Meg lehet közelíteni olyan oldalról is, esetemben ca 30 e km alatt ca 600 ccm -et adagoltam el.. 100 -as tempó-300 óra azaz óránként 2 ccm.
Ezt már egy fecskendőbe is ki lehet csöpögtetni arányosan...
A cseppszám már csak azért sem mérvadó, mert a fúvóka átmérőjével arányos a csepptérfogat. Ezt elég egyszerű kipróbálni, venni kell egy kicsi, mondjuk 5cm3-es laboros mérőhengert, belecsepegtetni 500 cseppet és megnézni a végtérfogatot. A csepp térfogata még arányos az olaj viszkozitásával is, nagyobb Engler-fokú olajnak nagyobb, "hízottabb" lesz a cseppje mire leszakad. Talán az lenne az igazi megoldás, ha a cseppszám körül-belüli beállítása után a fúvókát néhány tized mm-re, igen közel tenni a lánckerékhez, hogy a belőle kibuggyanó olaj neki érjen és a forgással gyakorlatilag az olaj folyamatosan a lánckerékre kenődjön?
Kisdobsza-Nagydobszától az utolsó 23 kilométeren volt szemetelő eső és vizes út. Barcson már nem is esett. Bőrgúnyában pont jó volt a 16 fok, se meleg se hideg. Visszafelé tök száraz volt minden. Kollégát meg hátul szoktattam az érzéshez, mire számítson ha ráül
Nem tudok neked erre mondani semmit. sokan fél meg egy perceznek...nekem ez nem mond semmit.
Ezeknél a rendszereknél csak elegendő, meg kevés jellemzőket lehet alkalmazni mennyiség tekintetében.
Ha azt veszem, hogy a mccoi rendszer 6-10 km között adagol, ezt lefordítva mondjuk 100-as tempónál 4-6 percenként történik az utánpótlás. Ennek ellenére akik gravitációssal kennek váltig állítják, hogy fél -1 percenként kell.
Èn a Yamahán is több percere állítottam a fojtást... Festo fojtások pl
Nem akarom a körtét az almával, de a PC-s 1400-em is 120 lovas, a gixer meg 136 papíron (100 kW). Csak hát ugye a rövid áttétel a 11000 -ig csuklás nélkül toló érőforrás...,azért egy picit más...