Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy inkább megzsanettoz miatta .
Ezért a rendőrbácsi a helyszínen maszturbál egyet
RA2 oldala nekem úgy elfogyott, hogy a közepe még 3mm mély volt. Pedig nem vagyok kanyarvadász. Szerintem túl puha a széle. Szotyi szerint is az RA1 tartósabb.
A piszok mázlisták ! Rossz helyre születtem .
Ha biztos lesz hogy rossz az óra, majd megírom, aztán megbótoljuk majd valahogy az egyiket, ami nem kell neked,ha jársz majd itthon .
Mert hiába mondtuk,hogy NEEEE,győzött benned a virtusos éned!
Ismerős helyek Ott a Stelvio csúcsán mutattam meg a Bandim bal oldalának a földet a parkolóba Amúgy a V4-es Cross Turerrel elmennék szívesen ismét persze nem az automatával
István a spuri emigráns prófétája :)
Neked egyébként mi a véleményed a Spuriról István?
na persze

én még mindig nem hiszek benne egyébként, de a tények azok tények. Holnap meglátjuk mit csinál hidegen!
Hja, légyszíves a hengerfejpakolás árát majd a malacperselyben kérjük elhelyezni!
..ez egy fizetett hirdetés volt...
Sziasztok!

Csak új infóként: spurit belelöttyintettem a tankba és bemelegítettem a gépet álló helyben. Kezdetben a szokásos kb 300 1/min fordulat esés időközönként, majd fokozatosan javulni kezdett!
Azt hittem rosszul hallom, meg nem is igazán hiszek ezekben a csodalöttyökben, úgyhogy egyre kritikusabban figyeltem és mire bemelegedett mx kb 30-40 rpm lehetett a difi.
Változás csak ez az egy bemeneti tényező volt, minden más paraméter kb ugyanaz, mint múltkor vagyis elég nagy esély van rá hogy valóban a spuri oldotta meg a problémát!
Ettől független holnap ismét megnézem hogy hidegen is megjavult vagy sem.
Van még egy műszerfalam, abból ki tudod szedni ami kell, én már összeraktam magamnak a kerek órákat. Söt lehet van egy félbefűrészelt is csak nem tudom melyik fele van meg, az km óra vagy a fordulatszám mérő...
Lakott területen azért eléggé meg tudom saccolni az 50-60-at, és valóban olyan 3000 körül forgott .70-től már nem akar nagyon feljebb menni, pedig a motor gyorsul elég szépen .Azt hittem, hogy most beolajoztam, már nem szorul, majd jó lesz, de kipróbáltam egyenesen, tuti 100 felett bőven mentem vele, mikor elérte a 80-at .
Vagy azzal próbálom meg, vagy van egy Sigma digitális órám a fiókban,veszek bele elemet, aztán felrakom rá . Legalább az időt is mutatja .
Több mint 10 éve volt...6.ban 3000f/min ca 60, 120 km/h-nál 6000 körül forgott. A 27 lovas nem is ment ennél nagyon többet. Ìgy szerintem te olyan 130-140-el mentél...mondjuk nekem a kerek előtte levő generáció műszerfala volt, de nem hiszem hogy nagyon csalt volna. Azt hiszem 160-at megy max és akkor már 8500 a legnagyobb teljesítménynél a fordulatszám?!
Próbáld megmérni gps-el,ha km órára gyanakszol!
Szerinted ha 7 ezres fordulatnál sem éri el a mutató a 80-at, az rendben van ?A kuplung nem csúszik, az biztos .Tegnap is autók elől gyorsultam el, ment mint a mérgezett egér, és mégsem érte el talán még a 90-et sem .
De hiszen nem is panasznak szántam ! Dicsekedni akartam .
No akkor sorba .A km spirált széthuztam, de valamennyi kosz darabokon kívül még olaj is volt benne, tehát nem az adta az üvöltő hangot . Így levettem a műszerfalat, szétszedtem és láttam hogy a km órába, amibe bele dugom a spirált az volt szoros, az adta azt a ronda hangot . Beolajoztam, de ha már szétszedtem, akkor a fordulatszám mérőt is . Kihúztam az elejét és szétszedtem a kormánnyakat .Annyira laza volt, hogy két-három golyó is ki tudott ugrani a vályatából kifele, a többi meg befelé, így mivel össze-vissza voltak a golyók, megszorult .Az alja szerencsére rendbe volt .El se tudom képzelni, hogy lazulhatott ki ennyire, mikor a felső villa híd is nyomva tartja .Kitakarítottam a golyók helyét, szerencsére nem láttam bemaródást, és szépen vissza raktam, eligazgattam a helyükre a golyókat zsírral, óvatosan összeraktam és jó lett .Kipróbáltam .A féknél a dugattyú meg se akart mozdulni . Nyomtam neki féktisztítótt, áztattam vele, míg végre megindult és tudtam ki-be járatni .
Mi nem volt rendjén ott?
A fék lehet hogy nem volt tip-top, de biztos jobb volt mint ami nekem jutott. 2 db is van, de mindegyik romokban,most hozok hozzá karmantyúkat is, és talán a kettőből lesz egy. Műszerfal is rendben volt szerintem...
Amúgy meg örülj, hogy nem unatkozol, mint nem adnék ha bütykölhetnék!
Jelentem az xs egész elejét szétaprítottam fékestől, műszerfal, kormánnyak, mindent szétborítottam . Mindent rendbetettem, összeraktam, aztán most minden fasza !
Csendes a km spirál, műszerfal, kormánnyak tip-top .A fék be volt rohadva, azt hittem, meg se tudom mozdítani .
Jó ez a motor ! Nem unatkozom !
Köszönöm, közben kiderült, hogy 2002-es nagybandi tárcsájáról van szó, ami katalógus szerint is egyezik a 600-zal.
Ment a mail.