Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez így nem szákmáias.
Köszi Zöldi! Felrakom középállványra aztán alábukok egy búvárszemüveggel :-)
Hanyattvágta a motort vagy aknáról?
Belátsz, egy haversrác ezért szedte le, hogy megnézze, pittinges-e a váltó
Szakálú Bácsi!

Tegnap vettem 2 négyzetméter 1mm és 1.5mm vastag EPDM lemezt ( egy huszada lesz felhasználva).
Küldök belőle.
800 ft környéke levélként
Köszi,majd holnap lécci írd meg!
már haza jötem a telekről ............ holnap szurok képeket még csak a karter jött le 1-est dobája ki amugy egy 98 bandit block van benne af -es
Szia Tasi, látom,hogy most kapod szét a gixxer blokkot! Segítenél abban,hogy az olajteknő levétele után belátok-e a váltó fogaskerekeihez? Ha nem,akkor feleslegesen nem szedem le róla. A fogaskerekek állapotát nézném meg! Köszi!
Es nem karbis.
Te ehhez nem értesz !
Neked Triumph-od van .
Mivanittmegin?
Köszi ! Autós boltokba érdeklődöm .
Ha van a környékeden műszaki gumiárú bolt akkor ott, de ha nincs akkor valami jobbféle maszek autósboltot kéne keresni ahol árulnak lapban méretre vágható tömítés anyagokat.
Úgy látom melre szivód ! BOCS ! Neked van igazad ....... és ÉN vagyok a diklesziás már kurva rég
nekem ezt nem tanította senki ahogy neked se az hogy írsz egy féloldalas litániát hogy TE hogy gondolod oké de az nem feltétlenül úgy van az biztos, hogy kettőnk közül ki a diszleksziás azt szerintem mindenki tudja , azt a rajzot amit feltettem nem én rajzoltam suttyomban és teljesen felesleges bizonygatnod a hülyeséget bármien ember láthatja mit szabályoz az a csavar még szinezett nyilacskák is vannak , beöltözött emberek kellene eljátszák a benzin levegőt ? és nincsenek fantomlyukak ahol suttyomba odakerül a benzin bármennyire hihetetlen egy karburátor nem olyan bonyolult szerkezet 10 éve megvan a DR650 amin ilyen a karbi nem kellett eddig még senki elmagyarázza mi hogy működik rajta , ha nem tudtam valamit utánaolvastam
Ilyen gumi lemezt vajon milyen boltba tudnék venni ? Réz alátétet talán tudok venni .
Az xs tegnap óta már rendszámos ! Nem volt egyszerű, mert az okmányirodába vették észre hogy a műszakin diesel-nek írták a műszaki lapján .Kicsit morogtam, így telefonon majdnem fél óra alatt ledumálták hogy ne kelljen vissza mennem hozzájuk .
vetem ha nem zsák furat van csak a Pisti modszer fog be jönni ... bocs
jol van látom IGAZAD VAN PISTIKE !
Látod magad allatt töröd a fát .. miért ? mert látsz egy képet és van egy elképzelésed ... fogalmad sincs hogy mükszik

de fell viditott a zöld fülüséged ... el mondom mert biztos beteg voltál amikor ezt tanitoták !

Adot egy levegő fuvoka xy 65 . adot egy benzin fuvoka xy 25 ezek állandoak .az alapjárati benzin fuvokából a motorba ,, az alapjárati levegő fuvokán keresztülhatóló szivó hatás ki szipantja a benzint a hátsó 25-ős / 1 csatorna / fuvokával elátott csatornából és magával visszi a motorba

ez ugye állandó ? ezen nem tudsz csak ugy modositani ha fuvokát cserélsz ! ok ... ott a 2 csatorna amiben egy kupos tű van

azt állitod hogy itt a csavar tekergetésével mixet állitasz benzin levegő keveréket .. ha ez így lenne .. akkor hogy is müködne ?
mivel a gyárilag be fuvokázott csatornából jönn a mix ... akkor ha be tekered kevesebb mixet adsz ha ki tekered többet ,, de magát a mixet nem tudod modositani hisz az egy adott benzin és egy adott levegő fuvokán jönn .. UGYE ? ha ez igy lenne akkor ez acsavar egy sima alapjárati emelö illetve csökentö lenne ,, nem de ? Tehát a keverési arányon nem változtatna nem tudna el dusulni és el sóványodni a keverék mivel az állandó maradt .. HOPÁ !

tehát hogy is mükszik .. van egy állandó gyárilag ki talált fuvoka párosunk 25 benya 65 levegő ez a furat , járat a pillangó szelep allá visszi a benzin levegő keverékét ezt dusitani ugy tudjuk , hogy van egy meg kerülö furatunk , járatunt ami viszont már a szivo torokba szálit csak benzint ezt a furat át máröjét át eresztö képeségét a hernyo kupos csavaral szabályozuk .. mi is történik ? ha be tekerem a csavart a rés kisebb lesz kevesebb + benzin BENZIN jut az elöre be állitott állandó keverékhez ezért soványabb lesz ha ki tekerted nyit a rés és több benzint sziv a motor ..... ITT hogy jut be csak a benzin ?
a pillangó szelep résnyire nyitva van .. a torkon keresztül be szivott levegő magával rántja a motorba tehát alapjáraton két kis résen , lukon keresztül megy be a cuc az elsön csak benzin / NEM KEVERÉK / a másodikon elöre ki számitott keverék ............
BIZONY

ha a csavaral csak a menyiségét szabályoznád a keveréknek nem tudna el dusulni és el soványodni ... mert ugyan annyi benzin /levegö keveréket adnál csak ép többet hopá rézi
ezzért függ össze a szinkrón állitás a pilot rendszerel

mert hogy is van ? 1 hengernek többet adsz a szinkron csavaral 2 le marad .. a pilotot viszont a 2 karbin ki nyitod és ujra normálisan jár a gép hopá rézi

ok ..... ? diszleksziásan gondolkozál rajta ? hala kolega !
Ne hallgass most Tasira. A menet ugyanis a tankban végződik (nem zsákfurat), és meneten leszivárog a benzin, ezért van tömítve a csavarfej.
Inkább csak vágj NBR vagy EPDM gumilemezből egy lyukasztóval egy alátétet, mert az o -gyűrű csak ki fog kúszni a fej alól, és nem tudod nyomatékra lehúzni. Vagy esetleg alu alátét , vagy rézalátét...
Jó szögből fényképezted a motort a minap!
Fő vasútas!

"
ugyan akkor 2/t motorokon egy csatorna van... állandó benzin alapjárati fuvokával ... amihez csatlakozik egy ujabb furat ...amiben kupos levegő nyitogató - zárogató csavar van .... Na EZT HIJÁK LEVEGŐ csavarnak
1 éves anyag "

A ruszki csodán is?(verhó, riga)

Volt olyanod?Sok kellemes emlék köt azokhoz is.Még a nagykerekű verzióm is volt.
igen,nagyon szépen köszönöm.majd jelzem ha küldheted.a postázás amúgy mennyi pénz?
A gond az, hogy a csavarok a tömítesen belül vannak . István jól írta multnap, hogy, ahogy ő írta, valami (bőrszerü tömítés) van a csavarok alatt . Na ez meg is volt még az egyik alatt, a másik alól kimállott .
Megpróbálok a csapról feltenni képet, de egy ideje nem tudom miért, de nem sikerül .