Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kotelezod nemzetkozi igazolasa
Pedig az a bridge gépek közt kimondottan tuti.
Asszem vagy két éve a zöldkártya sem kell az eu-ban csak a szlovákok kérik néha, de jogtalanul...
aha, tavaly még volt... csak már nem hiv. Honda...
:-D ha fotózni akar engem visznek magukkal...
mit gondolsz ki szponzorálja cuccomat?
A horvátoknál.
Kék bandit színre fújt dobozokkal, martinnal, bukocso, turaplexi. Ide valosi ? :) talán meg mindig a bonyhadi molon kaveznak
Nem is árultam el a titkot! Mi is örültünk. Pécsen felcsaptam a sisakot és hátraszóltam Évinek hogy te voltál.
Te nem tippelhetsz!
Jó,hogy találkoztunk!
Orfűn a gátnál! És szemben ültél velünk az asztalnál!
zöldkártya? What's this? :)
Jó a válasz!
Van egy Fuji 5600-asom csak lusta vagyok cipelni,meg előkotorni a dobozból,még a teló sem jut mindig eszembe,úgyis csak az számít ami a retinámba ég!
Szerintem külföldön a személyi mindenképp kell,a jogsi önmagában kevés.
Biztosítással kapcsolatban nincs teendő,zöldkártya legyen nálad.
Nem a felvidék.....
Még annyi se volt...
Kb 1500Ft. Idén le kell cserélnem a kétütemű motorolajat benne, mert kinthagytam a napon és teljesen kifakult...
Motorozni?
vegyél már egy fotógépet bazz
http://pumatools.hu/-motorkere...

Ilyened van?
Vélemény?Tapasztalat?
Eddig vagy krokival alul emelem vagy láncos csörlővel felül akasztom, de ez a célemelő szebb benyomást keltene az emberekben.
Mennyire univerzálisan használható minden motornál, ha teleszkóp javításról van szó?

Jövőheti pulykapénzből gondoltam beruházok rá :)
Mi van akkor, ha csak jogsi van nálam?
Személyi helyett jó határon túl de EU n belül?
Kötelező gépjárműbiztivel kapcsolatban van valami extra tennivalom?
Pontosan merre ez a hely, csak sejtésem van, hogy felvidék....
Találós kérdés:hol jártam ma?
Mit kell csinálni az 1.4-el?
Nem hiszem hogy karbantartáson kívül sok minden akad rajta...

Ma "elurottunk" az Sr 500-al Ausgburgba, kb 70 km...olyan 160 km-t mentünk ma, de ezzel olyan , mintha 400 km etap lenne...
köszi ...............

most jö ez ...........ismerös
Ez szép győzelem volt!

Ilyenkor van az, hogy az tulaj már annak is örül, ha "széttuningolt" gép legalább a gyári adatokat eléri! Itt jön be szerintem amit én is vallok mikor az öreg gépeket csinálom, hogyha vissza rekonstruálni tudom a gyári beállításokat, akkor még sokáig jó gép lesz az ember segge alatt!

Mekkora "ötlet" az a légszőrű lezárás!
cselek nincsenek ............ már rég tul nöt azon ,hogy jó -e .. vagy sem........ én össze küzdök egy blockot és fel teszem a képeket ........... mondván ......... így oldotam meg ezt ... vagy ezt ........... aki érti is egyből levágja a képekböl és a comentálásomból ..........

aki nem ért hozá ......meg nézi és kész..... nem tudja nem is érdekli

neki egy a fontos ... ha nyomja a gombot menjen a motor .. evvel nincs is baj ......... folyamatában sokszor nézet eltérésbe kerüla szerelö
Te is Pisti és sorolhatnám pl adot egy 9 -es mindezidáig aki levete a ruhályát és ugy használta a motor nyotaték elszegényedést 270 km / ó -ról 210- 220 ra csökent a raim air miat a végsebeség
tesék :már akit érdekel a szakmai része

https://www.facebook.com/pages...

https://www.facebook.com/photo
...


https://www.facebook.com/photo...

https://www.facebook.com/ph
oto...


https://www.facebook.com/photo...

ez egy pl ,hogyha nem érted a rendszer müködését ............ nem találod meg a hibát .....na mentem motorozni
ha lehet engem is nagyon érdekelne!
konyvest@freemail.hu
előre is köszi!