Ezek alapján akkor egyetértetek hogy egy kompresszió méréssel vagy esetleg veszteség méréssel kezdjem?
Ha ott rendben lesz minden akkor pedig karbi irány.
Talán még emlékeztek hogy volt egy kis problémám hogy egy fordulaton tartva, sport dobbal bele "pöffögött" a kipuba.
Most sikerült eljutnom odáig hogy rátegyem a gyári dobot. Sajnos ezzel is ugyanazt csinálja.
Mielött szelephézagot nézek (kétlem hogy ez lenne a baj, mert 6ekm ezelött lett beállítva) jó lenne megmérnem a sűrítési végnyomást. Tudnátok abban segíteni hogy milyen kompresszió mérő férne el, ill. milyen közdarab (hossz) lehet szükséges a gyertyamenet és teszter között?
Másik kérdés: mennyire jellemező az 1.2es olajkályhákra a szelep beégés? csak készülök a legrosszabbra...
Elkezdtem csinálni és adta magát. Csak a vezérmű tengely végeket figyeltem és silabusz nélkül is egyértelmű volt...
0.15...0.25 között voltak a hézagok. Nem csoda, hogy csattogott a blokk teteje...
egy kinai motobatt ha karbantartják rendesen vizezik és a töltést nem kap nagyobat a megengedetnél nagyon sokáig jó
egy spirál celás zárt yuasa ha 14.4 v felet kapja a töltést huzamosabb ideig esetleg néha 15.5 - 16 ot 2 honap és kuka
a külömbség nem itt van egy motobatt 12 v 14 ah 145 inditó áram
banner 12v 14 ah 190 inditó áram
yuasa 12v 14 ah 207 inditó áram
beszéljünk egy 600 banditról ami igencsak eszi az olajat a vég nyomás épen üti a gyárit + 25 fokban mindhárom akku simán inditja
2 honap állás után már a motobatt nem inditja
reggel +5 fok 1 hete áll az utcán ez a bandit a motobatt ha forgatja is a szikrája gyenge ... valoszinü nem kapja el
a banner és a yuasa tovább tekeri de 3 * 4 * 5 -dikre be indul
ugyan ez +5 fok 4 hét állás kinek van nagyobb esélye be inditani a motort
és akor még nem tetem emlitést a szerkezeti felépitésükröl calcium teknologia stb
most csak motorokrol beszélünk ............... de mi van a skandináv országokba az auto akkuk terén egyszerüen nagyobb esélye van a komojabb akkunak minden téren............ élet tartam erő stb
etöl fügetlenül egy jol karban tartott perion , motobatt is meg tud élni 6-8 évet ........... de elég ritka
Szerintem meg pont a nevenincs szarok nem olcsóbbak annyival hogy olyat vegyek.... Névtelen vacak szopatott már meg. Érdekes viszont hogy a Yuasa meg a Banner sosem okozott csalódást. De ez az én véleményem! Mindenki olyat vesz amilyet akar és megenged a buxtárcája.
Ha telente odafigyelsz rá és nem hagyod lemerülni akkor a fele árú akksik is kibírnak majdnem annyit, mint a Yuasa. Semmiképpen sem tart a Yuasa annyival tovább, amennyibe kerül. Szvsz.
0.1-re (középre ) raknám...
gyakorlatilag a vez tengely végének bemetszését látod a táblázatban. "A" esetben látod, hogy áll a vez tengely, és hengerfej ábrán az "A"-val jelölt szelepeket tudod ellenőrizni/ állítani, majd 90°-ként B-C-D...
Köszi!
Ugyan a szöveges résszel gondjaim vannak (németül csak a Punk szövegeket értem meg ), de képek bőven elegendőek!
El is rakom biztos helyre...
A szelephézagot mekkorára szoktátok állítani? 0.7mm, 0.12mm vagy a kettő közé valahova?
a yuasa itt aleg olcsobb 14 ah / 190 inditoval a gigxerbe 12500 máshol mindenhol 18 000 http://olcsoakku.hu/component/...
a banner győrből a legjobb áron
Banner Bike Bull. Régi motorba ilyet vettem, még mindig jól szolgál. Ha a Banditban meghal az akksi ilyet veszek abba is. www.lestiakku.hu Itt most akciósok is vannak, de lebeszélnélek a "nevenincs" ócskaságokról.
YTX12-BS ez a típusa.
Szívem szerint a YUASA-t ajánlanám de azt aranyárban mérik...
Ha ott rendben lesz minden akkor pedig karbi irány.