A kormány nyaknál nagyon lötyögött, ezért szorítottam rajt hogy műszakin ne legyen gond, egy kicsit vissza lazítottam hogy megint löttyen, és mégis csak kigyózva tudok vele lassan menni .Valami ötlet kéne, mit csináljak vele, mert eddig soha egy motorommal se volt még ilyen gondom .Ennek ellenére nagyobb sebességnél olyan könnyedén fordultam vele a virsli gumikkal, mint egy biciklivel .Azon is meglepődtem, milyen könnyedén forogja ki magát 6-odikban is .Olyan, mintha le lenne áttételezve .
Réz alátétet vettem és jó lett vele .Ma motoroztam vele végre ! Mentem sárba, hóba, jégen is!Pontosan nem tudom hány km, mert ki kellett kötni a km spirált, mert olyan hangosan üvöltött hogy nem hallottam a motorhangot sem .Voltam a göcsej legmagasabb pontjánál, a Kandikónál is .
Az egyes sebeséget azzért dobálta mert a "Fasza szerelő " át forgata a hézagolo alátétet lánti mit okozott egy darabig azért tarthata magát !
Én ilyenkot müködött léptetöket és a kukacot is ki cserélem kap másik fogaskerék párt és a betolo fogaskerékpárt is cserélem ...így a biztos a kuplung tengely ki hézagoltam .. oszt délre kész is
ha ez bent van a vázba szerintem ember nincs aki meg mondja jó .é a fogaskerék ........... a kihajtó tengelyen lévő fogaskerekeket lehet ugyan látni de a 3 fogaskereket sehogy 1,2, 4, 5 kihajtó a kuolung tengelyen lévő fogaskerekeket meg sehogy takarja a kukac
EPDM-Compounds werden nicht für den Einsatz im Kontakt mit Benzin...
nem lesz jó az mégsem... talán az NBR
Vagy:Viton
Lehet bőrből is lehetne vágni... a régi motorok benzincsapjában nem az volt?
Vagy Polietilén/Polipropilén/teflon gyűrű?
szerintem ha tolsz alá egy tükröt, lehet egyszerűbb, de szerintem azért lesznek holt terek...
A képe szereplő kis kezdeményeket már észre kéne venni...
48x30x13
a kúpgörögös csapágyak méretei a Louis katalógus szerint.