Megkímélt valóban jó állapotú említett gépet hol a búbánatban találsz?Szinte mind elporladt kivált a bx-ek.
Ami meg jó vehetsz az árán egy új swift-et.
Az a poén, hogy az angol fórumokat böngészve, kiderült, hogy ott is csak alkatrészcserélő szakmunkások vannak a szervizekben. Van akivel a fél motort kicseréltették, de a hiba megmaradt.
így van ez a meg oldás ... a hiba ki olvasó csak azt irja ki ,hogy nincs gyujtás iletve ki maradt de .. hogy miért azt csak AZ AUTÓ JAVITÓK tudják az alkatrész cserélgető banda egyből cseréli a kábelt a trafot és a kocos faszom tudja mit ------ tudásuk ott ér véget amikor a gép ki dob nekik egy hibát .. , ök ki cserélik az adot alkatrész ,,/ Mivel ezt tanulták csak / és a gép még mindig szar . ugyan az a hiba meg maradt a pali madarakal fel vásároltatják a gyujtás rendszer egészét, darabonként ......
én megkimélt régi párti vagyok.
w123 v. w124 esetleg bx ha már kombi kell, mindhárom kombija tágas és örök élet.
bx kényelmes de elsőkerekes a merci hátsós, de kevésbé kényelmes és nehezebb, ezért többet eszik.
Opelból is ha már opel ott meg ekótek előttieket lesném ami minél fiatalabb és megkiméltebb. fasztra,bvektra,stb.
Amikor Nexiám volt, kihagyott egy henger, aztán már nem is akart menni, hiába pörgettem, hajtottam meg 3 hengerrel. Szerelő felhív, közölte hogy alapjáraton kapkodjam le sorban a gyertyapipákat, így keressem meg melyik henger nem megy. Mondta hogy tartsuk a vonalat. Amikor meglett melyik, annyit kért hogy fogjak egy 12-13 körüli villáskulcsot és koppantsak rá az aktuális henger injektorára. Ennyi volt, hallotta hogy kisimult a hang, majd annyit mondott hogy évente egyszer borítsak be egy flakon injektor tisztítót. Azóta a kocsin is és a motoron is így kezdek minden szezont. Hiába van ráírva hogy 60 l üzemanyaghoz, beborítom az egészet és telenyomom.
Azt már megnézték, meg ki is lehet villogtatni. Mindig P304-es hiba (gyújtáskimaradás a 4-es hengerben), illetve P300 (véletlenszerű kimaradás).
Hiába tudom, azt nem mondja meg, hogy mi okozza, a neten keresgélve, kb. 10 féle oka lehet.
Olyan. Egybeminda4trafós. Z14XE. Azt akarták rögtön kicserélni 50 rugóért a márkaszervizben, de nem engedtem, csak akkor ha adnak egyet tesztelésre előtte. Naná, hogy azzal is csinálta. Még jó, hogy nem mentem bele a cserébe. Próbálgatni, cserélgetni én is könnyen tudok, ahhoz nem kell 'szak'szerviz. Főleg ha más fizeti a kísérletezgetést.
Á, nem vagyok én kocsibuzi. Tökmindegy, csak menjen, és férjen bele a három gyerekülés hátra.
Nem is vennék drága kocsit, mert ez a három égedelem kölök úgyis leamortizálja. Még ki sem érünk a faluból, már mindegyik éhes-szomjas, stb.
Ami meg jó vehetsz az árán egy új swift-et.