Egy tank után ez a spuri csinált valamit!
Direkt nem szedtem szét atomjaira a karbit és nem dobtam bele ultrahangos mosóba.
A fuvókákon mindenhol csupa gyanta volt minden!
Gondolom a járatok is a karbitestben( imádlak Keihin cvkd sor...)
Nem mondom 100% egyenértékű az UH val meg, hogy nem érdemes 2évente szétkapni a sort, de ilyen spurit félévente érdemes használni....
Bukógombát hol/milyet érdemes venni? Érdemes a hengerfejre tenni védelem gyanánt a két felfogató csavarhoz oldalanként egy alu lapot?
Ezenkívül lehet nekiállok egy komoly projektnek:
S-esből Naked lesz :-) Mondjuk ahogy elnézem elég sok mindent kell cserélni....Még a felső villa összekötőt is.
zöldivel értek egyet. Nekem is van a DL-n Proptech vezérlő elektronika meg fokozat kijelző, de engem a kijelző annyira idegesített, hogy feltekertem a kábelt és eldugtam az ülés alá az egészet (ha jól emlékszem fixen be van kötve a kábele). Teljesen felesleges cucc.
Én nem adnék pénzt ilyesmiért, ki fogod tapasztalni, mennyit gangolj vissza, új motornál mindig meg kell szokni.
Az utolsó gang kb 50-től használható, szóval olyan sokat skálázni nem kell, hacsak nem nagyon dinamikusnak lenni. Arra meg majd ott lesz egy 1.2 legközelebb :D
Sziasztok!
Tanácsot kérnék. Szeretnék én is Bandit tulaj lenni. Mindenképp S-es érdekelne. Ezt (is) néztem.
A motor véglegesen ki lett vonva a forgalomból legalább 1 éve. Mire érdemes odafigyelni megtekintéskor? Esetleg nincs valaki a környékről, aki adott esetben megnézné velem?
Átírással szeretnék beférni a 650-700-as keretbe, ha valakinek lenne eladó, az is írhat.
Köszönöm.
Én is adtam épp mindkét vasnak.