Jaja, elsőosztályú. Őszinténszólva nem nagyon szoktam létfontosságú szervekhez nyúlkálni, kicsit félek, hogy elb@szok valamit, de ez tényleg nem volt olyan nagy ügy. Ha kicsit bátrabb lennék, stoppie-zhattam volna ma, de ezt a mocit amúgy sem gyilkolászásra szánom .
Már ha a FÖNI - ÖRDI elég infót tud neked adni:-)))))) a 3. gyerekéről:-))
A mostani hétvégén ÜBERBRUTÁL VOLT:-))))
Nagy volt a létzám, kellemes a hangulat:-)
Ha minden igaz estére lesz már fent egy kis vidi, de inkább holnap..........a teljes videóhoz még kérek pár napot, mert az alapanyagokat nem kaptam még meg mindenkitől, és ha meg is lesz az biza nem 20 perc:-)
ezesetben Én tényleg csak a 250-est tudom tanácsolni és 1-2 év múlva, mikor a 250-est már üveghangon téped, akkor nagyobbat.
A csapatban van egy hölgyemény aki igy oldotta meg ..........250-es CBF-fel indul, most váltott tavaly 500-ra.........De bizony mig GS-sem volt állva hagyott:-))))))
Egy riasztó nem riasztó......ugyan ugy mint a kormányzár vagy a féktárcsa...........
Lehetőleg ha LE AKAROD ZÁRNI A GÉPET akkor 2-3-4 együttesen - de itt is max annyit nyersz vele hogy az ellopás nem 20 sec, hanem pár perc
Ha most is megdöglik akkor már szóltam hogy inkább ráfizetnék egy sentinelre.......
De erről lebeszéltek, mert az állítólag "gagyibb" mint ez.......erre kérdeztem hogy ha gagyibb akkor miért kerül egy 8-10 ropival többe......
Itt kiderült hogy náluk nem kerül többe, ugyan ennyi........
Mindegy.....ha megdöglk ez a 3. darab is, akkor inkább cserét szorgalmazok Én is.
A poén, hogy a múlt hét kedd óta (2 hete) már 10et szereltek be, és senkinek semmi baja....(ezt már a szerelő srác mondta, aki ugye nem tudhatta hogy a fönökkel mit beszéltem - ergo nekem az eddigi komunikáció, üzleti etika, hangulat, stilus miatt NAGYON BEJÖTT ez a cég!
Korrektek, rendesek, és nem kell napokat várnom időpontra!
Pénteken kicserélték.....azóta nincs vele gond.............
Annyi most a különbség hogy nem a hálózatból kapja a feszkót hanem az akkuról közvetlenül.....
KM ügyileg nem lehet gond, mert eddig kb 200km és meghalt.....most hétvégét 977km-rel zártam....
időügyileg is túlléptem a 3 napot ma reggel..........délben még müködött mikor eljöttem melózni......
Szóval most jön majd a kérdés hogy mitől........
Na megcsiszoltam a fékpofákat, meg a dugattyúk környékét megtisztítottam, ha már leszedtem a féknyergeket. Eredmény: nemhogy a nyikorgás megszűnt, de olyan mocsok kemény lett a fékem, hogy ihaj! Mégegyszer kösz zöldi!
Tegyél fel abban segítek:-) de itt elég nehézkes mindig irogatni és figyelni, pedig epekedve várom soraitokat. az AKMT fórumról sé csapatról mit tudtok? jártok velük túrázni?
Erről mi a véleményetek?
Én is voltam feléjük, de azok az árak, amiket kitalálnak az nem más mint maga a vicc!
Szóval ténylegesen ott csak probálgatni érdemes.
Forog a kerék rendesen, nem szorul?
van egy elado Bandit 600 plexim, ha valaki -1 -ben lenne...
udv,
N.
Nekem a táv 977km
a létszám pedig?
És biza volt egy pár bandita is ugye srácok:-)))))
Laci, Mechanik, Dzsoki, Erik........és Jómagam:-) (mindenkit azért nem tudok fejben tartani:-)
Már ha a FÖNI - ÖRDI elég infót tud neked adni:-)))))) a 3. gyerekéről:-))
A mostani hétvégén ÜBERBRUTÁL VOLT:-))))
Nagy volt a létzám, kellemes a hangulat:-)
Ha minden igaz estére lesz már fent egy kis vidi, de inkább holnap..........a teljes videóhoz még kérek pár napot, mert az alapanyagokat nem kaptam még meg mindenkitől, és ha meg is lesz az biza nem 20 perc:-)
A csapatban van egy hölgyemény aki igy oldotta meg ..........250-es CBF-fel indul, most váltott tavaly 500-ra.........De bizony mig GS-sem volt állva hagyott:-))))))
Én is jártam igy.............
a verzió: dörzspapir
b verzió: egy -egy bikafékezés.....
Én ezt szoktam eljátszani
Egy riasztó nem riasztó......ugyan ugy mint a kormányzár vagy a féktárcsa...........
Lehetőleg ha LE AKAROD ZÁRNI A GÉPET akkor 2-3-4 együttesen - de itt is max annyit nyersz vele hogy az ellopás nem 20 sec, hanem pár perc
Ha most is megdöglik akkor már szóltam hogy inkább ráfizetnék egy sentinelre.......
De erről lebeszéltek, mert az állítólag "gagyibb" mint ez.......erre kérdeztem hogy ha gagyibb akkor miért kerül egy 8-10 ropival többe......
Itt kiderült hogy náluk nem kerül többe, ugyan ennyi........
Mindegy.....ha megdöglk ez a 3. darab is, akkor inkább cserét szorgalmazok Én is.
A poén, hogy a múlt hét kedd óta (2 hete) már 10et szereltek be, és senkinek semmi baja....(ezt már a szerelő srác mondta, aki ugye nem tudhatta hogy a fönökkel mit beszéltem - ergo nekem az eddigi komunikáció, üzleti etika, hangulat, stilus miatt NAGYON BEJÖTT ez a cég!
Korrektek, rendesek, és nem kell napokat várnom időpontra!
Pénteken kicserélték.....azóta nincs vele gond.............
Annyi most a különbség hogy nem a hálózatból kapja a feszkót hanem az akkuról közvetlenül.....
KM ügyileg nem lehet gond, mert eddig kb 200km és meghalt.....most hétvégét 977km-rel zártam....
időügyileg is túlléptem a 3 napot ma reggel..........délben még müködött mikor eljöttem melózni......
Szóval most jön majd a kérdés hogy mitől........
http://www.hasznaltauto.hu/2196994_suzuki_gsf_1997
Mi lett a tounoval?