szelep tányér csak.......... a nagy szelep hézag miatt szakad le , nagy fordulaton ............. ilyenkor a rugó elmaradása , be rázása és a szelep csapkodos zárása szakitja le a szelep tányért .. illetve mehanikai szorulásból
én sem csinálom ezt ............... igen a szelep fedél felet akár 160 fok is lehet ezért vezetik oda a levegöt ,hogy el vigye a höt ,,,,,,,, csak azt mondom ,, magának a blocknak hő de nagy baja nem lesz a a hütése meg marad ............. a vékony sav állo könyök stb a hütés elmaradása miatt kezd el izani ... de a a blockban a szelepek a dugó számot tevöen nem melegszik tul ...... hid el Pisti .............. ez nem víz hütés
gyári 15/48 ...... 16/44 ..most . de a héten fel teszek egy új metzelert párt és 16/46 -ra modositok .... evvel az átétel amugy ]2 / 190 ..3 /240 .. 4 /280 óra szerint
Piros-fekete cimkés Brigó, majd egy 15 perc múlva nagynyomású mosó. Mint a babasegg olyan lesz.... Annó uszkve négy lityi kormos fáradtolaj terült el a garázsfelhajtón, miután elfelejtettem kivenni a tálcát az olajcsere után az autó alól és lazán kiálltam a garázsból.. Ezzel módszerrel tüntettem el.
Ezzel a túlfűtött szituval csak az a baj, hogy a hengerfej felett megy a kábelköteg, ott a gyújtótrafó, meg pár műanyag alkatrész...és ugye már láttunk olyat, hogy lángra kapott a motor...
Az öreg GSX 1100-en úgy össze volt olvadva a hengerfej fölött pár stekker, hogy össze kellett törnöm, hogy szét tudjam húzni azokat, utána átdugdosni egy bontott stekker házba az érintkezőpárokat.
Száz szónak is egy a vége! Nem arra találták ki a motornak a blokkját, hogy terhelés nélkül szarrá forgassuk álló helyzetben csupán kedvtelésből...szerintem
a tííííltás csak hidegen az igazi ! ismertem valakit aki állítólag látott már olyan embert akinek a durrogtatástól szelepszakadása lett.... jó tudom az nem tíííííltás volt csak lövöldözés de na szerintem nem egészséges nem találom azt a jó képet ahol leszakadt 2 szelep az egyik hengerbe és a csákó még ment vele 2km -t ....
ez a tiltás dolog végűl is mindenkit meg oszt ............ ha üzem meleg a motor minden rendben a hütésel és az olajozásal ....és tiltatják a cdi visza veszi az elögyujtást a fordulat aban a pillanatban esik és egy el nem éget benzin levegő keveréke ki jut a kipuba .
amit a következő égés termék be gyujt ....és ott a láng és a duranások ............ valojában a motorban kárt nem tesz
sokal nagyobb kár lesz .. ha .... hidegen el indulni ,, vagy folyamatosam tul hütöt motoral szaladgálni dusra állitot motoral ketyerészni .. igazábol ezek baszák tönkre a blockot
más
6000 km -en tul van a gizi új blockja fogyasztás 5.5 -6 között 110- 140 tempoban
főnökömnél bevált
Az öreg GSX 1100-en úgy össze volt olvadva a hengerfej fölött pár stekker, hogy össze kellett törnöm, hogy szét tudjam húzni azokat, utána átdugdosni egy bontott stekker házba az érintkezőpárokat.
amit a következő égés termék be gyujt ....és ott a láng és a duranások ............ valojában a motorban kárt nem tesz
sokal nagyobb kár lesz .. ha .... hidegen el indulni ,, vagy folyamatosam tul hütöt motoral szaladgálni dusra állitot motoral ketyerészni .. igazábol ezek baszák tönkre a blockot
más
6000 km -en tul van a gizi új blockja fogyasztás 5.5 -6 között 110- 140 tempoban
de 5-10-15-20w van.
Ipone villaolaj 5w-20w 1800/L
többi mailban