Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem van.
egyáltalán nem, nagyon soknak nincs és nem is akarja magát bekenni olajjal a másik kategória meg ameiknek van pár ezeréves kopott csavarhúzója meg villáskulcsa és azt gondolja még ott tartunk hogy ezekkel mindent meg lehet oldani sajnos a helyzet más, jó szerszámokra egy vagyont lehet költeni és nem elég egyszer mer cserélgetni is kell mert kopik , törik ...karburátorhoz meg külön csavarhúzót tartok amivel csak azt piszkálom mert már annyi szétnyalt csavart cseréltem ....
Minden szavaddal egyetértek! Anno én is megvettem egy csomó spéci cuccot egy rakat lóvéért csak hogy saját magam tudjam szerelni az autóim motorjaim.
Számomra evidens, hogy szerszámjai vannak minden motorosnak. De ezek szerint mindig túlbecsülöm az embereket. Mondjuk a Puntom-ban az utcán nem állnék neki kuplungot cserélni, de egy kétkerekű motorban nincs olyan, amit otthon ne lehetne megcsinálni. Persze nyilván ha nulláról kezdi az ember, akkor igen sokba kerül beszerezni minden szerszámot, felszerelést. De ez nálam elvi kérdés, rajtam kívül más ember fia nem nyúlhat hozzá, mert senkiben sem bízom. Az is igaz, hogy érdekel a technika. Sajnos igaz a mondás, hogy csak abban bízhat az ember amit saját maga csinál.
Sorry ha valakit megbántok ezzel
meg bitfejkészle,t dugokulcs készlet, kettő nyomatékkulcs.
legalább 3féke fogó.
pár motorhoz spéci csavarhúzó is.

Ha pedig nem csak a tekergetős kategória akkor:
ultrahangos mosó
fuvóka kaliber
mérőpohár
tolomérő
stb.

aztán jön a szelephézagot is kell lőni eset
...azt meg nem is sorolom mikor hengerfejet is kell rendberakni történet....
16500... Vicc. Kell egy szinkronteszter és csináld meg magadnak, nem egy ördöngősség
Én is már régóta keresek Service Manual-t GSF 650S K7-K8 (vizes Bandit) típushoz, de eddig még sehol nem találtam. A te általad linkelt oldalon sincs.
Tudna valaki segíteni? Nincs valakinek ilyen PDF-ben?
Múltkor olyan eset volt...
párbeszéd:
-Ez a Te motorod?
-Ja.
-Szép. Mi ez, SV?
-?#&#&@{{x? bandit
-Ez?
-Aha....
-Nekem is az van, csak FEJELEMES, biztos az zavart meg.
Ja ő róluk én is csak jót hallottam, ill. az RB-vel is de asszem oda cak úgy nem tolhatod be a vasat csak ha tag vagy
Sajna hasonló tapasztalataim voltak nekem is, az általad említett szervízben azt se tudták, hogy a karbis sv elektronikájának a helye gyárilag hol van...
Már nekem is be van készítve a vákuumcső, a festo csati meg az új kupakok, csak szeretem gyárin hagyni
álltalában aki hozzám jár mindnek át alakitotam már 5 cm benzincső és az van le dugózva ............ amenyiben még gyári......... megy az anyázás ............... a nem normális tervező .. meg csuklik
Baján Gellért Attilát ajánlom, árat nem tudok, beszéld meg vele, eléred a 06209465113 számon.
Figyu már, Te a kettes henger szinkroncsonkjáról mivel szeded le a kupakot. Átalaktott hosszú fogó?
esetleg a régi Mega-motors, a régi Honda márkaképviselet?
Baja :-) Mikir benéz ide megmondja mennyiért csinálják és ki :-)
most akkor hová is vigyem karbi szinkronra?
igen,sajnos errefelé vannak gondok...
értem.semmi gond majd megoldom valahogy.azért köszi
Az összes pécsi szerelő elmehet a náthás....Kókler, átvágós.
A Tiborc utcai enduronál már télen fel kell iratkozni egy szervizre és szép vastagon írnak, a steelhorse meg lehúz és nem is csinálja meg - robesznál szépen átvágtak. Nem is megyek Pécsett sehova Bajára járok át ...........meg egy másik sráchoz a Duna túloldalára...
nem ............. és sajnos már 3 hét a vákozási idő
a bandi sima ügy az r1 is................ csak ott az a probléma ,hogy 100% ra csak elektromos szinkronal lehet beálitani kb 95 - 98 % tudom beállitani levegő tul nyomás van és ,, hengerenként két p szelep ... az elsőt az elektronika irányitja a másodikat évjáratol függöen vagy bowden vagy villany motor és a számitogép figyeli mind kető állását durva eltéréseket nem is enged .... hanem a két szelep játékával kompenzál .....
mosz értem haza leszakat a pokháló ......./felsővezeték /

igen le engete ........... 58 000 km magyarországon vásárolt 1 gazdás

ő a második tulaj
Tegnap műszakiztattam a vasat. Szegeden az NKH-nál. Minden rendben volt, be sem kellett indítani. Kiput nézték, hogy gyári. Fékpofákhoz bevilágítottak, nem-e kopottak tulságosan. Fényképezés, majd fékpad. 10-el ha ment a fékpad, akkor sokat mondok. fények ellenőrzése és ennyi is volt. Egyedül a bukócsőért szoltak, hogy gyárilag nem szereltek ilyet fel és legközelebb szereljem már le a műszaki idejére, mert nincs benne "E" betű. Rendesek voltak és gyorsak.
bodza