Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor megnyugodtam, nem írtam akkora marhaságot. Ha belevágok az olajozóba, én mindenképpen ejtőtartályos, kézi nyitású-zárású szeleppel (egy régi de használható benzincsap) és tű vastagság bejátszásával fogom megcsinálni.
Srácok! Vélemény az Eni olajokról? A KTM-be legutóbb azt tettem (10W60), de erősen gondolkodom, hogy a DL-be is ezt vennék, mert nagyon korrekt áron van (10W40).
Sajnos a forrasztás tekintetében eddig van egy rossz tapasztalat. Nem szereti a rezgést... volt akinek a forrastással készitett fej egy része elveszett menet közben... a kenöanyag nem jutott célba, majdnem oda is lett ez miatt az új lánc...figyelj rá fél szemmel...
Tökéletesen látod.
Pont ezért választottam a fejet duplában mert olcsó volt.
scottoilerhez csináltam
A mccoi minden tekintetben jobb, mint a Scott. Egy dologban nem. Az árában.
Adagolás technika

Èn is tüket, csak nem orvoasit, hanem diszpenszer tüket használok...

A rézfúvóvokát azért írtam, mert annak külsö átméröjét hozz´alehet igazítani a csörendszer átméröjéhez.
Akkor már inkább scottoiler.
Legalább pásszol a gyártó a motorhoz.

Amúgy a fej scottól jött a cső itthoni a pumpával és az elektronikával együtt.
Jó nagyon csak szerintem sokat tol egy menetre a nagy kerestmetszet és a két tű miatt vagy a record olaj egy híg fos.
Találj ki egy Mccoit :) Legjobb :)
Csak egy tipp: injekciós tűk a vékonytól a véradó tűig különböző vastagságúak, csak cserélgetni kellene őket a megfelelőig. Nekem még nincs olajozóm, csak hangosan gondolkodtam egy olcsó megoldáson...
Első körben akkor stihl-t nyomok bele.Ha az se jó akkor marad a szűkítés.
Ha az sem akkor még kitalálok valamit.
Háztáji.
Èn igen vékony keresztmetszetü tükkel dolgozom. kb 1,2 mm a belsö átmérö. A Festo csövek is 2-2.5 mm beslö átmerövel birnak. Ezek mellett még használok festo fojtot szelepet is:
fojtó szelep

Az olaj tekintetében csak a Stihl-röl tudok nyilatkozni. Az fasza, én mással nem kisérletezgetek...

Ha nem is szorítod el a csövet, keress bele egy fúvókát. Pl egy 4mm-es átméröjü 15 mm hosszú rézrudat fúrj meg egy 0,3-0,5 mm -es fúróval átmenöben. Valahol vágd meg a csövet és nyomd bele. Ha kevés lesz a mennyiség feljebb fúrod pár tizeddel...
Mccoi? Ha igen, akkor a nyákon van egy hexa kapcsoló, azt húzd fel A állásig, vagy fölé. Ha házi készítésű kütyü, akkor fogalmam sincs, mert nem tudom :)
Huhh jó hogy itt vagy.
A láncolajzóban van egy kis gond.
Jelesül hogy még minimum intervallumban is sokat kap.
A dupla tű miatt lehet vagy túj nagy az átmérője a tűknek?
Esetleg a record olaj szar és túl híg?
Igen vicces így kanyarodni hogy csíkokban olajpöttyös.
Lehet segíteni rajta hogy a csövet elszorítom valahol?
Vagy egy fejesre térjek át?
Esetleg még hosszabb intervallumra állítsam?
Èg a kezed alatt munka!
Nem járnál jól velem. Szeptemberben szedtem le és most tartok ott, hogy mehet vissza. A blokk meg 10 évvel ezelött lett felújítva, aztán 9 évig állt a csupasz vázban, mire 1 év alatt sikerült öszeraknom. Szóval ha ráér neked pár évtizedet, akkor küldd el, megcsinálom.
Ha nem felejtem el, akkor lesz video is...
Ok :)
De tudod, a mailt kb 18 órában nézem :D
Ezt szépen összeszedted!
...és akkor az is lehet, hiába kevés (32 ekm), a nyitott dob rendezte meg egy kicsit a szelepeket? Esetleg a néha szegény keverék miatti detonációs égés csapkodta meg felületeket?
Àtküldöm az ényémeket is, megtakaríthatnád! Nem leszek vele kész soha!
Csinálhatnál a szinkronról megint egy kis videót!
Köszi Tasi!
Te egy Úr vagy!

Nagyon bízom benne hogy valóban nem a szelepek mentek haza. Egyébként valós 32ekm van a mociban.
és még egy ........... hiába vannak rendben a szelep hézagok ha a szelep tányér nem zár rendesen tul vastag .. iletve vékony a felfekvö felület .....akkor ugyan ezt a hibát fogja produkálni gáz huzásnál semmi de motorféken esetleg állandó gáznál ugyan azt a durogást halod .. csak ezt......... a nem tökéletesen zárodó szelepek okozák
mérhetsz vég nyomást ..............hidegen 140 psi körül kéne lenni a hengerek külömbsége nem lehet 1 bárnál nagyobb ,, de ha már 0. 5 bár a difi ki kell deriteni az okát ............ amugy nem jelemző a szelep be égés .......... és ha a szelepek szarakodnak azt csak motorféken zárt tolatyunál jelentkezik .............. a bizonyos fordulatnál jelentkező kipuban halot duranás altalában gyujtás ki maradás !

de nem a gyujtó rendszer hibálya , persze gyertya is lehet ,,De inkább egy henger egy bizonyos fordulaton dusat kap és le köpi a gyertyát ,, így egy ütem ki marad és az éghetö keverék ki megy a kipuba ... a következö forró égéstermék pedig be gyujtja ........... ez ugy halod mintha durogna .... de csak egy bizonyos fordulaton ..............

ilyenkor a jó meg oldás a karbi kopásainak feltárása a kopások miatt egy adott pontban több üzemanyag kerülhet az égéstérbe lehet egy hengernél de többnél is ................ a másik ugyan ezt a hibát produkálo hiba ha több levegö kerül a bizonyos hengerbe így a sok levegő miatt nem tud be robani és kerül a kipuba és ott duran ............ezt a töblet levegő okoza .. itt jön a fars..... a karbik tengelye a ilesztő felűletek , a farsli gumik az air box a nagyon be tekert pilot stb ,, stb
Sziasztok! Haveromnak van egy 97-es 1.2 banditja, és az lenne a kérdés hogy eggyel újabb szériának a tankját fel lehet-e szerelni, vagy esetleg nincs valakinek eladó?
Gyula Úr! Odaát tessék levelet olvasni