15/ 48 a gyári ........ ha 14 /50 re simán a 118 lánc ilyenkor már gázra jőn ketőbe -háromba simán a vége 260 óra szerint
16 / 48 birja és ott is jó a 118 lánc a fogyi 0, 5 literel csöken de nem lép akorát óra szerin 300 ,,,,,,,,,ahogy erösited a motort , hogy a fogyasztásod ne száljon el az átétet hosszabitod a régi 1340 blokomra amikor fel toltam agyári 15 /48 at nem lehetet normálisan uralni 60 -nál 5 be volt kövér gáz és cv váltáskor tete a segit
szeretek játszani az átételel
Igen persze. Nagybányától északra a Firize tó mentén Lostrica tőlem mindössze 107km bár most mi Máremaros sziget. felől támadtunk beiktatva. egy 35Km-es. szerpentint.
Akkor most meg vagy dicsérve!
A 118-as lánc jó ezekhez az áttételekhez? Elég sokat variálsz rajta!
Ha átraknám banditos (15/45 re a gyári 15/48 helyett) áttételre, még volna hely vajon hátrahúzni? (zsír új a lánc)
Amúgy az áttételről jut eszembe, hogy azért az 1400-es is nagyobbat lépne, ha nem ezen a motoron lenne talán a világ leghosszabb szekunder áttétele (18/41).
Nem olyan régen találtam és linkeltem ide egy német oldalt ahol a srác beleküzdötte a 6 fokozatu váltót a 1100-es blokkba.
persze hogy sokal feljebb egyértelmü a........ 164.6 ló busa kipuval 11500 ........valamenyin .. a 147,4 nm 8900 valamenyi jöt le persze azota mokoltam a 135 fő 140 re lett rakva és kapott egy full gyári kiput és az átét 16/ 44 ről 16/ 46 a fogyi 7 litere modosult de a haver régi busálya le marad 240 ig ..........
készül egy uj block is ..most töröm a felyem a 6 gangon
Nézem te sem ott laksz ahova születtél... akkor webshop, vagy ebay-en talász szürövel együtt 4 literes szettet. A 10W 40 szerintem Angliába gyári ajánlás szerint tök jó. Válszthatod a 3000 szintetikus, vagy a 5100-es fészintetikus löttyöt. Szerintem 3000-es pont jó ebbe az ókori eröforrásba.
Sziasztok !
Lenne egy kérdésem egy 2004 es GSF 600 boldog tulaja vagyok , szeretném megtudni hogy milyen gyakran cseréltek olajat benne és hogy milyen márkából ajánlotok jót , de megfizethető áron !
Élőre is köszi
A 3000 ásványi.
az 5100 félszintetikus
a 7100 szintetikus
a 300 meg szintetikus, versenyre
16 / 48 birja és ott is jó a 118 lánc a fogyi 0, 5 literel csöken de nem lép akorát óra szerin 300 ,,,,,,,,,ahogy erösited a motort , hogy a fogyasztásod ne száljon el az átétet hosszabitod a régi 1340 blokomra amikor fel toltam agyári 15 /48 at nem lehetet normálisan uralni 60 -nál 5 be volt kövér gáz és cv váltáskor tete a segit
szeretek játszani az átételel
kb 3-4 fokot tolerál a 118 lánc
http://www.bikeparts.hu/termek...
Ez van a kis vérnyúlon,a nagyot eladtam.vérnyúl most ez van:
http://shop.nationalcycle.com/...
N20201
A 118-as lánc jó ezekhez az áttételekhez? Elég sokat variálsz rajta!
Ha átraknám banditos (15/45 re a gyári 15/48 helyett) áttételre, még volna hely vajon hátrahúzni? (zsír új a lánc)
Amúgy az áttételről jut eszembe, hogy azért az 1400-es is nagyobbat lépne, ha nem ezen a motoron lenne talán a világ leghosszabb szekunder áttétele (18/41).
Nem olyan régen találtam és linkeltem ide egy német oldalt ahol a srác beleküzdötte a 6 fokozatu váltót a 1100-es blokkba.
Ha nem akarod a meleg vizet újra... a végén van link is pár képpel.(Szerintem neked lesz otthon hozzá minden.)
készül egy uj block is ..most töröm a felyem a 6 gangon
És a dög melegben majd mi lesz?
Csak,hogy az FJR-en motorosan állítható!
Itt a fórumon Zöldi a olajmágnás és egyéb cuccok forrása: Motul jó bele...
Lenne egy kérdésem egy 2004 es GSF 600 boldog tulaja vagyok , szeretném megtudni hogy milyen gyakran cseréltek olajat benne és hogy milyen márkából ajánlotok jót , de megfizethető áron !
Élőre is köszi
A jó kis titán yoshimura szettet meg nagyon szeretné már megismerni az én felemre eső ikertesója.