Ez 690-es, nem üzemórás. A gyári alkatrészek olcsóbbak (!), mint a japán gépekhez. Mint DL tulaj mondom, komolyan
De nem akarom futtatni, közlekedni nem alkalmas, mert az ember nem tud vele nyugton maradni. Játszós bringa
Kb. 100km-t motoroztam ilyennel,felmart aszfaltos kanyarban ahol a bandit a belső ívről átkígyózik a külsőre,a KTM szögig döntve is ugyanúgy fordul,meg lassul mint állat ha kell,viszont nyugisan krúzolni nem nagyon lehet vele,egyszerűen akkor él a motor ha ütöd.
Nekem az üléspozíciója is nagyon fekszik,egyedül az állandó rezonanciát nem tudnám megkedvelni de a könnyedsége az fenomenális! ......a fogyasztása is megáll 4,5l körül,ha hajtod,finoman meg 4l alatt....
nem kötegedésként irtam ................ egyszerüen ......mint szerelő
üzem órás,, végtelenségig ki hegyezet ,,,,drága az alkatrész még drágább ,, fele műanyag , de ujrahasznositható ha az állag jövedelem lenne kb 700 000 ft akor nagyon jó motor
A dugóban az fog történni, hogy egyre nyersebb lesz a hangja,
egyre ropogósabban jár, aztán egy idő után már csattog, kezdi
nem ejteni a fordulatot. Kicsit később a váltó is elkezd akadni.
Egyre hangosabb, kopogósabb az égés, egyre kevésbé esik a
fordulat, az alapjárat felkúszik a duplájára, a sípcsontod és a térdet
masszívan kapja a tábortűz élményt miközben két tili-toli közt feltörsz
két tojást és megsütöd a tankon.
Na ilyenkor kellett volna megállni 20 perce és inni egy bambit.
Mondjuk ennek eléréséhez kell a nyári 35 fok és mondjuk 30 perc
masszív lépésben haladós, elindulós-megállós dugózás.
Ha legalább 30-al tudsz haladni folyamatosan, nincs gond.
(Aztán lehet, hogy nem így történik, biztosan van aki jobban tudja,
én így tapasztaltam.)
Kollégám tegnap eladta a chopperjét, 1200-es Banditot keres kp.ért, bank kizárva. Nagyon max 900e, újonnan vásárolt egygazdás magyar motor érdekli. Természetesen garantált borulásmentes érdekli, hihető és nem sok kilométerrel.
Hááát... Nem Suzukit akartam, (bocsi) de olyan jó árban kaptam és kevés kilométerrel hogy nem hagyhattam ki.
Mivel mind a kettő lelkivilágába beletúrtam, a Honda átgondoltabb, logikusabban, jobban, szebben kivitelezett darab volt. A kettőnek hangját nem hasonlítanám össze, eltekintve attól hogy ugye egy levegő-olaj hűtésűt nem is lehet egy vizessel. A Hornetnek még így közel a hatvanezerhez is lelket és hallójáratot simogató hangja volt. A menettulajdonságokról még nem tudok nagyon nyilatkozni, mert ugye a Banditot szezon végén vettem.... de a Hondához képest ez egy gőzmozdony :) de ugye dupla lökettérfogat. Száz szónak is egy a vége, azért a Honda nem véletlenül drágább.... De remélem nem fogok csalódni a Banditban sem. Félek egy kicsit a lég-olajhűtéstől hogy mi fog történni a dugóban. Nagyon tetszik viszont a bődületes nyomaték és hogy elférek rajta. Közel a száztíz kilóhoz kezdett a Hornet zsugorodni alattam.
Nem mentem vele,csak ráültem,könnyedebbnek érzem a bandinál vagy 20-30 kg-al,az üléspozíciója aktív,picit előredőlős,abszolút kanyarvadászatra méretezve,hosszútávon nekem alacsonyan lenne a kormány.......az Mt09 viszont pont jó,bicikli érzetű a súlya,teljesen kényelmesnek tűnik,mondjuk a formája kihívásokkal küzd,de rajta ülve pont nem érdekelne....
Endurózás engem is folyamatosan foglalkoztat,biztos,hogy nagyon jó lehet,pláne télen erősödik bennem a késztetés,de egy jó állapotú,rendszámos enduro meg kb. bandit árban lenne,meg télen kevesebb az időm is,így marad a bandi,élvezzük a nyomatékot! :)
Az igazság ott lehet, hogy rászoktam az endurozásra. Az asszonynak is és nekem is külön van. Megszoktam a terepet és, hogy ott nem akarnak lealázni az autósok.
Mentem a BAndival a hétvégén és olyan nehéznek éreztem.
Nem tudom eldönteni, hogy vágyom egy könnyedebb gépre, vagy inkább felhagynék a közúti motorozással. Jó volt 20 év balesetmentesen.
Persze ezek után is jó lenne így...
De nem akarom futtatni, közlekedni nem alkalmas, mert az ember nem tud vele nyugton maradni. Játszós bringa
Nekem az üléspozíciója is nagyon fekszik,egyedül az állandó rezonanciát nem tudnám megkedvelni de a könnyedsége az fenomenális! ......a fogyasztása is megáll 4,5l körül,ha hajtod,finoman meg 4l alatt....
üzem órás,, végtelenségig ki hegyezet ,,,,drága az alkatrész még drágább ,, fele műanyag , de ujrahasznositható ha az állag jövedelem lenne kb 700 000 ft akor nagyon jó motor
egyre ropogósabban jár, aztán egy idő után már csattog, kezdi
nem ejteni a fordulatot. Kicsit később a váltó is elkezd akadni.
Egyre hangosabb, kopogósabb az égés, egyre kevésbé esik a
fordulat, az alapjárat felkúszik a duplájára, a sípcsontod és a térdet
masszívan kapja a tábortűz élményt miközben két tili-toli közt feltörsz
két tojást és megsütöd a tankon.
Na ilyenkor kellett volna megállni 20 perce és inni egy bambit.
Mondjuk ennek eléréséhez kell a nyári 35 fok és mondjuk 30 perc
masszív lépésben haladós, elindulós-megállós dugózás.
Ha legalább 30-al tudsz haladni folyamatosan, nincs gond.
(Aztán lehet, hogy nem így történik, biztosan van aki jobban tudja,
én így tapasztaltam.)
http://www.cmsnl.com/kawasaki-...
Mivel mind a kettő lelkivilágába beletúrtam, a Honda átgondoltabb, logikusabban, jobban, szebben kivitelezett darab volt. A kettőnek hangját nem hasonlítanám össze, eltekintve attól hogy ugye egy levegő-olaj hűtésűt nem is lehet egy vizessel. A Hornetnek még így közel a hatvanezerhez is lelket és hallójáratot simogató hangja volt. A menettulajdonságokról még nem tudok nagyon nyilatkozni, mert ugye a Banditot szezon végén vettem.... de a Hondához képest ez egy gőzmozdony :) de ugye dupla lökettérfogat. Száz szónak is egy a vége, azért a Honda nem véletlenül drágább.... De remélem nem fogok csalódni a Banditban sem. Félek egy kicsit a lég-olajhűtéstől hogy mi fog történni a dugóban. Nagyon tetszik viszont a bődületes nyomaték és hogy elférek rajta. Közel a száztíz kilóhoz kezdett a Hornet zsugorodni alattam.
Még meg van a drz-ém de nem használom , ez ért felmerült a eladása .Ha esetleg gondolod hívj fel majd
Mentem a BAndival a hétvégén és olyan nehéznek éreztem.
Nem tudom eldönteni, hogy vágyom egy könnyedebb gépre, vagy inkább felhagynék a közúti motorozással. Jó volt 20 év balesetmentesen.
Persze ezek után is jó lenne így...