Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Deszíp olajsár!
a két felfogató csavar egyikénél engedi .......... ennek az az oka ,hogy a ovál benzincsap tömités nem fekszik fel rendesen , vagy kiszáradt .. miért ? ha ez a tömités zárna a felfogato 6 -ós meneten nem tudna le szivárogni a benya ......... meg oldás ..

ved le a csapot nézd össze tömités nélkül a tankal már 0. 5 mm hézag gondot okoz ........ valoszinünek tartóm , hogy a tank lemeze deformálodott / egyszer valaki jól meg tépte / álltalában a csap nem deformálodik ,, mert ugyi az inkább törik a furatnál ..

minden esetre nézd meg a csapon is a sikot ........... és észre fogod venni a hibát ..ha a tömités száradt ki akkor az nem log tul ,nem dudorodik ki csap vezető nutjából .. ha zár a tömi a menethez nem tud ki jutni a benya ! mind így mükszik
láttam hogy nem benzin amit szabályoz hanem benzin levegő keverék nemcsak a levegő fúvóka fix hanem a benzinfúvóka is visszatérve a kiindulópontra kicsi O gyűrű azér nem tocsog a benzinbe
Nem, nekem a két csavar alá kell tömítés, ami a csapot rögzíti a tankhoz .Az egyik csavar alatt volt valami talán gumi szerű tömítés, ott nem szivárgott . A másik csavar alatt nem volt más, csak az alátét, ott szivárgott .
Megpróbálok benzin álló O gyürüket venni az alátétek alá .
De ha valakinek valami más ötlete lenne azt megköszönöm .
Nem dacból mondtam ... de ugye nem levegö csavar ? De ha már be linkelted .. jól nézd meg mi is történik ott.......... a kis csavarral mit szabályzól ..................
a szakmai ércelödésnek meg legyen az a vége ... 4/t motorokon az alapjáraton karbikban a benzin menyiségét változtatjuk, egy állandó csatornán meghatározott fuvokán szálitott menyiség - hez +hozzáaddva egy meg kerülö csatornán a pillangó szelep allá 3 ... vagy 4 lukon keresztül mivel az alapjárati LEVEGŐ fuvokánk ÁLLANDÓ

ugyan akkor 2/t motorokon egy csatorna van... állandó benzin alapjárati fuvokával ... amihez csatlakozik egy ujabb furat ...amiben kupos levegő nyitogató - zárogató csavar van .... Na EZT HIJÁK LEVEGŐ csavarnak
1 éves anyag

téma lezárva ........... sajnos nekem dolgoznom kell
Ott van valóban benzinálló is?...a kamu vitont már erősen unom.....egy ideje csak a gyári garnitúrát használom még ha drága is, de abban legalább nem csalódtam.
nagyobbat nem találtam de ezen is látszik mennyire helytálló az ott levegő sose volt mendemonda persze helyesebb a keverékszabályzó csavar megnevezés mivel itt a benzin-levegő keverék van szabályozva
elnézést elnézést ha véletlenül úgy tünt hogy hasonló a dimenzió de NEM ! én nem érek fel a másodállásban esetleg harmadállásban dolgozó szerelgetőkkel mivel én csak egy főállású szakbarbár vagyok aki bemeséli a kliensnek hogy a irányjelző folyadékba belever a kardánkereszt és ki kell cseréln a vendájznit
Ott a Pont!
alapjárati LEVEGŐ csavarnak hívják nemtudtam hogy az a benzincsap
ja AZ AZ ALAPJÁRATI CSAVAR ! ?

AZ EGY BENZIN CSATORNA ... elzáró - nyitó ráadásul 2 csatornás ........... ott levegő sose volt
az milyen fiam ? . mert levegö csavar............ nem igen van A BANDITÁBA

ne feled mi más dimenzioba NYOMJUK
meg az alapjárati levegő csavar gyűrűje
csak a cv tető 0 gyürü nem áll benzinben kolega
2.6*1
4.2*1
5.5*1,5
7.5*1.5
10.5*1,5
a tengelyre filc selence kell
ezenkivül az össze kötöknél és a tű allatt is van egy 0 gyűrű 2.8*1

kurva SOKAT ELADTAM ... ma már nem foglalkozok vele , csak a körbe osztogatom és ami nekem kell ...............

vissza vonulok .... csak 0 fogyasztásdu gépeket csinálok
engem speciel az a 2 érdekelt legjobban ami a benzinbe áll benn a karbiba és szépen összementek levételkor pedig az is látszott hogy meg is voltak repedezve a szinkroncsöcsnél meg azért mert azt ügyesen le szoktam ejteni és úgy leesik hogy sose lelem meg na meg ki is lapulnak egy idő után, persze olvastam régebbi fejtegétesedet az alapjárati levegőcsavar o gyűrűjének lelki problémáiról van benne igazság de azokat jónak találtam elég puhák is voltak úgyhogy az maradt a régi
Ìrtad, vagy 3 hsz-en keresztül... (de lehet hogy csak én nem tudok számolni... )
Körités nélkül:
1:-xxx vagy yyy
2:-...
3:-..
4:-.
5:-
Hogy melyik hova kell meg cserénél adja magát...
I'm rebuilding my carbs (bst36ss) and figured I should replace all the o-rings. I've been measuring my old o-rings but my measurements seem a little off. Does anyone have a complete list of the o-ring sizes for those carbs? I want to make sure I order the right ones from the o-ring website. I believe there are 5 different o-rings unless the whole rack is being disassembled in which case I dunno...

Idle Mixture Screw o-ring 3 x 1mm or 2.5 x 1mm
I saw in a previous posting that the idle mixture screw uses a 3mm x 1mm. That's the same size I measured too, though Ohffs used a 2.5 x 1mm which sounds like a good idea to ensure a snug fit.

Diaphragm o-ring (air seal at the top cap) 4 x 1mm
inner diameter = 4.0386mm
cross section = 1mm

These next ones I'm really not sure about, I don't want any gas leaking past of course...

Small o-ring on floats 5.5 x 1.5mm or 6 x 1.5mm ?
inner diameter = 5.8928mm
The part of the float it fits on was measured at 5.8928mm. Should I go 5.5 or 6mm here?
cross section = 1.27mm - 1.3208mm (seems to have flattened out a bit). I'm guessing this should be 1.5mm?

Large o-ring on floats 7.5 x 1.5mm ?
inner diameter = 7.493mm
part of the float it fits on is 7.6708mm
cross section = 1.4732mm

Slide guide o-ring near emulsion tube 10 x 1.5mm or 10.5 x 1.5mm ?
inner diameter = 10.668mm
part of the guide it fits on was 10.4394mm
cross section = 1.2192mm - 1.4732mm (was flattened a bit)

Any clarification on this would be greatly appreciated.

tessék a méretek ezt mértem én is
írtam 3 méretet aztán mondtam hogy van még kettő az 5 vagy mást mondtam ?
A karbiban benne van 5db (5 féle)! Ezen felül még lehet az összekötöknél is, de a karbiban 5 db van...
Szia! Engem lehet érdekelne a tárcsád, amennyiben 2004-es 600-as Banditra jó. Az enyém - szerencsére csak a hátsó - meglehetősen bordás lett, sajnos a korábbi gazdája egy ideig vason használhatta a hátsó féket. Nem ráz, de kézzel csúnya bordákat érzek rajta. Hál' Istennek az elsők szép simák és nem is vállasok. Ha jó az enyémre, akkor hol és mennyiért eladó a tárcsa? Emailben is jöhet. Köszönöm!
a karbiösszekötő csövek O gyűrűjét és a alapjárati levegőcsavarét nem írtam hagytam Tasi bácsinak is tudjon kicsit bizniszelni ha már megvan az a több száz O gyűrű , különben meg nem én találtam ki a méreteket aki keres az talál fenn van a neten nem hadititok
en is az oringhez jarok, korrektek, olcsoak
mailom atment? ;-)
Ott a pont.
Ezért is linkeltem be a karbitakaritást...