Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tesódé lesz?
eddig hetnte volt, mostmár nem lesz, hogy megvan a zöld kisbálna
Ne kavarjál koma :)
A 3000 ásványi.
az 5100 félszintetikus
a 7100 szintetikus
a 300 meg szintetikus, versenyre
15/ 48 a gyári ........ ha 14 /50 re simán a 118 lánc ilyenkor már gázra jőn ketőbe -háromba simán a vége 260 óra szerint

16 / 48 birja és ott is jó a 118 lánc a fogyi 0, 5 literel csöken de nem lép akorát óra szerin 300 ,,,,,,,,,ahogy erösited a motort , hogy a fogyasztásod ne száljon el az átétet hosszabitod a régi 1340 blokomra amikor fel toltam agyári 15 /48 at nem lehetet normálisan uralni 60 -nál 5 be volt kövér gáz és cv váltáskor tete a segit
szeretek játszani az átételel

kb 3-4 fokot tolerál a 118 lánc
kb 20cm-t lehet állítani alsó és felső állás között.:

http://www.bikeparts.hu/termek...

Ez van a kis vérnyúlon,a nagyot eladtam.vérnyúl most ez van:

http://shop.nationalcycle.com/...

N20201
Az igaz .
Aha,akkor kellet volna a vérnyúl,vagy a túra plekós FJR.
Csak neked
Igen persze. Nagybányától északra a Firize tó mentén Lostrica tőlem mindössze 107km bár most mi Máremaros sziget. felől támadtunk beiktatva. egy 35Km-es. szerpentint.
Igen viszont a legalacsonyabb álláspontja is magasabb az Fjr-nek. És sokkal nagyobb mint a vérnyúl. Nekem nyáron sincs vele gondom.
kolléga szabad kérdezni hogy ez merre volt?
Jelentem ma volt műszakin a paripa,átcsúszott úgy ahogy volt sportdobbal és kék helyzetjelzőkkel 8 ropiért...
Akkor most meg vagy dicsérve!
A 118-as lánc jó ezekhez az áttételekhez? Elég sokat variálsz rajta!
Ha átraknám banditos (15/45 re a gyári 15/48 helyett) áttételre, még volna hely vajon hátrahúzni? (zsír új a lánc)

Amúgy az áttételről jut eszembe, hogy azért az 1400-es is nagyobbat lépne, ha nem ezen a motoron lenne talán a világ leghosszabb szekunder áttétele (18/41).

Nem olyan régen találtam és linkeltem ide egy német oldalt ahol a srác beleküzdötte a 6 fokozatu váltót a 1100-es blokkba.

Ha nem akarod a meleg vizet újra... a végén van link is pár képpel.(Szerintem neked lesz otthon hozzá minden.)
Ja, már én is kezdem megismerni . Megvan az eredetvizsga, meg a biztosítás is, holnap de. már a nevemen lesz .
persze hogy sokal feljebb egyértelmü a........ 164.6 ló busa kipuval 11500 ........valamenyin .. a 147,4 nm 8900 valamenyi jöt le persze azota mokoltam a 135 fő 140 re lett rakva és kapott egy full gyári kiput és az átét 16/ 44 ről 16/ 46 a fogyi 7 litere modosult de a haver régi busálya le marad 240 ig ..........

készül egy uj block is ..most töröm a felyem a 6 gangon
Köszönöm Szépen a segítséget ! Sajna messze keveredtem:P
Norbu!

És a dög melegben majd mi lesz?
Norbu!

Csak,hogy az FJR-en motorosan állítható!
Nézem te sem ott laksz ahova születtél... akkor webshop, vagy ebay-en talász szürövel együtt 4 literes szettet. A 10W 40 szerintem Angliába gyári ajánlás szerint tök jó. Válszthatod a 3000 szintetikus, vagy a 5100-es fészintetikus löttyöt. Szerintem 3000-es pont jó ebbe az ókori eröforrásba.
Ha megmondod a teljesítményhez és nyomatékhoz tartozó fordulatszámokat is, akkor meg is dicsérlek!
én sem gizdázok ........... csak dicsekszem a munkámal // gizi //
6000km vagy 1 év au olajcsere periodus.
Itt a fórumon Zöldi a olajmágnás és egyéb cuccok forrása: Motul jó bele...
Sziasztok !
Lenne egy kérdésem egy 2004 es GSF 600 boldog tulaja vagyok , szeretném megtudni hogy milyen gyakran cseréltek olajat benne és hogy milyen márkából ajánlotok jót , de megfizethető áron !
Élőre is köszi
Ma már ismerem a pirosat.
A jó kis titán yoshimura szettet meg nagyon szeretné már megismerni az én felemre eső ikertesója.
Pontosan hány ilyen "élményed" van egy éveben ami nem a szezonra esik?!