Èn személy szerint nem szeretem a legkisebb átalakítást sem, mert sok esetben tele van hibaforrással, sokszor közel benszülött módon vannak összeállítva (berakni nem lehet, annak az alkatrésznek oda kell születnie, értelemszerüen kivenni sem nagyon, csak ha visszabontod a fél motort. Ami legborzasztóbb, hogy ugye nincs ledokumentálva, így összerakáskor hiába veszed elö a gyári robbantott képeket, hogy mit hol kell elvezetni, meg milyen sorrendben kell visszarakni, nem fog segíteni, csak ha elég elöre látó vagy, és szétszerelénél egyik kezedben a csavarhuzó, másik olajos kezeddel meg fényképezel...Szerintem az ilyen dolgok már átesenek a kivás kategóriából a Szívó Ági-ba!
Csak úgy ércelödés képpen...
Sok éve már mikor még a 1400-re készítettem a hütövédö rácsokat...egy srác Szarvasról érdeklödött...Mondtam gyere el azt fel is rakom árában... Hát neki az nagyon messze van motorral (kb 200 km egy irányban), küldjem el postán...
Volt még jó pár ilyen eset, amit mondjuk szetonon kivül meg is értek, meg tényleg nem lehet elmenni mindenért személyesen, azt is tudom, hogy nem ugyan az célra, vagy céltalanul tekeregni...Viszont azt tudom, hogy egyik kedvenc utam volt Bicske -Orfü nyaranta, mikor az öcsém a vállalati üdülöben meglátogattam...Sárbogárd- Dombóvár néhol hangsebességig és meg lehetett huzatni a hosszú elnyújtot kanyarokban a motort...
Nem hiszem, hogy nagyon megbánád ha belevágnál...
manual szerint .. de ha nincsenek 200km / ó feleti töbszáz kilométeres autopályás etapok akor elég ha rá nézel 25 000 ként
minden esetre a kis hézag a hézag eltünése ... amit ugye nem veszel észre ..... csak akkor amikor már szelep csere és fészek marás segit csak ez miat ..... a jó gazda vagy 10000 ként vég nyomást méret vagy rá néz a hézagokra ............... de a lég olajosnak ilyen problémálya nem igen szokot lenni .... ez nem Honda ... kawasaki
de nem titok van itt a forumon megincsak jó nevü szerelő blockot 80 bont meg , egy válto javitás 60-70
én az éven egy 1100 -est váltot és egy 1.2 légolajos váltot csináltam már .. 25 ért db -ját
tehát nagy a szorás azt mondom nem baj ha drága de meg legyen csinálva ...... de megint az a tapasztalat hogy a kolegák 50 - 60 % -a elkéri az árat de szarul csinálja meg vagy sehogy .... itt a bandita forumon nem egy tag volt ... söt nem oly rég 60 000 ezret hagyot egy gyáli szerelönél egy 400 -as banditás és másnap már nem indult a vas reggel
eddig 3árajánlatom van elég érdekesek:
-Enduro Pécs márkaszervíz 16500,-
-Kawa szervíz 10000,- ismerősé
-maszek szerelő 5000,-
a motor alig használt 7éves kb 21000km-rel.
a 16500-at kicsit azért sokallom...
ez egy érdekes kérdés igazábol egy szinkron ugy ér valamit ha a szelepek rendben a vég nyomás 15 psi töl nem külömbözik a hengerekben a karbi tiszta az uszo szintek egyformák a fuvokák és járataik 100 % osak
Ha erre a tulaj esküszik , hogy minden rendben .. én rá teszem a müszert össze lövöm 3000 - ft .............
de nem így szokot zajlani ,,, mert szegény a magyar motoros és vagy maga mokolja .. és szét tekerget mindent vagy hitvány szerelö mindig csak egy egy szerelési fázist csinál meg .....
kevés tulaj tudja ... hogy a motor optimális müködéséhez nem csak a vérzö sebet kell bekötni , hanem a müködö mehanikát kell kezelni beállitani mindenkor a kopás mértékének megfelelöen
tehát 3000 ropi
Igaz nem tőlem kérded, de sok helyen az árajánlatba belekalkulálják a várható dolgokat....
Van, hogy állítani se kell semmit, van, hogy 2perc van amikor benyaszinttől akár O gyűrűken át a hengerfej generálig minden játszik, különben lehetetlen belőni....
mennyit mondtak ott?
Csak mert maga a szinkron vagy 10 perc, de amíg bontasz, meg visszaszerelsz, az tud idő lenni...de max max 2 óra, egy tejfölösdobozzal pl.
Tasi!
érdeklődnék hogy te mennyit szoktál felszámítani 1 Bandit karbi szinkronért? itt nálunk Pécsen elég érdekes árakat mondtak nekem,és kellene v.mi viszonyítási alap
köszi ........jó ez a meg oldás is .... én máskép oldom meg
antyhopkins , kawa és barátaihoz meg csak anyit .. Most meg gyöztél
halkan fel is gyujtom az összes Suzukinkat ........... el szégyeltem magam .... ez a kawasaki ez egy über numeró 1 ............ aldom a napot mikor meg szabadultam az utolsó kawámtol zzr 1100 .........
Lényeg az azonos nyomas, légszûroházba bekotve,vagy ha az helyett 4sportszuro akkor lelogatni a kipu alá
750 -n nem a fejidombol szzellozik, vakumos membranos szelep váltja a szabadba vagy a légszuroházba.
Direkbekotve is megy de akkor melegen a szűrobe pàrolgo benya miatt lehet gázthuzni kell inditashoz...
Mindent vissza lehet butitani az elavult szintre :-)
Jelados cdi t, mexakitora
Vizhutest, legolajra :-)
Ram airt is simara....
Ha marad az aibox olyanra kell megcsinalni, mint a nem fejidomba szelloztetos uszohazas mocik(szelepen at legszurohazba, vagy szelepnelkul direktbe de akkor fos hisz megen gazadasra indul ha sok benya parolog bele azurohazba...)
Semmi yari szurohaz nem lesz csak 4db sport k&n darazs es bogar levalaszto szar a szabadban a rbik vegwn, akkor lekell logatni a kipu ala a szellozo csovet, tulfolyaseseten ne menjen a forro kipura, de ezt tudod, hisz multkor mokoltal valamisuzukit amin bee volt kotve......
Tudod a bv, bdv t is lehet butitani a szili szintjere de a bv az korszeru, mint egy kawasaki :-)
reggelre érj ide ... és elöte telo , hogy legyen csapim polcon ... Gáborom .........JÓ ? . 2-3 orás történet más .. Mostmár ugyis mindegy a teraszon hátul 7 motor a garagéba 3 ma ez a 4 dik szar amit csinálok ...... tényleg szakik
iten van a nagy zx9 .es jelzöt nem használok ...........
sin pityunak kawasaki nem lesz lég tul nyomás mivel marad csupi ............ de az is szeretnék ,hogy peregjen és maradjon a 130 ló na most ötleteljél kis vasutas !
Sok éve már mikor még a 1400-re készítettem a hütövédö rácsokat...egy srác Szarvasról érdeklödött...Mondtam gyere el azt fel is rakom árában... Hát neki az nagyon messze van motorral (kb 200 km egy irányban), küldjem el postán...
Volt még jó pár ilyen eset, amit mondjuk szetonon kivül meg is értek, meg tényleg nem lehet elmenni mindenért személyesen, azt is tudom, hogy nem ugyan az célra, vagy céltalanul tekeregni...Viszont azt tudom, hogy egyik kedvenc utam volt Bicske -Orfü nyaranta, mikor az öcsém a vállalati üdülöben meglátogattam...Sárbogárd- Dombóvár néhol hangsebességig és meg lehetett huzatni a hosszú elnyújtot kanyarokban a motort...
Nem hiszem, hogy nagyon megbánád ha belevágnál...
manual szerint .. de ha nincsenek 200km / ó feleti töbszáz kilométeres autopályás etapok akor elég ha rá nézel 25 000 ként
minden esetre a kis hézag a hézag eltünése ... amit ugye nem veszel észre ..... csak akkor amikor már szelep csere és fészek marás segit csak ez miat ..... a jó gazda vagy 10000 ként vég nyomást méret vagy rá néz a hézagokra ............... de a lég olajosnak ilyen problémálya nem igen szokot lenni .... ez nem Honda ... kawasaki
én az éven egy 1100 -est váltot és egy 1.2 légolajos váltot csináltam már .. 25 ért db -ját
tehát nagy a szorás azt mondom nem baj ha drága de meg legyen csinálva ...... de megint az a tapasztalat hogy a kolegák 50 - 60 % -a elkéri az árat de szarul csinálja meg vagy sehogy .... itt a bandita forumon nem egy tag volt ... söt nem oly rég 60 000 ezret hagyot egy gyáli szerelönél egy 400 -as banditás és másnap már nem indult a vas reggel
-Enduro Pécs márkaszervíz 16500,-
-Kawa szervíz 10000,- ismerősé
-maszek szerelő 5000,-
a motor alig használt 7éves kb 21000km-rel.
a 16500-at kicsit azért sokallom...
tegnap hivot telon alkatrész ügyben kérdezi hogy van munkám .....
mondom az éven már 40db motort javitotam ........... és te kérdem
hozzám még csak 4 db ot hoztak javitásra
Ha erre a tulaj esküszik , hogy minden rendben .. én rá teszem a müszert össze lövöm 3000 - ft .............
de nem így szokot zajlani ,,, mert szegény a magyar motoros és vagy maga mokolja .. és szét tekerget mindent vagy hitvány szerelö mindig csak egy egy szerelési fázist csinál meg .....
kevés tulaj tudja ... hogy a motor optimális müködéséhez nem csak a vérzö sebet kell bekötni , hanem a müködö mehanikát kell kezelni beállitani mindenkor a kopás mértékének megfelelöen
tehát 3000 ropi
Van, hogy állítani se kell semmit, van, hogy 2perc van amikor benyaszinttől akár O gyűrűken át a hengerfej generálig minden játszik, különben lehetetlen belőni....
A motornak elől a váltónak meg hátúl a helye, a féknek meg a váltó oldalán.
Csak mert maga a szinkron vagy 10 perc, de amíg bontasz, meg visszaszerelsz, az tud idő lenni...de max max 2 óra, egy tejfölösdobozzal pl.
érdeklődnék hogy te mennyit szoktál felszámítani 1 Bandit karbi szinkronért? itt nálunk Pécsen elég érdekes árakat mondtak nekem,és kellene v.mi viszonyítási alap
antyhopkins , kawa és barátaihoz meg csak anyit .. Most meg gyöztél
halkan fel is gyujtom az összes Suzukinkat ........... el szégyeltem magam .... ez a kawasaki ez egy über numeró 1 ............ aldom a napot mikor meg szabadultam az utolsó kawámtol zzr 1100 .........
bocsi kijött a számon
Itt mind1, milyen a fejidom és a ram air állapota...
Sőt halkan jegyzem meg a legelső 89es 750ben is már antihopping kuplung volt, na jó nem fájdítom tovább a cbr, gsxr, r6, r1 tulajok szívét
Lényeg az azonos nyomas, légszûroházba bekotve,vagy ha az helyett 4sportszuro akkor lelogatni a kipu alá
750 -n nem a fejidombol szzellozik, vakumos membranos szelep váltja a szabadba vagy a légszuroházba.
Direkbekotve is megy de akkor melegen a szűrobe pàrolgo benya miatt lehet gázthuzni kell inditashoz...
Jelados cdi t, mexakitora
Vizhutest, legolajra :-)
Ram airt is simara....
Ha marad az aibox olyanra kell megcsinalni, mint a nem fejidomba szelloztetos uszohazas mocik(szelepen at legszurohazba, vagy szelepnelkul direktbe de akkor fos hisz megen gazadasra indul ha sok benya parolog bele azurohazba...)
Semmi yari szurohaz nem lesz csak 4db sport k&n darazs es bogar levalaszto szar a szabadban a rbik vegwn, akkor lekell logatni a kipu ala a szellozo csovet, tulfolyaseseten ne menjen a forro kipura, de ezt tudod, hisz multkor mokoltal valamisuzukit amin bee volt kotve......
Tudod a bv, bdv t is lehet butitani a szili szintjere de a bv az korszeru, mint egy kawasaki :-)
https://www.facebook.com/photo.
..
iten van a nagy zx9 .es jelzöt nem használok ...........
sin pityunak kawasaki nem lesz lég tul nyomás mivel marad csupi ............ de az is szeretnék ,hogy peregjen és maradjon a 130 ló na most ötleteljél kis vasutas !