Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én pl. minden évben egyszer-kétszer meghajtom a motoromat 200 fölé 1-2 percre hogy égjen ki a dzsuva. Ezt bátor módon technikás egyenesben teszem meg és kizárólag akkor ha se előttem se utánam senki. 100-140 között használom döntő hányadban, szerintem ezzel nem ártok neki semmit. Annyit viszont mindig megállapítok, hogy 200 környéke az rohadtul nem az én világom!
A sok lerakódást a városi tötymörgés okozza, valamint annak a hiánya hogy egy évben egyszer-kétszer nem szabad sajnálni és meg kell hajtani a járgányt, hogy ezek a lerakódások kiégjenek?
Olyan erőhatások vannak ott hogy ha csak picit szorul kuka sokminden.
Nem tisztem tasival egyetérteni de most igaza van.
Ez nem olyan mint a csuklás kaja közben hogy majd elmúlik.
Sokan mondják ezt a szorulást. A sok lerakódástól megvastagodik a szelepszár, és megszorul.
Hát a hengerfejet csak végső esetben fogom leszedni, ha minden egyéb próbálkozás kudarcot vall. Félek, hogy mégis muszáj lesz.
Igen. Sokan ezt mondják, hogy nyitva marad valamelyik szelep egy körben. A szelepszárra rárakódik a koksz a sok városozástól és megszorul 1-1 pillanatra. Ilyenkor az ECU letiltja az injektort, és jön a 3 hengerezés. Ilyenkor leállít újraindít és megint jó. Ezért is gondoltam a spurira, hátha leszedi a dzsuvát, és meggyógyul. Bár még csak 3/4 tanknyit mentem vele, lehet hogy még korai. Leginkább télen jellemző a hiba, van hogy nyáron mexűnik teljesen, majd télen ismét kezdi. Illetve egy hosszabb út, vagy meghajtás után egy darabig jól műxik. Szóval én sem gondolom hogy az injektor hibás, csak a kizárás kedvéért fogom áttenni.
A benzines autóknál is szokott jelentkezni a motorkontroll lámpa. Jó pár éve utána néztem a netes fórumokon(miután egyszer kiütötték belőle műszerrel). A katalizátor helytelen működése volt a hibakód és megoldás az volt hogy a kipufogó leömlők utáni katalizátor dob oldalából kijövő lambda szonda vezetékén lévő csatlakozó idővel beoxidálódik és helytelen adatot szolgáltat a számítógépnek. Ezt a csatit szét kell húzni majd összedugni vagy tízszer (mivel az érintkezők teljesen zárt helyen vannak), alaposan befújni kontakt tisztító sprével, majd ismét párszor széthúzni, összedugni. Így az érintkezés ismét jó lesz. Ha a kontroll lámpa továbbra is világít, az akksit lekötni pár percre, az kiüti a motorkontroll lámpát is, mert a következő indításkor a számítógép már jó értéket kap a szondától.
""Bar a szivo szelep is megszorulhat időnként a vezetőben,""


isten ments nem kötekedem de ezt is vezesd már le hogy szorul meg egy szelep ugy ,hogy mehanikai slérülés meg nem lesz csak egy gyujtás ki marad .. köszi
amit itt elmondtál légyszi jázd le két külömbözö dolog ról beszélünk

minden esetre az nagyon érdekes ha szelepszárol a korom vissza esne az égéstérbe kb olyan hogy kb 400 km /ó sebeségel halad ki az égéstermék a kipufogoszelep nyitásakor a teljes nyitáskor ez elérheti a1800 km /ó sebeséget ... esélye seminek hogy vissza fele hatoljon .. sőt egy porsem sem tudna vissza fele hatolni nem hogy a le patogzot korom továbá ha valamilyen földönkivüli tecnika gyanánt mégis vissza esne a szelep zárási felületre a kormot a szelep rugó ereje ami ilyenkor 0 rugó 300 szórósának erelyével zár azt szét morzsolná ...... továbá ha enek az opelnek el tömödik a hidralikus szelep kiegyelitő szerkezete ,, ami az vonja maga után .,hogy aszelep nem zár 100% an akkor eben a hengerben már szerinted nem volna gyujtás hát mit mondjak
ez a probléma más itt arol van szó ,hogy az inyektor szelep rugó a kevés használatol a sok hidegen járatástol a sok etanoltol ,, végül is funkcioját veszti ..... és az adot hengerbe ömlene a benzin mivel nincs rugó ami elzárja a kis furatokat .... na ezt érzékeli a számitogép és le tiltja a gyujtást .. csunya lenne ha a 1 csep benzin helyet 20 csepet gyujtana be ... valoszinű le repülne a hengerfely ,,, de hogy a tömités át égne az biztos
Csak oda ne kozmáljon!
Pontosan.
Sajna lehet, hogy nekem is korai volt az öröm, mert ma mentem kb. 300 km-ert, az autó tökéletesen műkszik, de a motorkontroll lámpa megint kigyulladt.
Aszem kihasználom a tankból a gázolajat, utána tank le, pucolás, új szűrő és összerakásnál töltök a szűrőbe egy féldeci spurit, hogy azt küldje be a rendszerbe.
Esetleg rogton egy blokkcseret kene raverni szerencsetlenre.
16 szelepes opel betegsége a kipufogó szelep vezetőjének kopása. Így keresztben áll a szelep, nem zár rendesen. Le kell kapni a hengerfejet.
Bar a szivo szelep is megszorulhat időnként a vezetőben, de azt a Spuri általában megoldja. Ez a ..rva EOBD tobb hibat produkál mint amugy maguk az autók......nsgy találmány....kar hogy Európán kívül meg ömlik a sok CO2 de majd mi itt vegvedjuk a Földet...szegeny Amcsik had járjanak 5 literes Puck up-Al..vegulis ők nem azt a levegőt szívják. Na mindegy ez van.
Szia! Nem az injektor lesz a ludas. Pillanatnyi kompresszió vesztése van, és az a nyuves ECU letiltja az adott hengert égéskimaradasra hivatkozva. Vedd le a kipufogó torkot a hengerfejrol es takaritsd ki a szelepszar körüli csatornát. Ugy fog pattogni a koksz mint a bolha.....na ezek odaszorulnak a szeleptanyer es a fészek közé es egy pillanatra égés kimaradás lesz. Szerencsere az EOBD miatt az ECU ezt figyeli és rögtön letiltja hogy jól megvédje a környezetet az Opeltol
Èn azt mondanám, hogy nem kell egyik nemzetet sem túlmagasztalni, de túlságon elmarasztalni sem.
Szerintem más országok polgárai is visítani tudnának néha pl Mo.-on tapasztalható helyzetek miatt, ugyanakkor mi sem kedveljük túlságosan, ha mindegyikünket egy kalap alá vonnak, és azzal az esetenként abszurd szituációval azonosítanak. Nyilván egyes dolgok csak akkor kezdenek felszínre jönni, ha nem csak felszínesen szemlélődünk, hanem vesszük a fáradságot és hajlandóak vagyunk leküzdeni a belénk -ránk erőszakolt korlátokat.
Otthonról a kedvenceim:
-A magyar kajánál nincs jobb... Mondják ezt sokan úgy, hogy vagy nem is próbáltak mást, vagy ha tehették volna is, akkor is hazai hátizsákos konzerv volt a külföldön is a menü, vagy pizzameki...(nem szégyen, de akkor kérem ne...)
-A magyar tudás-munkaerő mindenhol megállja a helyét... Itt sokszor körte -alma kerül összehasonlításra, mert legtöbb esetben a diszkrimináció miatt sokan kénytelenek képzettségüknél alacsonyabb szintű munkát elvégezni, ha külföldön valami véletlen folytán álláshoz jutnak...és lehet pont egy hátszeles tehénpásztorral kell együtt falat rakni...
Vagy pl azt tudom, hogy itt a német "általános isiben" 10-11 éves korban már a második idegen nyelvet kezdik el tanítani, ami akár lehet a Latin is...nem tudom Magyarországon milyen mélytengeri kutatásokat kéne végezni a színvonal megleléséhez, amely valószínűleg a kisebbség igényeit kezdi el inkább kielégíteni...
Ez állati!
Ez sem olyan nagy valami...
Èn az 1.4-nél megcsináltam.
Az etanollal járás után 3 hónappal ez sajnos megtörtént a régi swiftünkkel....melegen nem indult mert megszorult....a csere segített...
Egy határozott és nem túlzottan erős odakoppintás. Úgy mondta a szerelő, hogy előfordul hogy az injektor "le van tapadva". Ez általában szokott rajta segíteni mindenféle szétszedés nélkül.
Zöldi küldtem mailt!
Kukuriku.
Az angolokról mindig a Gyalog galopp jut az eszembe... "Hülye angolok! Angol hülyék!" Az ott eltöltött 2 hónap meg csak ráerősített erre. Én nem tudom, hogy milyen ember az, aki ott jól érzi magát...
Az angolokat nem kéne példaként felhozni...
Ott még komolyabb az elhülyülés foka.
Viszont az is megtörtént, hogy a srác bekopogott, hogy az autójának ez meg az a baja, mit kéne cserélni meg tudnák -e csinálni... majd mielött elköszönz volna, mondták neki, hogy a pénztárban a 20 fontot fizesse be a kapott szaktanácsok után.