Köszi Tasi meg Zoli az ötletet. Talán ha egyszer lesz időm meg bátorságom majd heftölök egyet. De hol vagyok én hozzátok képest jártasságban?Fényévekre...annyiban segíthetnétek, hogy honnan bányásszak én ilyen ZUK, UAZ vagy VOLGA üzemanyagpumpa membránt?
Olyat soha nem terveztem, csak rengeteg alkatrészt gyártottunk hozzájuk.TGV, ÖBB, DB, Angol vasutak, Bécsi villamosok, Török trolik, Siemen, Liebher, Bombardier...
Mondjuk mégis,mert a Török trolik légkodi szekrényét mégis csak terveztem... Azon tanultam meg a 3D-t SW 8-al.
Azt nekem is bejön, mikor a másik nemi szervével verik a csalánt...
A kedvenc nálam is: a cseréld le az olajat...
Ilyenkor lehet tudni, hogy a válaszadónak kb ez az egy ütökártyája van... meg kb ennyit tud "megszerelni" ö is motoron!
Hogy manapság már egy olajcsere is 10 Ezer HUF és csak úgy, mert nincs jobb ötletünk cserélgetjük, hátha jobb lesz...El kell ismerni vannak különbségek az olajok tulajdonságai között, de szerintem egy ciklust, ha rosszul válsztottunk is el lehet zörögni vele.
Mit rajzolsz?
Èn egy Teflon gömbbel küzdök, amit amerikában fognak gyártani, de megmérni nem nagyon tudják, mert optikai mérés a teflonnál nem igen megvalósítható, gömb alkatrész révén nem igen tudják lefogni a mechanikai 3D méréshez, meg minden eröbehatás azonnal meglátszi az optikai felületeken. Meg ugye megadom a gömb középpontjától a távolsdagot, de a gömb középpontját , föleg hogy ez egy héj senki nem fogja megtalálni. Hja és maga az anyag-alkatrész gyakorlatilag folyamatos változtatja az alakját már csak a saját tömege miatt is...
szép a motor kicsit ingadozik az alapjárat ,,, hát ez sok minden lehet ,,, de szerintem valami szenzor lesz a hibás ....... a haver panaszkodik hogy 3000 alatt bakecske 7000 felet meg el fogy ...........
mitt mondjak ? sv 1000 / ducati contra ........... ezzel együt kell élni ........... amugy a motor zsír király
Kedvencem, mikor fórumokon át megy a vegyél új aksit, gyertyát, benzint, olajat, szűrőt, stb. duma
Biztos viccből ír a gyártó is minden második olajcseréhez szűrőcserét előírásnak, meg a mosható légszűrőre csak mosást,stb.
Meg a vesznek új dugót, gyűrűt, de a hengernek a geometriáját meg se mérik...
Na morgolódok, mert Inventorhoz képest Acad -ban nem esnek kézre a funkciók brrrrr. Még a nap is süt, bárcsak motoroznék....
én is köszi ........... igen felylödöm .... bár jól tudom a szakmai dolgokban szinte mindig igazam van ,, hisz nem a könyvböl tanultam .. hanem az élet és néhány nagyon jó szerelötöl lestem el azt amit tudok
abban látom a felylödésem , hogy már senkit nem akarok meg gyözni az igazamról és ki tudom szürni a selelytjét " akiknek mindig igazuk van "
ma jönn valami sv 1000 haverod ... kösz
más hoznak egy zx9 -est nincs rajta a levegö tulnyomás .. nem is pereg ki nekik ................ ki kéne pergetnem ... szerinted ?
hát igen .............. kb 1000 ft ból némi kézügyeség ...... és még az záró szerkezetet semm kell esztergáltatnod .............
a régit............ vas lonbb fürészel a membrán metszésénél el vágod .... 2, 5 furo .... m3 menet bele...., a membránba bele fűzöd .. mindkét részét benzinállo ragasztoval be kened ... egy m3 csavarral össze csavarozod ... az életbe nem fog tönkre menni
Köszönöm. Valamikor 16-18 éve csináltam ezt...
Azért nem tudom érzed -e hogy te is fejlödsz! A kommentjeid nyugottabbak, néha még érthetöbbek is! Nem csak komfrontálódni jársz ide. Èn külön köszönöm, hogy tapasztalataiddal emeled a csevegés szinvonalát.
Azt a membránt egy ZUK, UAZ vagy VOLGA üzemanyagpumpa membránjából egy ollóval , meg börlyukasztóval ki lehet vágni. Az alu alkatrészt egy béna esztergályos is megcsinálja, amit a membrán felrakása után egy pontozóval el lehet ütni. Örök élet meg 2 perc...
Tisztában vagyok mindezekkel :D Csapokat én is nézegettem, de nagynak tartom a rizikófaktort, hogy egy sokáig nem használt benzincsapnak a membránja annyira kiszárad, hogy elrepedezik, mint ahogy a motoron nekem.
Hasonló a benzincsapja van a GSX 1100-nak, de annyi a különbség, hogy azon csak 1 rétegű membrán van, meg is szívtam vele.
Azért nem találsz, mert úgy tűnik, nincs.
(én sem csinálnék egy két évig gyártott modellre)
Gyári csap cikkszám: 44300-38G00-000
nagyságrendileg 30 ezer pénz.
Mondjuk mégis,mert a Török trolik légkodi szekrényét mégis csak terveztem... Azon tanultam meg a 3D-t SW 8-al.
Természetesen kötöttpályás, sok tonnást.
Mikor megszokásból F2 -t nyomok és nyúlnék az egér után, erre Acadban meg középsőgomb kell
Most már ide találsz, nem mész túl a telep végére
formája
A kedvenc nálam is: a cseréld le az olajat...
Ilyenkor lehet tudni, hogy a válaszadónak kb ez az egy ütökártyája van... meg kb ennyit tud "megszerelni" ö is motoron!
Hogy manapság már egy olajcsere is 10 Ezer HUF és csak úgy, mert nincs jobb ötletünk cserélgetjük, hátha jobb lesz...El kell ismerni vannak különbségek az olajok tulajdonságai között, de szerintem egy ciklust, ha rosszul válsztottunk is el lehet zörögni vele.
Mit rajzolsz?
Èn egy Teflon gömbbel küzdök, amit amerikában fognak gyártani, de megmérni nem nagyon tudják, mert optikai mérés a teflonnál nem igen megvalósítható, gömb alkatrész révén nem igen tudják lefogni a mechanikai 3D méréshez, meg minden eröbehatás azonnal meglátszi az optikai felületeken. Meg ugye megadom a gömb középpontjától a távolsdagot, de a gömb középpontját , föleg hogy ez egy héj senki nem fogja megtalálni. Hja és maga az anyag-alkatrész gyakorlatilag folyamatos változtatja az alakját már csak a saját tömege miatt is...
mitt mondjak ? sv 1000 / ducati contra ........... ezzel együt kell élni ........... amugy a motor zsír király
Biztos viccből ír a gyártó is minden második olajcseréhez szűrőcserét előírásnak, meg a mosható légszűrőre csak mosást,stb.
Meg a vesznek új dugót, gyűrűt, de a hengernek a geometriáját meg se mérik...
Na morgolódok, mert Inventorhoz képest Acad -ban nem esnek kézre a funkciók brrrrr. Még a nap is süt, bárcsak motoroznék....
Ha kék sv akkor majd baszogast, hogy minek cserélte le az 1400-est egy ilyen rotagépre?!
Igaz a másik Sem különb, az a B-kingröl nyergelt át...
Lehet most már nekem is be kéne egyet újítani? De itt kint nagyon drágák...
Ez nem véletlen, nyilván az fogják majd beépíteni következönek újként!
Van amikor még a jó alkatrészt is kicserélik.
Már úgy babusgatnám őket.
abban látom a felylödésem , hogy már senkit nem akarok meg gyözni az igazamról és ki tudom szürni a selelytjét " akiknek mindig igazuk van "
ma jönn valami sv 1000 haverod ... kösz
más hoznak egy zx9 -est nincs rajta a levegö tulnyomás .. nem is pereg ki nekik ................ ki kéne pergetnem ... szerinted ?
a régit............ vas lonbb fürészel a membrán metszésénél el vágod .... 2, 5 furo .... m3 menet bele...., a membránba bele fűzöd .. mindkét részét benzinállo ragasztoval be kened ... egy m3 csavarral össze csavarozod ... az életbe nem fog tönkre menni
Azért nem tudom érzed -e hogy te is fejlödsz! A kommentjeid nyugottabbak, néha még érthetöbbek is! Nem csak komfrontálódni jársz ide. Èn külön köszönöm, hogy tapasztalataiddal emeled a csevegés szinvonalát.
nem autó JAVITÓ ...... motor JAVITÓ ..... csak szimplán alkatrész cserélgető szakmunkás ...
Hasonló a benzincsapja van a GSX 1100-nak, de annyi a különbség, hogy azon csak 1 rétegű membrán van, meg is szívtam vele.
http://www.ebay.de/sch/i.html?...
(én sem csinálnék egy két évig gyártott modellre)
Gyári csap cikkszám: 44300-38G00-000
nagyságrendileg 30 ezer pénz.