Visszatérve a BMW-s témához.... Előrebocsájtom hogy semmiféle téren nem vagyok érintett és nincs nekem bajom senki fiával az utakon, DE: Ősszel voltunk egy osztrák túrán, mindenki kijött mindenkivel, senki nem különcködött, egyvalaki kivételével: egy nyolcmillás BMW-vel érkező kolléga volt aki nem tudott igazán közénk tartozni, a GROSSGLOCKNER-re már külön ment és hazafelé sem tartott már velünk....
Na visszatérve a karburátorban található "O" gyűrűkre. Én összesen "találtam" ötöt.
1. tűszelepház alatt
2. főfúvóka tartó alatt
3 a keverékcsavar alatt
4 a műanyag karburátortető alatt
5 és a súbertű rögzítésénél
ugye nincs több? Mert én többet nem találtam...
Tasi emlegetett valami kehelycsövet, meg tolattyúház alját, de én többet nem találtam csak ennyit. Ugye nincs több?
én is ezt látom bátya .................... Maxxy te se ted alá a lovat !
inkáb én mesélek
tavaly még egy közel 200 lovas block dolgozot a motoromba 162 nm -rel ... nem kevés ........... mentem az m1 -en 200 kilo körűl egyszercsak villognak .......... egy kibaszot nagy jaguar .... mondom mit villog ez itt .. de el engetem ... aztán egyből a szél árnyékába vissza ... azt vissza 4 és nyél .. majd én villogok mindjárt !
csak pofára estem a jaguar nyulot el tölem .. hasalás stb az óra már 300 mutat a jaguár meg szépen csak nyulik ............. elszégyeltük magunkat gizivel
Érdekel valakit bukócső? 9 ezer magyar forintért odaadom
esetleg ha van 28.6os kormány vagy ledes irányjelző akkor az érdekelne, ráfizetek természetesen!
Nincs görbülve, nincs sérülve, csak azért érdemes újrafesteni.
Udv Kolegak!
Nem volt most sok idom forumozni, es meglepodve olvastam a bmw-s (kisbetuvel, mint Nemecseke) eszmefuttatast.
No comment.
Elferunk az utakon. En intek, aztan ha nem, hat nem.
Nekem egy Suzuki van. Szeretem a gepet. Szerelgetem, javitgatom.
Sokat nem is mentem vele meg.
De jol van ez igy.
Viszont!
Kesz a fokozatkijelzom. Olyan amilyen, de nekem tetszik, es csak ez szamit.
Viszont most a lanc rendberakasaval vagyok elfoglalva.
Rafujtam kb 10000ft erteku "csodaszert".
Arra a megallapitasra jutottam, hogy SZART SEM ER!
Gazolajjal letisztitottam, aztan benzinnel tisztara ecseteltem.
Most pedig olajjal ecsetelem, ugy, hogy szemenkent atmozgatom.
Neha letorlom a konyokomon lecseppeno olajat.
Egy biztos, olajzo lesz a kovetkezo project.
Na, szeles utat az utonlevoknek, es jo pihenest az otthol levoknek.
Zoldi!
Palinka-palinka.
Fogok menni, csak legyen vegre athuzva az ulesem, es legyek vegre kesz mindennel.
Ime a mai elfoglaltsagom:
(megjott az ekezetes billentyum, de meg nem ertem ra kicserelni, bocs)
1. tűszelepház alatt
2. főfúvóka tartó alatt
3 a keverékcsavar alatt
4 a műanyag karburátortető alatt
5 és a súbertű rögzítésénél
ugye nincs több? Mert én többet nem találtam...
Tasi emlegetett valami kehelycsövet, meg tolattyúház alját, de én többet nem találtam csak ennyit. Ugye nincs több?
Erdekel.
Dobj emilt az info kukac vekonyzoltan pont com -ra
inkáb én mesélek
tavaly még egy közel 200 lovas block dolgozot a motoromba 162 nm -rel ... nem kevés ........... mentem az m1 -en 200 kilo körűl egyszercsak villognak .......... egy kibaszot nagy jaguar .... mondom mit villog ez itt .. de el engetem ... aztán egyből a szél árnyékába vissza ... azt vissza 4 és nyél .. majd én villogok mindjárt !
csak pofára estem a jaguar nyulot el tölem .. hasalás stb az óra már 300 mutat a jaguár meg szépen csak nyulik ............. elszégyeltük magunkat gizivel
most festette a mocit is....
Érdekel valakit bukócső? 9 ezer magyar forintért odaadom
esetleg ha van 28.6os kormány vagy ledes irányjelző akkor az érdekelne, ráfizetek természetesen!
Nincs görbülve, nincs sérülve, csak azért érdemes újrafesteni.
Mennyivel egyszerűbb csak 4db O gyűrűt cserélni 10évente és 20évente újrateflonoztatni a pillangotengelyt a motor 40éves élete alatt ez nem sok.
Na jó nem baszogatlak, mert reményeim szerint minden hónapban fogok tőled vásárolni pár csecsebecsét a ződcségemhez.
Havernak néztél valami nagyon olcsó plexit a fazera? :)
Szerdán ha igaz megyek felé és akkor tudom továbbítani az árajánlatot
Egy t10 izzóért nem áll szándékomban 3000ft-ot adni.
Találtam párszázért is.
Nem volt most sok idom forumozni, es meglepodve olvastam a bmw-s (kisbetuvel, mint Nemecseke) eszmefuttatast.
No comment.
Elferunk az utakon. En intek, aztan ha nem, hat nem.
Nekem egy Suzuki van. Szeretem a gepet. Szerelgetem, javitgatom.
Sokat nem is mentem vele meg.
De jol van ez igy.
Viszont!
Kesz a fokozatkijelzom. Olyan amilyen, de nekem tetszik, es csak ez szamit.
Viszont most a lanc rendberakasaval vagyok elfoglalva.
Rafujtam kb 10000ft erteku "csodaszert".
Arra a megallapitasra jutottam, hogy SZART SEM ER!
Gazolajjal letisztitottam, aztan benzinnel tisztara ecseteltem.
Most pedig olajjal ecsetelem, ugy, hogy szemenkent atmozgatom.
Neha letorlom a konyokomon lecseppeno olajat.
Egy biztos, olajzo lesz a kovetkezo project.
Na, szeles utat az utonlevoknek, es jo pihenest az otthol levoknek.
Zoldi!
Palinka-palinka.
Fogok menni, csak legyen vegre athuzva az ulesem, es legyek vegre kesz mindennel.
Ime a mai elfoglaltsagom:
(megjott az ekezetes billentyum, de meg nem ertem ra kicserelni, bocs)
€n az e-bayen 20-at vettem kétezerért! Most mindenbe ez van.tiszta karácsony! :-)