Az én Opelem sajnos nem gyógyult meg a Spuritól, pedig dupla dózist kapott (elszámoltam ). Továbbra is 3 hengerezik időnként .
Kénytelen leszek szétszedni.
Szerintem a membránok nyitnak, de hazaérve még próbáltam hang után állítani a pilot csavarfokon, akkor vettem észre, hogy a 2-es henger nem reagál semmire, és leömlő sem volt forró...ezért volt az ingadozó alapjárat, vagy nem volt alapjárat. Délután kitekertem a gyertyákat, mind száraz volt csak a 2-es volt nedves. Visszavágtam 5-10 mm-et a gyújtókábelekből, meg 0.65 mm-re raktak a gyertyahézagot, meg a 2-es gyertyáját a 3-asba raktam. Most már kezd valami derengeni az alagút végén...Ha lesz megint légtelenítő csavarom (kb 5-6 féle van, mindegyiknek más a menete, és az első munkahengeré még csak véletlen sem azonos a hátsóval)kihajtok megint az autópályára.
Amúgy kb ma annyit tudott mint egy 600-as bandit!
Úgy érzem magam mint a kezdő homár a gőzben, ezzel a vassal, otthon már régen...
Nekem a gyári visított. Mint állat, elöl hátul.
Paszta, abbahagyta.
Telente szétszedem, elpucolom. Az első pucolásnál lejött a paszta, de nem csikorgott már. AP van nekem is, nincs nyekergés, előbb is teszteltem
Pénteken szólt a kamionos haver, hogy van egy kis megmaradt "nyála".
Jó magyar ember ott spórol ahol tud, ezért vettem tőle 20 liter gázolajat, 7000 Ft.-ért, amit mindjárt bele is töltöttünk a 1,9 JTD Fiatomba.
Este már világított a motorkontroll lámpa a műszerfalon, másnap mentem vele vidékre, 10-15 kilométerenként úgy megállt, mintha levettem volna róla a gyújtást.
Hétfőn rádugták (3000 Ft-ért) a számítógépet (a spórolásnak annyi) ami megállapította, hogy a nagynyomású szivattyú nyomásszabályzója halt meg, általában 30-40%-al nagyobb a nyomás mint kellene, ezért az egész rendszert letiltja a számítógép.
Az alkatrész kereskedő havernál újraélesztettek, miután közölte, hogy nézzem meg milyen rendszer van rajt, mert ha Bosch, akkor 46.000 Ft, ha Siemens akkor csak 36.000 Ft., de ebből kapok kedvezményt.
Ráadásul a javítás sem lesz olcsó, mert olyan jó helyen van, hogy a cseréhez, lehet, hogy ki kell venni a motort.
Végső elkeseredésemben beleöntöttem egy fél doboz (2,5 dl.) spurit, a tankban lévő kb. 10 liter gázolajhoz.
Lássatok csodát, azóta megtettem kb. 150 km.-ert és az autó hibamentes.
Úgy megszerettem a spurit, hogy reggel a kávémat is azzal fogom inni.
ez cudar ............... ha lesz időd és ithon lesz a 1, 1 szoljál együt meg mütjük ............ biztos a siker Pisti ............ ha 220km/ó a tudása akkor nem emel ki teljesen a cv nem képes le peregni igazábol ez a motor 11000- 11500 nál tol a legnagyobat gyári állapotában is kéne menni 3 ba 210 km /ó
amugy a gsx r 1100 en nem tudod meg állapitani a gyorsulásból ,,, hogy jó --é egyrészt ha szar akkor is ugy megy mint állat ... ha jó elég kevés motoros meri letekerni ..... a másik akkor jó igazán a gsx -r 1100 ha 1,2, 3,4 be pilanatok allat le szabályoz és 5 ben is kipörög leszabályozásig
Kénytelen leszek szétszedni.
Szerintem a membránok nyitnak, de hazaérve még próbáltam hang után állítani a pilot csavarfokon, akkor vettem észre, hogy a 2-es henger nem reagál semmire, és leömlő sem volt forró...ezért volt az ingadozó alapjárat, vagy nem volt alapjárat. Délután kitekertem a gyertyákat, mind száraz volt csak a 2-es volt nedves. Visszavágtam 5-10 mm-et a gyújtókábelekből, meg 0.65 mm-re raktak a gyertyahézagot, meg a 2-es gyertyáját a 3-asba raktam. Most már kezd valami derengeni az alagút végén...Ha lesz megint légtelenítő csavarom (kb 5-6 féle van, mindegyiknek más a menete, és az első munkahengeré még csak véletlen sem azonos a hátsóval)kihajtok megint az autópályára.
Amúgy kb ma annyit tudott mint egy 600-as bandit!
Úgy érzem magam mint a kezdő homár a gőzben, ezzel a vassal, otthon már régen...
Paszta, abbahagyta.
Telente szétszedem, elpucolom. Az első pucolásnál lejött a paszta, de nem csikorgott már. AP van nekem is, nincs nyekergés, előbb is teszteltem
Elöl a 3. garnitúra van ugyanebből és soha semmi hang
Egy újabb legenda a Spuri-ról:
Pénteken szólt a kamionos haver, hogy van egy kis megmaradt "nyála".
Jó magyar ember ott spórol ahol tud, ezért vettem tőle 20 liter gázolajat, 7000 Ft.-ért, amit mindjárt bele is töltöttünk a 1,9 JTD Fiatomba.
Este már világított a motorkontroll lámpa a műszerfalon, másnap mentem vele vidékre, 10-15 kilométerenként úgy megállt, mintha levettem volna róla a gyújtást.
Hétfőn rádugták (3000 Ft-ért) a számítógépet (a spórolásnak annyi) ami megállapította, hogy a nagynyomású szivattyú nyomásszabályzója halt meg, általában 30-40%-al nagyobb a nyomás mint kellene, ezért az egész rendszert letiltja a számítógép.
Az alkatrész kereskedő havernál újraélesztettek, miután közölte, hogy nézzem meg milyen rendszer van rajt, mert ha Bosch, akkor 46.000 Ft, ha Siemens akkor csak 36.000 Ft., de ebből kapok kedvezményt.
Ráadásul a javítás sem lesz olcsó, mert olyan jó helyen van, hogy a cseréhez, lehet, hogy ki kell venni a motort.
Végső elkeseredésemben beleöntöttem egy fél doboz (2,5 dl.) spurit, a tankban lévő kb. 10 liter gázolajhoz.
Lássatok csodát, azóta megtettem kb. 150 km.-ert és az autó hibamentes.
Úgy megszerettem a spurit, hogy reggel a kávémat is azzal fogom inni.
http://www.kepesmotor.hu/olaj_...
Megy is bele hátra mert ezen a motoron a hátsó kopik el előbb.
Gázhoz meg már csak félve nyúlok,így szinte hallom ahogy csócsálja a hátsó gumimat az aszfalt.
amugy a gsx r 1100 en nem tudod meg állapitani a gyorsulásból ,,, hogy jó --é egyrészt ha szar akkor is ugy megy mint állat ... ha jó elég kevés motoros meri letekerni ..... a másik akkor jó igazán a gsx -r 1100 ha 1,2, 3,4 be pilanatok allat le szabályoz és 5 ben is kipörög leszabályozásig