nyomatékok:
Nyeregrögzítő csavar(LOCTITE 234): 23 Nm
Tengely biztosító csavar: 23nm
Teleszkóp összetartó csavar(LOCTITE 243): 20nm
alsó-felső villahídcsavarok 23Nm
Első tengely: 100Nm
Olajnívó és mennyiség:
GSF1250/A: 472 ml (16.0/16.6 US/lmp oz)
GSF1250S/SA: 471 ml (15.9/16.0 US/lmp oz)
olajszint villa tetejétől mérve, rugó és távtartó nélkül, teljesen összenyomva (a hidraulikus végütközésen túl)
GSF1250/A: 143 mm (5.6 in.)
GSF1250S/SA: 144 mm (5.7 in)
Ha nem szeded szét teljesen, biztosan maradni fog benne valamennyi olaj, akkor a nívót nézd!
Vasárnaptól motoros akciók a lidliben. FYI:)
A nyitott bukójuk robogóra tuti, asszonynak vettem olyat (érdekes módon az Aldiban, ugyanezt) és nem a szokásos gagyi minőség. Hibátlan, igényes kidolgozású.
Banditáim!Legyetek szívesek írjátok már le az első teleszkópok olajcseréjét vagy a hozzászólás számát ahol emlékeim szerint Zöldi motoros társunk leírta /nem találom/valamint mennyi olaj kell száranként.Hétvégén vasárnap /rossz időt jósol/ megejteném a projektet.Küldök egy képet, hogy mekkora nagy is az Isten állatkertje sok felesleges mókuslásról.Ezt a Thália GT-t múlt héten fotóztam igazi műremek.Válaszotokat nagyon köszönöm!
Köszi, megtaláltam, de nem oké.
Olyat akarok, mint írtam is, ahol a plexi a sild alá tolható fel, és rendesen ki van képezve a fül résznél is a sisak, nem csak valami lifegő akármi védi a fül alsó résztét.
Ez 650-es de ezres ugyanez csak más a kitt száma.Én még a kormánykapcsoló kábeleit is nyujtottam.Bár visszagondolva egy bandit kapcsoló talán jobb lett volna.
Kedves barátom küzd a rotagépe túrásitásával. Ahogy lenni szokott ment az árral, meg a saját feje után, most már érzi, hogy nem lesz olyan egyszerü az átlakítás, viszont legalább jós ok pénzt elbaszott rá. Kinjában ötletek után kutatva ilyen megoldások vannak a hazai piacon: példaértékü
Leleményes megoldás, a fékcsövet használni arra, nehogy bukkanónál teljesen kirugozzon a teló...
Van valahol tiszteséges recept az átalakitásról ennél a tipusnál. (mekkora kormány fér el az idomtól, mennyivel kell betoldani a fék-kuplungcsöveket, gázbovdent, stb...?)
Ugy emlekszem, mintha itt valaki emlitette volna hogy tud olaj huto vedot(design-os verzio ) gyartatni.
Tudtok ilyen elerhetoseget? Nem akarok csajnabol rendelni...
Koszi!
Nyeregrögzítő csavar(LOCTITE 234): 23 Nm
Tengely biztosító csavar: 23nm
Teleszkóp összetartó csavar(LOCTITE 243): 20nm
alsó-felső villahídcsavarok 23Nm
Első tengely: 100Nm
Olajnívó és mennyiség:
GSF1250/A: 472 ml (16.0/16.6 US/lmp oz)
GSF1250S/SA: 471 ml (15.9/16.0 US/lmp oz)
olajszint villa tetejétől mérve, rugó és távtartó nélkül, teljesen összenyomva (a hidraulikus végütközésen túl)
GSF1250/A: 143 mm (5.6 in.)
GSF1250S/SA: 144 mm (5.7 in)
Ha nem szeded szét teljesen, biztosan maradni fog benne valamennyi olaj, akkor a nívót nézd!