Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én már csak cree led-eset használok akárhová.
Folyamatosan cserélem le mindet.
Kéne menni a juti tréningre lassan, nem?
Egyébként egy pont ugyan ilyen vas volt!http://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_k_1300_gt-7649293
rimen!

Kicsihuszár! Neked,de csak neked elárulom! Bukóban bár mit el lehet adni!
Ha érdekel megadom a haver tel.számát,aztán vele viaskodj tovább a bömbölőkről! Ez itt Suzuki oldal vazze! Na szeva!
Amit leírtál, az Magyarországra igaz... sajnos. Németországban sokkal egyszerűbben vesznek BMW-t az átlagemberek is mert, telik rá..
Azt tudom, hogy hangosabb.Inkább igazából a csörömpölő hang ami szokatlan számomra egy jóideje.
halál normális ................ minden motor hidegen egy kicsit nyersebb hangosabb a melegedésel optimálisá válnak a hézagok az olajozás tökéletzesé válik ....................... ergó halkabban jár
Egy kis segítséget szeretnék kérni.Vagyis inkább véleményt a hozzáértőktől. Ha hidegen indítom a motort valahogy hangosabbnak, csörömpölősebbnek hallom a blokkot, aztán ha bemelegszik (nem mondom biztosra) , mintha halkabb lenne. Olajnyomás, vezérműlánc, szelephézag? a blokk felsőbb részétől hallom ha minden igaz. Vélemények?
Maxxy!
Látod neki legalább sikerült gyorsan eladni. Szerinted miért?
Amikor utoljára ott jártam, volt mindenféle. 21W-os sárga, fehér, hátsó kombinált (helyzetjelző és fék), 5-10W-os szofita, stb....stb....
zöldi!

A Deauvill-en én is agyaltam már,mind addig míg nem cseréltem egy darabon az egyik cimborával! Az,hogy ronda az egy dolog! De pont szeles időben mentem vele,és megküzdöttem vele ammá biztos! Szerintem könnyű az eleje,és a magas fix plexi miatt elég volt menni vele az úton!
Dipshit! Veled is....
taschner!

Ezen beírásodban teljesen egyetértek!
ott van 21/5watos fék/helyzetjelző is?
Egyik ismerősnek kiég a kipu rezgésétől sürün és nincs két izzója hátul a dob meg az ülés alatt a lámpatest alatt.
rimen!

Nem cimbora! Konkrétan azzal beszéltem/haver/ akié a vas volt míg gyorsan el nem adta!
Dehogy álmodozok, csak leírtam, mit vennék, ha.
Én sok motorozásról álmodok, egy erős, megbízható motor nyergében.
Az eszköz megvan :D
Ezt a linkelt K1200GT-t mar tobb, mint 2 eve hirdetik (lassan 3!), az ara nem valtozott.
Ismeros megnezte, szerinte fekudt mindket oldalan, allitolag kozelrol nem szep. (es vegul vett egy pont ugyanilyet, szinben is :-D)

Masreszrol ilyet nem akarsz venni. Ra voltam gerjedve en is, de pl. a Vaci uton az eladonak harmadszorra mondtam el melyik tipusra gondolok, annyira nem volt kepben, annyira kiesik mar ez a tipus a BMW-nel (ugyen 2005-ben mar ez a fekvohengeres kivitel kifuto volt, csak a K1200LT? marad kinalatban ebbol a platformbol). Semmifele dolesvedelmet nem talaltam ra, se gombat semmit. Egyik oldalon kipufogo, karter, masikon szelepfedel es lehet fenyezni az egesz oldalat).
Az ulespozicio kb. egy orangutannak jo. Nagyon keves a labter (kevesebb, mint a Banditon) viszont a tank hatalmas elotted, nagyon elore kell nyujtozkodni a kormanyert. Ulj ra egyre es ne almodozz. :-)

A k1300 kenyelmes a mai miniaturizalt motorok kozott.
Üdv.
Én megveszem a magas fényerejü ledet, kicserélem az ellenállását nagyobbra, és úgy szerelem be (akár autó, akár motor)
Bárkicsit gyengébb a fényerő, de nincs nagy különbség a régi és az új ellenállás közt.
Viszont jóval tartósabb.
Én a Praktikerben.
Szevasztok Banditák!A BMW-ről annyit,hogy szinte az összes típust. volt szerencsém kipróbálni /kivéve a robogójukat/Az új vizes boxer az nagyon kellene a 6 hengeres nem az én világom a 800-as úgy megy mint egy "varrógép"bár nagyon kezes.Egy biztos az új 1000-es V-Storm-nál nem ér közel 2millánál többet az új GS.Egyébként szerintem is a BMW-esek és a Harleys-ek sznobok eléggé fenn hordják az orrúkat. Szeretném én is kicserélni a helyzetjelzőket és a hátsó izzókat led-esre.Csabu, Daty ti hol szereztétek be ezeket és milyen típusú kell, köszi a válaszokat!
Nekem is ledes a helyzetjelzőm, a hátsó izzóm, valamint a rendszámtábla világításom évek óta. Sötétben akár egész éjjel rajta maradhat a világítás. Én is SMD Ledes égőkkel kezdtem, de azzal az volt a tapasztalatom, hogy fél év múlva a négy smd ledből kettő elkezdett villogni, vibrálni, majd később el is sötétedtek. Kettő maradt belőlük "élve". Aztán átváltottam olyanra, amely nem több smd-ből áll, hanem egyetlen nagy led világít. Sacc 8mm átmérőjű. Az évek óta üzemel gond nélkül. A hátsó égőm is hagyományos ledekből áll, van benne vagy 20-25 db.
a haver most vett 1000-ér egy 1100RS-t 93 as kiadás lehet hogy ezután már nem fog velünk motorozni ? viszont ami tény hogy mentem egy kis kört az új vizes GS-el és amien könnyedén megy az beszarás , mintha 100 kilóval könnyebb lenne a reagálása a gázra az se semmi talán az egyetlen dolog hogy hangosabb mint a régi viszont a 800 as azon kívül hogy frissen fröccsöntött műanyag szaga volt meg telepakolva elektronyikával semmivel se tűnt jobbnak mint egy TDM mármint menetteljesítményre de legalább jóval zörgősebb a blokk
Ha egyszer még vennék hosszú távra motort, benne lenne a kosárban

ez
http://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_k_1300_r-6907
763

vagy ez
http://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_k_1200_gt-7657242

haszn
álati preferenciáktól függően.
Azonban a napokban gondolkoztam el rajta, hogy ha a motorozási szokásaim ugyanazok maradnak a következő 10 évben, mint az előző ötben, akkor veszek egy 700-as Deauville-t, akármilyen ronda.
Szerintem egyszerű miért olyanok a BMW-sek, mint a hírük.
Ki tud új vagy relatív fiatal BMW-t venni és fenntartani?
A szerencsés, az okos, az ügyes (akár pejoratív értelemben is) és az arrogáns.
No ha valaki minél több tulajdonsággal rendelkezik a felsoroltak közül, annál nagyobb az esélye hogy BMW-t vesz majd a segge alá. Ezekből a tulajdonságokból meg világosan következik a viselkedésük is.. miért is változtatnának rajta, ha egyszer így lettek sikeresek? Hülyék lennének.
Ugyanakkor ezt felsorolt négy tulajdonságot, már ami a BMW tulajdonossá válást illeti, semmisé teszi, ha valaki még szorgalmas is.. főleg azért mert aki szorgalmas az nem ritkán garasoskodik még magával is, szóval ő nem BMW-t vesz majd, ha a többi tulajdonság valamelyikével bír is, hanem Hondát.

Egyébiránt én gerjedek a BMW-kre.. elsősorban az boxer RT-re meg a R 1200ST küklopszlámpás rondaságra, de a selling point amiért BMW-t vennék (ha megtehetném) az egyértelműen a futómű. Ebből persze az is következik hogy beképzelt vagyok mint az állat, hiszen a fentebb felsorolt négy tulajdonságból legalább egy ha nem több úgy gondolom hogy megvan bennem

Szóval én így látom, meg akikkel találkoztam gyakorló vagy ex BMW-sekkel azokra ez hellyel közzel igaz is
ha nem találtál akkor valoszinü nincs is ................. neked már az uj karbid van .. ugy látom

bmw ..........tény nagyon össze szeték magukat a motor gyártás terén és minöségi nagyon jó anyagokból csinálnak motorokat .............. a véleményem .. mégis ........... nem tudnak szakitani berőgzőt 60-70 éves dogokon PL : boxer .......... JÓ de tecnikailag egy elavult szar inkább beválalják , a boxer hátrányait és szará tecnikázák csak lépést tudjanak tartani , iletve diktálni .......... ezzel szerintem ............... tele rakják hiba lehetőségekel a construkciot .......... a gardánról nem is beszélve .. a hülyébnél hülyéb futómüvek amik a pályán ugyan jól teljesitenek meg a teszteken ... de kint az utcán semivel nem jobb az olcsobb japán meg oldásoknál ............ Ducati ... detó ugyan ez

a snoboknak a pénzes ki ha én nem motoros bandának gyártanak, tecnikai baromságokal, teli tüzdelt hiba lehetöségekel .... potom 2* 3* anyi pénzért mint amit a motor valojában ér ... mivel keveset adnak el így jol tartják az árukat ............ ez is tény ........... az eladási elvük az ugy is meg veszi a paraszt ha jó ha nem jó .... mert evel jegyet vesz a snobok táborába ... motorozni meg ugy sem fog vele csak magát mutogatni

etöl fügetlenül ha milliomos volnék bizt nekem is állna a gariba egy. ... mert ilyenek vagyunk emberek azt hiszük attól leszünk külömbek ha BMW , vagy Dugati van a segünk allat .............
.
. tasi