egy igazi kömüves talicska.............ami polcon volt és már senkinek nem kellet .. hát csináltak belöle egy motort ............. barátom https://www.facebook.com/photo...
ezt szeretem hallani ................ tanuláskép ... sok modszer van .... ha a pilotokat egyformára rakod és minél lejebb huzód az alapjáratot és van olyan finom műsszered ami ezt is méri annál jobb lesz
mert ugye esetek 90 % ban Cv karbiról beszélünk .
talán annyi ,hogy én fent hagyom a műszert és 1000 re teszem az alapjáratott és ki finomitom a hengerek kopásának megfelelöen pilotal .. ugy hogy a műszer ne mászon el ............. a kopotabak tőbet kapnak a fiteb hengerek beljebb vannak tekerve .. mert ugye ha a 1200 -ön jó a szinkron .....csak düdög,,, vagy ki hagy valamelyik henger és pilotot el tekered ... el is visszi a szinkron
Én alapjáraton szinkronizálok, nem emelem meg a fordulatot. Ha megemelt fordulaton szétmegy a szinkron, nézek egy sűrítési végnyomást, esetleg egy veszteséget, meg szelephézagot.
van benne igazad ....Jani jácuk le minden fasza szelep , vég nyomások , tömitetség .........
a pilotokat gyárira rakod a tűk a helyűkön .............. fel rakod a müszert órás ... oszlopos .. gyári golyos mind vákumot mér ezek egyszerük most hagyjuk az elektromosat
azt mondod be állitjuk a vákumot egy formára a három csavaral tehát az adot hengerek kopásának megfelelöen és mindig mondod hozá hogy nincs kész aszinkron .. és igazad is van mert nincs kész .. ugye mert emelt 1600 fordulaton állitotuk a pillangó szelepeket ,,,
mivel a pilotok mind egyformára vannak tekerve .. most vissza tekered az alapjáratot 1200 re ................. NÉZ RÁ A MÜSZERE .. hopá nem jó basza meg .. eltérést mutat 1600 jó volt de 1200 nem jó ..
ok te hogy folytatod .? ............... öreg motors
Köszönöm a választ. Én soha nem használtam még ilyen műszert. Idegenkedek tőle, mert szerintem -mint mondtam- a szinkron nem csupán a szívócsőnyomások kiegyenlítése. Az alapjárati keverékszabályzó csavarok beállítását pedig szerintem erősen gátolja, bármilyen fals.
Szeretnék segítséget kérni! Menet közben kb 5-7 ezres vagy magasabb fordulaton valami nagyon rezeg elölről jön a hang szerintem... más is tapasztalat ilyet? GSF 650 K5-ös Banditról van szó a másik, hogy a karbit milyen időnként kell tisztítani? Bocs ha alap a téma, de műszakilag nem vagyok otthon :D
Előre is köszönöm a segítséget!
https://www.facebook.com/photo...
mert ugye esetek 90 % ban Cv karbiról beszélünk .
talán annyi ,hogy én fent hagyom a műszert és 1000 re teszem az alapjáratott és ki finomitom a hengerek kopásának megfelelöen pilotal .. ugy hogy a műszer ne mászon el ............. a kopotabak tőbet kapnak a fiteb hengerek beljebb vannak tekerve .. mert ugye ha a 1200 -ön jó a szinkron .....csak düdög,,, vagy ki hagy valamelyik henger és pilotot el tekered ... el is visszi a szinkron
köszi, de inkább nem szoknám meg! így olyan illuzioromboló... :D
a pilotokat gyárira rakod a tűk a helyűkön .............. fel rakod a müszert órás ... oszlopos .. gyári golyos mind vákumot mér ezek egyszerük most hagyjuk az elektromosat
azt mondod be állitjuk a vákumot egy formára a három csavaral tehát az adot hengerek kopásának megfelelöen és mindig mondod hozá hogy nincs kész aszinkron .. és igazad is van mert nincs kész .. ugye mert emelt 1600 fordulaton állitotuk a pillangó szelepeket ,,,
mivel a pilotok mind egyformára vannak tekerve .. most vissza tekered az alapjáratot 1200 re ................. NÉZ RÁ A MÜSZERE .. hopá nem jó basza meg .. eltérést mutat 1600 jó volt de 1200 nem jó ..
ok te hogy folytatod .? ............... öreg motors
Az enyém is ilyen,de még nem jöttem rá mitől.Majd megszokod.
Mi a licitlépcső?
Lekötöm hátul, jobbra balra, és megemelem a blokk alatt. Pl.
Szeretnék segítséget kérni! Menet közben kb 5-7 ezres vagy magasabb fordulaton valami nagyon rezeg elölről jön a hang szerintem... más is tapasztalat ilyet? GSF 650 K5-ös Banditról van szó a másik, hogy a karbit milyen időnként kell tisztítani? Bocs ha alap a téma, de műszakilag nem vagyok otthon :D
Előre is köszönöm a segítséget!
Olvastam, egyenlőre mérlegeljük a dolgokat. Mindenesetre köszönöm hogy gondoltál ránk.
Írtam neked emailt.
Biztonságban Kétkeréken.
Gondoltam itt kezdem mielőtt felpattintom a vaterára.