Annyian dicséritek ezt a Spuri cuccot, hogy nekem is meg kell kóstolni. Szódával isszátok, vagy tisztán?
Hol lehet venni, és mennyi?
Nekem leginkább az autókba kellene, mert egyik kehesebb, mint a másik.
Hétvégén gyertyákat és szűrőket (lev., üa.) cseréltem. Nem vagyok profi szerelő, de amit tudok szeretem magam megcsinálni.
Minden simán ment (persze a tankkal szívtam a rutintalanság miatt ), de alig indult a vas... Amikor végre beröffent, durrogott és egyenetlenül járt. Először a gyertyákra gyanakodtam, de ott minden rendben volt. Leszedtem a tankot és akkor láttam, hogy az új üa.szűrőben alig van benzin... Visszaraktam a régit, és megszűnt a durrogás, kisimult a motor járása.
Most hétvégére olajcserét tervezek, kíváncsi vagyok, itt mivel fogok szívni:) Azt már láttam, hogy az olajleeresztő csavar feje szépen el van nyalva, ezért rendeltem másikat, réz alátéttel együtt.
Azért azt figyeled hogy a kolléga nem a nagysúly mintaképe.Valszeg utassal nyom annyit mint más egyedül.
És nem akartam cseszegetni senkit csak tényközlés volt.
Spuri hirek!
A helyzet az hogy hidegen meg mindig eleg nagyokat beledurranik es ejt fodulatot. Melegen ha 3-4ezren tartom a fordulatot akkor lehet hallani hogy a kipuba nehany aprot beledurranik.
Uveggyertya alapjan nem volt szegeny a keverek. Lehet hogy a nyitott sebring dob szivat?
No, igen, 20 év alatt egy kicsit összementek az indexek .
A törölgetés tényleg nem árt, mert ma is motoroztam vele,és kozben kicsit esett az eső .Nagyon hálátlan feladat volt, mert 5 liter nagyon finom vörösborért kellett vele elmennem !
Ha rá rakom a nagy sütő lapátok helyett ezeket a jóval kisebb indexeket, szerintem 10-el több lesz a végsebessége .
Én csak ott kenem, ahol volt gyárilag is(kanyarokban meg a veztengelyvég lezáróknál), kevesebbet kell pucolni, és nem gumikalapáccsal jön le a fedél. Múltkor volt egy S, azon világított körbe a szürke paszta. Kb annyi idő alatt jött, míg beállítok 8 szelepet :DDDD
Úgy tudom,hogy te többnyire utassal jársz,valószínűleg nagyobb súlyhoz jobban passzolt.Nekem akkor működött úgy,ahogy az eleje, amikor leengedtem a nyomást 1,8-2-re,de még akkor is fényévekre volt a Contitól.
Érdekes dolgokat olvasok itt a Z6-ról.
Az első után másodszor is Z6-ot vettem előre.
Meg voltam vele elégedve, 1x sem csúsztam meg vele, akkor sem, mikor hátul is olyan volt.
Hátul előbb az oldala kopott le, aztán a közepe.
Kereken 10.000 km-t bírt hátul.
Köszönöm a segítséget. Igazából - a részletekbe menő tudáson felül - a nagy elhatározás hiányzik ezekhez a nagyobb műveletekhez, szeretek szerelni, de az egyszerű megoldásokat is kedvelem legalább ennyire.
A szerviz manuál alapján lehet készíteni egy ilyen egyszerű ábrát, hogy tudd a vezértengelyek végének bevágása szerint,mikor melyik szelephézag merhető ( nem is kell levenni a főtengely végén a gyújtásjeladó deklit). Tied csavaros állítós, így csak egy megfelelő hézagmerő kell. Az összeszerelésnél meg nagyon vékonyan meg kell kenni hőálló tömítőpasztával a dekli tömítését. Erre én egy a képen látható fecskendőt szoktam használni, 1-2 ccm paszta elég is...
Ha csak felülről nyitod meg a telot, és öntöd ki a folyadékot, javaslom, hogy egy flakon féktisztítóval mosd át, az kihozza a javát, meg fordítsd fejre, egy éjszakára, hogy csöpögjön ki.
Mindig nagy dilemma eldönteni a net másik végéről, hogy kinek mit javasol, hiszen nem tudod felmérni a másik tárgyilagos tudását, csak saccolgatni. Párunknak nem nagy történet egy szelepellenőrzés-állítás, vagyunk akik párarcképes papírért megcsináljuk, megmutatjuk... ha tudod értelmezni a szerelési utasítás képeit, lépéseit, és megfelelő szerszámozottságod, akkor csak bátorság kérdése. Ezek a bandit szelepvezérlések igen kis tűrésszélességgel vannak (0.05 mm) hamar ki tudnak lépni a toleranciából, ezért a 12 ekm-es ellenőrzési intervallum. (régen még ennél is sűrűbb volt ugyanezen blokkokra).
Most még nem kell kapkodni, jó tiszta lappal indítani, érdemes megbontani. Anélkül úgysem érdemes pl szinkront csinálni, karbikat hangolni.
Segítsetek!
Ezekből melyik az a bizonyos "rózsaszín"?
Köszönöm