Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Természetesen!

Azért van esetemben is olyan túra ahol NEM ajánlom a részvételt, mert biza PL most a lengyel túránál szeretnék "időben" kiérni, amihez nem igazán paszol a 80-90-es tempó.....
De a LAZA 1-2 napos túrák, partyk mindig nyitottak.
Ha pedig minden kötél szakad?
Akkor általában félpénzes(fifti-fifit alap) megoldásként utast szoktam vadászni:-) vagyis ha akad egy csajszi, akinek kicci a moccó azt inkább rábeszélem az utas szerepre.........
Nem azt mondtuk, hogy a legkevésbé fordulékony a sportmotor, hanem a turamotor a legfordulékonyabb és a legkevésbé a chopper.Ez leginkább az általad emlitett rutinpályán jönne ki.
Egy ringen persze a sportmotor mindent összevetve a legjobb.
Egy vezetéstechnikai "artista" az más az mindennel tud bűvészkedni.
Bevallom őszintén nagyon rég és nagyon keveset mentem donor motorral. De ha ezek lennének a legkevésbé fordulékonyak akkor miért ezt a kialakítást használják a versenypályákon. Szokni kell.

A vezetéstechnikai tréningen egy GS1200-es BNW-vel mutatták meg a feladatot. Én kinlódtam a nyolcassal. Az oktató először kétkézzel fogta a kormányt utána csak jobba. Ugy is megcsinálta hogy bal kézzel fogta a gázt.
Természetesen ha chopper tetszik akkor vegyél azt. De könyörgöm nagyobbat. Nekem a bandit alternatívája egy 1100-es DragStar volt. A felnőttet csak a játékainak az értéke különbözteti meg a gyerektől és ez így van jól.
Természetesen az a gép is kipörög 130-ig. De pl az érdi emelkedőn 2 személlyel csomaggal el fog vérezni. Bár nem vagyok rutinos túrázó a csapat akkor jó ha együtt tudnak menni. Ha túl eltérő a tempó akkor mástól veszel el lehetőséget vár stb... nézésből. Lehet hogy önző disznó vagyok de rendszeresen 1 valakihez igazitani 6-7 embert nem túl jó.
Blue a te orgánumod sem elhanyagólandó:-) esténként telefon:-P Majd a szárnyaimmal hajtom a motort hogy gyorsabb legyen:-) túrázni szeretnék nem motoros találkozókra járni de ezzel a motorral.-P Sorry mindenkitől értelek benneteket és igazatok van de 30 évet vártam arra hogy motorozhassak akkor had kezdjem azzal ami szerelem volt első látásra:-) majd rájövök én is arra amiről Ti is beszéltek biztos, de a szülei tanácsát sem hallgatta meg az ember ha a szerelméről volt szó:-) Remélem majd találkoztunk egy túrán és meglepődve fogjátok látni hogy nem is olyan lassú:-) majd erre fogunk edzeni:-)
Kosz a tippet, asszem lesz egy utam Becsbe
Nehéz meg fogalmazni, de értem, Piet mit mond. Menj el a Full Gashoz, kérj el egy gsxr-t. Akkor majd megérzed. Lökdösöd a kormányt, aztán mész egyenesen.
A doboz 70euró/darab= 210=53000ft kb. A tartó a louisban 50ezer pénz körül van(five stars), ez szerintem itthon is annyi. Ennyit a magyar kereskedői mentalitásról. Ha ragaszkodsz a kappa matricához, inkább rendelj egy ebayes boltból a németektől, még úgy is sokkal olcsóbb.
katt kétszer
Én azt tudom hogy szombaton kipobáltam Don Bexi Intruderét......
Hát a Szalajka -völgy felső (Pisztrángos étterem) ellőti parkoló teljes szélessége kellett a megforduláshoz......a bandittal meg az 1/3-ban megfordultam.....

Bexi is.....


Szóval fordulékony a nagy dög is, csak NAGYON meg kell szokni.......
Ha sürgős akkor van egy autópályás nyeritésed....

Bécs - Louis MegaStore....

A Funshop-ba ne menj.....az csak egy butik
Félnek elengedni a kormányt:-)))))))


Esetemben az arány olyan 50-50
Ha nagyon csillog a gép, akkor nem int vissza.....(1., tényleg fél elengedni a kormányt, 2., divatmotoros majom aki azt se tudja mit jelent, 3? olyan nincs:-)
Ezt mondtam neki Én is, de a hölgyike NAGYON be van indulva:-))) és ez tetszik:-))))


El kell dönteni hogy túrázni akar vagy motoros találkozókra járni............mert ugye a 2 nem ugyan az.......
És ugye a csapatkeresés is mérvadó.......
Nálam nincs gond, mert mint mondtam Pöttyinek is - a leglassabb jön mögöttem - és ha visszafogja a népet? Hát akkor visszafogja.............
De pl mi van akkor ha autópályás szakasz is van az itinerbe? Elindul 4 órával előbb?


Szóval dönteni kell.........és inkább várni , nézelődni még egy kicsit, de olyat venni ami TÖKÉLETES
Nem tudom mire alapozod ezt a sorrendet de minden motor döntéssel kanyarodik. Leszámítva a kb 5km/h alatti sebességet mert ott mindegyik kormánnyal.
A kezdő számára a kis villaszögő könnyű motor jó. Kisebb erőt kell kifejteni a kanyarodáshoz mozgékonyabb kisebb a giroszkópikus hatás.
Egyébként valóban a robikkal kellett volna kezdenem
Ja igen!

Pöttyike


Ebben sajnos Zöldinek TOTÁLISAN igaza van!

Ahogy a bandittal elmegyek, ott a chopper-cruiser haverok sírnak....... (lásd Battonya - Szentes útvonal 2 hete) - a GS-sel meg előszeretettel mentem be az erdőbe Off-roadozni:-))))
Telefonban letárgyaltuk TEEEE angyali hangú hölgyemény:-)))))))


a válasz: NANÁ
Szabad tudni mennyibe fajnak a dobozok? Nekem 150-et mondtak a Kappa 3 reszesre, de szeretnem minel olcsobban meguszni
Csak egy kiegészítés a Kappa témához
A 44literes MotoDetail doboz egy-az-egyben Kappa, belül a papírjai is mind Kappa, mondanom sem kell mennyivel olcsóbban. A zárak is stimmelnek. Nálam a Banditon gyári Kappa a tartó, a topcase is Kappa, de oldalra inkább MotoDetailt rendeltem a Louisból...
Igazabol ha Kappa cuccoshoz kell valami, szerintem mindenuk van. En is naluk szeretnek venni egy 3 dobozos rendszert, csak ahhoz elobb meg at kell vennem a motort
Köszi tayrol - a doboznak a zárjával nincs gondom, nekem az a 3-as felfüggesztési pont kell amire rácuppan a doboz (ez lényegében 2 alsó hengeres bütyök és maga zár "foglalat"). Az adapterplatni funkcióját tölti be. Tudom, hogy sok helyen lehet rendelni, de ezek a louis-os rendelések min. másfél hétbe kerülnek....
Hát igen, azért örülök, hogy tetszett - nekem a hasidom miatt volt felesleges.
Hali Sipdav!

Jól nézett ki a bukócső a gépen, de az asszonynak nem tetszett (Övé a motor, neki kell tetszeni)
Így aztán egy hét után megváltam tőle (na nem az asszonytól, hanem a csőtől)
Emlékbe maradt róla viszont képem.

Üdv.: Tibi
Van, mikor olyan szar az út, hogy én sem merem, olyankor én is bólintok. Viilantani nem tudok, mert mindig ég a refi.
Nem merik elengedni a kormányt Sokan csak bolintanak, deazért az is valami
Chopperes meg minek emelje a kezét, ugy is fenn van a kormányon
Nekem vegyes a kép, elég nagy százalék nem köszön vissza újabban, de leszarom. Én nem félek elengedni a kormányt

Szerintem azért lehet, mert sok az újonc akinek még motoros ismerőse sincs és nem érti, mit integetünk.
Biztos a villaszög de tény hogy a sorrend nem Ok-és, amit írtál: a legfordulékonyabbak egy kezdő részére: a robogok, a turamotorok (GS, Bandit) aztán jön a sportmotor és a végén a chopper-szerintem (mert ugye a sportmotor ugyebár nem csak kormánnyal kanyarodik hanem a döntéssel)