Azért annyira nem,2-ban meg-megcsusszan,egyszerűen nem volt rajta igazi biztonság érzetem,mindig vmerre sodródott,ami azért szórakoztató is tud lenni,ha épp arra játszol.
A képen látható az utolsó 300km-t autópályán tette meg,látszik is rajta,előbb az oldalai a kigyorsító felületén koptak el,aztán a közepe.......van itthon egy bt023gt,középen még 2-2,5mm-s,a szélei felé meg kopásjelzőn.
A Z6-nak a legnagyobb baja,hgy nagyon merev,nehéz gumi,kezedbe fogod egy contival együtt,a cont 1kilóval könnyebb+könnyebben is deformálódik,jobban bele lehet préselni az aszfaltba.
Meg a z6- nak ugye gyárilag kopasz a közepe. Ugyan a marketing susmus- mely szerint tilos más első gumival használni- az első szépen elvezeti a vizet alól, de megnézném ,mit művel 3-as teligázra 4000-es fordulattól. Szerintem egy szép hosszú, leszabályzásig tartó driftet.
A Z6 eléggé kockásodás hajlamos, döntheted ahogy akarod akkor is elkopok a közepe seperc alatt.....volt aki újat tett fel a horvát túra előtt és ugye több mint a felét pályán mentünk és hazaérve már kocka volt....
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat! Pilot road 1-et illetően, végre tudom, mihez tartozik ez a mintázat, mindig is tetszett, ára is jól hangzik. Hétfőn rákérdezek, hogyé' adják.
én szeretem a Z6-ot egyszer sem csúsztam meg vele kivéve zebrán meg fehér aszfalton igaz nem is szoktam húzni a motornak és jelenleg 6500km-er van benne általábn kétszemély és 4.5mm a minta egyenletesen
Dunlop után 3 komponensű Metzeler került fel hátra (is).. hát soha Metzeler... A jóval olcsóbb Dunlop papucsokkal ellentétben néha halálfélelmem volt..
Michelin Pilot Power előre,Pilo Road2ct hátra,sokaknak bevált,elfogadható ár érték arányú,persze azért sportgumin nagyobb élmény gurulni.Pirelli Angelt személy szerint nem próbáltam,sokan dícsérik,de csak a saját tapasztalataimnak hiszek.
Értem, nagy segítség ez fórum. A gyakorlati tapasztalatnál nincs is jobb tanácsadó. Egyébként a Conti alatt árban, olyan 50-60 körül van esetleg elfogadható alternatíva, vagy ilyen áron sok jóra ne számítsak?
A Z6-nak a legnagyobb baja,hgy nagyon merev,nehéz gumi,kezedbe fogod egy contival együtt,a cont 1kilóval könnyebb+könnyebben is deformálódik,jobban bele lehet préselni az aszfaltba.
A váltokart el lehet hajlítani vele, fog tisztességesen,
Ha húzod nagyon, csúszni fog.