Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma megjött a féklégtelenítő csavar (gyári Suzuki : 8,7€ ).
Lelégtelenítettem a féket, kiugrattam egy karikára. Azt hiszem találta még benne pár lovat!
Nem mondom, hogy végig állt a cerka, de...
Biztos lehet még majd rajta finomítani, de most már szinte stabil az alapjárat, nincs megtorpanás, 3.ba 10 -ig forgattam le, 5.ben 150 mph volt pillanatok alatt, csak most sűrű a kivezetőkőn a forgalom. Városi forgalomban is használható mind az 5 sebesség, nem rángat...
Azt hiszem talán a fordulatszám merővel van egy kis gond mert néha csapkod...van ebben valami csillapítás? Bár lehet ma nem csinálta csak a múltkor, az meg lehet, hogy a gyújtáskihagyás miatt kavarodott meg...
Mindig kormánnyal forduló lámpás motorjaim voltak, azt hittem ez most ennél zavarni fog..., de az a mérges dübörgés ami a tank alól feltör...pont leszarom hogy "állólámás" meg hasalós. Pedig nem is kell rajta hasalni.
Kéne mindenkinek egy ilyen motor!
Szia!
Holnap reggel lesz a műtét, remélem nem hullik szét nekem a helyén és ezt ki tudom cserélni a kiszedés nélkül.
Hello!

20 ezer, de csak a 1250-re jó, vagyis arra terveztem, és készítettem.
üdv
István
Megyek a Tasihoz szinkronra holnap vagy szombaton, utána rakok fel.
Helló!Mennyi az ára?
Szevasztok!
Érdekes jelenség tapasztalható a motoromon.Ha felteszem a hátsó dobozt ,és 50km-es sebességnél elengedem a kormányt,elkezdi rázni a kormányt.Ez annyira felerősödik,ha nem kapom el,elesnék.Mindegy hogy üres a doboz vagy televan.Gyári kormányvégsúlyaim vannak.Tapasztalt valaki ilyet?
Köszi, igyekszem megfogadni, csak itt a Mecsekben eléggé körülményes dolog huzamosabb ideig 2/3-on tartani és úgy "kiégetni". Az ilyen tempósabb kilométerek kizárólag a kiégetést szolgálják, bár a motorom virgonc 200 körül, csak én nem szeretem amikor körülöttem spenót van mert összefolynak a dolgok.
Azt elfelejtetted továbbfűzni, hogy az ÈGÈSTÈRBEN (nem robbanózzunk ) lerakodott korom kompresszió növelő hatású, detonációs égést idézhet elő, hamarabb meg tudja gyújtani az izzó korom a keveréket...lehet ilyenkor veszi el az ECU a gyújtást...
Ilyet nem is szabad tovább takargatni!
Hello!

A csinosításhoz van egy ilyen drágaságos hűtővédő rácsom. Egyedi,összesen 10 db készült belőle. Rozsdamentes keret és rozsdamentes expandált háló, kavicsok bogarak ellen.

Üdv

István
ez jó kérdés
tömi jó let
nem tisztem és nem is akkarok vitát ............ a probléma megint ott van hogy mindenki mondja a magáét és az hiszik etől vagy atól vagy vudú rá olvasástol ................ nem

Érteni kell a robano motort

MIÉRT keletkezik a szelep száron korom ? Mi az a KOROM ? és miért produkálja ezt a hibát ?


1 jó szokásu autos vagy motoros azt hiszi ha 2000 fordulaton erölteti az autóját ,, esetleg motorját az JÓ mert nem forog ÉS NEM KOPIK a lofaszt .................. korom lerakodás akor lesz ha nem éri el az üzemi hö fokot az autó és már le is állitják lásd városi apu 2, 3 km re visszi a porontyait oviba bent dumál és 20 perc mulva át megy a vasutállomásra ami 1, 1 km re..... és fel ül a vonatra .. haza fele ugyan így ...... a kipu szét rohad 1/4 idő allatt mert nem képes a kondenz víz ki menni belöle a gyertya le kormozodik ,, a robano tér le kormozodik és a szelep szár azon részén ami nem a szelep vezetöbe csuszkál korom lesz.. a kipufogó csatorna ugyancsak meg telik koromal egy idő után anyi korom van / EL NEM ÉGET BENZIN / a rendszerben hogy a szivó oldal szelep cserekor visza marad az elégetlen korom egy része és már a tul nyomás miatt a szivón is meg jelenik a kormos benzines kátrányos lerakodás ..... télen ez hatványozodva játszodik le egy jó nagy autopályás meg hajtásnál a kipufogo szelepről távozo korom nem okoz kárt mivel el távozik a kipufogon keresztűl igaz a katalizátor szét basza .............. a szivó szelepről le tisztulo kátrányos cuc viszont be kerűl az égés térbe ..............

egyszer a fris keverékel .. ott csiszolo maszát alkot és karcosá kopotá teszi a henger falat ... a leg nagyobb veszély pedig az , hogy a motor compreszioja meg nő a le rakodot koromtol ..... dugo teteja szelptányér homlok része ez több ccm .nyi robanotér csökenést is elöidézhet a szivo szelep kátrányos maszályának egy része az ugyan csak tul nyomás miatt a dugatyú gyűrű hornyaiba rakodik a z autopályás jó meg küldöm.től pár tiz ezer kilométer és a gyűrűr feladatukat nem tudják el látni erő csőkenés kenöanyag tul fogysztás stb .................. bocs csak ugy le irtam ..

amugy szerelek és egy ujabb gigxer mentek meg az utokornak
nem szoktam más vasát ... d.... de ez tényleg egyedi és faszányos
Szia! Nagyon szép gép! Nagyon kíváncsi lennék a hangjára! :) Tudsz feltenni róla videót kérlek? Én most tervezem sport dobot vegyek csak még nem tudom hogy milyen, és milyen árkategóriában. Itt van egy kép az enyémről! Még vannak teendők, de alakul! :)
tetszetős a vas
Szép ízléses a vas!
Na eljött ez a pillanat is, előbújt a kész moci a műhely rejtekéből.
Bödön az Opel betegség, már mint, hogy nem teszik be a felhasználók. Amit egy téli időszakban kiszed a kartelgázból az amag a csoda, ha nekem is olyan trotymákkal kéne lélegeznem, mert vissza van vezetve a szívósorra, akkor én lefelé sem tudnék menni a lépcsőn, nem hogy felfelé! Téli hideg időben kb 1000Km-en 1dl szemetet öntök ki belőle! Olvassunk kicsit utána és meg lesz a hiba megoldása! Egr lefalaz és bödön itt a varázsszó kérem szépen! Nekem 6 éve működik kb a kocsoban (F Astra 1.4 82ps) Azóta nincs semmi gondom és az olaj is tovább bírja, bár nem erőltetem a periódus kitolását.
Jó, rendben.
-Szerintem teljesen feleslegesen huzatod 200 fölé a motort 1-2 percre, föleg ha nem érzitek magatok ott jól!
Csabu!
Szerintem teljesen huzatod 200 fölé a motort 1-2 percre, döleg ha nem érzitek magatok ott jól!
Az ilyen huzatásoknál, inkább dúsabb a keverék, plusz ennél a teljesítménynél a gyári injektor térkép szintén elkezdi dúsítani a keveréket, hogy a felesleges üzemanyag hütse a motort, plusz, hogy ne kinozd már felfele. Legtöbb gépnél érezni is, hogy hiába nyitod rá fojtószelepeket, hallod hogy hörög a motor, de nem húz már... PC -vel módosított térképeknél nyilván megszünik ez a "jelenség", mert újra visszahozzák az ideális 13.5:1 körüli keverék arányt.
A motornak az "ideális" üzem, ha valahol fél 2/3-ad fordulaton TARTJÀK huzamosabb ideig. Ilyenkor jellemzöen elég magas a hömérséklet, jó a töltéscsere, és ideális keverék arány...
"Leginkább télen jellemző a hiba, van hogy nyáron mexűnik teljesen"

Nyilván télen még többet megy hidegen szivatóval túldúsítva a motor...

Régen olvastam olyan marhaságot, hogy fékfolyadékot kell löttyinteni a benzinhez (van aki olajcsere elött a olajhoz is tesz) , mert az leszed mindent...
Amúgy érzékeltetés képpen, édesanyám 1.3-as stiftje helyi járatban 7-8 liter (4-5 km-es távok) ugyanez a motor 4.5 l/ 100 km országúton, közép és hosszútávon.
Vajon mi lesz a majdnem dupla üzemanyaggal?
Ezért szokták az opel fórumon elsőnek fehérvárra fagyizni küldeni a kérdezőt.Az M1-en.
Amúgy az inyektor kopogtatás öcsémnek is megvolt 3 éve.Azótais jár mint a doxa a 3 hengerezés óta.