Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

volt vele meló .....látom............ a közép könyököket ki kezdte a lassu égés
Írj! norbi.nagy@magocs.hu
Persze, pár nap alatt lerendezhető a dolog..
Szombat egytől este 6-ig nézegetés és csővagdosás-hajlítás pianóban.
Majd vasárnap finomítás,pozícionálás,majd a következő héten melóidőben elintézni az esztergált cuccot.Ezutáni hétvégén készre hegesztés,csiszolás.Majd megint hét közben egy szintereshet elvinni-visszahozni.
Előtte melóidőben pár rajz letöltése.
Tehát KB netto 3x5 óra melóidő.Saccra.
Jó cucc! Kaptam a mocival egy flaskányit, hibátlan!
Igyekszem arra ügyelni, hogy legyen mindegyik!
Nekem csak az egyik oldal volt olyan mint ezen a képen az alsó. Azt cseréltettem én is...
Akkor ide először:
Megjött a kipuffanó tisztító!
1290Ft/adag
Nekem eddig csak projektjeim voltak...
Ezen a képen van...
"kis töprengés után a hepco&becer meg a motech csomagtartójának a hibridjét meg tudtam oldani talán szinterrel együtt egy 20-asért"

Kb mennyi idö volt az a kis töprengés?

Az van szerintem, hogy sok esetben maganak tudhatom a legdrágább kormánylengéscsillapitó, láncolajozó rendszer, GIPRO fokozatkijelzö konzolját és úgyszintén a táskatartó konzolokat... ha összeszámolnám, tervezés, kutatással töltött idöt, és hozzádnám a ráfordított munkaidöt szorozna ákár egy minimál bér óradijjal is, szerszámozottság rendelkezése állásának költségét...bele sem fogtam volna, söt bármelyik prémium cuccot megvehettem volna...
Aztán itt jön a görbe tükör, mikor 5 perc hírnévért feltesszük a képeket tapasztalatokat, más meg magától értetödö módon lekoppintja, ha tudja...neki már talán valamivel olcsóbb lesz...
Pl: A helyetesitésnek szánt csövet 12 éve raktam "félre", most csak 2 órát kerestem...
Nem, szerintem nem értettelek félre és tulképp teljesen igazad van, a gyárinál nem kell jobb...amiért ezt a megoldást választják sokan az SV-nél (én még vacillálok mert a gyárit jobban kedvelném), hogy kevés a naked gép (én is azért vettem akkor ezt hiába akartam volna inkább naked-et mert ezt találtuk elfogadható áron) meg van akinek a fejidomos jobban tetszik, de miután megvette rájön, hogy azért kényelmesebb túrázni a magasabb kormánnyal. Csak hát itt jön a pénzkérdés, ha szépen akarja valaki megcsinálni annak 100 körül van talán netről megoldható 50.70.ből...míg a házi barkács kijön egy húszasból mindenestől. Nekem is vannak kétségeim, hogy ez mennyire tartós, a sövö topicban volt is erről egy vitánk (én a gyárit preferáltam), de a pénz az nagy úr, majd meglátom mi lesz.
"sokaknak van így megoldva eddig gond nélkül"

Azt a hiszem a legtöbbször félreérthetö vagyok... Nem állítom soha hogy a gyári megoldásoknál nincs jobb, de azokat tesztelik, minösítik, tanúsítják, méghozzá nem is egyszer, így az egyes kockázatok sokkal kisebb súlyuak. Lehet házilag is beletalálni a nagy halmazba, biztonságos jóminüségü munkát végezve. A problémát abban látom, hogy nem ismerik fel a tudás és tapasztalat hiánya miatt esetenkénti hatalmas veszélyt. Sok esetben én bele Sem fogok, mert nem látom sok követelmény mellett a jobb megoldást, sokan meg egyszerüen nem is gondolnak rá, nem ismerik, így jön létre az "újítás"...
Má fene tudja............nem most volt.
Nem is volt egy húszas. ...cserébe igen erős.
Én vettem egy 675-ös nakedet.
Szóval mondhatod.Sőt.............próbáltam pofáraesés után olcsósítani és pazaz kormányt újítottam be...............de olyan hülyén állt hogy inkább addig kutattam az ebay-en míg tudtam duplaáron gyárit venni.
A befogók is lettek volna 10ért cross 8e-ért sima bővítő de lett helyette gyári 28-as.
Szabad ország aki akar hebrákol aki nem az nem.

Azért jelzem félve hogy pont Sv-re kis töprengés után a hepco&becer meg a motech csomagtartójának a hibridjét meg tudtam oldani talán szinterrel együtt egy 20-asért..........és igen jól nézett ki.
A mostani gépen is a motech táskatartójának a koppintása van 3e-ért.
Ezt a förmedvényt még überelni kéne DL kézvédővel és egy vérnyúllal úgy lenne a tuti
Kényes vagyok az ilyenre, de szerintem ezt te is tudod!
Láttam azt a förtelmet amit ecsetelsz...
Mondtam párszor, hogy elég görbe tükör ez a fórum úgy mindenestöl. Sokan nem hogy a fórumokkal, de gyári cuccok beszerzési lehetöségeivel sincsenek tisztában. Nem mindenkinek okoz örömet, vagy kihívást, hogy belefeccölve pár év kuporgatását a egy álomba, rögtön a vásárlás után neki álljon gépészkedni, vagy fluxust vadászni. Vannak akik sokkal egyszerübben csak azt gondolják, hogy Motor egy kész jármü, és csak arra akaráják Használni amire tervezték. Nem kergetnek álmokat, nem akarják önmegvalósítani maguk a gépben, mert esetleg ennélkül is tiszta egyéniségnek érzik maguk. A mellényúlásnak is vannak egyéb megoldásai is, azon kivül hogy képesités tárgyi tudás, és tapasztalat nélkül nekiálljanak szobrászkodni.
Ez saját, folyamatosan formálódó véleményem ...
(Ezt tapasztaltam most gyerekkori barátomnál is, aki eladta a egygazdás 1400-est, ráült egy Sv1000-re, és most próbál belöle motort faragni, pedig a rafordított idejének és pénznek lenne máshol is helye, és sok esetben csak toporog a gözben...Hja meg szeretne rá toboztartót, de 2 órát álldogáltam a hátsó váznyúlván felett, és arra jutottunk, hogy vegyen egy SW motek, vagy Kappa, vagy akármilyen felfogatást, mert ötletek helyett csak a hányiger kerülgetett. Nem kivánom leszolni, de szerintem kényelem terén nincsek egy szinten az 1400-essel, nem egy kategória. Kezesség és tömeg tekintetében az Sv a nyer ebben nem kételkedem, hisz vagy 70kg-al kevesebb)
Viszek azért én is :D
tuggyaőőő... ....bár erről beszéltünk már és én továbbra sem vagyok nagy híve bár sokaknak van így megoldva eddig gond nélkül.
Villahidat furni.
10-es fúrószár minek?
Felbövíteni a 9 mm-est a halántéknál?
Hát ezt jól el baxta!
Állok elébe. De a páleszt én viszem