RA2 oldala nekem úgy elfogyott, hogy a közepe még 3mm mély volt. Pedig nem vagyok kanyarvadász. Szerintem túl puha a széle. Szotyi szerint is az RA1 tartósabb.
Ismerős helyek Ott a Stelvio csúcsán mutattam meg a Bandim bal oldalának a földet a parkolóba Amúgy a V4-es Cross Turerrel elmennék szívesen ismét persze nem az automatával
Csak új infóként: spurit belelöttyintettem a tankba és bemelegítettem a gépet álló helyben. Kezdetben a szokásos kb 300 1/min fordulat esés időközönként, majd fokozatosan javulni kezdett!
Azt hittem rosszul hallom, meg nem is igazán hiszek ezekben a csodalöttyökben, úgyhogy egyre kritikusabban figyeltem és mire bemelegedett mx kb 30-40 rpm lehetett a difi.
Változás csak ez az egy bemeneti tényező volt, minden más paraméter kb ugyanaz, mint múltkor vagyis elég nagy esély van rá hogy valóban a spuri oldotta meg a problémát!
Ettől független holnap ismét megnézem hogy hidegen is megjavult vagy sem.
Van még egy műszerfalam, abból ki tudod szedni ami kell, én már összeraktam magamnak a kerek órákat. Söt lehet van egy félbefűrészelt is csak nem tudom melyik fele van meg, az km óra vagy a fordulatszám mérő...
Lakott területen azért eléggé meg tudom saccolni az 50-60-at, és valóban olyan 3000 körül forgott .70-től már nem akar nagyon feljebb menni, pedig a motor gyorsul elég szépen .Azt hittem, hogy most beolajoztam, már nem szorul, majd jó lesz, de kipróbáltam egyenesen, tuti 100 felett bőven mentem vele, mikor elérte a 80-at .
Több mint 10 éve volt...6.ban 3000f/min ca 60, 120 km/h-nál 6000 körül forgott. A 27 lovas nem is ment ennél nagyon többet. Ìgy szerintem te olyan 130-140-el mentél...mondjuk nekem a kerek előtte levő generáció műszerfala volt, de nem hiszem hogy nagyon csalt volna. Azt hiszem 160-at megy max és akkor már 8500 a legnagyobb teljesítménynél a fordulatszám?!
Szerinted ha 7 ezres fordulatnál sem éri el a mutató a 80-at, az rendben van ?A kuplung nem csúszik, az biztos .Tegnap is autók elől gyorsultam el, ment mint a mérgezett egér, és mégsem érte el talán még a 90-et sem .
De hiszen nem is panasznak szántam ! Dicsekedni akartam .
No akkor sorba .A km spirált széthuztam, de valamennyi kosz darabokon kívül még olaj is volt benne, tehát nem az adta az üvöltő hangot . Így levettem a műszerfalat, szétszedtem és láttam hogy a km órába, amibe bele dugom a spirált az volt szoros, az adta azt a ronda hangot . Beolajoztam, de ha már szétszedtem, akkor a fordulatszám mérőt is . Kihúztam az elejét és szétszedtem a kormánnyakat .Annyira laza volt, hogy két-három golyó is ki tudott ugrani a vályatából kifele, a többi meg befelé, így mivel össze-vissza voltak a golyók, megszorult .Az alja szerencsére rendbe volt .El se tudom képzelni, hogy lazulhatott ki ennyire, mikor a felső villa híd is nyomva tartja .Kitakarítottam a golyók helyét, szerencsére nem láttam bemaródást, és szépen vissza raktam, eligazgattam a helyükre a golyókat zsírral, óvatosan összeraktam és jó lett .Kipróbáltam .A féknél a dugattyú meg se akart mozdulni . Nyomtam neki féktisztítótt, áztattam vele, míg végre megindult és tudtam ki-be járatni .
Mi nem volt rendjén ott?
A fék lehet hogy nem volt tip-top, de biztos jobb volt mint ami nekem jutott. 2 db is van, de mindegyik romokban,most hozok hozzá karmantyúkat is, és talán a kettőből lesz egy. Műszerfal is rendben volt szerintem...
Amúgy meg örülj, hogy nem unatkozol, mint nem adnék ha bütykölhetnék!
Jelentem az xs egész elejét szétaprítottam fékestől, műszerfal, kormánnyak, mindent szétborítottam . Mindent rendbetettem, összeraktam, aztán most minden fasza !
Csendes a km spirál, műszerfal, kormánnyak tip-top .A fék be volt rohadva, azt hittem, meg se tudom mozdítani .
Jó ez a motor ! Nem unatkozom !
én még mindig nem hiszek benne egyébként, de a tények azok tények. Holnap meglátjuk mit csinál hidegen!
Csak új infóként: spurit belelöttyintettem a tankba és bemelegítettem a gépet álló helyben. Kezdetben a szokásos kb 300 1/min fordulat esés időközönként, majd fokozatosan javulni kezdett!
Azt hittem rosszul hallom, meg nem is igazán hiszek ezekben a csodalöttyökben, úgyhogy egyre kritikusabban figyeltem és mire bemelegedett mx kb 30-40 rpm lehetett a difi.
Változás csak ez az egy bemeneti tényező volt, minden más paraméter kb ugyanaz, mint múltkor vagyis elég nagy esély van rá hogy valóban a spuri oldotta meg a problémát!
Ettől független holnap ismét megnézem hogy hidegen is megjavult vagy sem.
No akkor sorba .A km spirált széthuztam, de valamennyi kosz darabokon kívül még olaj is volt benne, tehát nem az adta az üvöltő hangot . Így levettem a műszerfalat, szétszedtem és láttam hogy a km órába, amibe bele dugom a spirált az volt szoros, az adta azt a ronda hangot . Beolajoztam, de ha már szétszedtem, akkor a fordulatszám mérőt is . Kihúztam az elejét és szétszedtem a kormánnyakat .Annyira laza volt, hogy két-három golyó is ki tudott ugrani a vályatából kifele, a többi meg befelé, így mivel össze-vissza voltak a golyók, megszorult .Az alja szerencsére rendbe volt .El se tudom képzelni, hogy lazulhatott ki ennyire, mikor a felső villa híd is nyomva tartja .Kitakarítottam a golyók helyét, szerencsére nem láttam bemaródást, és szépen vissza raktam, eligazgattam a helyükre a golyókat zsírral, óvatosan összeraktam és jó lett .Kipróbáltam .A féknél a dugattyú meg se akart mozdulni . Nyomtam neki féktisztítótt, áztattam vele, míg végre megindult és tudtam ki-be járatni .
A fék lehet hogy nem volt tip-top, de biztos jobb volt mint ami nekem jutott. 2 db is van, de mindegyik romokban,most hozok hozzá karmantyúkat is, és talán a kettőből lesz egy. Műszerfal is rendben volt szerintem...
Amúgy meg örülj, hogy nem unatkozol, mint nem adnék ha bütykölhetnék!
Csendes a km spirál, műszerfal, kormánnyak tip-top .A fék be volt rohadva, azt hittem, meg se tudom mozdítani .
Jó ez a motor ! Nem unatkozom !