Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ördög, olvass...külföldről hozták. Kint meg olcsóbb.
haver most hozott tavaszal egy transalpot.... 180.00ft volt a forgalombahelyezés és egyéb hercehurca - na meg vagy 2 hónap rohangálás
Pöttyke!


Azért Én ajánlom hogy vigyél magaddal egy olyan embert akinek van vagy volt olyan motorja amit kiszemeltél.
FŐLEG! HA boltba veszed!
Nem egy haver szivta már meg a kereskedést! Utoljára Zimacs............a bolt visszatekerte az órát......csak Zimacs találkozott az eladóval is.......


de számolj.....
540..........
ebből az átirás kb 70? (nem tudom)
marad 470..........
ebből lejön a haszon............
szóval azt a motort olyan 350-400-ért vették be........ami pedig nem épp fedi azt a valóságot hogy tuti állapotban van, hiszen egy ilyen moci piaci ára bőőőőven 5-600 környékén jár a bolti haszon nélkül!

Képet ossz meg, mert lehet hogy valakinek ismerős a gép és vagy lebeszél róla (mert ismeri) vagy rábeszél! Azt nem kell közéteni, hogy hol láttad........

gyulu2002 kukac yahoo pont com-ra jöhet a link, ha meggondolnád magad
bla bla bla:-) majd ha megnéztem utána küldöm a képet linket róla:-)
Nem tűnik rossz árnak. Képet/ linket tudnál adni? Esküszöm, nem veszem meg előled
540 és abban benne van az átírás, forgalombahelyezés meg minden
Érdemes venni, azokat általában rendesen szervizelik. Kérd a szervízkönyvet. Ára?
kintről behozott motort mennyire lehet megvenni, hogy csak most helyezik itthoni forgalomba ha én megbeveszem? 2000-es GS 500, mert holnap elmennék megnézni
Persze hogy van!

Csupán különbség, hogy az enyémben ha lassan csinálod akkor nem reagál......a sentinelben pedig mikroprocis, vagyis az alapállapotot rögziti és ha elérsz vele X szöget akkor riaszt......akármilyen lassan csinálod.

Ellenben az enyémnek az érzékenysége olyan éles, hogy ha alapállapotban hagyod, akkor egy lenge szellő is bekapcsolja...........
A redbaron-ról nekem is az a véleményem mint az előttem szólóknak. Összetákolt, vissza tekert, csillagászati áru roncsok. A szabad piacon simán 30% olcsobban lehet venni Mo.i szerv könyves egy gazdás mocit.
Szia Zöldi! Elcsábultam de márka hű maradtam,hogy legalább legyen valami alapja annak,hogy a bandit fórumban irogatok. Komolyabban nem csak ez az oka. Egy jóbarátom erősködött,hogy mielött döntök próbáljak ki egy sv-t. Az igaz, hogy az sv megsem közelíti a tuonót a formavilágában és megoldásaiban fékek ,futó mű stb de sokkal kezesebb és kényelmesebben vezethető.Teljesítményre szinte ugyanaz. Ja és olcsobb. A Tuonot folyamatosan vezetni kell állandóan váltogatni,állandóan kuplungolni.Nagyon élvezetes de már kinőtem ebből . Persze szeretek néha száguldozni de a kényelmes lassu barangolást is szeretem a Tuono viszint nem. Annak nyomnikell ,arra találták ki. Az Sv valamivel nyugisabb,persze nem annyira mint a Bandit volt de most ez is tetszik és élvezem az erejét,meg a hangját. Az öreg Banditámat Füreden beraktam 5.be és Keszhelynél a körforgalomban kapcsoltam elösször vissza. Na ilyen az Sv -nél nincs, ez 2500 -3000 ford alatt megrángatja a láncot. Szóval más élmény de mindenképp v2 akartam. Remélem nem fogom megbánni ,eddig hatalmas élmény, de sokszor eszembejut az öreg 1,2 -es.Az biztos, hogy még lesz Banditom.( egyszer) Üdv : Szabi
Egyrészt mert drága. Másrészt, mert konténerben jönnek a motorjaik. Amiket látsz, azok több gépből vannak összerakva- néha inkább tákolva-, a valós kilométerálláshoz halvány közük sincs. A Honda nem akadály, nem vagyunk mi soviniszta brigád. Amúgy Piettel értek egyet, ha anyagiak engedik, gs500-at vegyél. Minél fiatalabb és minél kevesebb tulaja volt, annál jobb.
GS-t vegyél, az egy kezesbárány és van dögivel eladó.
Nézz be a GS-topicban, van egy csomó lányoknak is!
Ez nem rossz esetleg nézek ilyeneket is. Ha Hondát veszek mehet még veletek túrázázni?:-P
Miért ne vegyek a redbaronnál? akkor segítsetek hol találok megfelelő motort. Tegnap kint voltam megnézni és volt egy GS500 nagyon szép jó állapotban 2001-es de már estére jöttek is érte:-(
Sziasztok, ma is itt:-)
Blu
Próbáltam összehasonlítani a riasztód tudását a sentinel-ével. A tiédben van dőlés érzékelő? Egyértelmű választ nem találtam rá.
Egyetértek, meg kell szokni. Ma már nekem sincs semmi gondom az 1000-es Yamahával ami ugyancsak elég sportos, csutkakormányos.
Mikor a kakucsringen egy lány kikerült a spadájával kívülről, nekem határozottan más gondolatok jutottak eszembe....Nem lehet, hogy szokni kellett volna kicsit a csutkakormányt? Mentem néhány gsxr-rel, azokon én is azt éreztem, hogy nem kanyarodnak, ami persze nem igaz. Csak szokni kell csőkormány után.
Szia!

Unokatesóm 600as banditján is ilyen van, ő meg volt vele elégedve de lecserélte roadattackra.
A motoros suliban Spada volt az első motor amivel rutinoznom kellett: nagyon tetszetös moci, igen sportos, de a legfőbb gondom az volt,hogy nem kanyarodik .Le is tettem a lábam a vizsgán.Aztán kértem másik motort és az MZ-vel és a GS-el legalább is gyerekjáték volt a rutinpálya.
Szoval kezdőnek nem valami jó a Spada, persze késöbb a(nem) fordulékonyság nem lehet gond. Szoval akkor már inkább a Bandit.De a legtuttibb kezdeni biztos hogy a GS- és késöbb is mert univerzális: kényelmes, városban is ideális, és a legegyszerübb (2 henger csak a fele a 4 -nek) és az egy használt mocinál számit.
Én látok a városban, igaz tényleg nem sokat.
Honnan lesz alkatrész? Mondjuk a Hondától
Igaz:-)))


15kw?


Itt már nem az zavarna, hogy a rend őre állandóan baszogatna, hanem hogy nem sok SPADA rohangál - ergo ha alaktrész kell akkor honnan?
relatve sokat mentem az elmúlt években, de Spadával még életemben nem találkoztam élőben
Szóval itt már ez a fő gubanc
Heh, van olyan aki azt hiszi, hogy ebben az árban a felni is benne van?