Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van. www.louis-moto.hu, de alig tartanak pár cuccot, rendelni tudsz tőlük.
Kappa doboztartokhoz zar esetleg az euromotornal.
Nekem szoktak köszönni - inkább a sportmotorosok kapcsán tapasztalom ugyanezt...Lehet már öregszem és túl szarul nézek ki ahhoz, hogy szimpatizáljanak :-)))
Megérkezett a hátsó doboztartóm (5 star modell), immáron 1 megfelelő évjárathoz. Hál' istennek nem adták hozzá azt a 6,95 eurós alkatrészt, amit külön kell rendelnem. Ez lényegében egy zár-szett MotoDetail/Kappa dobozokhoz. Tudtok olyan üzletet forrást, ahol ilyet jó eséllyel találok azonnal vagy 1-2 napon belül? Ahol vásárolni szoktam, ott 15 napra hoznak mindent és lassan vége nyárnak. Köszi

PS: van tapasztalatotok a Bécs környéki Louis áruházról? (asszem 2 is van). Itthon nincs ilyen?
Nekem itt a balaton partján az a tapasztalatom hogy az esetek 90%-ában a chopperesek nem köszönnek vissza. Felétek mi a helyzet?
Pöttyke:
Ha csapatban nagyobb túrákat szeretnél menni akkor látogass el a motorozz.hu-ra. A túrázók 99%-a 400ccm-nél nagyobb gépekkel jár. Egy ilyen 250-es masinával tartósan nem fogod tartani a lépést.
Azt hogy mennyire fordulékony egy motor azt a villaszög határozza meg. Sport motor túra motor chopper. Ebben a sorrendben nő a villaszög és romlik a fordulékonysága. Ez fizika.
Egyet értek az előttem szólókkal a chopper sokkal jobban igénybe veszi a gerincet. Nem kell félni attól a pici előredűléstől a banditon mert a menetszél egy bizonyos sebesség felett tart.

Továbbra is azt javaslom hogy előbb a fejedben tegyél rendet. Miért is akarsz motorozni? Mennyit és hol szeretnél menni? Egyedül v. viszel valakit? stb... Ehhez nézz vasat.
Jól mondod, a lehető legrosszabb választás!
Hát nem biztos hogy a teljesen egyenes ülés a legjobb a gerincnek.Tegnap vagy 5 órát robogóztam, de megfájdult a hátam (pedig sokszor leszálltam). A sportmotoromon volt hogy 10 órát uton voltam, elfáradtam, de a derakam nem fájt. Lehethogy egy kis előredölés jót tesz a gerincnek ? hiszen igy a karoddal is támasztod a gerinced. Na jó nem vagyo anatomokus,csak így gondolom.
Na, akkor neked nem szabad cruiser venni! Ugyanis az előre helyezett lábtartók miatt a lábad nem tudja a futómű felől érkező lökéseket csillapítani, a teherviselő elem a gerinced lesz. Túramotor kell neked, nem ilyen gerincköszörű. Az, hogy álló helyzetben kényelmes, nem jelent semmit.
de nekem pont arra kell, egyense gurulásokra, stb. és amire még rájöttem tegnap nekem nyitott gerincem van ergo nem tudok hosszan görnyedni egy motoron mert meghalok úgy fog fájni a hátam. Ezen úgy ülök ahogy kényelmes
Mindennel jó menni, aminek két kereke van és brümmög
Pöttyke!

Én mindig tiszteltem az úttörőket, akik bevállalják és megmutatják, hogy igeni lehet tartósan motorozni kínai cuccokkal. De ha javasolhatom, Te ne legyél egy közülük. A supershadow a yamaha virago400 silány mása, inkább azt nézzél, vagy 535-öt. Én azt vallom, mint OldPiet, a chopper-cruiser egyenes gurulásra, városi cirkálásra való, igazán sosem tanulsz meg rajta motorozni.
Tegnap egy haverom próbálta ki akinek 650-es suzukia van, és azt mondta nagyon meglepődött hogy milyen jó vele menni 130-at simán ment vele és nagyon kis fordulékony volt.
Hát ez tényleg nagy váltás! Csak ne bánd meg.
Eddig ugy tünt méga GS-se elég erős és sportos ezért kacsingatsz a Banditra (mert csaak sportosabb a kisbandit szerintem)
Nem akarok semmi rosszat mondani a Keewayről, nekem volt ilyen robogom, nem volt személyszerint sok bajom, deazért nem japán szinvonal.
Amit kinéztél az inkább optika, egy chopperrel azért nem könnyebb motorozni, állitólag hosszu turákon nem is kényelmesebb. Nem fordulékony, nehéz kezdőknek nemis szokták ajánlani.
A másik amit valószinű néhányan osztanak velem, hogy a "motorozás" lényegét tekintve én nem tekintem motornak a choppereket. Azok mutiba készültek.Ráadásul 800ccm-nél kezdődnek, amelyikkel tudnád tartani a tempót egy Bandittal vagy GS-el, talán
Jó reggelt Mindenkinek!

Hát furcsa dolgok történtek velem tegnap:-) Reggel találtam a balatonnál egy 400-ast 97-est nagyon szépet jó áron mire teljesen belelkesedtem hogy nekem az kell:-) De délután elmentem és megnéztem egy Keeway crouser-t, amin olyan jól éreztük egymást.-) gondoltam kész eldölt nem veszek most túra motort mert ez kényelmes én túzárni akarok vele az erre tökéletes stb. Na de nem befejezve utána este elmentem megnézni egy Supershadow-t és ott kész vége szerelem első látásra ülésre stb. Most itt tartok:-) Azt hiszem elég éles váltást csináltam a bandit a GS500 után:-) Ha van erről a motorról infotok, tapasztalatotok megköszönném:-) Azért remélem ha ilyen motorom lesz akkor is mehetek a csapattal és tudtok segíteni ha műszaki gondjaim lennének:-) Blue?:-P


Igen:-) Ön nyert egy calipsó zoknit:-)))


Azért a nagy szerelés közepette elsőre nézd meg szerintem hogy a csatlakozó azonos e......mert ha már a külseje nem, akkor ugye jobb elsőre körbejárni a témát......

Vagyis csatlakozó, kábelhossz.........

Ha nem egyezik (a bordázott rész legyen egyedül a gond) akkor csomagolással visszaküldeni, mert nem tipusazonos, vagyis "elméletileg" nem azt kaptad amit kértél.
Hali! Vettem egy index-et előre. A nagyvas.hu oldalon választottam ki típus (bandit 1200) és évjárat szerint - egyértelműen bekategóruizálható volt. Ma megjött, de némileg eltér a jelenlegi háromtól. A meglevők szára sima ennek meg bordázott....mitől lehet, valami utánygártott csoda? A réginek volt egy zsinórvezető műanyag része, ennek nincs.
Másik kérdésem, hogy az index zsinór végén levő műanyagot csak egyszerűen rá kell húzni a benti kanóc csatlakozójára és felfogatni a csavarral, csak ennyi?
Pötty ! Neked semmilyen motoros tapasztalatod sincs ?
Pöttyike


Én is igy kezdtem....

25 évesen AK-val egy 125 TZR........
utána 125 Aprilia.......és csak utána a GS...........

De ugye egy 125-öst jelenleg jobban tudsz eladni mint egy 250-est, hiszen sok a 16-17 éves kölyök.......A1-el.....
ebben a témában viszont egyetértek. nem véletlenül javasolják az mz / simsont kezdőmotornak.
6 éves korom óta motorozom rendszeresen 13 éves korom óta belvárosiforgalomban is (ahogy meglett a moped jogsi) robogóm soha nem volt, simsonom se DE, a kurvasok vezetett kilóméter után is minden egyes új motorom tudott meglepetést okozni a forgalomban. Ergo nem árt egy biztos alapokon fekvő tudás ha már egy 30 ló feletti gépre ülsz.
Miután megvettem a Banditot 26000 km el 3,5 hónap alatt belement 10000 km mert szinte állandóan úton voltam, autópálya stb... És még így is elbasztak pedig mondhatom bátran h összeszoktam vele mert az én észrevételem szerint az embernek kell 2-3000 km h egybe tudjon válni a géppel és egy testként kezelni.

Szal pötty , nem akarlak lebeszéklni a 250 es banditáról ( mert szerintem a gs500 az sok lenne neked) pláne h még nem igazán motoroztál sokat, DE azt mindenképp forszíroznám , h menj el vkivel egy vezetéstechnikai tréningre, mert kurvasokat számít. A banditát meg ne félts. Minimális plusz pénzért gyártanak neked rá bukócsövet esetleg raknak rá bukógombát és nem kell akkor félni h elpotyogsz. Mert ugye ott elsősorban nem azt tanítják h hogy kell száguldozni hanem h hogy kell kezelni a motort.

3. lehetőség h havertól/ nagyitól kunyizni egy szakadt mz t és kicsit rágyurni az alapokra.

Ha gondolod és érdekel egyszer koccanhatunk ha meglesz a mocid és elmondom h mire figyelj stb...
Motort nézni is el tudok menni veled meg haverommal. Pláne h én is ott vagyok h keresgélek/ dilemmázok és így duplán szar h a garázsban a törött banditám , pénz a számlámom és mégse vehetek új motort mert 4 hónapig el vagyok tiltva hatóságilag minden járműtől. Ráadásul egy olyan baleset után ahol be vagyok állítva hibásnak egy geci tanu miatt akinek fizettek azért h mit mondjon..... És senki nem állt ki mellettem mert kb 10 en látták a balesetet de nem akartak tanunak jelentkezni. Szal ez a problem h ha most megveszem 4 hónapig szemezhetek vele (de ugyis ráülnék mert nem bírnám ki) de ebben meg az a rizikó h megin van vmi csámpás dolog akkor az ott kezdődik h 150k bírság, szal sztem várok őszig.

Dijóhéjjban ennyi
Konkrétan: http://www.kepesmotor.hu/suzuk....
Sztem többek által vázolt kritériumnak megfelelő, nem túl öreg (2004), megbízható, számos extra és hasonlítsd össze a többi hasonló korú GS árával. 1-2 hete vittem be a FG-ba, mert nem sokat utazom a munkám miatt és nem igazán tudtam időpontot egyeztetni a megmutatásra. Tegnap érdeklődtem még megvan - és csak így azonosították: "az a dögös hangú GS?..." :-) Nem véletlenül :-)
Nem baszogatás, csak kérdezem: az ETZ = Einzilinder, Teleskop, Zentralrahmen?
Pöttyke, a GS-t amit múltkor belinkeltem betoltam a FULL GAS-ba Budaörsre - így mindenféle hitelkonstrukcióval is megoldható a vétel (habár úgy hallottam pl. Erste-nél magánszemélyek között is lehet lizingszeződést kötni).
11e vezetett km nálam+x az előző tulajnál hibátlanul,most kezdett csuszni a kuplung és emiatt lett egy lamella-csere.ennyi.talán 10-15e km-ként ennyit kibirhato.
Nálam az adta meg a végső lökést a japó gép vásárlásához, hogy kicsit meguntam a szerelgetést. Eléggé maximalista tudok lenni, de már abból is leadtam, mikor heti rendszerességgel 2-3 órát kellett buzerálnom az ETZ-met, hogy a jövő hetet is bírja. Havi 2000-2500 km-es terhelésre egész egyszerűen már nem volt alkalmas. Az igaz, hogy töredéke a fenntartási költsége a Banditénak, de időt azért spórolok vele. Megaztán az a tudat, hogy "No, most gyorsan hazaugrok, megtisztítom a generátort, cserélek szénkeféket*** és utánna mehetek a barátnőmhöz..." már egy kicsit fárasztó volt. Pedig szeretek szerelgetni, de ez már nem hobbi volt, hanem kőkemény kötelesség.

-A ***-ok helyére illeszthető még: Kupplungot állítok, porlasztót tisztítok, kerékcsapágyat cserélek, stb...