Akkor megnyugodtam, nem írtam akkora marhaságot. Ha belevágok az olajozóba, én mindenképpen ejtőtartályos, kézi nyitású-zárású szeleppel (egy régi de használható benzincsap) és tű vastagság bejátszásával fogom megcsinálni.
Srácok! Vélemény az Eni olajokról? A KTM-be legutóbb azt tettem (10W60), de erősen gondolkodom, hogy a DL-be is ezt vennék, mert nagyon korrekt áron van (10W40).
Sajnos a forrasztás tekintetében eddig van egy rossz tapasztalat. Nem szereti a rezgést... volt akinek a forrastással készitett fej egy része elveszett menet közben... a kenöanyag nem jutott célba, majdnem oda is lett ez miatt az új lánc...figyelj rá fél szemmel...
Akkor már inkább scottoiler.
Legalább pásszol a gyártó a motorhoz.
Amúgy a fej scottól jött a cső itthoni a pumpával és az elektronikával együtt.
Jó nagyon csak szerintem sokat tol egy menetre a nagy kerestmetszet és a két tű miatt vagy a record olaj egy híg fos.
Csak egy tipp: injekciós tűk a vékonytól a véradó tűig különböző vastagságúak, csak cserélgetni kellene őket a megfelelőig. Nekem még nincs olajozóm, csak hangosan gondolkodtam egy olcsó megoldáson...
Èn igen vékony keresztmetszetü tükkel dolgozom. kb 1,2 mm a belsö átmérö. A Festo csövek is 2-2.5 mm beslö átmerövel birnak. Ezek mellett még használok festo fojtot szelepet is: fojtó szelep
Az olaj tekintetében csak a Stihl-röl tudok nyilatkozni. Az fasza, én mással nem kisérletezgetek...
Ha nem is szorítod el a csövet, keress bele egy fúvókát. Pl egy 4mm-es átméröjü 15 mm hosszú rézrudat fúrj meg egy 0,3-0,5 mm -es fúróval átmenöben. Valahol vágd meg a csövet és nyomd bele. Ha kevés lesz a mennyiség feljebb fúrod pár tizeddel...
Mccoi? Ha igen, akkor a nyákon van egy hexa kapcsoló, azt húzd fel A állásig, vagy fölé. Ha házi készítésű kütyü, akkor fogalmam sincs, mert nem tudom :)
Huhh jó hogy itt vagy.
A láncolajzóban van egy kis gond.
Jelesül hogy még minimum intervallumban is sokat kap.
A dupla tű miatt lehet vagy túj nagy az átmérője a tűknek?
Esetleg a record olaj szar és túl híg?
Igen vicces így kanyarodni hogy csíkokban olajpöttyös.
Lehet segíteni rajta hogy a csövet elszorítom valahol?
Vagy egy fejesre térjek át?
Esetleg még hosszabb intervallumra állítsam?
Nem járnál jól velem. Szeptemberben szedtem le és most tartok ott, hogy mehet vissza. A blokk meg 10 évvel ezelött lett felújítva, aztán 9 évig állt a csupasz vázban, mire 1 év alatt sikerült öszeraknom. Szóval ha ráér neked pár évtizedet, akkor küldd el, megcsinálom.
Ha nem felejtem el, akkor lesz video is...
Ezt szépen összeszedted!
...és akkor az is lehet, hiába kevés (32 ekm), a nyitott dob rendezte meg egy kicsit a szelepeket? Esetleg a néha szegény keverék miatti detonációs égés csapkodta meg felületeket?
és még egy ........... hiába vannak rendben a szelep hézagok ha a szelep tányér nem zár rendesen tul vastag .. iletve vékony a felfekvö felület .....akkor ugyan ezt a hibát fogja produkálni gáz huzásnál semmi de motorféken esetleg állandó gáznál ugyan azt a durogást halod .. csak ezt......... a nem tökéletesen zárodó szelepek okozák
mérhetsz vég nyomást ..............hidegen 140 psi körül kéne lenni a hengerek külömbsége nem lehet 1 bárnál nagyobb ,, de ha már 0. 5 bár a difi ki kell deriteni az okát ............ amugy nem jelemző a szelep be égés .......... és ha a szelepek szarakodnak azt csak motorféken zárt tolatyunál jelentkezik .............. a bizonyos fordulatnál jelentkező kipuban halot duranás altalában gyujtás ki maradás !
de nem a gyujtó rendszer hibálya , persze gyertya is lehet ,,De inkább egy henger egy bizonyos fordulaton dusat kap és le köpi a gyertyát ,, így egy ütem ki marad és az éghetö keverék ki megy a kipuba ... a következö forró égéstermék pedig be gyujtja ........... ez ugy halod mintha durogna .... de csak egy bizonyos fordulaton ..............
ilyenkor a jó meg oldás a karbi kopásainak feltárása a kopások miatt egy adott pontban több üzemanyag kerülhet az égéstérbe lehet egy hengernél de többnél is ................ a másik ugyan ezt a hibát produkálo hiba ha több levegö kerül a bizonyos hengerbe így a sok levegő miatt nem tud be robani és kerül a kipuba és ott duran ............ezt a töblet levegő okoza .. itt jön a fars..... a karbik tengelye a ilesztő felűletek , a farsli gumik az air box a nagyon be tekert pilot stb ,, stb
Sziasztok! Haveromnak van egy 97-es 1.2 banditja, és az lenne a kérdés hogy eggyel újabb szériának a tankját fel lehet-e szerelni, vagy esetleg nincs valakinek eladó?
Pont ezért választottam a fejet duplában mert olcsó volt.
Èn is tüket, csak nem orvoasit, hanem diszpenszer tüket használok...
A rézfúvóvokát azért írtam, mert annak külsö átméröjét hozz´alehet igazítani a csörendszer átméröjéhez.
Legalább pásszol a gyártó a motorhoz.
Amúgy a fej scottól jött a cső itthoni a pumpával és az elektronikával együtt.
Jó nagyon csak szerintem sokat tol egy menetre a nagy kerestmetszet és a két tű miatt vagy a record olaj egy híg fos.
Ha az sem akkor még kitalálok valamit.
fojtó szelep
Az olaj tekintetében csak a Stihl-röl tudok nyilatkozni. Az fasza, én mással nem kisérletezgetek...
Ha nem is szorítod el a csövet, keress bele egy fúvókát. Pl egy 4mm-es átméröjü 15 mm hosszú rézrudat fúrj meg egy 0,3-0,5 mm -es fúróval átmenöben. Valahol vágd meg a csövet és nyomd bele. Ha kevés lesz a mennyiség feljebb fúrod pár tizeddel...
A láncolajzóban van egy kis gond.
Jelesül hogy még minimum intervallumban is sokat kap.
A dupla tű miatt lehet vagy túj nagy az átmérője a tűknek?
Esetleg a record olaj szar és túl híg?
Igen vicces így kanyarodni hogy csíkokban olajpöttyös.
Lehet segíteni rajta hogy a csövet elszorítom valahol?
Vagy egy fejesre térjek át?
Esetleg még hosszabb intervallumra állítsam?
Ha nem felejtem el, akkor lesz video is...
De tudod, a mailt kb 18 órában nézem :D
...és akkor az is lehet, hiába kevés (32 ekm), a nyitott dob rendezte meg egy kicsit a szelepeket? Esetleg a néha szegény keverék miatti detonációs égés csapkodta meg felületeket?
Csinálhatnál a szinkronról megint egy kis videót!
Te egy Úr vagy!
Nagyon bízom benne hogy valóban nem a szelepek mentek haza. Egyébként valós 32ekm van a mociban.
de nem a gyujtó rendszer hibálya , persze gyertya is lehet ,,De inkább egy henger egy bizonyos fordulaton dusat kap és le köpi a gyertyát ,, így egy ütem ki marad és az éghetö keverék ki megy a kipuba ... a következö forró égéstermék pedig be gyujtja ........... ez ugy halod mintha durogna .... de csak egy bizonyos fordulaton ..............
ilyenkor a jó meg oldás a karbi kopásainak feltárása a kopások miatt egy adott pontban több üzemanyag kerülhet az égéstérbe lehet egy hengernél de többnél is ................ a másik ugyan ezt a hibát produkálo hiba ha több levegö kerül a bizonyos hengerbe így a sok levegő miatt nem tud be robani és kerül a kipuba és ott duran ............ezt a töblet levegő okoza .. itt jön a fars..... a karbik tengelye a ilesztő felűletek , a farsli gumik az air box a nagyon be tekert pilot stb ,, stb