Akkor miert van, hogy kulonbozo fokozatokban kulonbozo feszultseg ertekek mennek az ECU-ba?
Valamit csak kell csinalnia?
Van meg egy PropTech modul benne, ezt eddig nem mondtam, mert kikotottem.
Csak megcsinalom a Lambda szondas merot, es megnezem a kipufogoban az elegetlen uzemanyagszintet ugy, hogy valtoztatom az ECU fokozat bemenetet.
Kivancsi vagyok, hogy fog-e tortenni valami.
Jelenleg igy nez ki, probapanellel, meromuszerrel, ellenallas es dioda hidakkal egy nagy kavalkadba kotve.
Bár ez komplett lámpa, én ilyet vettem hibátlan minőség, lett volna az E-bay-en kínai is olcsóbban, de attól idegenkedtem, olyan fusermánynak tűnt az egész...
Nem tudom, hogy mit csinál, de előgyújtás eltolásával lehet szabályozni a teljesítményt. Akár a fordulatszámtól és/vagy a fojtószelep állásától függően is.
Udv mindenkinek.
Meg mindig a jeladommal szorakozok.
Lehet tullihegem a dolgot.
Nem tudom, hogy mit csinal az ECU-ban a bemenetre adott feszultseg.
1-esben 1.782 2esben...blablabla
nem ez a lenyeg nekem. Mit csinal?
Eltolja a gyujtas idejet?
Karbis, tehat a keveresi aranyt nem buzeralhatja.
Ha eltolja a gyujtast, akkor ez teljesitmenyben jelentkezik?
Esetleg logassak bele a kipuba egy lambda szondat, es merjek beinditva fordulaton egy optimalis lambda jelet (500-600mV)?
Itt egy tablazat :
1-es sor: alltalam mert ellenallas fokozatonkent
2-es sor: az ertekek kozotti kulonbseg
3-as sor: a neten talalt optimalisnak mondott ertek
4-es sor: ennek az ertekei kozotti kulonbseg
(ui: bocs, nincs ekezetes billentyum, csak a cegnel)(ott meg nem netezek)
Nálam bontott cucc nagyon ritkán akad, jellemzően ha haverok odahoznak valami, hogy "addmáel."
egyet tudok, egy komplett zárszett kucsokkal inazumára 80 ezer ft volt tavaly.
Jelentem elkészült a fokozatkijelzőm. Illetve félkész, de működik.
A jeladót kibeleztem (ellenállások kivéve), és mivel 5gangos a jeladó, 6g-s a váltó, ezért egy kis elektronikai csalásra volt szükség.
Mivel üresben 5V-nak kell a computerbe menni, és nekem a 6-ikban hiányzó jelet kellett megmókolni, ezért egy ellenállással beállítottam a 6-ik fokozatnak a megfelelő feszültséget (otthol fel van írva, asszem 4.66V), így üresben és 6-ban is 4.66V-otkap a computer. A többi feszültséget beállítottam a megfelelő szintre, mehetett rá a dióda hálózat, majd a LED-ek (5 LED, amik egymás után világitanak, 1-ben 1, 2-ben 2..., 6-ban nincs LED, ami nem baj, mert legalább 6-ban semmi zavaró-nem zavaró fény nem jön a műszerfalból).
Még az 5 LED helyét kell belőni. Gondolkodok rajta, hogy az üzema visszajelző alá műgyantázok egy tartót, vagy beépítem a fordulatszámmérőbe.
A project eddigi költsége 0huf, mindenem volt otthol. Ha meg kellene venni, ca. 2-3000huf-ból kijön.
Zöldi kolega!
A jelenlegi állás szerint pillanatnyilag nem kellene a 6-os jeladó, viszont egy másik kérdés kezdett foglalkoztatni.
Egy kulcsom van a géphez, és szerintem nem a saját gyujtáskapcsolója van benne. Nincs kormányzáram, meg olyan hülyén-ferdén van a gyujtáskapcsoló felfogatva.
Van-e Neked bontva (vagy bárkinek) Gyujtáskapcsoló, tanksapkazár, ülés-zár kombó, lehetőleg eredeti kulcsokkal?
Ha igen, mipénz?
'napot.
Valamit csak kell csinalnia?
Van meg egy PropTech modul benne, ezt eddig nem mondtam, mert kikotottem.
Csak megcsinalom a Lambda szondas merot, es megnezem a kipufogoban az elegetlen uzemanyagszintet ugy, hogy valtoztatom az ECU fokozat bemenetet.
Kivancsi vagyok, hogy fog-e tortenni valami.
Jelenleg igy nez ki, probapanellel, meromuszerrel, ellenallas es dioda hidakkal egy nagy kavalkadba kotve.