Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkó kéne valami más helyette.
Ja. 1.4-es, mint a motorom. Csak kicsit gyengébb.
Opel? Az mi?
addelag***be
Benzines?
Az én Opelem sajnos nem gyógyult meg a Spuritól, pedig dupla dózist kapott (elszámoltam ). Továbbra is 3 hengerezik időnként .
Kénytelen leszek szétszedni.
már triumph - ot is szerelsz
En a lemez hatoldalat kentem meg. Azaz a dugo feloli reszet
Paszta a betét+lemez közé,vagy tettél a lemez+dugattyú közé is?
Köszönöm Mester!

Szerintem a membránok nyitnak, de hazaérve még próbáltam hang után állítani a pilot csavarfokon, akkor vettem észre, hogy a 2-es henger nem reagál semmire, és leömlő sem volt forró...ezért volt az ingadozó alapjárat, vagy nem volt alapjárat. Délután kitekertem a gyertyákat, mind száraz volt csak a 2-es volt nedves. Visszavágtam 5-10 mm-et a gyújtókábelekből, meg 0.65 mm-re raktak a gyertyahézagot, meg a 2-es gyertyáját a 3-asba raktam. Most már kezd valami derengeni az alagút végén...Ha lesz megint légtelenítő csavarom (kb 5-6 féle van, mindegyiknek más a menete, és az első munkahengeré még csak véletlen sem azonos a hátsóval)kihajtok megint az autópályára.
Amúgy kb ma annyit tudott mint egy 600-as bandit!

Úgy érzem magam mint a kezdő homár a gőzben, ezzel a vassal, otthon már régen...
Nekem a gyári visított. Mint állat, elöl hátul.
Paszta, abbahagyta.
Telente szétszedem, elpucolom. Az első pucolásnál lejött a paszta, de nem csikorgott már. AP van nekem is, nincs nyekergés, előbb is teszteltem
anogy CSabu írta
Ja, és a brembo előtt ugyanilyen AP volt benne, akkor a hátsóféket duda helyett használtam
Elöl a 3. garnitúra van ugyanebből és soha semmi hang
Szép estét Banditák!

Egy újabb legenda a Spuri-ról:

Pénteken szólt a kamionos haver, hogy van egy kis megmaradt "nyála".
Jó magyar ember ott spórol ahol tud, ezért vettem tőle 20 liter gázolajat, 7000 Ft.-ért, amit mindjárt bele is töltöttünk a 1,9 JTD Fiatomba.
Este már világított a motorkontroll lámpa a műszerfalon, másnap mentem vele vidékre, 10-15 kilométerenként úgy megállt, mintha levettem volna róla a gyújtást.
Hétfőn rádugták (3000 Ft-ért) a számítógépet (a spórolásnak annyi) ami megállapította, hogy a nagynyomású szivattyú nyomásszabályzója halt meg, általában 30-40%-al nagyobb a nyomás mint kellene, ezért az egész rendszert letiltja a számítógép.
Az alkatrész kereskedő havernál újraélesztettek, miután közölte, hogy nézzem meg milyen rendszer van rajt, mert ha Bosch, akkor 46.000 Ft, ha Siemens akkor csak 36.000 Ft., de ebből kapok kedvezményt.
Ráadásul a javítás sem lesz olcsó, mert olyan jó helyen van, hogy a cseréhez, lehet, hogy ki kell venni a motort.
Végső elkeseredésemben beleöntöttem egy fél doboz (2,5 dl.) spurit, a tankban lévő kb. 10 liter gázolajhoz.
Lássatok csodát, azóta megtettem kb. 150 km.-ert és az autó hibamentes.
Úgy megszerettem a spurit, hogy reggel a kávémat is azzal fogom inni.
Még az van benne, érdekes, néha nyikorog kicsit aztán sokáig semmi
És amit akkor adtam AP az nem nyikorgott neked?
Ha valakit Bandit sportlégszűrő érdekelne, már csak az van meg a Bandit cuccokból .
http://www.kepesmotor.hu/olaj_...
Gyula küldött valami kerámia brembót, az jó volt, nem nyikorgott és fogott is. Az fogyott el franciaországban, amikor esőben szereltünk a hotel előtt
Az EBC HH igen jól fog nálam nulla csikorgással.
Megy is bele hátra mert ezen a motoron a hátsó kopik el előbb.
Na úgy inkább nyikorogjon.....
Gázhoz meg már csak félve nyúlok,így szinte hallom ahogy csócsálja a hátsó gumimat az aszfalt.
Már minden élét letörtem,nem változik.Eddig volt benne gyári,ebc,ap betét,az összes csikorog,mondjuk az ap legalább fog is.
Ezt ismertem,de nem jön be.
Úgy, hogy kopogtat a postás ;) Zöldi nekem már többször küldött cuccot.
a szállítás hogy zajlana?
ez cudar ............... ha lesz időd és ithon lesz a 1, 1 szoljál együt meg mütjük ............ biztos a siker Pisti ............ ha 220km/ó a tudása akkor nem emel ki teljesen a cv nem képes le peregni igazábol ez a motor 11000- 11500 nál tol a legnagyobat gyári állapotában is kéne menni 3 ba 210 km /ó

amugy a gsx r 1100 en nem tudod meg állapitani a gyorsulásból ,,, hogy jó --é egyrészt ha szar akkor is ugy megy mint állat ... ha jó elég kevés motoros meri letekerni ..... a másik akkor jó igazán a gsx -r 1100 ha 1,2, 3,4 be pilanatok allat le szabályoz és 5 ben is kipörög leszabályozásig