Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Honda után Suzuki,érdekelne a véleményed!
Inkább XT660 vagy DRZ,nekem a Pegaso valahogy olyan kelletlennek érződik..... .......azért még gondold át mielőtt megválsz a bandittól!
Hornet 600.... Ugyan nem enduro de kurva jóóó és megbízható
Mondj egy kedvezőt tudok embert
honda translap .............. jó ... olcsó .. hibátlan
http://www.sportmotor.hu/motor... itt találtam fejidom rögzítésre tippelnek...
Nekem meg mintha a fejidom... :D lehet mindkettő találtam már hasonló kérdéseket a forumban de érdemi választ azt nem... ha találok valamit megosztom
Szeretnék a Bandikánál egy könnyedebb motort. Valami endurót.
egy igazi kömüves talicska.............ami polcon volt és már senkinek nem kellet .. hát csináltak belöle egy motort ............. barátom
https://www.facebook.com/photo...
Skacok! Volt már dolgotok Aprilia Pegasóval? Milyen? Lehet, megválnék Banditól kedvező áron.
ezt szeretem hallani ................ tanuláskép ... sok modszer van .... ha a pilotokat egyformára rakod és minél lejebb huzód az alapjáratot és van olyan finom műsszered ami ezt is méri annál jobb lesz
mert ugye esetek 90 % ban Cv karbiról beszélünk .
talán annyi ,hogy én fent hagyom a műszert és 1000 re teszem az alapjáratott és ki finomitom a hengerek kopásának megfelelöen pilotal .. ugy hogy a műszer ne mászon el ............. a kopotabak tőbet kapnak a fiteb hengerek beljebb vannak tekerve .. mert ugye ha a 1200 -ön jó a szinkron .....csak düdög,,, vagy ki hagy valamelyik henger és pilotot el tekered ... el is visszi a szinkron
Nekem olyan,mintha a telóban a rugók rezegnének.
vinatti!

köszi, de inkább nem szoknám meg! így olyan illuzioromboló... :D
Én alapjáraton szinkronizálok, nem emelem meg a fordulatot. Ha megemelt fordulaton szétmegy a szinkron, nézek egy sűrítési végnyomást, esetleg egy veszteséget, meg szelephézagot.
van benne igazad ....Jani jácuk le minden fasza szelep , vég nyomások , tömitetség .........

a pilotokat gyárira rakod a tűk a helyűkön .............. fel rakod a müszert órás ... oszlopos .. gyári golyos mind vákumot mér ezek egyszerük most hagyjuk az elektromosat

azt mondod be állitjuk a vákumot egy formára a három csavaral tehát az adot hengerek kopásának megfelelöen és mindig mondod hozá hogy nincs kész aszinkron .. és igazad is van mert nincs kész .. ugye mert emelt 1600 fordulaton állitotuk a pillangó szelepeket ,,,

mivel a pilotok mind egyformára vannak tekerve .. most vissza tekered az alapjáratot 1200 re ................. NÉZ RÁ A MÜSZERE .. hopá nem jó basza meg .. eltérést mutat 1600 jó volt de 1200 nem jó ..
ok te hogy folytatod .? ............... öreg motors
Nagyon szívesen!Veszíteni valótok nincs!
gergok!

Az enyém is ilyen,de még nem jöttem rá mitől.Majd megszokod.
Köszönöm a választ. Én soha nem használtam még ilyen műszert. Idegenkedek tőle, mert szerintem -mint mondtam- a szinkron nem csupán a szívócsőnyomások kiegyenlítése. Az alapjárati keverékszabályzó csavarok beállítását pedig szerintem erősen gátolja, bármilyen fals.
500!

Mi a licitlépcső?
A link felett elsiklottam, bocsánat.
Lekötöm hátul, jobbra balra, és megemelem a blokk alatt. Pl.
Sziasztok,

Szeretnék segítséget kérni! Menet közben kb 5-7 ezres vagy magasabb fordulaton valami nagyon rezeg elölről jön a hang szerintem... más is tapasztalat ilyet? GSF 650 K5-ös Banditról van szó a másik, hogy a karbit milyen időnként kell tisztítani? Bocs ha alap a téma, de műszakilag nem vagyok otthon :D
Előre is köszönöm a segítséget!
Igen, köszönöm megkaptam!
Olvastam, egyenlőre mérlegeljük a dolgokat. Mindenesetre köszönöm hogy gondoltál ránk.
Hali!
Írtam neked emailt.
Biztonságban Kétkeréken.
1250-hez Magyar nyelvű eredeti felhasználói kézikönyv kinek mit ér meg?
Gondoltam itt kezdem mielőtt felpattintom a vaterára.