Pl januárban volt egy 200 kilométeres menésem.
És hiába volt rajtam minden tutiság, csak elhűltem a végére.
Na, akkor kitaláltam, hogy legközelebb plexis kell.
Én meg azt hittem,hogy pont a nagy plekó miatt (is)szeretik az FJR-t.Én kifejezetten utálom 10 fok környékén a nagy szelet,le is hűti rendesen a kabátot. Illetve mióta vérnyúl van ,azóta nem,5-6 fok simán vállalható hosszabb túrán is.
Igen három BMW volt a csapatban két GS és egy GT össz 9 motor. 3 FJR 2 Suzuki és egy Honda Goldving. Hazafelé mindenki a sor végére szorult pedig ők sem egy csiga motorosok.
Oh majd elfelejtettem...
Kösz Zöldinek a úszóház tömítéseket!
(Igaz nem hozta házhoz... )
(ez egy fizetett hozzászólás volt...nagyon meg fogok érte még fizetni azt hiszem...)
Sajnos akkor hagytam magam rábeszélni egy sportszürö beszerelésére, talán ezét lett egy picivel jobb a mért eredmény...de 1-2 évre rá kihajítottam belöle. Az 1400-es hengeres szüröét nem lehet úgy elmosni, mint mondjuk egy sík bandit szüröt, szerintem a gyári szörünél nem kell jobb. Amit árulnak utángyártottat, annak kisebb a torokátméröje...
Nem akarok itt számháboruzni veled, de te is tudod, jól ha az 1400 jobban meg lenne forgatva, akkor nyilván nagyobb lenne a csúcsteljesítménye (nem szeretem ezeket az adatokat összevetni úgy, hogy nincs mellette, hogy milyen fordulatszámon) meg a nyomatéka is, de akár csak egy bandit, szépen vissza van véve a teljesítménye, mely szerintem a hosszú futásteljesítmény záloga, hiszen 7000 fölé nem érdemes elforgatni, mert ott már nem csinál semmit...
A B-king-et alapul véve, minimum kell rá egy duplasoros befecskendezés, meg egy hegyesebb vez tengely pár, és egy nagyobb keresztmetszetü leömlösor...de akkor meg futómüben lesz még kevesebb a gép, ami így sem az erössége a tömege miatt. Azt tartom, ha valaki nincs megelégedve a motor paramétereivel, akkor válasszon a piacról egy másikat, ami könnyebb, kezesebb, erösebb, stb
a két farsli gumit ... illetve a karbit ..............mindig ugy szereld ,,, hogy akku ki.. tartoja ki .. légszürö ki .. ha le veszed a két ülést a szárnyakat ki tudud anyira akasztani hogy nem kell meg bontani .. a két farsli guminak azáro felületét is vizsgáld meg a pálcákat ne erőltezsd szépen kell hogy be csuszanak ,, mi elöt beszereled a szüröt .....,,,..... air boxba villágits be és nézd meg nem e szürödik ki a fény valahol
a1.4 persze megy vissza a padra 120 ló és 138 nm amugy minden rendbe vele .... ide bigyesztem gizi 164 ló 148 nm
Èn is a vége fele járok a gixer karbinak... Hogy elhagyja magát a 22 éves tömítés! Majd 0.4 mm laput, meg repedezett, mégsem akart tömíteni!
Tudom te nem hiszel benne, de egy próbát megér ez a módosított alátét a tűn, hogy ne kopjon el olyan gyorsan. Kicsit vastagabb lett mint a gyári, de pont annyival, hogy elraktam a biztosító gyűrűt, most ugyan annyit lóg ki, meg a 4 ís kb egyforma hosszan lóg ki 0.05 mm -en belül.
Nem tudom hogy fogom visszarakni a karbit, vagyis , hogy fogom visszahúzni a légszúróházba benyomott szívócsonkokat, talán dróttal, vagy vissza kell bontanom megint a farokidom-aksitartó-légszűrőt...
Durva hangja lett az 1,4.nek. Tudom, hogy értesz hozzá, de ezeknél az befecskendezős szaroknál főleg hogy egy Power C is rá van akasztva vigyázni kell a kényes egyensúlyra. Ugyanis fojtó tengely végén van a jeladó. Ha a szinkron miatt eltolódik az alapjárat, akkor eltolja az egész befecskendezési térképet, fölég azt amit AGO hozzáigazított. PC-nél gyújtáson le is lehet ellenőrizni, hogy 11 zöld LED , hogy megy végig, ha végigmegy mikor nyitod a fojtó tengelyét, meg át kell kapcsolni hibakód olvasóba a ECU-t és megnézni, hogy még mindig -C00 van a kijelzőn. HA nem középen van a mínusz jel, akkor rá kell korrigálni.
Különben ez most megy újra a fékpadra? A PC újra lesz kalibrálva, hogy kapott egy másik végdobot, meg szinkronoztál rajta?
pedig jó a wv és jó a bmw is csak pont a felit éri amenyiért árulják... a wv -en meg már csak a jel wv .... a bmw -ék töbet vannak a szervizben mint az utakon legyen autó vagy motor a 90 években rá eszmélt a német autó ipar hogy nem érdemes Jó autót vagy jó motort gyártani azt a paraszt fogja használni 15 -20 évig ezért el keztek szart csinálni csak a dizájnosan .. az olaszok franciák már a 80 években szart csináltak talán a r 16 volt az utólsó nagy dobása a galoknak , a digok is a Ritmoval kezték el nyomni a szart talán a volvo már ami volvo és nem renault és a saáb ami tartota magát europában ......... ugyan akor a toyota , mazda , honda subaru mitsubisi még mindig olcsob és 15 -20 évre rakta össze az autóit ........... igaz ma már ők is tolják a max 6-8 évre gyártot verdákat ............ fogyasztó tásadalom
Csak halkan... A német autóklubról is kiderült hogy meghamisították az adatokat csak hogy a Fosvágen jobb színben tűnjön fel.
Miért pont ez lenne valódi...
És hiába volt rajtam minden tutiság, csak elhűltem a végére.
Na, akkor kitaláltam, hogy legközelebb plexis kell.