Na arra az emberre kíváncsi vagyok, aki az ÉN motoromon megpróbálná tiltásig húzgálni a gázt ha én nem akarom - már pedig nem akarom...alapból törném a kezét lefelé, a seggbe rúgás közben!
csinálja ha az övé és arra gerjed hogy 20 baromnak tetszik hajrá , ha megvette lereszelheti körömreszelőn aztán felszívhatja az orrába ki nem szarja le viszont a másik típusú senkiházi aki odajön és megrángatja a gázt tiltásig a TE motorodon vagy valameik szintén hülyétől elkéri a motorját hogy majd ő megmutatja hogy kell menni és már pofára is esett aztán húzgálja a vállát na az viszont simán megrohadhat
Hali Zöldi tudnál nekem rendelni 4 darabot ? bár most is 35 ös ök vannak benne de alapjáraton bezabál a gép , megpróbálom ujakkal hátha tul lett tisztitva és a 35 már nem 35 .
segitségedet előre is köszönöm
ne izgulj itthon 100motorból 99 kályhacső van, én is minden gépem eddig sajnos úgy vettem, aztán vadászás gyári dobért....
Amit eddig kapott az a múlt, ezentúl már az új gazdán a sors keze.
Jogodvan akár beletankolnod gázolajat is, ha megvetted és a tied.
Viccet félre téve, hengerfej(kipu szelep és szelepvezető és szelepfészek, hengerfej tömb),dugattyú, hajtókarcsapágy is extrém esetben.
Kúton is többet tankolsz, mert ami benzint és levegőt átöblített a gép azt a benzint hasznosítás nélkül vásároltad meg.
Arról megint nem beszélve egy utcai motoron az alsó-közép tartományból való dinamikusz használat nagyon fontos tényező, ezért kerültek fel a genesisekre később exup szelepek, mivel erőltették az idióta 5szelepes hengerfejet...
Vagy lásd a mai kihegyezett gépek szelepei, esetleg egy 125 2T libakergetőt, ahol a henger és rezo fentre méretezett.
Az olyan meg hab a tortán, hogy már nagyon helyesen a mi országunkban is a rend őrei nézik az e betűt és ha nincs bírság,műszaki,stb....
"A Finster nagyovál sportdobot Csabi kézzel gyártotta a mocihoz, és külön megegyezés tárgyát képezi."
Tehát, ha az új tulajnak van sok pénze, akkor némi bankjegyért ellenértékben kaphat egy kiegészítőt ami hozzájárul a motorja idő előtti tönkremeneteléhez.
Hogyha csóró a vevő jelölt ne izguljon, az eladó megóvja őt, az idő előtti motorhibáktól és adja a gyári dobot.
Pentek delutan, sut a nap, es rajtam kivul mindenki motorozik?
En meg ezt nezem:
Na ezt kuksizzátok!
Mailodon a tételszámok :)
segitségedet előre is köszönöm
csak 300km-re van.
Posta?
Masik tomites kerdes:
A benzincsap es a tank kozti tomites a ket csavar alatti tomitessel egyutt van-e?
Odaviszel mintat, varsz 20.percet, kesz...
Amit eddig kapott az a múlt, ezentúl már az új gazdán a sors keze.
Jogodvan akár beletankolnod gázolajat is, ha megvetted és a tied.
Viccet félre téve, hengerfej(kipu szelep és szelepvezető és szelepfészek, hengerfej tömb),dugattyú, hajtókarcsapágy is extrém esetben.
Kúton is többet tankolsz, mert ami benzint és levegőt átöblített a gép azt a benzint hasznosítás nélkül vásároltad meg.
Arról megint nem beszélve egy utcai motoron az alsó-közép tartományból való dinamikusz használat nagyon fontos tényező, ezért kerültek fel a genesisekre később exup szelepek, mivel erőltették az idióta 5szelepes hengerfejet...
Vagy lásd a mai kihegyezett gépek szelepei, esetleg egy 125 2T libakergetőt, ahol a henger és rezo fentre méretezett.
Az olyan meg hab a tortán, hogy már nagyon helyesen a mi országunkban is a rend őrei nézik az e betűt és ha nincs bírság,műszaki,stb....
Mit tud tönkretenni amúgy?
Tehát, ha az új tulajnak van sok pénze, akkor némi bankjegyért ellenértékben kaphat egy kiegészítőt ami hozzájárul a motorja idő előtti tönkremeneteléhez.
Hogyha csóró a vevő jelölt ne izguljon, az eladó megóvja őt, az idő előtti motorhibáktól és adja a gyári dobot.