Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem. Nézegettem a neten, de nem érzem azt, hogy huszonezerért kéne, ellenben, ha valakinek lenne egy jó állapotú használt elfekvőben, jó áron, lehet átvenném. Biztos jó, meg visszaváltásoknál hasznát venném, mert néha "elkeveredek" egy kereszteződésbe belassításkor a fokozatok között... Ugye az előző mocim négy sebességes volt... Szoknom kell még a "rengeteg" fokozatot visszapakolásnál.
Az AGO Motornál vettem szerdán egy típus specifikus GIPPRO-t. Kábellel cakk-pakk 22.500 jó magyar romló forint volt. Beszerelni még nem volt idő, de kinézetre, minőségre nincs panasz. Ja és van programozható váltóvillám funkciója is.... Olcsóbb nem nagyon van olyan amit szìvesen kiraknék a műszerfalra.
Pláne ha a delikvensek 52e-nél már generálról kérdeznek.
Lassan nekem is félnem kell.
ja, nyilván senki. ha tényleg generálozni kell
Kivetelek mindig vannak.
A hahun kb tizeves 1200 asok 40k val hat-hetkilok.meg tiz ev es ennyi km es beallnak 3-3,5 re.es meg kzeleben sincsenek a generealnak.
Valaki ra fog aldozni ilyenkor egy 200e res felujitast vagy inkabb vesz egy ma
sikat?
Penzugyileg ertem nem szerelembol.
must have
WTF?
Ismerős most adta el a 6 éves, nem visszatekert Hondáját, 130 ezerrel, nem rossz áron.
Ott egyébként többféle csatlakozó van, háromszögletű, négyszögletű, négypólusú, hatpólusú. A GIPRO a hülyéknek lett gyártva, csak egyetlen csatiba illik, tehát elrontani sem lehet.
Értem. Kösz az infót!
Igen, azt kell széthúzni és közé dugni. Ennyi.
Amit nem kell tanítani, ahhoz kéne a diag. csati nem? Vagy van a biztosítékoknál olyan ami a váltózhoz tartozó (milyen? ) áramkört védi, és ezen jönne infó?
Elfelejtett felrakni vmi fedelet a blokk oldalára .Ezzel se megy túrázni esőben..Az első villát+féket elfogadnám.
A biztosítéktáblát kibuktatva egy csatlakozót kell széthúzni és közé csatlakozni a műszerrel, majd a biztosíték tábláról adni neki egy kapcsolt pluszt. Van olyan is, amit tanítani sem kell, csak összedugni és máris működik. A biztosíték tábla pedig a bal oldaldekni alatt van.
Ha tényleg 150-200e-et elfut akkor már nem fog érni 250e-ret tehát sok értelme nincs rááldozni ennyit.
Csak ha fanatikus valaki.
150-200 ezret még vadmalacoknál is elgurul, akkor meg kb 150-200-ból meg lehet csinálni.
gipro ez az univerzális ugyanit meg lehet nézni a motorspecifikust
Eladó egy GSF 250 Bandit. 1990-es évjárat, 24000 km.Szépen egyben van, minden működik. Le van szervizelve, szelephézag lapkázva, karbi kipuccantva szikronizálva, olaj + szűrő cserélve. Telószimmering + telóolaj szintén cserélve.
Ez oké, miyeln módon kapja az infót?
a sebbességet kell tudja meg a fordulatszámot és kijelzi a fokozatot , először meg kell tanítani utána kiszámolja ezekből
Sziasztok!

A 2004-es 600 Banditámra melyik fajta fokozatkijelzőt lehet applikálni? Úgy értem, hogy van ezen daignosztikai csati vagy a váltónál kell valamit mókolni? Ehhez kapcsolódóan: nem tudtok valahol, valakinél elfekvő, fölösleges, jóárasított fokozatkijelzőt?
pöpec a tükör!
Most szereltem fel, várom a jó időt és kipróbálom, hogy látom benne a lehagyott lassú motorokat

Kajálok és utána bele öntöm a 4liter Bel-ray exs 10w50 t is :)
Még bejáratós!
Helló véreshurka.Az enyém a motor ha kérdésed van szívesen válaszolok.