mert ...........mester vagy ................. De én sem szoktam ............. csak fent elég nehéz ki polirozni .............. föleg még bukocsö is van rajta
...nem szoktam leszedni az oldal deklit. A vez tengelyek végén nézem csak a jelöléseket, hogy szembe, vagy vagy kifele néznek, azt akkor már tudom melyik 8-8 szelep mérhetö...
1. Nemtudom, még nem regisztráltam, majd nemsokára fogom...
2. Ezt a fórumot ismerve hamarosan a legnagyobb mélységekig hosszú
oldalakon keresztül szakmai okfejtéseket olvashatsz majd, csak várj türelemmel.
(Én abból már kimaradok.)
Persze, a tapasztalat a legjobb mérce... nem állítom, hogy a papír többet ér.
De van az a szituáció, amikor a "kamionomban ez bevállt" nem megalapozott műszaki indoklás.
(Remélem érted mit akarok ezzel mondani, nem kötözködni...)
Igaz nem ipari mennyiséget veszek hisz egy olajcsere csak 40 literből áll, de óriási különbség van a gyártók között és mert 60000-ként cserélek (szar olajnál gyakrabban) az is kiderül, hogy a periódus végére melyik mennyire kezdi elveszíteni a hőtűrő és ennek megfelelően a nyomás képességét (jó, ilyen nincs, de jól hangzik )...
Lehet, hogy a népnek gyártott olajakra írt adatok kamuk, de csúnyán
festenénk, ha az ipari olajakra írt adatok is azok lennének.
Nem akarok vitába elegyedni, veled meg pláne, mert kedvellek .
De nem értek veled teljesen egyet. Nekem volt már iparban pont ilyen
jellegű problémám, amit tervezési hiba okozott, és bizony az új olaj
kiválasztása görbék alapján történt és abszolút sikerrel járt.
Pont ezért használom a Banditba is annak a gyártónak az olaját.
Ipari méretekben könnyen repkednek a százmilliók, pereskedni meg
senki nem szeret. Nem okoz gondot egy multinak bevizsgáltatni egy
olajat, ha felmerül a gyanu.
Az olajokra írt adatok többnyire kamuk hisz úgysem tudja a vevő ellenőrizni azokat a hivatalos bevizsgálás meg nem a boltból vásárol hanem mintát kér a gyártótól vagy csak simán megveszik....a tapasztalat az amivel ki lehet válogatni, hogy mi a jó és mi nem....a kamionomban van olajhőfokmérő és olajnyomásmérő.....kipróbáltam pár féle olajat és hamar kiderül, hogy melyik tarja magát melegen is és nem folyik el......
Nem vagy semmi . Sokat töprengtem én is azon, hogy vajon
miért nem tettek termosztátot az olajkörbe ? Ötletesen megoldottad.
Mivel évente 1x ragadok be úgy, hogy a túlmelegedés veszélye
fenyegessen, így inkább megállok. Évente egyszer kibírom.
Viszont a hőkapcsolós ventillátor az lehet kivitelezésre kerül majd
a család 2. görbevázasán (ha végre meglesz). Az sokat fog belvárosban is közlekedni.
Hiszek neked a xado-val kapcsolatban. Tudom, hogy sok különbség
van már olaj és olaj közt. Eleve kevés embert láttam,
aki motorolaj vásárláskor rákeres a neten a viszkozitás
görbékre és a pontos adatokra, majd kinyomtatja a 10 féle
adatlapot és teríti őket egy asztalon, hogy a marketing mögé lásson. De az okfejtés az megy...
Nekem megvan a jól bevált olaj márka és típus, maradok annál .
1// a kuplung hidralika és a kuplung kopásai ez a hiba csak a motor le állitása és le hülése után javul meg magátol ..........de ez egyre rosszab lesz
2// a válto tengely persejei a nagy hő hatására 0 hézagra csökenek és nehezen járnak a kiválasztó fogaskerekek ... ez mihelyt ki jössz a városból és az olaj vissza hűl 125 fokra egyből meg javul
igen.......... egyszer egy hűkapcsolos venti .... 120 - 125 fokra állitva ......... a másik meg oldás ami nekem a 193 lovas 1100 volt , hogy ketté vetem a 14 soros hütőt felső oldalon 10 sor ....12 mm es sima olaj cső fogta össze az alsó 6 soral , egyik oldalon .A másik oldalon ..egy ki tágitott 30 mm összekötö csöben egy 122 fokos olaj termostát .............. ez ojan jól sikerűl ,,, hogy reggel 14- 16 fokban is 120- 125 fokos lett az olaj ... és 35 fokos melegbe a városba sem ment fel 130 fok felé ................ totyogáskor
Két napja megnéztem. 2002 óta az embernél van. Egyszer eldőlt állva, mindene gyári, illetve a gyári is megvan.
És rettenetesen disznó erős.
Haveromnak néztem, 675-re lealkudtam, gumiszett kell rá kompletten.
Én megvenném.
ja bocs összekevertelek ! errefele nincsenek olyan veszélyes dugók , utoljára azt hiszem köln előtt a német autópályán voltam nagy dugóba de ott felpakolt motorral is simán elcsordogáltam
Nem arról van szó, hogy minden nap felforraljuk a motort, mert akkora lúzerek vagyunk, hogy nem megyünk el az álló sor mellett ott, ahol egyébként elférnénk,
hanem arról, hogy adódik olyan szituáció, amikor nem tudsz.
Hogy ezt ki-ki el tudja-e képzelni, vagy sem, vagy hiszi vagy sem,
ez nem az én asztalom.
elhiszem ragadtam be már én is péntek esti csúcsban igaz kocsival mert a gps nem tudta az M0-t és átvitt pesten de azér motorral nemhiszem hogy félórákat ácsorognék akármien sor legyen .... ja tényleg a BMW hogy bírja ?
link
https://www.facebook.com/photo...
2. Ezt a fórumot ismerve hamarosan a legnagyobb mélységekig hosszú
oldalakon keresztül szakmai okfejtéseket olvashatsz majd, csak várj türelemmel.
(Én abból már kimaradok.)
araszolgatásnál mikor jönn a problemá 130- 140 fokra fel megy 90 fok allat meg még hideg a motor
Egy jó Bécsi- szelethez, ugyanmár!
Duplán is?
olajhőfokra a banditában:
1. 125fok nem lesz kicsit sok?
Kamionos okfejtésre:
2. folyási indexen kívűl a többivel mi lesz?(pár példa, tbn, dd és a többi)
Amúgymeg ott bassza meg a kutya, én motorom is egy szarkupac, hiába vízhűtéses, de nem 2t vagy wankel.
Amiben szelep van azzal csak a gond van...
De van az a szituáció, amikor a "kamionomban ez bevállt" nem megalapozott műszaki indoklás.
(Remélem érted mit akarok ezzel mondani, nem kötözködni...)
festenénk, ha az ipari olajakra írt adatok is azok lennének.
Nem akarok vitába elegyedni, veled meg pláne, mert kedvellek .
De nem értek veled teljesen egyet. Nekem volt már iparban pont ilyen
jellegű problémám, amit tervezési hiba okozott, és bizony az új olaj
kiválasztása görbék alapján történt és abszolút sikerrel járt.
Pont ezért használom a Banditba is annak a gyártónak az olaját.
Ipari méretekben könnyen repkednek a százmilliók, pereskedni meg
senki nem szeret. Nem okoz gondot egy multinak bevizsgáltatni egy
olajat, ha felmerül a gyanu.
miért nem tettek termosztátot az olajkörbe ? Ötletesen megoldottad.
Mivel évente 1x ragadok be úgy, hogy a túlmelegedés veszélye
fenyegessen, így inkább megállok. Évente egyszer kibírom.
Viszont a hőkapcsolós ventillátor az lehet kivitelezésre kerül majd
a család 2. görbevázasán (ha végre meglesz). Az sokat fog belvárosban is közlekedni.
Hiszek neked a xado-val kapcsolatban. Tudom, hogy sok különbség
van már olaj és olaj közt. Eleve kevés embert láttam,
aki motorolaj vásárláskor rákeres a neten a viszkozitás
görbékre és a pontos adatokra, majd kinyomtatja a 10 féle
adatlapot és teríti őket egy asztalon, hogy a marketing mögé lásson. De az okfejtés az megy...
Nekem megvan a jól bevált olaj márka és típus, maradok annál .
Ismeri valaki valamelyik motor?:
http://aprod.hu/hirdetes/suzuki-bandit-1200-ID1bDYB.html#eab57
8f190
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_1200_s_band
it-7304565
A válaszokat előre is köszönöm!
de pontosan a metabond és a xadó olaj itt felyti ki elönyét mivel 15 - 20 % -kal alacsonyabb a surlodás és az olaj min 5 % alacsonyabb
ezt két dolog okoza
1// a kuplung hidralika és a kuplung kopásai ez a hiba csak a motor le állitása és le hülése után javul meg magátol ..........de ez egyre rosszab lesz
2// a válto tengely persejei a nagy hő hatására 0 hézagra csökenek és nehezen járnak a kiválasztó fogaskerekek ... ez mihelyt ki jössz a városból és az olaj vissza hűl 125 fokra egyből meg javul
igen.......... egyszer egy hűkapcsolos venti .... 120 - 125 fokra állitva ......... a másik meg oldás ami nekem a 193 lovas 1100 volt , hogy ketté vetem a 14 soros hütőt felső oldalon 10 sor ....12 mm es sima olaj cső fogta össze az alsó 6 soral , egyik oldalon .A másik oldalon ..egy ki tágitott 30 mm összekötö csöben egy 122 fokos olaj termostát .............. ez ojan jól sikerűl ,,, hogy reggel 14- 16 fokban is 120- 125 fokos lett az olaj ... és 35 fokos melegbe a városba sem ment fel 130 fok felé ................ totyogáskor
Két napja megnéztem. 2002 óta az embernél van. Egyszer eldőlt állva, mindene gyári, illetve a gyári is megvan.
És rettenetesen disznó erős.
Haveromnak néztem, 675-re lealkudtam, gumiszett kell rá kompletten.
Én megvenném.
hanem arról, hogy adódik olyan szituáció, amikor nem tudsz.
Hogy ezt ki-ki el tudja-e képzelni, vagy sem, vagy hiszi vagy sem,
ez nem az én asztalom.
BMW-m nincs. Az ismerőseim köreiben sincs.