A kisbandithoz mindenképp vigyél valakit magaddal, nagyon jó gép, de a legújabb is 10 éves. Ha meg behány a blokk, sokkal drágább javítani, mint a Gs-t.
attól függ milyen részletre tudom megvenni ha 10% indulóval akkor 550 ha csak 20% indulóval akkor csak 450, de ennyiért már találok 250ccm banditot. Sajna most nincs rá több és inkább mivel most kezdek megtanulni motorozni kezdek egy kicsi régivel és majd ha már belejöttem lecserlélem jobbra:-)
hát ezt szomorúan hallom mert annyim most nincs rá, és mire befejezem a jogsit szeretném ha a motorom is meglenne. Akkor szóba jön még a 250ccm bandit:-) Tényleg eljönnél velem motort nézni és kipróbálni? Hol lehet téged ezen kívül még elérni?
A kérdés, hogy neked meg e éri?
Hiszen kimész..........megveszed........
vámpapirok.........
rá
adásul tudtommal nem lehet magyarországon forgalombahelyezni euro1 vagy már euro 2-est is (ezért nem árusitják 2008tól a GS-t!
De ha mégis, akkor 1-2 hónap rohangálás a bürokráciában, sok sok idő és pénz....
Szóval ezért mondom hogy nézelődj! és ha kiszúrtál valamit akkor oszd meg - mint láttod segítünk!
Ha kell akkor segítek motort nézni, kiprobálni.....stb..........
Az tuti, hogy ilyen 500-as környékén Ma már nem találsz JÓ és újabb motort, hiszen mivel már nem kapható, igy lebetonozták az árakat! Miért?
Mert nincs új és újabb a piacon!
A vicc az volt , mikor 1200.00-ért árulták tavaly, a szalonban meg 1080.000 volt:-))
De egy 650-800 közt már nagyon jó kis pacikat lehet találni!
Blue bocsánatodért esengek, nem láttam még ezt a motorodat. Amúgy niről kéne álmodoznom?
Annyira jó hogy ilyen szakik vagytok, én naívan találok végre egy motort hipp hipp, erre lehurrogjátok ezerrel de másik már nem találok helyette:-) Szóval drága szakértőim, akkor a kritikák után várom a javaslatot. Igazi business duma, nem az érdekel hogy nem jó hanem hogy melyik jó
Olyan jó egy kicsit már most itt köztetek lenni. Remélm ha meg lesz a motorom (akármilyen is) személyesen is sikerül találkozni:-)
szóval
csalni fog, de azért nem 10eseket......
BÁÁÁR ha sok a varia, akkor nem tudom, hiszen a táblázatban látthatod - csak 1 fog csere, és máris 2-3-4km a csalás
erik köszi épp most beszéltem le magam arról hogy lemenjek:-) Inkább keresek valami közelebbit először megnézem azokat és ha nagyon nem találok jöhetnek a messziek:-) A Te első mocidat mondjuk elfogadnám
A kipuffot nézve, ebben legalább 70 ezer van, a spoilerezése, pedig bőven 2000 előtti.
Ezt semmiképpen ne vedd meg, meg se nézd, nehogy megtetszen! Ennyi pénzért jobb állopotú itthonit is kapsz, mégha egy kicsit idősebb is. Ez tuti nem 2000-es, vagy legalábbis nem az egész!
Én is csak Blue-nak tudok igazat adni boltokkal kapcsolatban. Haver 40 000 km-el adta el a pegaso-ját, most 28 000-el árulják. Szerinted? Bár ha az órát nézed, akkor ne kisbanditot vegyél, mert a belpiacos gépek is bizony konténerben érkeztek, és amik most futnak az utakon, azok se egy motorból lettek összerakva annak idején. Én a kinézet miatt döntöttem a bandit mellett, de ha te elsődlegesen egy megbízható gépet akkarsz akkor én is gs500-at ajánlanék. Nem mintha a bandit megbízhatatlan lenne, de egy gs-t tényleg nehéz szétnyüstölni, míg a 250/400-as sornégyesek az említett pörgés miatt hajlamosabbak arra, hogy hamar tönkrevágd őket.
Lánc és fogaskerék csere előtt álok és lenne hozzátok egy szakmai kérdésem. Mégpedig az hogy K7 650S banditán a gyári fogaskerék elől 15 hátul 48 fogszámú. A láncot megvetem rá Tpy:RK 525GXW a fogaskereket pedig beszerezni kész katasztrófa a gyári nagyon drága úgy hogy tolómérő és méretek alapján rendeltem után gyártottat mert az új banditára már 525-ös fogaskerékkel szerelte a gyár ezért nem egyezet meg a K6 banditáéval mert azon 530-as van, viszont méreteiben megegyezik K6-oséval. Vetem rá után gyártott JT fogaskereket de csak 46-fogszámut kaptam rá mert nagyon cserés és megrendelték volna a 48-fgszámut is de nekem mindennapos használatban van és nem volt időm várni rá az lenne a kérdésem hogy a kilométer óra fog e csalni és a motoron érezhető lesz e a fogszám módosítása miatt valami pozitív vagy negatív változás.
Az érzékenységgel nincs bajom. A szél nem indítja be. Azonban ha az ülést akarom felnyitni a kulcs bedugásakor már riaszt.
Egy autós rányitotta az ajót a kipufogóra. Szintén riasztott.
Keresek kutyacsontot 18-19 cm furatközéppel(lehetőleg gyári) bontottan eladót.650-es Bandithoz (K5)kellene.
Köszi előre is.