Jó a válasz!
Van egy Fuji 5600-asom csak lusta vagyok cipelni,meg előkotorni a dobozból,még a teló sem jut mindig eszembe,úgyis csak az számít ami a retinámba ég!
Szerintem külföldön a személyi mindenképp kell,a jogsi önmagában kevés.
Biztosítással kapcsolatban nincs teendő,zöldkártya legyen nálad.
Nem a felvidék.....
Ilyened van?
Vélemény?Tapasztalat?
Eddig vagy krokival alul emelem vagy láncos csörlővel felül akasztom, de ez a célemelő szebb benyomást keltene az emberekben.
Mennyire univerzálisan használható minden motornál, ha teleszkóp javításról van szó?
Mi van akkor, ha csak jogsi van nálam?
Személyi helyett jó határon túl de EU n belül?
Kötelező gépjárműbiztivel kapcsolatban van valami extra tennivalom?
Pontosan merre ez a hely, csak sejtésem van, hogy felvidék....
Ilyenkor van az, hogy az tulaj már annak is örül, ha "széttuningolt" gép legalább a gyári adatokat eléri! Itt jön be szerintem amit én is vallok mikor az öreg gépeket csinálom, hogyha vissza rekonstruálni tudom a gyári beállításokat, akkor még sokáig jó gép lesz az ember segge alatt!
cselek nincsenek ............ már rég tul nöt azon ,hogy jó -e .. vagy sem........ én össze küzdök egy blockot és fel teszem a képeket ........... mondván ......... így oldotam meg ezt ... vagy ezt ........... aki érti is egyből levágja a képekböl és a comentálásomból ..........
aki nem ért hozá ......meg nézi és kész..... nem tudja nem is érdekli
neki egy a fontos ... ha nyomja a gombot menjen a motor .. evvel nincs is baj ......... folyamatában sokszor nézet eltérésbe kerüla szerelö
Te is Pisti és sorolhatnám pl adot egy 9 -es mindezidáig aki levete a ruhályát és ugy használta a motor nyotaték elszegényedést 270 km / ó -ról 210- 220 ra csökent a raim air miat a végsebeség
tesék :már akit érdekel a szakmai része
mit gondolsz ki szponzorálja cuccomat?
Jó,hogy találkoztunk!
Van egy Fuji 5600-asom csak lusta vagyok cipelni,meg előkotorni a dobozból,még a teló sem jut mindig eszembe,úgyis csak az számít ami a retinámba ég!
Biztosítással kapcsolatban nincs teendő,zöldkártya legyen nálad.
Nem a felvidék.....
Kb 1500Ft. Idén le kell cserélnem a kétütemű motorolajat benne, mert kinthagytam a napon és teljesen kifakult...
vegyél már egy fotógépet bazz
Ilyened van?
Vélemény?Tapasztalat?
Eddig vagy krokival alul emelem vagy láncos csörlővel felül akasztom, de ez a célemelő szebb benyomást keltene az emberekben.
Mennyire univerzálisan használható minden motornál, ha teleszkóp javításról van szó?
Jövőheti pulykapénzből gondoltam beruházok rá :)
Személyi helyett jó határon túl de EU n belül?
Kötelező gépjárműbiztivel kapcsolatban van valami extra tennivalom?
Pontosan merre ez a hely, csak sejtésem van, hogy felvidék....
Nem hiszem hogy karbantartáson kívül sok minden akad rajta...
Ma "elurottunk" az Sr 500-al Ausgburgba, kb 70 km...olyan 160 km-t mentünk ma, de ezzel olyan , mintha 400 km etap lenne...
most jö ez ...........ismerös
Ilyenkor van az, hogy az tulaj már annak is örül, ha "széttuningolt" gép legalább a gyári adatokat eléri! Itt jön be szerintem amit én is vallok mikor az öreg gépeket csinálom, hogyha vissza rekonstruálni tudom a gyári beállításokat, akkor még sokáig jó gép lesz az ember segge alatt!
Mekkora "ötlet" az a légszőrű lezárás!
aki nem ért hozá ......meg nézi és kész..... nem tudja nem is érdekli
neki egy a fontos ... ha nyomja a gombot menjen a motor .. evvel nincs is baj ......... folyamatában sokszor nézet eltérésbe kerüla szerelö
Te is Pisti és sorolhatnám pl adot egy 9 -es mindezidáig aki levete a ruhályát és ugy használta a motor nyotaték elszegényedést 270 km / ó -ról 210- 220 ra csökent a raim air miat a végsebeség
tesék :már akit érdekel a szakmai része
https://www.facebook.com/pages...
https://www.facebook.com/photo
...
https://www.facebook.com/photo...
https://www.facebook.com/ph
oto...
https://www.facebook.com/photo...
ez egy pl ,hogyha nem érted a rendszer müködését ............ nem találod meg a hibát .....na mentem motorozni
konyvest@freemail.hu
előre is köszi!