Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezek alapján akkor egyetértetek hogy egy kompresszió méréssel vagy esetleg veszteség méréssel kezdjem?
Ha ott rendben lesz minden akkor pedig karbi irány.
karbi kopás ....... iletve rossz beállitás ,, esetleg air box tömitetlenség csinál hasonlot .............fars
igen!
Szinkronkupakok a helyükön?
Sziasztok!

Talán még emlékeztek hogy volt egy kis problémám hogy egy fordulaton tartva, sport dobbal bele "pöffögött" a kipuba.
Most sikerült eljutnom odáig hogy rátegyem a gyári dobot. Sajnos ezzel is ugyanazt csinálja.
Mielött szelephézagot nézek (kétlem hogy ez lenne a baj, mert 6ekm ezelött lett beállítva) jó lenne megmérnem a sűrítési végnyomást. Tudnátok abban segíteni hogy milyen kompresszió mérő férne el, ill. milyen közdarab (hossz) lehet szükséges a gyertyamenet és teszter között?

Másik kérdés: mennyire jellemező az 1.2es olajkályhákra a szelep beégés? csak készülök a legrosszabbra...
Karburátorokat megtisztítottam:
http://skodalista.skodaoldtime...
http://skodalista
.skodaoldtime...

és összeraktam:
http://skodalista.skodaoldtime...
http://skodalista.sko
daoldtime...

Szelephézagokat beállítottam. Egy törött indexet (nem borult a motor csak annyira el volt öregedve a gumi szára, hogy széttöredezett/elporladt) lecseréltem és bekötöttem a riasztót.
Már csak a karbisort, a dekliket és a burkolatot kell visszarakni és mehet (persze egy karbi szinkron is kelleni fog).
Elkezdtem csinálni és adta magát. Csak a vezérmű tengely végeket figyeltem és silabusz nélkül is egyértelmű volt...
0.15...0.25 között voltak a hézagok. Nem csoda, hogy csattogott a blokk teteje...
szakmailag

egy kinai motobatt ha karbantartják rendesen vizezik és a töltést nem kap nagyobat a megengedetnél nagyon sokáig jó

egy spirál celás zárt yuasa ha 14.4 v felet kapja a töltést huzamosabb ideig esetleg néha 15.5 - 16 ot 2 honap és kuka

a külömbség nem itt van egy motobatt 12 v 14 ah 145 inditó áram
banner 12v 14 ah 190 inditó áram
yuasa 12v 14 ah 207 inditó áram

beszéljünk egy 600 banditról ami igencsak eszi az olajat a vég nyomás épen üti a gyárit + 25 fokban mindhárom akku simán inditja
2 honap állás után már a motobatt nem inditja

reggel +5 fok 1 hete áll az utcán ez a bandit a motobatt ha forgatja is a szikrája gyenge ... valoszinü nem kapja el
a banner és a yuasa tovább tekeri de 3 * 4 * 5 -dikre be indul
ugyan ez +5 fok 4 hét állás kinek van nagyobb esélye be inditani a motort

és akor még nem tetem emlitést a szerkezeti felépitésükröl calcium teknologia stb

most csak motorokrol beszélünk ............... de mi van a skandináv országokba az auto akkuk terén egyszerüen nagyobb esélye van a komojabb akkunak minden téren............ élet tartam erő stb

etöl fügetlenül egy jol karban tartott perion , motobatt is meg tud élni 6-8 évet ........... de elég ritka
Mielőtt részrehajlás vádja érhetne, banner meg nevenincs kínait is forgalmazok, csak azokból még 7-8 éveset az életben nem láttam.
Szerintem meg pont a nevenincs szarok nem olcsóbbak annyival hogy olyat vegyek.... Névtelen vacak szopatott már meg. Érdekes viszont hogy a Yuasa meg a Banner sosem okozott csalódást. De ez az én véleményem! Mindenki olyat vesz amilyet akar és megenged a buxtárcája.
Ha telente odafigyelsz rá és nem hagyod lemerülni akkor a fele árú akksik is kibírnak majdnem annyit, mint a Yuasa. Semmiképpen sem tart a Yuasa annyival tovább, amennyibe kerül. Szvsz.
En is yuasat vettem ujra.
7 evesen vettem ki, de pl robogokat tesztelni meg mindig hasznalom...
Masoknak is ennyiket birt.
Szerintem teljesen felesleges kifizetni a többletet a Yuasáért. Nem ad annyival többet, mint amennyivel többe kerül.
Köszi! Akkor 0.1mm lesz...
0.1-re (középre ) raknám...
gyakorlatilag a vez tengely végének bemetszését látod a táblázatban. "A" esetben látod, hogy áll a vez tengely, és hengerfej ábrán az "A"-val jelölt szelepeket tudod ellenőrizni/ állítani, majd 90°-ként B-C-D...
"Nem, az talpát!"

Köszi!
Ugyan a szöveges résszel gondjaim vannak (németül csak a Punk szövegeket értem meg ), de képek bőven elegendőek!
El is rakom biztos helyre...
A szelephézagot mekkorára szoktátok állítani? 0.7mm, 0.12mm vagy a kettő közé valahova?
Ezt így még nem teljesen értem, de ha előttem lesz, akkor talán megvilágosulok...
a yuasa itt aleg olcsobb 14 ah / 190 inditoval a gigxerbe 12500 máshol mindenhol 18 000
http://olcsoakku.hu/component/...
a banner győrből a legjobb áron

ugyan csak 14 ah 190 inditoval

http://www.bannerakkumulator.h...
Szia István!
Szeretnék kérdezni Tőled.
antal.p@t-online.hu
Kérlek adj elérhetőséget az e-mail címemre.
Köszi
Ez segít?
Természetesen a YUASA áll az ajánlás első helyén! Kérdés mennyire vastag a kolléga buksztárcája....
Mikor ferdén felfele áll a bütyök, akkor jött el a Te időd :)
GSX1100-nél mikor melyik?
Nemsokára csinálnám a szelepállítást és nem szeretném a gyújtás fedelet leszedni...
Köszi!
Ehhez képet a yuasa 17-ért nem olyan sok :D
Banner Bike Bull. Régi motorba ilyet vettem, még mindig jól szolgál. Ha a Banditban meghal az akksi ilyet veszek abba is.
www.lestiakku.hu Itt most akciósok is vannak, de lebeszélnélek a "nevenincs" ócskaságokról.
YTX12-BS ez a típusa.
Szívem szerint a YUASA-t ajánlanám de azt aranyárban mérik...