Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézheted, de nem hiszem hogy olcsóbb lesz... Meg hát április egytől már szeretném ha énekelne...
Azért küld el az ajánlatot...
Nézek Neked koma
Itt keresd ki a E28?-as banditod, meg egy sima európai kivitelt.
A cikkszámokat össze tudod hasonlítani, és kideríteni mi az eltérés.
Lehet barátibb, ha veszel egy komplett európai karbisort, ilyen koros gépnél soha nem árt ha van egy pár alkatrész polcon.
Amúgy Svájcba nem mérik az emissziót műszakin, mert a németeknél azt hiszem 92 után gyártott gépeknél ellenőrzik. A szétbontás elött főleg ha sokat állt a gép, lehet adni neki egy adag üzemanyagrendszer tisztítót. A Bandit alapjárati fúvókázása nagyon kicsi, hamar lerakodás, kicsapódás képződik, ezért prüszköl alacsonyabb fordulaton mikor még az alapjárati rendszer is komolyan beleszól a keverékképzésbe. Meg lehet nyitni a 1 fordulatot a "pilot" csavarokon, ez a szívócsonknál van alulról. Ha ez nem segít akkor komolyabb a dugulás. Ha megbontod, sima fujkodással nem mész általában semmire, ultrahang, vagy üzemanyagrendszer tisztítóba kell belevágni.
Mikori a gép? Körbevázas 2000 elötti, vagy utáni?
"pohár tömi"
Naiv voltam, hogy azt nem néztem meg, mikor az összes o-gyűrű szét volt mállva...
kb 10€/ db a legolcsóbb ajánlat vagy 17€/szett (pohár tömítés, tűszelep, szelep ülék o-gyűrűkkel, igaz 1200 Bandit 96-00, de úgy nézem azonos a cikkszáma mindennek.)
egy hegyesebb tű , egy nagyobb fuvóka , .......... etöl nem lesz 100 ló .val...szeg a cv tető más és biztós ,hogy a kehely cső is
Üdv köreinkben. Sok örömet és balesetmentes kilométert kívánok. Műszaki kérdésekben a fórumtársak biztosan igyekeznek segíteni majd.
Üdv mindenkinek!
Immáron én is Bandit 1200s tulaj lettem.
Nem mai gyerek, de szépen egyben van.
Van is egy pár kérdésem így indulásképpen.
Ez egy Svájci belpiacos modell, ami sajnálatos módon teljesítményre korlátozva van. A műszaki leírást átnyálazva megállapítottam, hogy a minden alkatrész egyezik a karbiban a többi szériással, kivéve a súbertűk méretét.
Kérdés: Ha kicserélem a karbikban lévő fő fúvókákat és súbertűket mondjuk egy Dynojet szettel, akkor várhatóan a teljesítmény eléri az álltalános európai szabványszintet? Na ezt jól megfogalmaztam :)
Illetve van a mostani beállításokkal olyan problémám, hogy alacsony fordulaton úgy 2000-3200 között tartva a gázt pl 80-as haladásnál (itt annyi a megengedett) visszaposzorog a légszűrő felé. ez nem jó. de gondolom köze lehet a folytott kisebb fúvókákhoz. Minden esetre gondoltam kitakarítom a karbikat és ha már szétkapom, akkor egyuttal kicserélem a tűket, illetve fúvókákat. De jó lenne tudnom, hogy valóban segít e ez a szett a menetteljesítmény normalizálásában, mert feleslegesen nem akarom megrendelni.
Na tömören ennyi.
Köszönöm....
Norbi....
Szép az élet ............... és nehéz ........

nekem is lenne mit mesélni a rúgókról ............https://www.facebook.com/29970...

a gigxernél a benzincsap a ludas illetve az 0 gyűrű benne nem zár el és a nyomás a leggyengében záró tű szelepen keresztűl túl folyik a benya ..... vagy a pohár tömi ... Pisti .......... JÓ munkát kolega !


gázolajos 400 vvt https://www.facebook.com/photo...
OFF

Egy hete csütörtökön vittük a hosszútáv futó Ford fokuszt TÜV-re. Előtte hogy itthon voltam pár napot, legurultam a bicskei szervizbe, hogy mérjenek már egy fékerőt, mert ritkán fékezek, de nagyot, és ilyenkor bizony berázza az elejét nagyon. A fékpad ki is hozta egy percen belül, hogy alkalmatlan mindkét első fék-Hullámos a tárcsa. Nekem valószínűleg ez a keresztem. Az 1400 sem úszta meg féktárcsa csere nélkül tavaly. Szóval autósboltba el, két tárcsa + betétek 19 ezer. Hazagurulás, egyik oldal, másik oldal csere, aztán utána egyből vissza németbe.
Ezek után gondoltam nem érhet meglepetés...A mérnök srác alaposan végnézet mindent, a hátsó tengelynél lengőkaron belemart a rugótányérba, majd jelezte, hogy a rúgó el van törve. Mondta, hogy a gép gyönyörű állapotban van, a vizsgát végigcsinálják, kifizetem a teljes vizsgadíjat, majd van egy hónapom, hogy kicseréljem a törött rugót. Ha az meg van, menjek vissza, 10€-ért akkor már csak azt leellenőrzik, és megkapom a 2 évet. Egy kicsit pánikban voltam, hogy ezt most hogy oldjam meg...mondták, kb 100€ a rugó, 1-2 óra munkadíj, persze ugye akkor már illene párban cserélni. A vizsgaállomás melletti autósboltban mondtak is egy 90€/ db alkatrész árat... A neten 40€- ért postával már egy párat kínáltak. Belenéztem a ford szerelési útmutatójába, milyen rugóösszenyomó kell szereléshez. Megnéztem pár youtube-os klippet is, hogy "képezzem magam"... kiválasztottam egy elérhető áru összenyomót, olyan elvűt mit ami segédletben is van. Nem volt olcsó, de szervizes óradíjak lebegtek a szemem előtt...Tegnap délutánra megérkezett a rugópár meg a szerszám is. Közben valamelyik este alánéztem a verdának én is, hogy hellyel hogy állunk, meg én is ki akartam tapintani a törött darabot. A gond az volt, hogy másik oldalon is sikerült...Tegnap este amolyan egy életem egy halálom stílusban magyar szitkokkal és átkokkal megtöltve a mélygarázs légterét harcoltam a rugókkal. A szerszám az összenyomott rugóval olyan nehéz volt, hogy alig bírtam fél kézzel, közben a másikkal, meg feszíteni kellett a lengőkart lefele. Mikor bekínlódtam és kiengedtem a szerszámot túl sok menetet fogtam össze, és a szerszám tányérját becsípte a rugó, negyed óra küzdelem jött a visszaszerzéséért. A másik oldalon meg rossz szegmensét fogtam be, így mikor szétengedtem, a rugó menetvége nem ült bele a kiképzett helyre, majd 90°-al el kellett forgatni...közben minden egyes mozdulatnál ott lebegett előttem, ha összenyomó megadja magát, lebontja az arcomat, letépi az ujjaimat a kilőtt rúgó... 4 órával és új káromkodások kifejlesztésével később az autó ismét készen állt a megmérettetésre, ma reggel 5 perc alatt kapott pecsétet és új matricát...
ON
Most megyek le mert a gixer 4 karbijából kettő túlfolyik...valamit lehet benéztem. reménykedem , hogy sikerül megúszni újabb feljelentés nélkül...
Azt nem említettem, hogy Bandit 1250S-re kéne :) Ezt nem tom, hogy kéne ráhekkelni :)
Én ilyet vettem, tudom nem a legolcsóbb, de illik a motorhoz és nem a boltokban kapható tömeg-gagyi és a minőségére sincs panasz....

http://www.ebay.com/itm/Univer...
Ha már led, akkor javasolnátok megoldást index led-re? Meg akár a hátsó lámpára is. Mármint olyat, amit ti is használtok!
Loctite v. Nicro márkákat használok évek óta, amíg nem irodista voltam napi 8órában szereltem a két cég termékével.
Kúrvajók!
Katalógusukba megtalálod melyik számú termékük hova való.
Nem csak menetrögzitőt árúlnak, meg több féle keménységű is van.
Asszem a 608 vagy 603? ami tengelyagyhoz való és pont kb. olyan paraméterű ami mz 250 kuplung kúphoz faxa!

Ezt a 243 -t szoktam csavarokhoz, anyákhoz ahol semmi extrém dolog nincs(tehát nem sürün kell szerelni és nem extrém dúrva hő, hanem ritkán bontom a kötést és akár olajban fut)
Ha olajba fut és ritkán bontod oda 243.
Oldáshoz hőlégfuvó.
Ezt!
Semmi gáz. A Banditra én sem ezt javasolnám :) Én robira vettem a nejnek, de vasárnap veszek egyet magamnak is szintén robogós használatra. Egyébként tényleg nagyon igényes a kivitele, sem a fényezésen, sem a plekón, sem a bőrhatású bélésen nem találtam hibát, vagy finnyázásra okot adó dolgot. Ennyi pénzért robira szerintem nagyon megéri, pedig sem az Aldi sem a Lidl nem fizet a reklámért
Egyébként ma "elledesítettem a gépet.
Na ez így nem teljesen igaz.
A hátsó égőt cseréltem ki Cree LED-esre.
A képen látható a szóban forgó égő.
Király lett, sokkal jobban látni napsütésben, mint a másikat.
Szerintem rossz látási viszonyok között, vagy este még kicsit" túl erős" is lesz.
Főleg a féklámpa.
1157-es bajonett foglalatos.
Simán belement.
Köszi Yoss!
De ha jobban megnézed a fül részére fenntartott rész nem a kemény héj alatt van, hanem a puha részben.
Ilyenünk sajna van (AGV Bali) de nagyon zajos, biztos megöregedtünk.:-(
Na meg amit írtam, nem a sild alá megy a plekó.
És végül, ez nekünk a Banditra kellene, nem roberra.

Van bajom mi?
Szia!

Köszi a gyors választ!
Minden oké lenne, ha legalább a fél arcot eltakarná a plekó.
De mint látom, ezen szinte csak a szemet takarja, az meg kevés, mivel ez nekem nem robogóra lenne, hanem a Banditra!
Eddig HJC CL-22 volt, de lassan megadja magát!:-(
E helyett keresek valami szinte teljesen ilyet, mert sajna ezt már nem gyártják!:-(
Abban a bukóban a feljes fül a kemény héj alatt van, lelógó bőr az állkapcsod oldalát takarja csak.
Igen,még modellezéshez is.Jól tart,hő nélkül oldható.
daty!
Én erre a sisakra gondoltam. Nagyon kényelmes, fülnek extra hely.
Ez az: http://www.louis.de/_40effeabe...

Levehető az ellenzője, és nagyon könnyű!
Van belőle készleten M méretünk kisebb nincs sajna.
Ti is ezt a menetrögzítőt használjátok?
Én nem tenném. Ha üzemmeleg, az olaj eléggé hígan, gyorsan folyik, tehát igen hamar és eléggé kevés felületi maradékkal lehúzódik a karterbe. Közvetlenül leállítás után pedig azonnal kiengedve szinte az utolsó cseppekig kijön. Az új olajban az a kevés maradék meg igen kis koncentrációban elhígul. Szerintem az elhanyagolható.
Bandit 1.2es 2003as
Zöldi!Nagyon köszönöm a választ még az lenne a kérdésem milyen viszkozitású oilt javasolsz!Este a cégemnél buli lesz betolok az egészségedre egy Unicumot és egy kis Tuborgot!Zolti