Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sajnos nekem nincsenek hozzá szerszámaim,és a szaktudás is hiányzik de erősen...
egy dologhoz értek a motoron,piszkosúl jól tudok vele menni
a Red Baron mellett? ők üzemelnek még mint szervíz?
Köszi Mikir,majd beszélek az uriemberrel
Azért az elmúlt pár hozzászólásból nekem egy kis ellentmondás kerekedik ki egy két ponton.
Egyik részről "elmarasztaljuk" ha valaki nem ért hozzá, és szerelöhöz akarja vinni, másik részről, meg megkérdőjelezzük, hogy valóban ért hozzá, vagy csak látta már hogy valaki tekergeti, és azt hiszi ért hozzá...ja és amúgy minden szerelő kontár bár nem tudjuk miért mert amúgy nem értünk hozzá...

Nem szeretem továbbá ezeket a titkolózós sejtelmes félmondatokat sem, pl most éppen Kawas -vagy Lecso mestertől, mikor feszegetik a nyomáslefutások kielemezésének lehetőségében rejlő további analíziseket pl a szelepek zárásának megfelelőségéről. Esetenként megértem, hogy vannak "szakmai" titkok, de kik elöl kell eltitkolni? Azt hiszem volt már rá példa, hogy kb 2-3 óra kutakodás után, de csak mert félgőzzel ment, a netröl pár könyvből össze lehet túrni a megoldást amit senki nem fog felhasználni, max érdekesség képen elolvassa.
Sokszor meg pont ilyen féltve őrzött titkok kerülnek elő egykét "dicsékvős" hozzászólásból, csak jól ügyesen kell felvezetni a témát, azt már jönnek is elő a nagy titkok.

Mondok esetedben is egy pl-t Tasi. Volt már szó a gixer karburálásáról, megfelelő túlfúvókázásról, meg hogy csak egy páran tudják a nagy receptet. Ehhez nekem két gondolat. Aki ilyen területeken "fejleszt" az pont tudja, hogy mennyire különbözőek még az "egyforma" motorok is, és ami több, mennyire különbözőek a emberek igényei. Vagyis lehet hogy valaki tuti receptjével egyáltalán nem megyek semmire, mert széria a motorom, vagy teljesen másképpen módosított, és lehet túl sok, vagy túl kevés lesz amit kap.
Vagy ki fogja 1250-es olajos blokkod lekoppintani, ha elárulod a nagy cseleket? Nem hiszem hogy túl sok embernek van akkora tapasztalata, hogy összeválogasson 7 blokkból egy igazit, szétgépmunkáztassa, és még tehetsége is legyen beállítani, ha mégis, lehet nem ezt az alanyt választaná...Ilyen magasságokban az itt olvasók nagy hányada kérdéseket sem érti, nem hogy a rájuk adott válaszokat.
Meg tudjuk, azt is hogy ki az aki fórumon nőtt fel és szedett össze "fórumfilozófiát", írni nyilatkozni tud róla, de páran tudják, hogy soha nem is csinálta...
Nem megbántva senkit, de ez a fajta " szakmai féltékenység " kicsit gyerekes. Vagy hallgasson róla ha azt hiszi egyedül ö a tudója és kenyere múlik rajta, vagy ha késztetést érez ossza meg az olvasókkal.
aki tudja , hogy mit csinál az egy ilyen benzin csöves 1000 ft rendszerel is 98 % ra be tudja magának állitani ....................

aki nem ért hozzá annak lehet 200 000 ft elektronikus gépe azal sem fogja be löni .................

sajnos én ugy látom hogy az emberek zöme meg lát egy karbit rajta pár csavart ,,, vagy valamilyen szerkezetett amin csavarok vannak ............és ha ép van neki ilyen szerszáma ........... és ki si tudja tekerni vagy el tekerni ezeket a csavarokat ..........már az hiszi ő a király ! ..
Viszont nekem van és mindig gyönyörködök a szép, színes görbékben....és annak kimondottan örülök amikor egyenes... ....há' persze, hogy fogalmam sincs mire jó....csak úgy vettem.

Rajtam kivül csinált valaki "bödönt"(kartergáz szürö-totálcar-ról) a motorjára?
Ezt gondold at ujra......
Igaz sajnos nekem sincs ilyen csodamuszerem de azok a gorbek tobbet arulkodnakmint gondolnad....
Ja, de milyen szép és színes? ....na meg mennyivel tudálékosabbnak hat és lehet süketelni, hogy éppen mit ábrázol.
Hát, akinek a görbe csak annyit jelent, hogy látható...
Az, hogy egyformák a szívócső nyomások, még nem jelenti azt, hogy kész a szinkron.
Ezt a műszert nem értem. Komolyan. A pálcák mellett hogy nem falsol?
Mértünk együtt folyadékost használó haverral és azok (két féle, egy házi és egy ilyen) ugyanazt mutatták mint a bike-tech-es.....így tényleg nem kell túlmisztifikálni.....ami előnye van az inkább, hogy görbeként is megjeleníti a vákuum változását.
Kicsit beleszólok!Tolnán is van egy roppant korrekt szerelő,ha gondolod privátban átküldöm az elérhetőségét!
Ilyen van nekem is...
Biztos jobb szenzoros, de nem szeretem túlmisztifikálni a dolgokat...
Ismered a teloszimering beütő univerzális szerszámom?
85+fa... ..most, amikor én vettem mér asszem valami 100 fölötti volt.......hát a válság, az lejjebb vitte az árakat.
nekem a klaszikus Carbtune-II van,de van amikor hallom a fulemmel arulas van es azert ez toredeket tudja mint 4db elekromos szenzor mikrovezerlovel es laptoppal.
egyszer lesz idom epitek olyat de 4db jo szenzor se olcso es akkor a fejlesztesre elment idot megse emlitem....
Mi ez a hangnem kolléga? vègén önt is lehülyèzik az önjelölt szerelök :)
En is koszi!
Egy jó szinkronteszter 70 rugó...
Nem bántottál meg szerintem senkit.
Én személy szerint legalább öt olajteknőt cseréltem/javítottam az ilyen "nehogymáénnetuggyammegcsináni" emberek után. Pedig egy csomó, nagy csomó dolgot nem tudtak, és ezekben az esetekben csak a meghúzási nyomatékkal kapcsolatos hiányosságok derültek ki. De hajrá-hajrá.
Lehet, hogy jó szerelő, nem ismerem és hálistennek nincs is szükségem rá, hogy megismerjem. Attila nagyon korrekt és precízen dolgozik, maximálisan megbízom benne!
zöldi!

Köszi a segítséget lánc ügyben! Mivel arany színű a lánc,így egyenlőre a nyakamban fogom hordani,mert még mindig a gyári lánc szett van fent közel 50e km-nél szóval ezt a km-ert eddig olajzó nélkül tettem meg MOL sprayvel! De még úgy nézem elég sokáig kell na nyakamban hordanom a szép arany színű D.I.D láncot!
mikir-totokalmi!

Esetleg Szimlacsek a Suzukinál Baján! Korrekt a srác! 703970283