Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
Segítsetek!
Ezekből melyik az a bizonyos "rózsaszín"?
Köszönöm
Nálunk a félliterest az autóboltos haver 2500 Ft. körül adja.
Én kávéra szoktam cserélni, így nekem 2000 Ft.-ban van.
Hali,épp ma néztem Bonyhádon egy autós boltban,1700ft,3600ft.2dl illetve 0.5l-es kiszerelés.Nálad is biztos hogy ilyen árak vannak!
Koszi, akkor benézek, bár itt biztos 2x annyi lesz, mint máshol.
Akármelyik autósboltban.
Itt is van a sarkon egy, van kicsi meg nagy.
Annyian dicséritek ezt a Spuri cuccot, hogy nekem is meg kell kóstolni. Szódával isszátok, vagy tisztán?
Hol lehet venni, és mennyi?
Nekem leginkább az autókba kellene, mert egyik kehesebb, mint a másik.
Hétvégén gyertyákat és szűrőket (lev., üa.) cseréltem. Nem vagyok profi szerelő, de amit tudok szeretem magam megcsinálni.
Minden simán ment (persze a tankkal szívtam a rutintalanság miatt ), de alig indult a vas... Amikor végre beröffent, durrogott és egyenetlenül járt. Először a gyertyákra gyanakodtam, de ott minden rendben volt. Leszedtem a tankot és akkor láttam, hogy az új üa.szűrőben alig van benzin... Visszaraktam a régit, és megszűnt a durrogás, kisimult a motor járása.
Most hétvégére olajcserét tervezek, kíváncsi vagyok, itt mivel fogok szívni:) Azt már láttam, hogy az olajleeresztő csavar feje szépen el van nyalva, ezért rendeltem másikat, réz alátéttel együtt.
Nekem a Hornet csinálta ezt... Nyitott Martin dob, sportfilter és durrogott. Majd át lett fúvókázva a karbi és utána pöpec volt a vas.
Azért azt figyeled hogy a kolléga nem a nagysúly mintaképe.Valszeg utassal nyom annyit mint más egyedül.
És nem akartam cseszegetni senkit csak tényközlés volt.
Ja, a dobot nem mondtad!
Az van, hogy gyári kéménnyel is épphogy be lehet lőni a tapasztalások szerint, nyitottal muszáj utánafúvókázni.
Sziasztok!

Spuri hirek!
A helyzet az hogy hidegen meg mindig eleg nagyokat beledurranik es ejt fodulatot. Melegen ha 3-4ezren tartom a fordulatot akkor lehet hallani hogy a kipuba nehany aprot beledurranik.
Uveggyertya alapjan nem volt szegeny a keverek. Lehet hogy a nyitott sebring dob szivat?
Na majd résen leszek!
Tavaszra kész lesz az új webáruház is, technikai adatokkal meg igen jó árakkal, úgy hogy egy helyen megtalálsz majd mindent..:-)
meg nehezebb is :DDD
No, igen, 20 év alatt egy kicsit összementek az indexek .
A törölgetés tényleg nem árt, mert ma is motoroztam vele,és kozben kicsit esett az eső .Nagyon hálátlan feladat volt, mert 5 liter nagyon finom vörösborért kellett vele elmennem !
Ha rá rakom a nagy sütő lapátok helyett ezeket a jóval kisebb indexeket, szerintem 10-el több lesz a végsebessége .
Ja, de te sokkal ügyesebb vagy mint én!
jött le :)
Én csak ott kenem, ahol volt gyárilag is(kanyarokban meg a veztengelyvég lezáróknál), kevesebbet kell pucolni, és nem gumikalapáccsal jön le a fedél. Múltkor volt egy S, azon világított körbe a szürke paszta. Kb annyi idő alatt jött, míg beállítok 8 szelepet :DDDD
Látod ebben lehet, hogy igazad van!
Úgy tudom,hogy te többnyire utassal jársz,valószínűleg nagyobb súlyhoz jobban passzolt.Nekem akkor működött úgy,ahogy az eleje, amikor leengedtem a nyomást 1,8-2-re,de még akkor is fényévekre volt a Contitól.
Érdekes dolgokat olvasok itt a Z6-ról.
Az első után másodszor is Z6-ot vettem előre.
Meg voltam vele elégedve, 1x sem csúsztam meg vele, akkor sem, mikor hátul is olyan volt.
Hátul előbb az oldala kopott le, aztán a közepe.
Kereken 10.000 km-t bírt hátul.
Köszönöm a segítséget. Igazából - a részletekbe menő tudáson felül - a nagy elhatározás hiányzik ezekhez a nagyobb műveletekhez, szeretek szerelni, de az egyszerű megoldásokat is kedvelem legalább ennyire.
A szerviz manuál alapján lehet készíteni egy ilyen egyszerű ábrát, hogy tudd a vezértengelyek végének bevágása szerint,mikor melyik szelephézag merhető ( nem is kell levenni a főtengely végén a gyújtásjeladó deklit). Tied csavaros állítós, így csak egy megfelelő hézagmerő kell. Az összeszerelésnél meg nagyon vékonyan meg kell kenni hőálló tömítőpasztával a dekli tömítését. Erre én egy a képen látható fecskendőt szoktam használni, 1-2 ccm paszta elég is...
Ha csak felülről nyitod meg a telot, és öntöd ki a folyadékot, javaslom, hogy egy flakon féktisztítóval mosd át, az kihozza a javát, meg fordítsd fejre, egy éjszakára, hogy csöpögjön ki.

Mindig nagy dilemma eldönteni a net másik végéről, hogy kinek mit javasol, hiszen nem tudod felmérni a másik tárgyilagos tudását, csak saccolgatni. Párunknak nem nagy történet egy szelepellenőrzés-állítás, vagyunk akik párarcképes papírért megcsináljuk, megmutatjuk... ha tudod értelmezni a szerelési utasítás képeit, lépéseit, és megfelelő szerszámozottságod, akkor csak bátorság kérdése. Ezek a bandit szelepvezérlések igen kis tűrésszélességgel vannak (0.05 mm) hamar ki tudnak lépni a toleranciából, ezért a 12 ekm-es ellenőrzési intervallum. (régen még ennél is sűrűbb volt ugyanezen blokkokra).
Most még nem kell kapkodni, jó tiszta lappal indítani, érdemes megbontani. Anélkül úgysem érdemes pl szinkront csinálni, karbikat hangolni.