Azért Én ajánlom hogy vigyél magaddal egy olyan embert akinek van vagy volt olyan motorja amit kiszemeltél.
FŐLEG! HA boltba veszed!
Nem egy haver szivta már meg a kereskedést! Utoljára Zimacs............a bolt visszatekerte az órát......csak Zimacs találkozott az eladóval is.......
de számolj.....
540..........
ebből az átirás kb 70? (nem tudom)
marad 470..........
ebből lejön a haszon............
szóval azt a motort olyan 350-400-ért vették be........ami pedig nem épp fedi azt a valóságot hogy tuti állapotban van, hiszen egy ilyen moci piaci ára bőőőőven 5-600 környékén jár a bolti haszon nélkül!
Képet ossz meg, mert lehet hogy valakinek ismerős a gép és vagy lebeszél róla (mert ismeri) vagy rábeszél! Azt nem kell közéteni, hogy hol láttad........
kintről behozott motort mennyire lehet megvenni, hogy csak most helyezik itthoni forgalomba ha én megbeveszem? 2000-es GS 500, mert holnap elmennék megnézni
Csupán különbség, hogy az enyémben ha lassan csinálod akkor nem reagál......a sentinelben pedig mikroprocis, vagyis az alapállapotot rögziti és ha elérsz vele X szöget akkor riaszt......akármilyen lassan csinálod.
Ellenben az enyémnek az érzékenysége olyan éles, hogy ha alapállapotban hagyod, akkor egy lenge szellő is bekapcsolja...........
A redbaron-ról nekem is az a véleményem mint az előttem szólóknak. Összetákolt, vissza tekert, csillagászati áru roncsok. A szabad piacon simán 30% olcsobban lehet venni Mo.i szerv könyves egy gazdás mocit.
Szia Zöldi! Elcsábultam de márka hű maradtam,hogy legalább legyen valami alapja annak,hogy a bandit fórumban irogatok. Komolyabban nem csak ez az oka. Egy jóbarátom erősködött,hogy mielött döntök próbáljak ki egy sv-t. Az igaz, hogy az sv megsem közelíti a tuonót a formavilágában és megoldásaiban fékek ,futó mű stb de sokkal kezesebb és kényelmesebben vezethető.Teljesítményre szinte ugyanaz. Ja és olcsobb. A Tuonot folyamatosan vezetni kell állandóan váltogatni,állandóan kuplungolni.Nagyon élvezetes de már kinőtem ebből . Persze szeretek néha száguldozni de a kényelmes lassu barangolást is szeretem a Tuono viszint nem. Annak nyomnikell ,arra találták ki. Az Sv valamivel nyugisabb,persze nem annyira mint a Bandit volt de most ez is tetszik és élvezem az erejét,meg a hangját. Az öreg Banditámat Füreden beraktam 5.be és Keszhelynél a körforgalomban kapcsoltam elösször vissza. Na ilyen az Sv -nél nincs, ez 2500 -3000 ford alatt megrángatja a láncot. Szóval más élmény de mindenképp v2 akartam. Remélem nem fogom megbánni ,eddig hatalmas élmény, de sokszor eszembejut az öreg 1,2 -es.Az biztos, hogy még lesz Banditom.( egyszer) Üdv : Szabi
Egyrészt mert drága. Másrészt, mert konténerben jönnek a motorjaik. Amiket látsz, azok több gépből vannak összerakva- néha inkább tákolva-, a valós kilométerálláshoz halvány közük sincs. A Honda nem akadály, nem vagyunk mi soviniszta brigád. Amúgy Piettel értek egyet, ha anyagiak engedik, gs500-at vegyél. Minél fiatalabb és minél kevesebb tulaja volt, annál jobb.
Miért ne vegyek a redbaronnál? akkor segítsetek hol találok megfelelő motort. Tegnap kint voltam megnézni és volt egy GS500 nagyon szép jó állapotban 2001-es de már estére jöttek is érte:-(
Mikor a kakucsringen egy lány kikerült a spadájával kívülről, nekem határozottan más gondolatok jutottak eszembe....Nem lehet, hogy szokni kellett volna kicsit a csutkakormányt? Mentem néhány gsxr-rel, azokon én is azt éreztem, hogy nem kanyarodnak, ami persze nem igaz. Csak szokni kell csőkormány után.
A motoros suliban Spada volt az első motor amivel rutinoznom kellett: nagyon tetszetös moci, igen sportos, de a legfőbb gondom az volt,hogy nem kanyarodik .Le is tettem a lábam a vizsgán.Aztán kértem másik motort és az MZ-vel és a GS-el legalább is gyerekjáték volt a rutinpálya.
Szoval kezdőnek nem valami jó a Spada, persze késöbb a(nem) fordulékonyság nem lehet gond. Szoval akkor már inkább a Bandit.De a legtuttibb kezdeni biztos hogy a GS- és késöbb is mert univerzális: kényelmes, városban is ideális, és a legegyszerübb (2 henger csak a fele a 4 -nek) és az egy használt mocinál számit.
Itt már nem az zavarna, hogy a rend őre állandóan baszogatna, hanem hogy nem sok SPADA rohangál - ergo ha alaktrész kell akkor honnan?
relatve sokat mentem az elmúlt években, de Spadával még életemben nem találkoztam élőben
Szóval itt már ez a fő gubanc
Azért Én ajánlom hogy vigyél magaddal egy olyan embert akinek van vagy volt olyan motorja amit kiszemeltél.
FŐLEG! HA boltba veszed!
Nem egy haver szivta már meg a kereskedést! Utoljára Zimacs............a bolt visszatekerte az órát......csak Zimacs találkozott az eladóval is.......
de számolj.....
540..........
ebből az átirás kb 70? (nem tudom)
marad 470..........
ebből lejön a haszon............
szóval azt a motort olyan 350-400-ért vették be........ami pedig nem épp fedi azt a valóságot hogy tuti állapotban van, hiszen egy ilyen moci piaci ára bőőőőven 5-600 környékén jár a bolti haszon nélkül!
Képet ossz meg, mert lehet hogy valakinek ismerős a gép és vagy lebeszél róla (mert ismeri) vagy rábeszél! Azt nem kell közéteni, hogy hol láttad........
gyulu2002 kukac yahoo pont com-ra jöhet a link, ha meggondolnád magad
Csupán különbség, hogy az enyémben ha lassan csinálod akkor nem reagál......a sentinelben pedig mikroprocis, vagyis az alapállapotot rögziti és ha elérsz vele X szöget akkor riaszt......akármilyen lassan csinálod.
Ellenben az enyémnek az érzékenysége olyan éles, hogy ha alapállapotban hagyod, akkor egy lenge szellő is bekapcsolja...........
Nézz be a GS-topicban, van egy csomó lányoknak is!
Próbáltam összehasonlítani a riasztód tudását a sentinel-ével. A tiédben van dőlés érzékelő? Egyértelmű választ nem találtam rá.
Unokatesóm 600as banditján is ilyen van, ő meg volt vele elégedve de lecserélte roadattackra.
Szoval kezdőnek nem valami jó a Spada, persze késöbb a(nem) fordulékonyság nem lehet gond. Szoval akkor már inkább a Bandit.De a legtuttibb kezdeni biztos hogy a GS- és késöbb is mert univerzális: kényelmes, városban is ideális, és a legegyszerübb (2 henger csak a fele a 4 -nek) és az egy használt mocinál számit.
Honnan lesz alkatrész? Mondjuk a Hondától
15kw?
Itt már nem az zavarna, hogy a rend őre állandóan baszogatna, hanem hogy nem sok SPADA rohangál - ergo ha alaktrész kell akkor honnan?
relatve sokat mentem az elmúlt években, de Spadával még életemben nem találkoztam élőben
Szóval itt már ez a fő gubanc