A dízel nem rövidtávon szaladgálni való...aki úgy vesz kis éves futásra dízel autót hogy amikor használja, akkor is csak pár kilométereket megy, az meg is érdemli hogy letérdeljen alatta a technika.
Egyébként meg tudod ki tankol az autópályán... literenként vagy 20-30 forint felárért.
Az autópályán relatíve részterheléssel üzemelő állandó fordulatszám lényegesen kevéssé terheli az autókat.Kevesebb hidegindítás PL. és a pályáknál lévő kutakban sokkal kisebb az esélye a szar dízelnek.
Próbálj 6k körül futni napi 20 km-enként városban ukrán hajós dízellel.
simán megpusztul 2 kilónál.
Az 1.9 pd tdi-kkel nincs semmi gond. 600k van a miénkben, eredeti a motor, kopóalkatrészen kívül még csak egy turbót kért 537k-nál (meg azt hiszem a légtömegmérővel volt még régebben gond talán kétszer is). Bár lehet hogy majd 1 millió kilométernél tervezetten széthullik, de most még nem úgy néz ki..(bár az is igaz, ha szét is hullana, se lepődnénk meg rajta).
Teljesen biztos vagyok benne hogy a sokadik gazdás autók tulajai a nagy véleményformálók.. akikre rásózták a fél milliót futott autó 150-kval, aztán csodálkoznak hogy pár dolog esetleg tönkremegy, pedig csak 50-100k-t tettek bele a csodakocsijukba.
István akkor ezt a hibát a 104-ben sem orvosolták...Bár én szerencsésebb helyzetben vagyok az Ikarusz nagyságú vérnyúl sokat véd és talán nekem nem lesz ezzel gond. Köszönöm az infót.
Óóó a német precíz nép, hisz a legprecízebb élettartam mérnököket alkalmazza.
Lásd bamba lámpás merzsó meg pédétédéíííí fosvágen és sorolhatnám reggelig.
Én azon vigyorgok sokat, mikor van valami gebasz - és jönnek, hogy véletlenül nincs e.....
Én meg kiveszem a zsákból, dobozból:-)))
Sátrazós ember vagyok....
Persze tudom, hogy mennyivel egyszerűbb lenne majd dupla áron (ami még így se sok) szobára menni, kényelmesen aludni, másnap motorozgatni - de számomra kiveszne a túrázás "lényege".
Én "imádok" hajnalban arra kelni, hogy lefagy az orrom, és keresem a gázégőt, hogy befűtsem a sátrat - majd mikor már meleg van, akkor meg kinyitni a zippzart, mert nincs levegő:-)))
De évek múltán jóval többet tudok mesélni a kislányomnak, mint hogy felébredtem, lementem reggelizni, majd elmentem motorozni.
A buli 60%-a a kempingben történik:-)))
Dorcsi és Góliát, akikkel tavaly voltam tudnának mesélni:-)))
Nem elsősorban a reklám a célom (nem is szórom tele az összes fórumot vele) de ha itt valakinek S, vagy M méretű a sisakja és igazán jó felnyithatót szeretne, tegnap lőttünk pár darabot a boltunkba a LAZER paname lumino Z-line sapkából.
Ami a jópofasága a sisaknak , hogy a fényre azonnal , késlekedés nélkül automatikusan sötétedik a plexije.
Most egészen emberi árban lehet hozzájutni. Szeretném ha valaki innen élvezné elsősorban . Hátha ....
Amúgy nincs minden a forgalmiba felsorolva...feltehetsz olyan gumit amit a gyártó ajánl hozzá:Reifenfreigabe für Motorrad
Kinyomtatod a pdf-et és hordod magaddal ha kérik fel mutatod. `Pl a michelin oldalán látható, hogy nem kell azonoas tipusnak lenni, de a párosításokat ök adják meg.
Ha Neked a Z6 jobb, mint a PR2, akkor miért akarsz PP-t? Nem tartom valószínűnek, hogy tetszene...
Inkább a sima PR irányába gondolkozz... szerintem. Occó, tartós és a tapadásával sincs gond.
Egyébként meg tudod ki tankol az autópályán... literenként vagy 20-30 forint felárért.