Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Feltételezve hogy normális körülmények között használtad:
Azt ugye ne nevezzük szerelőnek aki után 2 hónappal a mocit nem lehet beindítani.
Lehet hogy felületesen olvastam de számomra nem derült ki hogy a motorozásban mit szerettél meg? Mire akarod használni a motort? Terv szerint mennyi km-t akarsz belerakni évente? Ez nem kocsi hogy színre kell venni

Magamról: 173cm magas 23 évvel ezelőtt papir nélkül vezettem egy keveset Pannoniát meg a Bükkben Simsont közepes mennyiségben. Tavaly decemberben egy 1250-es bandita lett. Első kanyart a bakonyban úgyan úgy csináltam ahogy emlékeztem. Barnariadó majd kapkodás. A tréningen cefetül féltettem a gépet. Az első nap egy normális 8-ast nem tudtam megcsinálni. A második nap már az omega meg a holland kapu is ment rendesen. Egyébként a 400kg-os rendőrmotort egyedül fel lehet állítani. Én megúsztam de kopogtak a masinák rendesen.
Ha most egy patent mocic veszel nem mersz majd vele úgy gyakorolni (zárt pályán) ahogy azt kéne. Kezdetben nem hinném hogy a gyorsulás meg a végsebesség lenne a korlát.
MINDEN fejben dől el.
Ha nincs lóvé és bizonytalannak érzed magad akkor egy tuti felszerelés egy bagóért megvehető 250-es (pl mz) működő moci + egy tréning + gyakorlás.
Egy ilyen olcsó mocin nem buksz anyagilag akkorát mintha egy csicsa 250-est veszel. Egyébként ha elég lenne egy 250-es bandit akkor inkább valamilyen nagy robit nézz.
nem véletlenül bízom rád még a láncspray beszerzésem is...
Én 1 éve használom, teljesen rendberaktam. Annyi hiba történt, hogy az állandó kuplungolástól elszakadt a bowden. Aki meg szerszám nélkül nem tud kicserélni egy simson bowdent 2 perc alatt, az vegyen japán autót
mennyi a keret rá? ez sokmindent eldönt, amúgy 250-500cm3 között sutyuki vagy honda, bármi jöhet sztem, gs500, bandit, honda 500, cbf 250.....a pénzmagból indulj ki, ha az a korlátos.....
hát meg is értem, sose vennék mz-t, egyszerűen a megbízhatóság és karbantartási ismeretek hiánya miatt és nem hiszem el, hogy ne kelljen vmit buzergálni havonta rajta, hogy menjen....
a simsonomat miután kicsit megtanultam motorozni vele, azonnal el kellett adnom, képtelen vagyok bármit is kezdeni vele, ha 2 hét után nem indul pöcre, nem értek hozzá, helyem sincs szerelni, szerszámom sincs, a legközelebbi szerelőhöz meg 2 havonta is akár eltolni 5km...
nem kell, nem megy, ezek a vasak azoknak valók akik értenek hozzá, szeretnek buzergálni rajta és meg is tudjak javítani az apróbb hibákat....
ja, megbízhatóság: Kollégám egy MZ ES125/1-gyel jár minden nap, 2*40 km. A motor alig múlt 30 éves.
Én simsonnal nyomom hétközben, azzal sem volt még gond.
Az első gondolatom az volt, ami Kazam írt: ETZ 250, de már az ilyen javaslataimért annyiszor küldtek el a pics@ba, hogy inkább megtartottam- eddig.
Etz-t kiváló állapotban kapsz 100e körül, attól még vehetsz rendes ruhát+felszerelést. Ha belenyúlnál a kakiba(mert bele tényleg nem lát senki), egy komplett generál 30 rongy. A suzukikban ~200 alsó hangon. A többi Kazam leírta.
Kazam köszi, én is így kezdtem gondolkodni az elején hogy veszek egy olcsó régi motort amivel elkezdek járni és nem szakad meg a szívem hogy ha borulok és összetörik:-) és majd egy év múlva amikor már azért "biztonsággal" közlekedek jöhet a következő. De most már tanácstalan vagyok. Vegyek olyan motort ami megbízható jó és nem kell egy év múlva lecserélnem, majd lehet hogymondjuk összetöröm addig de nem baj. Ne vagy 250ccm mert szét vannak hajtva nem olyan jók stb. Összefoglalva induljunk ki abból hogy max robogón ültem soha semmi más motort nem vezettem. 165 magas csajszi vagyok aki most fogja letenni az A korlátozottat. Elég most kifizetnem a jogsit a sisakot a kabátot még plusz a motor ára mellett. Szóval mivel van más családi kiadásom is, nem tehetem meg hogy gyerünk egy körben felszerelés jó supi motor ami velem lesz még 3-4 évig. Már néztem a kawa zzr is:-)
K7-es 1250-es bandit orája 130-nál 11%-al többet mutatott a ténylegeshez. Ehhez számold hozzá a fogszám változást.
Szerintem ez a motor digitálisan lett vezetve. Kopp-tól kopp-ig. Ilyen használat mellett törve is lehetett.
Pöttyke:
Motorozáskor minden fejben dől el. Ha pl 60km/h-val kanyarban megcsúszik az eleje se a 250ccm-est se az 1300-as motort erőből nem tartod meg (teljesen mindegy hány kilo).
A helyedben vennék egy 250-es MZ-t (a lehető legolcsóbban) ami még kibír 1,5-évet. Ezzel elmennék egy vezetéstechnikai tréningre. Nem lenne gond ha koppanna. Menet közben kialakúlna a motorozási szokásaid és ehhez kéne motort venni. Akár egy 1250-es banditát
viszont van egy fekete gsf400v 97 es bazijóáron amit kéne cserélnem rajta az a gumik meg a láncszett, de minde2 megvan a törött bandiról. a tag meg 2 váltás ruhát is ad hozzá ami nem hátrány mivel most készülnénk néhány új rucit venni a páromnak és pont passzolnak
lovesz meglenne pár héten belül, csak ezen dillemázok h most v később.. a bünti az meg bünti

ak val vezettem a s motort pedig a korlátlant már lerakhattam volna... de így alakult, hülyeségvolt nem megcsinálni, így októberig tolódik a dolog
persze addigra még jobban kihajtják a kiszemeltet..
pénzileg egyértelműen szezon vége.
inkább az a kérdés lényege h érdemes e most nyáron venni banditát vagy megvárni az őszt
én nem így vagyok vele, mivel dolgozom de még a szüleimmel élek nem nehéz dolog. csak nem kell elbaszni a pénzt.

ha saját családom/házam lenne már más a dolog
a színe mindegy de ilyet akarok.
mi a lényege hogy veszel másikat, vagy megvárod míg lejár? hogy most azonnal, vagy akkor?
fzr250?
Én nem kinézetre vásárolok motort, hanem a céljaimhoz!
Persze ha Te divatmotoros vagy (a ruhád is piros? ) akkor megértem:-)

Ennek csak az a buktatója, hogy később se lesz több pénzed......
Én is igy voltam vele............és manapság az embereknek egyre kevesebb van.
Halika!

250-esről Én specc tényleg lebeszéllek, mert bár igaz, hogy kezzdőnek az is jó, de itt a lényeg a kezdő....
És ha már itt tartunk!
Miért az AK-t csinálod? Nagy A-val is vehetsz kis motort - csak ugye akkor tágul a lehetőségek tárháza.

A 250-es banditákat nem ismerem - de nekem azért nem tetszenek mert pörgössek......
Én jobban értékelem pont ezért az igazi túramotorokat, amik 100-120-nál még mindig csak max 6000ret forognak (kicsit nagyobb a tartósságuk épp ezmiatt is)

Ha tényleg tanulni akarsz, akkor Én neked is egy 250es CBF-et ajánlanék!
130kg vagyis könnyű, megy 130-140-et (ez a vége), de egy laza 100-110-et simán bír
Árban sem durva.......
De mivel tanulómotor, így max 1 évet adok neked, és főhet a buksid hogy tudnád elpasszolni.

Ezért is csak a saját példámat tudom mondani: hitel.........
De akkor már egy olyan mocit tudsz venni ami évekig jó........és jól is tudsz kiszállni belőle.

Nekem 3 évig volt meg a GS500-am....
beletoltam 68.000km-ert......700ért tudtam eladni
kifizetem a maradék tartozást a banknak és megmaradt még a Bandita beugrója is (igaz ez már nem 6 hanem 10 éves részlet)

Vagyis ha van 500 pénzed, akkor ahoz már csak 200 kell és egy olyan mocit veszel ami JÓ, tartós, és nem adod el fél-1 év múlva mert kicsi, gyenge, nem akar menni......
200-at meg ugye manapság már könyen lehet szerezni......



Amugy természetesen.........
Mivel mondtam, így ha szólsz akkor szívesen állok a rendelkezésedre


engem itt, a Gs500 topicban, az AKMT fórumban, vagy a weben lévő elérhetőségek alapján lehet megtalálni.......de akár iwiwen is, vagy a bikerweben.........szóval nem rejtőzködöm.-)))
Sziasztok Banditák!
Remélem befogadtok egy nem teljesen banditos tagot.
Ha minden igaz pár napon belül megjön a motor, amiben bandit szív dobog, csak fel van öltöztetve. Valószínű, hogy lesz egy pár kérdésem a motorral kapcsolatban, és gondolom Ti tudtok majd a leginkább segíteni.