egyáltalán nem, nagyon soknak nincs és nem is akarja magát bekenni olajjal a másik kategória meg ameiknek van pár ezeréves kopott csavarhúzója meg villáskulcsa és azt gondolja még ott tartunk hogy ezekkel mindent meg lehet oldani sajnos a helyzet más, jó szerszámokra egy vagyont lehet költeni és nem elég egyszer mer cserélgetni is kell mert kopik , törik ...karburátorhoz meg külön csavarhúzót tartok amivel csak azt piszkálom mert már annyi szétnyalt csavart cseréltem ....
Számomra evidens, hogy szerszámjai vannak minden motorosnak. De ezek szerint mindig túlbecsülöm az embereket. Mondjuk a Puntom-ban az utcán nem állnék neki kuplungot cserélni, de egy kétkerekű motorban nincs olyan, amit otthon ne lehetne megcsinálni. Persze nyilván ha nulláról kezdi az ember, akkor igen sokba kerül beszerezni minden szerszámot, felszerelést. De ez nálam elvi kérdés, rajtam kívül más ember fia nem nyúlhat hozzá, mert senkiben sem bízom. Az is igaz, hogy érdekel a technika. Sajnos igaz a mondás, hogy csak abban bízhat az ember amit saját maga csinál.
Sorry ha valakit megbántok ezzel
Én is már régóta keresek Service Manual-t GSF 650S K7-K8 (vizes Bandit) típushoz, de eddig még sehol nem találtam. A te általad linkelt oldalon sincs.
Tudna valaki segíteni? Nincs valakinek ilyen PDF-ben?
Múltkor olyan eset volt...
párbeszéd:
-Ez a Te motorod?
-Ja.
-Szép. Mi ez, SV?
-?#&@{{x? bandit
-Ez?
-Aha....
-Nekem is az van, csak FEJELEMES, biztos az zavart meg.
Sajna hasonló tapasztalataim voltak nekem is, az általad említett szervízben azt se tudták, hogy a karbis sv elektronikájának a helye gyárilag hol van...
álltalában aki hozzám jár mindnek át alakitotam már 5 cm benzincső és az van le dugózva ............ amenyiben még gyári......... megy az anyázás ............... a nem normális tervező .. meg csuklik
Az összes pécsi szerelő elmehet a náthás....Kókler, átvágós.
A Tiborc utcai enduronál már télen fel kell iratkozni egy szervizre és szép vastagon írnak, a steelhorse meg lehúz és nem is csinálja meg - robesznál szépen átvágtak. Nem is megyek Pécsett sehova Bajára járok át ...........meg egy másik sráchoz a Duna túloldalára...
a bandi sima ügy az r1 is................ csak ott az a probléma ,hogy 100% ra csak elektromos szinkronal lehet beálitani kb 95 - 98 % tudom beállitani levegő tul nyomás van és ,, hengerenként két p szelep ... az elsőt az elektronika irányitja a másodikat évjáratol függöen vagy bowden vagy villany motor és a számitogép figyeli mind kető állását durva eltéréseket nem is enged .... hanem a két szelep játékával kompenzál .....
Tegnap műszakiztattam a vasat. Szegeden az NKH-nál. Minden rendben volt, be sem kellett indítani. Kiput nézték, hogy gyári. Fékpofákhoz bevilágítottak, nem-e kopottak tulságosan. Fényképezés, majd fékpad. 10-el ha ment a fékpad, akkor sokat mondok. fények ellenőrzése és ennyi is volt. Egyedül a bukócsőért szoltak, hogy gyárilag nem szereltek ilyet fel és legközelebb szereljem már le a műszaki idejére, mert nincs benne "E" betű. Rendesek voltak és gyorsak.
Sorry ha valakit megbántok ezzel
legalább 3féke fogó.
pár motorhoz spéci csavarhúzó is.
Ha pedig nem csak a tekergetős kategória akkor:
ultrahangos mosó
fuvóka kaliber
mérőpohár
tolomérő
stb.
aztán jön a szelephézagot is kell lőni eset
...azt meg nem is sorolom mikor hengerfejet is kell rendberakni történet....
Tudna valaki segíteni? Nincs valakinek ilyen PDF-ben?
párbeszéd:
-Ez a Te motorod?
-Ja.
-Szép. Mi ez, SV?
-?#&@{{x? bandit
-Ez?
-Aha....
-Nekem is az van, csak FEJELEMES, biztos az zavart meg.
A Tiborc utcai enduronál már télen fel kell iratkozni egy szervizre és szép vastagon írnak, a steelhorse meg lehúz és nem is csinálja meg - robesznál szépen átvágtak. Nem is megyek Pécsett sehova Bajára járok át ...........meg egy másik sráchoz a Duna túloldalára...
igen le engete ........... 58 000 km magyarországon vásárolt 1 gazdás
ő a második tulaj