Én is erre gondoltam, de az ember sosem lehet benne biztos :) Köszi. Amúgy majd áprilisban mit szólnál egy kormánycsapágy cseréhez, hogy látod be fog férni, vagy napoljunk?
ne idegely Gábor ............... nagy csavar fel lazit a két kis csavart meg egyformán tekered ki ... vagy be ........... 20- 30 mm középen -- és nagy csavar vissza húz
nem feltételezés ............. a cdi adja a jelet csak egy vezetéken megy a petró .............. vagy a cdi halt be , vagy ahogy mondod a vezeték testel .. ez lehet víz test lehet contat hiba a cdi csokiba , lehet ki dörzsölt vezeték ........... ilyenkor a jel fel erösödik és a ford szám mérő egekbe mutat ..............a trafó pedig veszit feszültséget és nem képes át ugrani nyomáson a szikra ............ le kell mindent lámpázni és szigetelni ... a cdi szét szedni ki fujni megszáritani ....
össze szerelésnél sziloval víz mentesen szerelni ...........
Elsőnek kikell szűrni a cdi, trafó, műszerfal, kábelköteg négyesből a közös ponton hol a zárlat...
Aztán a hiba helyén lévő dolgot megállapítani, hogy javítás vagy csere...
Viszont, mint más is írta, ha nem a cdi a hibás tönkreteheti azt is a hiba!
Köszönöm. Ennyivel is közelebb vagyok. Bontogatás közben amennyire tudtam megnéztem a trafót és a körülötte lévő kábeleket, de csak annyit, hogy nincs-e valami szétcsúszva. Sajnos, hogy hozzá férjek,le kéne venni a tankot,meg tuti még lenne valami akadály, úgyhogy akkor bízok a szerelőben.
Egyik Modell szerint a fordulatszámmérö jelét az egyik gyújtótrafóra menö jelböl veszik le amit a CDI szolgáltat. Ezért ha pl letestel ez a kábel, akkor hazavágja a gyújtótarfó jelét is, ezért haldoklik ilyenkor a Motor, mert 2 henger nem kap gyújtást.
Ez azonban csak egy feltételezés.
Igen. Beindul,tudok vele menni,de amikor rájön a hoppáré akkor vagy lelassul, vagy megáll. Húzni nem húz. Eddig megoldotta egy visszaváltás,de jobb lenne valami végleges orvoslás.
Leszedtem a bal oldali deklit, ami az indítómotornál van. Abban volt egy kis jeladónak kinéző,durvan odarögzített valami. Első ötlet nálunk is ez volt. Elvittem hétfőn szerelőhöz,ők is arra gyanakodtak,de tele van az udvar motorral,úgyhogy csak jövő kedden tudja megnézni. Gondoltam addig megnyugtatom magam.
egyszerűbb esetben kontakthiba rosszabb esetben az órában levő elektronika, kell egy mókus aki ki tudja mérni lehet elég egy multiméter de a jelet se ártana megnézni ahhoz már oszcilloszkóp kell
Sziasztok!
Egy ideje már egy '98-as 400-as bandit boldog tulaja vagyok. Múlt szombaton a szezonnyitóról jöttem haza, mikor a fordulatszámmérő meghülyült és elkezdett össze-vissza ugrálni menet közben, de a motor valós fordulata nem változott. Miután megálltam alapjáraton forgott tovább a gép, de a mutató 2000-12000-ig minden értékre felugrált. Majd egy normál állapotra való visszaesés olyan jól sikerült, hogy magától le is állt. Ezt azóta eljátszotta még menet közben is, akkor kevesbé volt szerencsén a hirtelen motorfék. Találkozott már ilyennel valaki?
Köszi Pisti, igen ez az. Az vele a gond, hogy kiszivárog a motorolaj a pöcök mellett és idővel nem lesz jó a kontaktus. Néha kiszerelem, jó alaposan kifújom féktisztítóval, majd kontakt tisztítót spray-vel akkor két hónapig jó.
A kis lánckerék felett egy ovális fekete műanyag bizbasz azt hiszem két imbusz csavarral rögzítve és felkábelezve csatlakozóval a végén a biztosíték tábla mögé. Kiáll belőle egy pöcök amit a váltó körbe forgat és különböző ellenállások vannak benne.
össze szerelésnél sziloval víz mentesen szerelni ...........
Aztán a hiba helyén lévő dolgot megállapítani, hogy javítás vagy csere...
Viszont, mint más is írta, ha nem a cdi a hibás tönkreteheti azt is a hiba!
Ez azonban csak egy feltételezés.
Vótt maga Lengyel, Cseh-Szlovák tájon?
Üzenőfalon vannak a részletek?
Egy ideje már egy '98-as 400-as bandit boldog tulaja vagyok. Múlt szombaton a szezonnyitóról jöttem haza, mikor a fordulatszámmérő meghülyült és elkezdett össze-vissza ugrálni menet közben, de a motor valós fordulata nem változott. Miután megálltam alapjáraton forgott tovább a gép, de a mutató 2000-12000-ig minden értékre felugrált. Majd egy normál állapotra való visszaesés olyan jól sikerült, hogy magától le is állt. Ezt azóta eljátszotta még menet közben is, akkor kevesbé volt szerencsén a hirtelen motorfék. Találkozott már ilyennel valaki?
http://osz-car.hu/webaruhaz/ht... ez eredeti ruszki, de komplett repair kit
ez pl tejesen kompatibilis a gsx r 400 , a gsx r 750 és a gsx-r 1100 benzin csapjába............http://keletiautoalkatresz.hu/...